Maratón Donosti 26/11/2017

Maratón Donosti 26/11/2017

26 Nov 2017 21:37 #101 per sandmannn (Associat/da)
Yepa!!

yo 3h 48'
Sense cap pretensió més que acabar. 2na mitja molt malament pero bueno es el que hi ha.

Ja us informo més endavant.

Gràcies a tots pels ànims i pel seguiment

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2017 23:41 #102 per aurelian (Associat/da)
Moltes gràcies companys, avui m'ha sortit bé 2:57:09 (1:28:57/1:28:12) i MMP en una marató sense èpica.

Em vaig creuar amb uns cuants correcats durant la cursa, us agraiexo molt els ànims. També moltíssimes gràcies al grup d'animació amb el Khryz, em vareu donat més que ales en la segona volta ( ho sento, no he reconegut a tots/es).

I com no, als meus amics xipiruns. Gràcies nanus. A la propera millor.

Més detalls aviat.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 09:47 #103 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona Aurelian per la teva MMP.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 12:31 #104 per jcarpa (Visitant)
Moltes Felcitats a tots els que l'heu lluitat!!!
Als que heu quedat aprop dels vostres objectius (Hansi entre ells) i als que heu vist que no era el dia, Sandmannn, però tot i així l'heu acabat!
I als que heu fet MMP, no cal dir-vos res més, enhorabona i marca a la saca, Aurelian fa temps que la tenies,i ha caigut!!! Ara a buscar la propera per superar-la.

Salut i Alegria,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 13:50 #105 per jcarpa (Visitant)
Una pregunta, segueix acabant al estadi Anoeta?

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 13:52 #106 per jaume86 (Associat/da)

jcarpa va escriure: Una pregunta, segueix acabant al estadi Anoeta?


No, Anoeta està en obres. Estan reconstruint tota la zona i crec q és la primera edició que no s’hi finalitza.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 15:43 #107 per jcarpa (Visitant)
Merci per la info jaume86. Esperem que un cop acabin les obres hi torni a acabar la marató! era xulo acabar alli dintre, i si plovia pel públic és molt millor.

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 16:37 #108 per aurelian (Associat/da)
Per la primera vegada, la marató acaba dins del mini-estadi d'Anoeta, que te una grada coberta.

L'estadi gran ha perdut la pista d'atletisme i poc probable que tornarà a tenir-ho.

De fet, el recorregut és una mica distinct comparant amb els anys passats, però desconec els cambis.

Moltes gracies.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 19:58 #109 per tonivet (Associat/da)
L'enhorabona a tots pels vostres temps, veig que han sortit unes bones maratons. Ara toca descansar, fer la crònica i pensar en la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 22:35 #110 per sergicb (Associat/da)
Doncs aquí un altre que va córrer la Marató.
Era la meva primera vegada corrent a Donosti i no va em va decebre. Circuit força ràpid (tot i que crec que una Marató sempre hauria de ser a una sola volta), temperatura i climatologia ideal per córrer i una afició de 10 (sempre animant).

Pel que fa a la cursa, vaig anar amb la idea de fer entre 3h25-3h30 i vaig acabar fent 3:22:54 ( 1ª) 1:42:43 + 2ª) 1:40:11 )
Realment, no les tenia totes amb el meu rendiment a partir del km.30, ja que havia entrenat poc volum. Però és evident que porto 7 maratons i encara no em conec tant com pensava :lol: L'arribada a la zona d'Anoeta va ser realment maca, amb un llarg passadís fet per la gent que no parava d'animar.
Per cert, les obres a l'Estadi d'Anoeta impliquen la desaparició de la pista d'atletisme i l'ampliació de l'aforament en 10.000 espectadors (fins els 42.000). I està previst que acabin el 2019. Per tant, sembla clar que la Marató continuarà acabant a la pista d'atletisme annexa.

A tot això va ser la meva estrena oficial en cursa amb la samarreta pastanaga. Sempre podré associar el debut amb un marc incomparable i on vaig fer una cursa en la que vaig gaudir molt de tot plegat. Vaig poder saludar algun correcat durant la cursa (aprofitant les anades i vingudes), com l'Aurelian (que em va semblar que anava sobrat... felicitats per la marca !!) o el Chute. A la resta els vaig veure més concentrats :)

Ara farem una mica de repòs aquesta setmana. He acabat amb dolor a la cara interna del genoll que em té una mica preocupat (per inhabitual). Esperem que no sigui res, i la setmana vinent pugui començar a preparar la Mitja de Barcelona de manera específica. I tornarem a estar a les 24Hores, clar.

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 23:20 #111 per jaume86 (Associat/da)

aurelian va escriure: Per la primera vegada, la marató acaba dins del mini-estadi d'Anoeta, que te una grada coberta.

L'estadi gran ha perdut la pista d'atletisme i poc probable que tornarà a tenir-ho.

De fet, el recorregut és una mica distinct comparant amb els anys passats, però desconec els cambis.

Moltes gracies.


Segons em va explicar CarlosHB, estan reformant tota la zona d'Anoeta.

El camp de futbol, com comenta l'Aurelian, perdrà la pista d'atletisme i guanyarà seients i caliu, que amb la pista la grada quedava una mica separada del camp.

A l'estadi on ha acabat enguany la marató hi faran un estadi més gran, per tant suposo que seguirà acabant la marató aquí.

I finalment, al velòdrom d'Anoeta s'hi posarà també una pista d'atletisme indoor.

Una bona aposta per l'esport!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 23:23 #112 per jaume86 (Associat/da)

sergicb va escriure: Doncs aquí un altre que va córrer la Marató.
Era la meva primera vegada corrent a Donosti i no va em va decebre. Circuit força ràpid (tot i que crec que una Marató sempre hauria de ser a una sola volta), temperatura i climatologia ideal per córrer i una afició de 10 (sempre animant).

Pel que fa a la cursa, vaig anar amb la idea de fer entre 3h25-3h30 i vaig acabar fent 3:22:54 ( 1ª) 1:42:43 + 2ª) 1:40:11 )
Realment, no les tenia totes amb el meu rendiment a partir del km.30, ja que havia entrenat poc volum. Però és evident que porto 7 maratons i encara no em conec tant com pensava :lol: L'arribada a la zona d'Anoeta va ser realment maca, amb un llarg passadís fet per la gent que no parava d'animar.
Per cert, les obres a l'Estadi d'Anoeta impliquen la desaparició de la pista d'atletisme i l'ampliació de l'aforament en 10.000 espectadors (fins els 42.000). I està previst que acabin el 2019. Per tant, sembla clar que la Marató continuarà acabant a la pista d'atletisme annexa.

A tot això va ser la meva estrena oficial en cursa amb la samarreta pastanaga. Sempre podré associar el debut amb un marc incomparable i on vaig fer una cursa en la que vaig gaudir molt de tot plegat. Vaig poder saludar algun correcat durant la cursa (aprofitant les anades i vingudes), com l'Aurelian (que em va semblar que anava sobrat... felicitats per la marca !!) o el Chute. A la resta els vaig veure més concentrats :)

Ara farem una mica de repòs aquesta setmana. He acabat amb dolor a la cara interna del genoll que em té una mica preocupat (per inhabitual). Esperem que no sigui res, i la setmana vinent pugui començar a preparar la Mitja de Barcelona de manera específica. I tornarem a estar a les 24Hores, clar.


Molt bona marató sergicb!! No sempre s'aconsegueix un negative split! :great: :great:

T'animo a seguir portant la pastanaga a totes les curses que facis!! ;)

Ah! I si vens a les 24h i ens pot donar un cop de mà com a voluntari en alguna de les moltes tasques que tenim, t'ho agrairia molt!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 21:24 - 28 Nov 2017 21:24 #113 per sandmannn (Associat/da)
No soc gaire de fer cròniques épiques ni coses d'aquestes (tot i que em llegeixo totes les vostres i m'agraden molt).

Em presentava a Donosti 7 dies després de fer MMP a València (no sé pq no s'actualitza encara la signatura si la tinc canviada) i aquí no tenia cap pretensió de temps.
Tot i així, i per intentar anar acompanyat, vaig sortir a propet de la llebre de 3h 30'. Excepte un petit embús al 1er km, la resta de km's varen anar caient a 5 o 5 i poc. Pas per la mitja en 1h 47'.
Pas pel km 30 en 2h 38', ja anava caient una mica més el ritme (parada inclosa per parlar amb en ironxevi, que no sabia que feia la Marató)
I la veritat que la part final vaig canviar bastant el xip, vaig fer 2 paradinhes per saludar a la meva supporter i una més per pixar, que anava molt carregat xD.
Temps final de 3h 48', amb el darrer km animant a la gent a que animés. És brutal pq després es volquen.

Un plaer saludar a companys pre-cursa i "in-cursa", tots inclosos per si em deixo a algú. Això sí, post cursa res de saludar que tenia que tornar a la pensió, duxarme i agafar el cotxe, que encara quedaven quasi 6h de viatge

Com dieu, el recorregut aquest any era diferent. No sé pq però a mi m'agradava més l'anterior. Aquest any no anem fins al polígon (reconec que aquest troç quedava una mica desangelat) i ens fan passar pel carrer del Kursaal fins quasi al final per donar la volta. Apart ja no passem per un pont que hi havia una mica llarg (però pla!) i ara ens fan passar per un altre (més curt però amb un bon puja/baixa). Apart aquest darrer pont el fem 2 vegades, que si li sumem que anem i tornem fem un total de 4 pujades!! Això és motiu de cesse!
Per lo demés, similar al de altres anys.

En fi, gràcies de nou a tots pels ànims i pel seguiment. Ens veiem a la carretera xD

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 22:13 #114 per sergicb (Associat/da)

jaume86 va escriure:

sergicb va escriure: Doncs aquí un altre que va córrer la Marató.
Era la meva primera vegada corrent a Donosti i no va em va decebre. Circuit força ràpid (tot i que crec que una Marató sempre hauria de ser a una sola volta), temperatura i climatologia ideal per córrer i una afició de 10 (sempre animant).

Pel que fa a la cursa, vaig anar amb la idea de fer entre 3h25-3h30 i vaig acabar fent 3:22:54 ( 1ª) 1:42:43 + 2ª) 1:40:11 )
Realment, no les tenia totes amb el meu rendiment a partir del km.30, ja que havia entrenat poc volum. Però és evident que porto 7 maratons i encara no em conec tant com pensava :lol: L'arribada a la zona d'Anoeta va ser realment maca, amb un llarg passadís fet per la gent que no parava d'animar.
Per cert, les obres a l'Estadi d'Anoeta impliquen la desaparició de la pista d'atletisme i l'ampliació de l'aforament en 10.000 espectadors (fins els 42.000). I està previst que acabin el 2019. Per tant, sembla clar que la Marató continuarà acabant a la pista d'atletisme annexa.

A tot això va ser la meva estrena oficial en cursa amb la samarreta pastanaga. Sempre podré associar el debut amb un marc incomparable i on vaig fer una cursa en la que vaig gaudir molt de tot plegat. Vaig poder saludar algun correcat durant la cursa (aprofitant les anades i vingudes), com l'Aurelian (que em va semblar que anava sobrat... felicitats per la marca !!) o el Chute. A la resta els vaig veure més concentrats :)

Ara farem una mica de repòs aquesta setmana. He acabat amb dolor a la cara interna del genoll que em té una mica preocupat (per inhabitual). Esperem que no sigui res, i la setmana vinent pugui començar a preparar la Mitja de Barcelona de manera específica. I tornarem a estar a les 24Hores, clar.


Molt bona marató sergicb!! No sempre s'aconsegueix un negative split! :great: :great:

T'animo a seguir portant la pastanaga a totes les curses que facis!! ;)

Ah! I si vens a les 24h i ens pot donar un cop de mà com a voluntari en alguna de les moltes tasques que tenim, t'ho agrairia molt!!


Gràcies Jaume86 !!
Pel que fa a fer de voluntari, segurament estaré a l'avituallament de 4 a 6 del matí. De fet, corro el meu relleu a les 6, així que estava esperant a veure si s'apuntava algú més, ja que jo hauré de marxar 15 minuts abans per poder fer el relleu.

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 22:20 #115 per Josep58 (Associat/da)
Enhorabona a tots per les vostres maratons, a molts de vosaltres us vaig poder veure en cursa als carrers mullats de Doností i després a l'arribada ja dins del mini estadi al costat de Anoeta.

Sandmannn, sergicb, bones cròniques :great:

Aurelian enhorabona i felicitats :great:

Hansi novament ben a prop del sub 3h que et mereixis i de molt, lluitada fins el final i donant-ho tot, arribarà n'estic convençut.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 23:06 #116 per jaume86 (Associat/da)

sergicb va escriure:

jaume86 va escriure:

sergicb va escriure: Doncs aquí un altre que va córrer la Marató.
Era la meva primera vegada corrent a Donosti i no va em va decebre. Circuit força ràpid (tot i que crec que una Marató sempre hauria de ser a una sola volta), temperatura i climatologia ideal per córrer i una afició de 10 (sempre animant).

Pel que fa a la cursa, vaig anar amb la idea de fer entre 3h25-3h30 i vaig acabar fent 3:22:54 ( 1ª) 1:42:43 + 2ª) 1:40:11 )
Realment, no les tenia totes amb el meu rendiment a partir del km.30, ja que havia entrenat poc volum. Però és evident que porto 7 maratons i encara no em conec tant com pensava :lol: L'arribada a la zona d'Anoeta va ser realment maca, amb un llarg passadís fet per la gent que no parava d'animar.
Per cert, les obres a l'Estadi d'Anoeta impliquen la desaparició de la pista d'atletisme i l'ampliació de l'aforament en 10.000 espectadors (fins els 42.000). I està previst que acabin el 2019. Per tant, sembla clar que la Marató continuarà acabant a la pista d'atletisme annexa.

A tot això va ser la meva estrena oficial en cursa amb la samarreta pastanaga. Sempre podré associar el debut amb un marc incomparable i on vaig fer una cursa en la que vaig gaudir molt de tot plegat. Vaig poder saludar algun correcat durant la cursa (aprofitant les anades i vingudes), com l'Aurelian (que em va semblar que anava sobrat... felicitats per la marca !!) o el Chute. A la resta els vaig veure més concentrats :)

Ara farem una mica de repòs aquesta setmana. He acabat amb dolor a la cara interna del genoll que em té una mica preocupat (per inhabitual). Esperem que no sigui res, i la setmana vinent pugui començar a preparar la Mitja de Barcelona de manera específica. I tornarem a estar a les 24Hores, clar.


Molt bona marató sergicb!! No sempre s'aconsegueix un negative split! :great: :great:

T'animo a seguir portant la pastanaga a totes les curses que facis!! ;)

Ah! I si vens a les 24h i ens pot donar un cop de mà com a voluntari en alguna de les moltes tasques que tenim, t'ho agrairia molt!!


Gràcies Jaume86 !!
Pel que fa a fer de voluntari, segurament estaré a l'avituallament de 4 a 6 del matí. De fet, corro el meu relleu a les 6, així que estava esperant a veure si s'apuntava algú més, ja que jo hauré de marxar 15 minuts abans per poder fer el relleu.


Ostres que bé!! Tu apuntat i estigues l'estona que et vagi bé, no pateixis! Almenys estaré una estona acompanyat durant la dura nit, així que t'ho agraeixo molt!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 23:08 #117 per jaume86 (Associat/da)

sandmannn va escriure: No soc gaire de fer cròniques épiques ni coses d'aquestes (tot i que em llegeixo totes les vostres i m'agraden molt).

Em presentava a Donosti 7 dies després de fer MMP a València (no sé pq no s'actualitza encara la signatura si la tinc canviada) i aquí no tenia cap pretensió de temps.
Tot i així, i per intentar anar acompanyat, vaig sortir a propet de la llebre de 3h 30'. Excepte un petit embús al 1er km, la resta de km's varen anar caient a 5 o 5 i poc. Pas per la mitja en 1h 47'.
Pas pel km 30 en 2h 38', ja anava caient una mica més el ritme (parada inclosa per parlar amb en ironxevi, que no sabia que feia la Marató)
I la veritat que la part final vaig canviar bastant el xip, vaig fer 2 paradinhes per saludar a la meva supporter i una més per pixar, que anava molt carregat xD.
Temps final de 3h 48', amb el darrer km animant a la gent a que animés. És brutal pq després es volquen.

Un plaer saludar a companys pre-cursa i "in-cursa", tots inclosos per si em deixo a algú. Això sí, post cursa res de saludar que tenia que tornar a la pensió, duxarme i agafar el cotxe, que encara quedaven quasi 6h de viatge

Com dieu, el recorregut aquest any era diferent. No sé pq però a mi m'agradava més l'anterior. Aquest any no anem fins al polígon (reconec que aquest troç quedava una mica desangelat) i ens fan passar pel carrer del Kursaal fins quasi al final per donar la volta. Apart ja no passem per un pont que hi havia una mica llarg (però pla!) i ara ens fan passar per un altre (més curt però amb un bon puja/baixa). Apart aquest darrer pont el fem 2 vegades, que si li sumem que anem i tornem fem un total de 4 pujades!! Això és motiu de cesse!
Per lo demés, similar al de altres anys.

En fi, gràcies de nou a tots pels ànims i pel seguiment. Ens veiem a la carretera xD


Molt fan del concepte paradinhes, sobretot de la tercera!!

Una setmana dsp de fer mmp has fet un temps digne d'admirar!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2017 08:17 #118 per Oriol_TBID (Associat/da)

sergicb va escriure: Pel que fa a fer de voluntari, segurament estaré a l'avituallament de 4 a 6 del matí. De fet, corro el meu relleu a les 6, així que estava esperant a veure si s'apuntava algú més, ja que jo hauré de marxar 15 minuts abans per poder fer el relleu.


Sergi, jo corro de 3 a 4 i no m'havia apuntat al torn de 4 a 6 perquè hi arribo tard després de la dutxa. Si et sembla ens podem cobrir entre els dos, tu estàs de 4 a 5:45 i jo de 4:15 a 6. :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2017 08:17 #119 per Oriol_TBID (Associat/da)
Per cert! Moltes felicitats a tots per les vostres maratons :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2017 10:05 #120 per sergicb (Associat/da)

Oriol_TBID va escriure:

sergicb va escriure: Pel que fa a fer de voluntari, segurament estaré a l'avituallament de 4 a 6 del matí. De fet, corro el meu relleu a les 6, així que estava esperant a veure si s'apuntava algú més, ja que jo hauré de marxar 15 minuts abans per poder fer el relleu.


Sergi, jo corro de 3 a 4 i no m'havia apuntat al torn de 4 a 6 perquè hi arribo tard després de la dutxa. Si et sembla ens podem cobrir entre els dos, tu estàs de 4 a 5:45 i jo de 4:15 a 6. :P


Perfecte :great:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.