ASICS Stockholm Marathon 2017 03/06/2017

ASICS Stockholm Marathon 2017 03/06/2017

19 Abr 2017 23:15 #1 per Jorfer (Associat/da)
Potser alguns de vosaltres ja ho sabeu, però per si de cas, obro el fil per tal que el pugueu seguir i demanar consells a les persones que ja l'heu fet alguna vegada.

Si tot va bé, el 3 de juny, dissabte, si dissabte, realitzaré la marató LII (ja sé que tinc un fil mig oblidat  :whistle: :whistle: però continuarà) i, aquesta vegada, amb l'objectiu d'ajudar a un trio de companys amb els que entreno a baixar de 3h30. Així que de llebres anirem l'Amic i servidor, i els que hauran d'apretar les dents i entrenar de valent dins aquell dia són, en Robertgr68, Danalbod i AlbertLC.  :yes: :great:

També ens acompanyaran Mackice (sub 3 sobrat) i Carlos1989 que intentarà apropar-se a les 3h.

Algú més s'apunta?  :whistle: :whistle:

Adjunto la web per si li voleu fer una ullada. :yes:
www.stockholmmarathon.se/start/content.c...&Rac_ID=310&Lan_ID=3

Molta salut i molts quilòmetres.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2017 15:39 #2 per Dani (Associat/da)
Avui semblo l'abuelo cebolleta.....

Aquest estiu vaig fer una cursa 10km a Estocolm. La ciutat és espectacular i la marató passa per tots els punts, sembla la de Barcelona, així tipus turística. Sobre el plànol sembla plana, però té algunes trampes amb molt mala llet  :666:  Per sort no feu la pujada brutal que passeu super aprop al km7. Sobretot aquest isme o illa, o com es digui, té dos nivells, i segur que alguna pujadeta amb mala baba hi és. El pas per la zona de la mitja és espectacular, un bosc inmens. Intenteu no trepitjar cap animal  :intello: I una altra que acaba a un estadi olímpic ! La majoria del circuit són avingudes grandíssimes, no se si ho tellen tot o no, o només alguns carrils.
També hi han bastants llocs que si bufa el vent es pot fer emprenyador, es fan molts kms aprop de l'aigua.

Ja explicareu !!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2017 22:26 #3 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Dani per aquests consells, prenem nota.  :great: :great: i esperem que no bufi el vent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2017 22:50 #4 per Carlos1989 (Visitant)
Gràcies per aquests comentaris respecte a la marató, si bé he estat intentant mirant a tot arreu qué tal es el circuit i no acabo de treure res en clar...O sigui benvinguts tots els comentaris i coneixements que tingueu sobre la marató dStockholm.
Ens seria de gran ajuda alguna mena de petita síntesi i/o consells!

Gràcies i prenem nota :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2017 00:44 #5 per jordi mas (Associat/da)

Gràcies per aquests comentaris respecte a la marató, si bé he estat intentant mirant a tot arreu qué tal es el circuit i no acabo de treure res en clar...O sigui benvinguts tots els comentaris i coneixements que tingueu sobre la marató dStockholm.
Ens seria de gran ajuda alguna mena de petita síntesi i/o consells!

Gràcies i prenem nota :)


La marató és molt maca però té algunes trampes. Per començar la climatologia és una incògnita perquè conec gent que ha passat calor i altres que s'han pelat de fred. En el meu cas , al 2015, vam tenir pluja i feia molt fred a  l'acabar.

Per la part del parc que comenta el Dani només es passa un cop i per la part més urbana es passa dues vegades.  La part més complicada que recordo és la zona de Soder , si no m'equivoco les pujades estan al voltant del km 6  (31 segona volta)  i km9 (34 de la segona volta) abans d'un pont molt llarg que també costa una mica.
També recordo que vaig trobar dura la part final  penso que als km 13-14  ( 38-39 de la segona volta)  en aquest cas era una pujada bastant llarga tipus paral·lel.

Jo em fixaria bé en aquests punts durant la primera volta, pensant en la segona , perquè quan vas fresc no es noten tant, però a la part final sí que fan mal.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2017 09:58 #6 per Dani (Associat/da)
Bones.

Et passo un track que he trobat per l'Strava.... Sembla molt toboganera pel que surt al perfil !

https://www.strava.com/activities/598283923

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2017 11:21 #7 per amic (Associat/da)
Moltes gràcies per la informació, estarem atents a la primera volta per preparar la segona. Esperem que el temps ens ajudi per poder gaudir d'aquesta marató que promet ser molt bonica. La companyia sens dubte serà excel·lent!
Si que sembla una mica puja i baixa però res comparat amb altres maratons com la meva estimada New York.  ;) ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2017 12:24 #8 per Jorfer (Associat/da)
El circuit mirant el perfil de l'strava es trencacames però tampoc n'hi ha molta diferència d'alçada (10/40 metres). A veure com surt  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 14:16 #9 per Carlos1989 (Visitant)
Gràcies a tots per tota la info que ens esteu donant. Esperem poder assolir l'objectiu proposat...
Pel que comenteu les pujadetes no són molt llargues sino un circuit més toboganero que s'ha de vigilar i tenir cap
Una altra cosa ja incontrolable serà la temperatura i el clima...a saber, les ultimes edicions han tingut una mitjana de 18 graus i bon temps, s'ha de dir que sortim a les 12 del mitjdia.

Un tema que em té una mica amoïnat es el descans. Es nota molt el tema de la latitud i sobretot les hores de llum al dia? Ja que pel que he llegit en aquelles dates surt el sol abans de les 4 del matí i s'en va ben bé a les 12 de la nit. Hi han 4 hores d0obscuritat

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 14:34 #10 per jordi mas (Associat/da)

Gràcies a tots per tota la info que ens esteu donant. Esperem poder assolir l'objectiu proposat...
Pel que comenteu les pujadetes no són molt llargues sino un circuit més toboganero que s'ha de vigilar i tenir cap
Una altra cosa ja incontrolable serà la temperatura i el clima...a saber, les ultimes edicions han tingut una mitjana de 18 graus i bon temps, s'ha de dir que sortim a les 12 del mitjdia.

Un tema que em té una mica amoïnat es el descans. Es nota molt el tema de la latitud i sobretot les hores de llum al dia? Ja que pel que he llegit en aquelles dates surt el sol abans de les 4 del matí i s'en va ben bé a les 12 de la nit. Hi han 4 hores d0obscuritat

Gràcies


Això de la llum és cert, i a més a aquesta gent no els agraden les persianes.
Les pujades no són llargues, excepte la del km 13/39  que deu tenir  1,5 km , però molt dura no és.
Es poden fer bons temps en aquesta marató.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 19:37 #11 per Jorfer (Associat/da)
Carlos1989 sempre et pots posar a la maleta un antifaç  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2017 23:18 #12 per Carlos1989 (Visitant)
Em quedo amb la nota de...es una marató que es poden fer bones marques!

L'antifaz anirà segur a la maleta!! jajajajaj i bueno...si algú té objectiu sub3h10' encantat de compartir kilómetres anant junts, millor que en solitari. Així ens donem un cop de mà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2017 23:29 #13 per Jorfer (Associat/da)
Carlos1989 jo aquesta vegada aniré més suau, però segur que trobes una bona barqueta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2017 18:27 #14 per Jorfer (Associat/da)
Recomeneu algun lloc per a dinar i/o sopar?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2017 17:51 #15 per joakim (Visitant)
Jo l'he fet dues vegades, 2004 i 2006
Nomes us puc aconsellar que aneu molt prudents, personalment la vaig trobar mes dificil del que pensava , diversos factors:
- em va fer calor i humitat els dos anys , 20-22 graus
- reitero el que han dit del circuit, no es pla i el final pica.
- no acabo d'acostumarme a la hora de sortida per la tarda. Heu fet alguna marato a aquesta hora?. Cal regular el que cal menjar i quan menjar

Pero recordo molta animacio i bastant bonica. A DISFRUTAR !



36.06  (2010) bombers
1.19.37(2010) granollers
2.56.16 (2011) Barcelona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2017 22:06 #16 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies joakim per les recomanacions :glasses:
Les tindrem presents

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2017 22:17 #17 per jordi mas (Associat/da)

Recomeneu algun lloc per a dinar i/o sopar?  :whistle:


Et recomano el Kvarnen  al barri de Soder. El més típic són les  mandonguilles (meatballs), boníssimes.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2017 12:42 #18 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Jordi
Segur que en algun moment cauran :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2017 23:12 #19 per Jorfer (Associat/da)
Segons les darreres previsions meteorològiques tindrem marató amb aigua.
Com a mínim la temperatura serà bona,

Poso el dorsal per si alguna persona vol fer el seguiment a l'aplicació corresponent:

Jorfer 2176;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2017 23:13 #20 per obadia (Visitant)
Que tingeu molt bona marató Jordi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.