Marató de Londres (Virgin Money London Marathon) 2018

Marató de Londres (Virgin Money London Marathon) 2018

24 Abr 2018 19:27 #61 per Jorfer (Associat/da)
Estem arribant a un nivell d'intolerància que estic al·lucinant. Jo també recordo un dia que portava la samarreta de tirants que va regalar la revista Marathon Catalunya amb la senyera i un personatge es va dedicar a insultar-me des de la moto.

Per sort aquests personatges son sorollosos i minoria, però el que han fet a la filla del company està fora de lloc.

Segur que es trobarà aquest personatge.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2018 20:04 #62 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona Grimi i David 77per les vostres maratons.

Grimi, m´he assabentat a través de facebook de la falta de respecte cap a la teva filla. Ho sento. Aquests paios son uns desgraciats. En cas de identificar-lo se li hauria de cantar les 40.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2018 20:09 #63 per Dabit (Associat/da)
Havia entrat al el fil per gaudir les cròniques del companys (moltes felicitats a tots; quin marcón David!) i he acabat flipant amb la indignant acció que ha patit la filla del Grimi. Ràbia inmensa comprovar que existeix gent d'aquest tipus. Molts ànims a tu i a tota la teva familia i no deixeu que aquest de brètol (i semblants) us condicioni en les vostres vides.

Abraçada

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2018 22:21 #64 per Dennis Teuling (Associat/da)
ja he vist que és viral :unsure:
(aquest home és tot menys esportista..)

Espero que apart d'això, hagués gaudit de la cursa i pots fer una crònica com tu saps fer!!
Et vaig votar als premis pastanaga per la crònica de Boston de l'any passat... així que espero que puguis fer una altre gran crònica, aquest cop de London!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2018 23:29 #65 per grimi (Associat/da)
moltes gracies a tots per la vostra ajuda pel vostre temps i per les vostres mostres de suport
em penso que ja l'hem pillat
ara he parlat amb una noia que estava al km 13 aprox i tb va rebre una escopinada efectivament la seva memoria i la de la meva familia coincideixen amb un individuu que va fer el temps que aprox calculavem...
ara costa decidir com actuem davant d'aquesta situacio per assegurar que sigui realment ell....
si algu te alguna idea de lleis esportives i de protecciò de dades sera benvinguda
gracies companys
sou com una familia!!!!!
abraçada
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2018 09:50 - 25 Abr 2018 09:59 #66 per jramon (Associat/da)

grimi va escriure: moltes gracies a tots per la vostra ajuda pel vostre temps i per les vostres mostres de suport
em penso que ja l'hem pillat
ara he parlat amb una noia que estava al km 13 aprox i tb va rebre una escopinada efectivament la seva memoria i la de la meva familia coincideixen amb un individuu que va fer el temps que aprox calculavem...
ara costa decidir com actuem davant d'aquesta situacio per assegurar que sigui realment ell....
si algu te alguna idea de lleis esportives i de protecciò de dades sera benvinguda
gracies companys
sou com una familia!!!!!
abraçada
grimi


Primer, assegurar que es ell: No se si es pot demanar a l'organització o a Marathon Photos un video del lloc i el moment. Perque l'altre tema es que voslatres i l'altre noia el reconeixeu de segur.

Segon, demostrar que es ell: El video sería genial, pero dos testimonis no se si es suficient. Imagino que no teniu dades de contacte d'algú altre que l'hagi vist.

Tercer, mesures a pendre: Aixó s'hauria de consultar a algú que tingui coneixement del tema. Una companya m'ha dit que pots contactar amb la gent de drets.cat. A mes d'una pagina de denuncia et poden donar idees. Si vols ja t'ho pregunto, pero no vull fer res per no ficar la pota.

Qualsevol cosa que pugui fer, no dubtis en demanar-la. Estaré atent al fil company.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2018 15:40 #67 per Mona (Associat/da)
Jo flipo! Quina esportivitat aquest depravat, el què és bonic d'aquestes curses és la festa i el gaudir, és molt trist que en el km37 l'odi li pugui més que el cansanci... sense paraules.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2018 17:15 #68 per OscarBolo75 (Associat/da)
Quina situació mes desagradable grimi.
Una forta abraçada.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2018 15:02 #69 per kilometer (Associat/da)
Grimi, vull quedar-me només amb la marató, company, que aquestes coses no ens entelin el que realment fem , que és esport. Les majors, són les teves...:thumbup:

David77, l'enhorabona. Ja saps que aixó serà elñ punt de partida, no dubto de que continuaràs cap a d'alt.:great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 13:56 #70 per grimi (Associat/da)
Bon dia penya
Moltes gràcies a tots dels vostres missatges de suport!!!

Aquí teniu la meva crònica de la marató de London.
Com alguns ja sabeu entrar a Londres a través del Ballot no és fàcil i les agències son sempre un “pain in the as”
Gràcies a alguns contactes correcat i una mica de casualitat i tota la pesca al final el “Good for Age” va resultar i vaig poder participar com part d’aquesta categoria.
Aquest hivern ha estat una mica estrany per mi.
Vàrem tenir un any de molta neu i un amic em va enredar i vaig provar aquesta modalitat de l’esqui de fons que es diu el patinador o l’skater i em vaig enganxar! Vaig estar escapant-me entre setmana i sempre que podia a practicar aquesta tècnica tant adictiva. En un any he descobert i explorat totes les estacions de esquí nòrdic de Catalunya: tuixent, guils, la llosa, sant joan, lles...
Havia provat l’esquí de fons clàssic però això és un altre mon!!
Us recomano que no ho proveu es un esport molt físic i al mateix temps súper tècnic el que el fa mooolt adictiu. En un parell d’hores quedes ben servit. Per tal que us feu una idea el concepte es: -projectar tot el cos en un angle lateral a decidir i recolzar l’equilibri sobre un sol esquí i en el moment en que la inèrcia decau i no abans, canviar el pes a l’altre cama i empènyer endavant. Cal decidir en quin angle fas el gest en quin moment canvies el pes i el més difícil quina força fas amb el peu de darrera per empènyer el cos endavant sense perdre “l’agarre” sobre la neu.
Es una passada, difícil, atractiu, complex, físic, molt complert i cada dia es diferent perquè les condicions de la neu tant canviat fa que la dificultat pugui ser molt variable d’un dia a l’altre!!
En fi
Anem a lo nostre !
Entre l’skating i el meu gos que li agrada de sortir a la muntanya i que he fet un parell de canicross al final no he entrenat gens de forma especifica per la marató. (primer error)
Per rematar les coses, 15 dies abans de la cursa vaig fer un parell de series ràpides o no se que va passar però se’m va tornar a despertar una antiga lesió que m’havia deixar un any aturat que era una metatarsàlgia o una capsulitis o un morton ningú ho va aclarir i em vaig acollonir i vaig passar els últims 15 dies aturat prenent AINES i gel i compex i fisioteràpia i fins i tot vaig visitar un osteòpata....
Vaig guanyar dos quilos i vaig estar parat 15 dies abans de la marató (segon error)
No havia fet tirada llarga i nomes vaig fer una mitja a ritme de llebre molt suau.
Uff massa coses en contra
Però vaig pensar –si agafo un ritme lent segur que la puc fer sense patir i gaudint de londres
Quin error!!!
Em ve al cap la veu del mestre JORFER -la senyora marató que es molt senyora m’ha fotut a puestu!!
Una marató sense entrenar o ets lo putu crack o no hi ha manera. I jo soc massa novell i de crack res de res.
Vàrem arribar a Londres el divendres amb la família i per sort prop de victoria station vem llogar un mini apartament sota terra be de preu i molt ben localitzat per anar a la sortida i a la arribada de la marató sense massa transbordaments.
El dissabte una escapada rapida a la fira del corredor que queda una mica lluny però que esta mooolt ben organitzada els anglesos son uns cracs i després caminant i passejant per Londres una filla meva no hi havia estat mai i vàrem fer molt el turista massa el turista (el dia abans cal reposar i no caminar) vaig fer mes de 10km caminant a ritme de tortuga. (tercer error).
El diumenge em vaig llevar a les 7 (horari de casa les 8) aquesta es una marató per senyors no cal matinar. Esmorzar una mica i amb el tren des de victoria station amb 20’ era a Blackheet la sortida.
Allà ja es veia que el dia apuntava maneres feia molta calda i a les 9 tothom ja estava amb els tirants i fugint del sol buscant l’ombra sota les carpes.
Després vaig saber que vàrem tenir 24 graus en alguns punts de la marató.
Tot molt ben organitzat marxals per tot arreu molts WC, cafè i te per tothom potser no el luxe de Boston però en general una sortida molt plaent!! Sota la pluja la sensació segur que es diferent però el dia era magnífic.
A les 10 amb puntualitat britànica (hehe) sona el seu himn clàssic i la reina des del seu palace ens dona la sortida.
Els primers km passen volant m’han posat al calaix de sub3 per culpa de la marca que vaig acreditar i que em va permetre entrar al good for age (4t error)
I no m’en adono i tot i frenar tota la estona els primers 5k passen volant massa depressa
Fins al km 10 vaig frenant i pensant –nen vas massa depressa.
Es molt curiós aquí hi ha tres sortides diferents i et vas reagrupant amb molta penya tota la estona que quan es troben en la confluència la gent criden –uuuuhhh !!
De totes les que he corregut es la única en que sempre vaig estar rodejat de mooolts corredors però no una mica no; atiborrat i jo no sguia pas un ritme constant, no se don surt tanta penya!!!
Recordo a Boston passar moltes estones sol per les carreteres del principi però aquí la marabunta a cada avituallament has de vigilar de no prendre mal amb altres que volen fer el traguet!!
De fet fa por de caure i no pots badar massa mirant el paisatge perquè sempre tens corredors al voltant i és fàcil de fotres de morrus.
A partir del km 15 ja vaig veure que la cosa no seria fàcil
Alla vaig dir -nen frena !! Però el mal ja estava fet
(5e error) primers 10k massa ràpid!
Vaig arribar al 21 mooolt justet i a partir daqui: una agonia.
Baixant el ritme fins al 25 primeres rampes, primeres caminades, ritmes cada vegada mes baixos...
La calor comença apretar fort molts corredors reben assistència mèdica, molta penya caminant.... calda forta
Després vaig saber que un noi jove de 34 anys va morir per un col·lapse.
Jo no tinc excusa en la calor, em vaig hidratar super be i portava capsules de sal que tb vaig prendre religiosament cada 10k.
La organització posa aigua cada milla i una mena de gatorade massa ensucrat cada 5 milles i en un parell de llocs donen gels tot molt ben muntat.
Milions de voluntaris son al carrer.
No se si he vist mai tant gent amb ma vida animant una marató.
A nova york hi ha gent però aquí es una lokura sempre hi ha 4 o 5 fileres de gent a tot arreu.
De tant penya que hi ha al voltant del km 21 depsres del london bridge havia de veure la família i no van aconseguir arribar a travessar la barrera de people que s’aglomerava per tot arreu i no els vaig veure.
Aquí la cursa fa un bucle llarg però es guapo perquè et creues amb el cap de la cursa i vaig poder veure el Kipchoge i el Mo Farah i aquí em vaig animar una mica però fins al 37 que no vaig poder veure la família la cursa es va fer llarga i dura cada vegada el meu ritme era mes lent...
Finalment al 37 vaig parar a saludar i abraça les noies i la dona i em van explicar el desagradable incident, em van donar la estelada “culpable” i vaig seguir pensant acabo per nassos.
El ritme anava decaient però molta gent per tot arreu t’animaven a seguir corrent.
La dita -el dolor es transitòri i la gloria es eterna em va fer somriure i treure força vaires vegades. La canalla et donava llaminadures i gelats i la gent et ruixava amb aigua de les plantes i en general tothom era molt amable.
Potser estan tant poc acostumats a tenir tant bon temps que es varen bolcar tots al carrer.
Al km 40 vaig veure que si que ho podria fer i vaig poder tornar a agafar una mica el ritme, de cop veus la London eye i el big ben tapat i penses això ja ho tinc.
Hi ha un parell d’angles ja ets a Westminster i de cop et plantes al davant del St James Park i veus el Buckinham palace al davant aquí el cos et dona un subidón!! Un munt de penya a banda i banda el carrer s’eixampla molt una ultima recta i ja hi som.
L’arribada es espectacular, mítica com la de Berlin a sota la porta de Brandenburg aquí la sensació de reialesa es brutal.
Passo sota l’arc amb l’estelada aixecada sobre el cap i llàgrimes als ulls.
Ho he aconseguit tot i els errors una altra marató al sac.
Falten Chicao y Tokio per tenir les sis majors a veure si podrà ser.
Allà tot molt ben organitzat medalles fotos i la samarreta de finisher que si no acabes no te la donen i que aquest any es guapíssima!
De l’arrivada al punt de les famílies tb hi ha una distancia decent i ens vàrm trobar ràpidament.
Al parc al voltant de palau es van organitzar uns magnífics picnics i tothom seia per terra gaudint de la celebració post cursa i del dia tant formidable que feia.!
Jo content de tenir la sort d’haver acabat però amb mal gust de boca per lincidnt de lestelada i per tot i voler sortir a sensacions i a gaudir no vaig ser capaç de trobar el meu ritme i com un jove novell ximple i inexpert vaig sortir massa ràpid!!!
Tinc l’excusa que com que no havia entrenat cap ritme concret no sabia que volia dir sortir ràpid o lent perquè no tenia res programat però es evident que va ser massa ràpid pe l’entremanet que duia a sobre.!!
Vem dinar allà al parc vem jeure una estoneta al solet i cap a Gatwick amb el tren que anava a petar i no vem poder seure i cap a casona o fer bullir el twitter!
Salut i cames companys!!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 13:58 #71 per grimi (Associat/da)
No m'he pogut resistir i he comprat aquesta foto ;-)

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2018 16:53 - 29 Abr 2018 16:55 #72 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona, Grimi i David77, per aquesta magnifica marató.
Tinc molt bon record d'aquesta marató, malgrat plovia, per la gran animació i ambient que hi havia al carrer.
Espero que la gaudissiu.:great: :great: :great:

Grimi,
pel que fa a l'incident amb la teva filla, qué t'haig de dir. Jo corro sempre arreu del Món amb la samarreta estelada (la que veus en el meu perfil), i m'he trobat de tot. Pero el balanç és positiu.
A mi també se'm regiren tots els budells quan veig segons quines banderes i samarretes, però considero que quan estem al damunt de l'asfalt, compartint tots plegats una aventura de 42,195 metres (jo prefereixo 26,2 milles), la companyonia ha d'estar per damunt de tot.
I per damunt de tot, a més, el civisme i el respecte.

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 18:57 #73 per grimi (Associat/da)
moltes gracies josep pel teu missatge de suport

i ooops no se que he fotut que he penjat tres vegades la meva foto!!!!

sorry

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 19:12 #74 per OscarBolo75 (Associat/da)
Gràcies grimi per compartir la teva crònica.
Molt desagradable la situació que va haver de viure la teva filla.
Londres ja es història.... ara a pensar en Chicago !!!

La foto es extraordinària.


Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 19:47 #75 per socanna (Associat/da)
Super crònica grimi?‍♀️?‍♀️???

Ara només et falten dues de les grans maratons. Ho aconseguiràs??

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 21:53 #76 per David1978 (Associat/da)
Tengo una pregunta. Me gustaria intentar hacer la maraton de Londres. Veo que hay que apuntar-se a un sorteo. Puede ser? Alguien que la haya hecho me puede decir como va esto del sorteo?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 23:33 #77 per gorka (Associat/da)
Bonica crònica, grimi!
Amb lliçó d'skating incorporada... massa difícil: amb la modalitat clàssica, l'alpí i les raquetes ja vaig ben servit de temporada de neu.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 23:35 #78 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran crònica grimi!!!

I molt bona foto, sí senyor. Per lo que hauràs gastat en la foto... ben pots enviar-ho 3 vegades :666: :666:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.