Rock'n'roll maratona de Lisboa (15/10/2017)

Rock'n'roll maratona de Lisboa (15/10/2017)

16 Oct 2017 20:03 #41 per jaume86 (Associat/da)
València 2 de desembre?!? Més dies no terrorífics d'agost per entrenar.

Allà estaré pràcticament segur, pensa-ho bé Mario, que ja es casi una marató d'hivern!!

Una abraçada

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 08:23 #42 per guissona (Associat/da)
A propòsit del que comenta el Dennis al fil de la marató d'Amsterdam sobre la Gold Label d'aquesta marató, la de la capital d'Holanda, dir que la de Lisboa també ho era.
Recordo les paraules de l'Isidro de running.es, que és el que va a les fires representant a la marató de Barcelona, que em deia que això de les "Labels" és tot exclusivament qüestió de diners.
Lisboa té una fira de pena, un recorregut no massa ràpid,en bastants punts molt trist i animació pràcticament nula, res de dutxes al final de la prova, avituallament final lamentable.
Dedueixo que deu abocar molta pasta. Suposo que això del Rock'n roll també deu influir.
És una brometa que tingui la Gold Label. A més si la comparem amb Barcelona sense anar més lluny.

Em poso a fer la crònica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 13:49 - 17 Oct 2017 17:27 #43 per guissona (Associat/da)
A finals de l’octubre passat, una vegada acabada la marató de Frankfurt, vaig decidir que les maratons de tardor les havia d’aparcar. I no perquè Frankfurt no m’anés bé, no, més aviat perquè l’esforç que em suposava entrenar tot l’estiu no em compensava després. Portava ja moltes maratons de tardor amb resultats discrets degut principalment a que els entrenaments durant els mesos de juliol i agost cada vegada em costaven més. De totes maneres, resultats discrets però justos, el que valia, ni més ni menys.
Un dia, tot fent cerveses després d’entrenar a la Mar Bella, vaig començar a mirar maratons que coincidissin amb algun pont. La meva dona és mestra i les vacances són les que són i no hi ha la possibilitat de fer més dies de festa. Llavors sempre intento trobar maratons que caiguin en algun pont i no ens obliguin a marxar dissabte i tornar diumenge.
I vaig trobar Lisboa. Aquell dia també n’hi havia d’altres però o bé no em feien massa gràcia o bé, com és el cas d’Amsterdam, ja les havia fet. Em desdeia de tot el que havia dit de les maratons de tardor i ja m’hi posava de cap. Mirar vols, apartaments,... i aparcar, almenys un altre any, el fet de deixar d’entrenar maratons tot l’estiu.
Va passar la primavera amb la marató de Londres i ja tornava a ser a principis de juliol amb el pla de 15 setmanes al davant a punt per començar a preparar la 26a marató.
A la 2a setmana, a la cursa que organitza Allianz el divendres al vespre al circuit de Montmeló, vaig tenir una punxada molt forta a l’isquio i això va fer que almenys durant tres setmanes, les que estaria a Itàlia de vacances, només fes entrenaments respectant el volum però no la qualitat perquè no volia que s’agreugés l’assumpte.
No és fins a la 2a setmana d’agost quan començo a seguir fil per randa el pla maratonià que tenia previst. Ja faig les sèries que toquen, els canvis de ritmes, les pujades, tota la qualitat.
El mes d’agost se’m fa etern. A la platja a mi em costa molt entrenar. Ja comencem amb la cançó de cada any. Els ritmes no surten, el pes augmenta, però enguany, a diferència dels últims estius, els entrenaments, més bé o més malament, els vaig acabant tots.
Torno a Barcelona amb 7 setmanes encara per endavant i no em trobo tan malament com altres anys. El pes torna a baixar sense arribar mai als nivells esquelètics de Londres però que s’apropa molt al que tenia quan vaig fer la marca el 2012. I els entrenaments cada vegada surten més bé. Vaig complint amb el volum i, tot i que en algun entrenament les sensacions no són les millors i que una tirada de 30kms l’escurço 5kms a RM perquè no puc més, tinc clar que a Lisboa puc ser ambiciós, ni molt menys per apropar-me a la marca però si com per no anar a buscar “només” (prego que se m’entengui) el sub3h.
Em planto a Lisboa amb un entrenament de 15 setmanes amb una mitjana de 93kms setmanals i amb l’idea que el ritme que puc portar estarà entre 4’ i 4’05. Però com que he tingut alguns entrenaments que m’han tocat una mica la confiança miraré de ser, almenys al principi, un xic conservador i m’acostaré a la part alta de la forquilla (4’05).
El dijous arribem a Lisboa. Aquesta vegada hi som tots 4, la meva dona i els meus fills. És la primera marató a l’estranger que serem tots 4.
De l’aeroport anem directe a la fireta, no es pot dir de cap més manera, a buscar el dorsal. I després, i fins el diumenge al matí, anirem fent una mica de turisme per la ciutat però sense fer massa caminades ni excessos.
Durant la setmana anava mirant el temps que faria diumenge i tot apuntava que faria calor. I sí, calor impròpia d’un 15 d’octubre.
A les 6 del matí, dos amics i jo, agafem el tren a l’estació de Lisboa per anar a Cascais on hi ha la sortida. El termòmetre ja marca 22 graus. Per tant, com que estan clavant el temps, ja veig que correré la gran part de la marató amb més de 25 graus i, a l’arribada, si no arribem a 30, poc se’n faltarà.
El recorregut és tot per la vora del mar, arran de costa. Uns 6kms direcció a l’Atlàntic des de Cascais i la resta dels 36kms direcció Lisboa tornant a passar per Cascais. Hi ha zones que s’hi practica el surf, la qual cosa vol dir que és zona de vents. I, mala llet, el vent va en contra els darrers 36kms i a favor els primers 6. Genial.
Ja tenim calor i aire en contra. Ara ja només em faltaria que el recorregut no fos pla i ja ho tindríem tot. M’havien dit que era un recorregut força ràpid i que potser l’únic inconvenient és que hi havia alguna zona de llambordes. Al final, per mi, ni força ràpid (constants tobogans fins al km30) ni massa llamborda (només una zona prop del km14 i l’últim mig quilòmetre, que aquesta sí que em va fer pupeta).
Per acabar-ho d’adobar, tot i travessar diversos pobles, l’animació era escassíssima. Ja comptava que podia passar això al no ser una marató urbana però no comptava que em trobaria amb aquest espectacle tan desolador. Ni una punyetera rata tret d’algun grupet de música que estaven ells sols amb els instruments i la part final, dins de l’últim quilòmetre, del recorregut per Lisboa. Durant els 7kms que corres per dins de Lisboa em sobren dits del cos per comptar la gent que animava.

A les 8 en punt es dóna la sortida. Surto del davant mateix. Del tret de sortida a la catifa tardo 5”. El primer quilòmetre és tot en pujada i bastant dreta. Però és el primer quilòmetre. Una vegada a dalt, direcció a Cascais, tenim uns 5 quilòmetres amb perfil favorable i el vent de cul. Potser seria intel·ligent córrer un xic més ràpid que el ritme objectiu per aprofitar però tampoc les tinc totes. Una vegada passat el km6, mitja volta, perfil ascendent i aire en contra fins a Cascais ( i fins el final de la marató). Vaig molt sol durant uns 3kms i al final decideixo fer un esforç per anar en grup i protegir-me de l’aire. Els kms cauen però, ara ja sí dins d’un grupet, tinc la sensació que a 4’05, tant aviat, ja no vaig el còmode que hauria d’anar.
Deixant Cascais, km13, travessem una zona de llambordes, especialment difícil de córrer i és allà on, encara no sé per què, perdo el contacte amb el grup. Ja correré sol fins al final. A partir d’ara, exceptuant els darrers 5kms., tots els corredors que em trobaré és perquè m’estan avançant.
Passo el km15 amb mitjana de 4’03 però amb la certesa que això cada vegada anirà a pitjor. A vegades m’intentava animar pensant que potser tindria alguna revifada i podria anar a més, però tampoc em volia fer il·lusions. Els parcials són cada vegada pitjors.
Hi ha quilòmetres mal posats, uns quants, massa. Jo que faig lap a cada quilòmetre em descontrola una miqueta. La sort és que el quilòmetre mal posat de seguida es compensa amb el següent i la desviació amb prou feines es nota. El que ja va posar la cirereta al pastís va ser el km26 i el km27. Quan pensava que el 26 no l’havia vist, apareix gairebé tocant amb el 27. El 26 feia 1,64kms i vaig tardar 6’59. El 27, 389m, 1’36. Esperpèntic.
Passo la mitja en 1:26:21. Estic en els temps que havia previst, si bé és cert que en la part pitjor dels meus pronòstics, però clarament estic anant a menys a cada parcial. I em queda encara mitja marató. I continua fent aire en contra. I cada vegada fa més calor. I continuen les pujadetes i les baixadetes dels pebrots. I vaig sol com un mussol. I no m’anima ni el tato. I amb la sensació que tot el que pot passar a partir d’ara només pot empitjorar.
Decideixo oblidar-me del rellotge i de fer càlculs. Porto 25kms, la mitjana és de 4’07, i tal com em noto, no és conya, començo a patir per ser sub3h.
Cap al km29 deixem la carretera principal de la costa i baixem a córrer, previ pas per llambordes, un parell de quilòmetres per una zona que sembla un port sense barques. Terra de formigó, i a una banda la via del tren i a l’altra banda, el mar. Per acabar de fer l’espectacle més dantesc hi ha tot de nois i noies, bastant separats entre ells, onejant banderes de països (suposo que són els països dels inscrits). És bastant patètic. Gent esbarriada, que no li surt ni una paraula d’ànim, onejant banderes amb una poca gràcia. Imagineu la situació. I jo cada vegada pitjor de ritme. No puc córrer més ràpid.
Com que tan aviat he vist que no vaig com hauria d’anar i ja he donat la marató per perduda m’alleuja els pensaments. Cap al km30 sortim del lloc innombrable i tornem, torno millor dit perquè vaig sol, cap a la carretera principal que va cap a Lisboa. Em vaig entretenint mirant a l’horitzó el famós pont del 25 d’abril que està cap al km37 on hi passem per sota. Saber on està i veure’l de tan lluny no és que m’acabi d’ajudar massa, la veritat. Estic en aquell mode negatiu de “encara em queda X” i no en el mode dinamita “només em queda X”.
Cap al km35, ja dins de Lisboa s’arriba al barri de Belém. Podria dir que, sense risc d’equivocar-me, eren més colla al pessebre de Betlem que no pas aquí animant. Quin desastre, déu meu.
A partir del km30 i fins al final els quilòmetres ja cauen a 4’30 i fins i tot per sobre. La mitjana va pujant i s’apropa perillosament cap el 4’15. A falta de 10kms he calculat que si els faig a 4’30 fins al final baixaré de les 3h. Però els quilòmetres cada vegada cauen més lents i no les començo a tenir totes.
Passo per sota el pont del 25 d’abril, queden uns 5kms, i ara sí que començo a avançar algun corredor que ha petat o, malauradament, ha patit alguna molèstia física. I la mitjana que puja i que els càlculs cada vegada em collen més. Tinc clar que, com ja he comentat alguna vegada, si no baixo de tres hores, ni torno a Lisboa, ni intento fer sub3h a Madrid i envio el repte personal sub3h a prendre pel sac.
I el festival toca sostre quan, portant mitjana per fer 2:57, a falta d’uns 4kms, m’avança la llebre de les 3h. Fantàstic. Ja només em faltava això. I a més em passa com una bala. Ja sé que jo no vaig com un avió però a 4’35 tampoc es anar caminant.
Després de refer-me d’aquest xoc, miro de centrar-me en el que em queda i intentar, encara que segons els meus càlculs ho veig viable, baixar de les 3 hores. Compto que em mouré en les 2:58. Fins llavors havia baixat 19 vegades de 3 hores i en cap havia fet 2:59. I semblava que avui tampoc seria el dia.
Passat el km41, ara ja sí amb una mica, només una mica més de gent, entrem en un parc vora el mar que ens condueix a la plaça del Comerç que és on hi ha l’arribada. Tot el que queda ja és terra de llambordes. L’arribada és dins de la plaça però per accedir-hi l’has de vorejar tota corrent. Has de fer com una mena de U al revés.
Km42, lap, i de seguida veig la meva dona i els meus fills que m’animen amb força. Gairebé ja ho tinc però aquells 195m tinc la sensació que fan mig quilòmetre. Travesso l’Arc da Rua Augusta i entro a la Praça do Comércio on al bell mig hi ha l’arribada on hi lluïa un sol preciós i 31 graus.
2:59:15. Apurant com mai ho he aconseguit. Lluny de les meves expectatives i a un segon per quilòmetre de ser súper 3h. Estic destrossat i molt contrariat. Content per haver pogut acabar una altra marató per sota les 3 hores però molt fotut perquè creia que valia molt més amb l’entrenament que havia fet.
Amb un Calippo de taronja als dits i la medalla vaig a buscar la bossa i a trobar-me, en tenia més ganes que mai, amb la meva família. Necessitava abraçar-los, necessitava fer-los-hi petons. Caminava amb la sensació, que encara la tinc ara, que per primera vegada, i sense avisar ni abans ni durant la cursa, la marató havia estat injusta amb mi.
Després d’esperar i animar als dos amics que també feien la marató, que per cert van fer marca els dos, vaig viure el millor moment del dia: la cervesa i els WhatsApp. Dret a la vorera amb la medalla i la cervesa vaig començar a llegir-ho tot deixant-me pel final el grup que tenim amb els meus estimats diables. Vaig constatar que no havia sigut un dia gran mentre anava llegint, com imaginava. Vull dir gran per mi. No hi havia l’eufòria que hi havia a Londres. És el que passa quan vas tan aviat de més a menys. I si li sumes que l’aplicació anava horrorosament malament acaba d’explicar aquest ensopiment.

Com he dit en el post anterior no us recomano gens la marató. La ciutat, sí. I no és perquè no m’anés bé, eh? Hi ha coses que no tenen res a veure amb la cursa i m’ha desagradat molt.

Després de 26 maratons, 20 per sota de les 3h i 5 ( + el Médoc) per sobre, aquest abril m’inscriuré a Madrid per intentar tancar el cercle i fer, almenys alguna vegada, totes les maratons per sota de les 3h (i Madrid ja se m’ha resistit dos cops).
I la conclusió final i definitiva és que estaré temps a fer maratons a la tardor, almenys a l’octubre i gairebé tot el novembre. Deixo la porta oberta a Firenze.
Això sí, Visca la Marató sempre. Vagi bé o no tan bé.

Amunt i crits.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 14:59 #44 per jcarpa (Visitant)
Impressionant com sempre Guissona!!!!

Mario, ja podies assaborir la cervessa pq aquell dia també te la vas guanyar!!!

No et dirè res més, pq ja ho has dit tot en la bona crònica que has escrit. I baixar de 3 hores amb el teu objectiu no és mai una derrota, en simil futbolistic , seria agafar un puntet per seguir lluitant, i a Madrid a cumplir aquest repte que no sabia que tenies.

Jo no el podria complir, hi ha maratons que tinc sobre 3h que ja han desaparegut del mapa, deu ser que em faig gran d'edat :-P

Tu ets Gran de corredor de Maratons!!! I no sols pels temps, que també, sino també pel curriculum de patiments i maratons lluitades.

Salut i Alegria Sempre!!!!
Pere
PD: A veure quan coincidim en una, aquest any va anar de poc de coincidir a Lisboa, any que ve, encara no se que farè, toca Sevilla, però no tinc clar ni el temps de recuperació, ni calers, ni anar amb familia ni moltes coses... Firenze... m'agrada la idea! I a la meva dona més segur!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 15:37 #45 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt gran la crònica Guissona!!

Em sap molt greu per tu, i tots sabem que l'Strava no menteix (tot i que tu dius que sí), i de fet estava totalment convençut que baixaries de 2h50... fins i tot de 4'/km.

Potser sona malament dir-ho, però a vegades sembla que el nivell de la crònica post-marató és inversament proporcional al resultat aconseguit, amb tot el sarcasme, i la ràbia tan sincera.
Molt trist el que comentes de la falta d'animació, i més les deficiències de una marató Gold Label (ejem).

Ets un crack per haverhaver lluitat tant, durant tants kms per a arribar com a mínim sub 3h.
I d'aquí poc tu també sabràs valorar aquesta altra marca sub 3h (com si fos res), que tot i que sàpiga a poc, suma al marcador.. i ja són 20 :great: :great:

Visca la marató!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 19:12 #46 per kilometer (Associat/da)
Guau guissona, impressionant crónica. Feia molt de temps que no et llegia una crónica tan detallada, i m'ha fet posar-me en el teu lloc en aquell moment i reviure, si fa no fa algo del que vas passar. Ets tot un maratonià expert, i ningú com tú mateix per analitzar el que ha passat i t'ha passat, així que crec que has tret unes conclussions molt correctes i que esdevindran en conseqüències futures. Jo em quedo amb el possitiu d'haver trencat de nou la barrera de les 3h, que serà el que et quedarà al futur. Com sempre la meva admiració, per la dedicació, l'entrega i la lluita fins al final...de crack :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 19:30 #47 per jaume86 (Associat/da)
Gran crònica d'un gran corredor!!

Mario la Senyora Marató t'en deu una de les grans. Portes una gran preparació, fins i tot de vacances trobaves estones pràcticament a diari per fer la teva kilometrada!!

No se jo aquestes maratons que porten rock'n'roll davant si son de gaire fortuna per tu... m'ho pensaria 3 cops abans d'inscriurem de nou tot i que a Madrid segur que et treuràs l'espina clavada!! I com que per Madrid encara queda mooolttt, jo acompanyaria els teus lacaios a Donostia que sefur que faries una marca molt més acorde amb el pedazo estat de forma en què estàs

Un cop més, la meva enhorabona per tan lluitada marató

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 20:01 #48 per Jorfer (Associat/da)
Guissona, gran crònica crack.

Sembles un guerrer que torna de la batalla i analitza les conseqüències de la derrota, analitzant els perquès, curant les ferides i pensant en properes fites èpiques. Però, creus que és una derrota? Jo tinc clar que no, finalitzar una marató, sempre és una victòria i sempre ens deixa noves lliçons. I no en tenim dues iguals, mai, sempre tenim factors intrínsecs o exteriors que les fan originals, úniques,...

Tu ets un dels experts de la casa i, segur que t'aixecaràs física i moralment molt més fort per a properes fites i, molts de nosaltres, estarem desitjant seguir la teva preparació, marató i llegir amb emoció les cròniques de p.m. que fas.

Endavant crack. :great: :great: :great: :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 20:13 #49 per squash (Associat/da)
Hola

molt bona crònica... però sense menció d'en CR7.

Serà Rock'n'roll, però, pel què dius, desangelada i avorrida com un fado.

Bona recuperació !!!


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 23:35 #50 per Jordi (Associat/da)
Gran, però un altre discret sub3h del mestre i en volem més :P

A Madrid espero i desitjo que et pugui seguir des de uns 40-50min més enredera ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2017 23:40 #51 per guissona (Associat/da)
jcarpa, espero que et vagi bé per Porto i més endavant a Sevilla. I si l'any que ve coincidim a Florència ja la farem ben grossa. Gràcies per les teves paraules.

Dennis, tens raó, encara que l'Strava digui mentides, havia entrenat per fer almenys 2:52. Però les coses no surten sempre com un voldria. Hem compartit dia de marató i, fins i tot, merda de cursa perquè les coses no han sortit com esperàvem ni molt menys. Això sí, Gold Label, eh?

kilometer, gràcies. És cert que sempre t'has de quedar amb les coses positives però et juro que de diumenge em costa trobar-les, francament. A veure si a Boston 2019 podem compartir experiència.

jaume86, moltes gràcies. En cap moment m'ha passat pel cap fer una marató més aquest any. Ni Donosti, ni cap. Vaig entrenar per aquest diumenge i la marató ja està feta. Ara ja no tinc l'edat de quan feia bogeries i encadenava maratons seguides i el cos ja no recupera tan bé. Porto dos dies que foto pena baixant les escales, més trinxat que mai. I m'arriscaré a més Rock'n roll a Madrid tot i que és imprevisible el que pot passar.

Jorfer, tu sí que ets el referent de la casa. Les teves paraules m'animen a seguir endavant i agraeixo que un expert valori la meva entrega. Moltes gràcies.

squash, el símil que fas amb el rock'n roll i el fado te'l compro al 100%. No hauria pogut trobar millor titular per definir aquesta trista marató. Per cert, a 100m de l'arribada, a l'altra banda de carrer, fora del recorregut, hi ha el CR7 Hotel. No faré cap més comentari.

Home JRDi69, també vindràs a Madrid? Fantàstic. Aprofita les vacances que et prens bescanviant-les per Donosti, carregar piles i fer pujades perquè la marató madrilenya té molta tela. Allà signo amb els ulls clucs un sub3h discretíssim.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 00:13 - 18 Oct 2017 00:14 #52 per Jordi (Associat/da)
jeje queda molt, però la temporada venia marcada per Donosti com a objectiu de MMP i Madrid com a marató diferent ;)

Descartada la primera (tot i que estic buscant una altra per substituir-la, però sense voler atacar MMP), la segona continua igual e intentaré gaudir de les pujades tot "passejant" :P


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 10:51 #53 per aurelian (Associat/da)
molts anims guissona i moltes gracies per la cronica

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 14:40 #54 per Pep_e (Visitant)
Gran crònica Guissona.

La marató te sempre aquest punt de crueltat, però també es això el que fa que sigui sempre un nou repte.

A vegades un arriba molt be i no surt una bona marató, i altres arribes més justet i no saps com el crono t'acompanya.

El que si es veritat que sempre demostres el teu "savoir faire" en la marató i com lluitar per que el sub3 sembli fàcil.

Felicitats i espero tornar a coincidir amb tu un'altre cop en alguna marató.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 15:11 #55 per Raúl Martínez (Associat/da)
Gran crònica guissona :great:

Sabem que vas entrenar de valent i la marató ha estat cruel.
Però després de saber de la climatologia, recorregut etc etc la cosa podia haver sigut molt pitjor, t'has de quedar amb que vas salvar el sub 3h
Està clar que sempre volem més, però de vegades surten aquests dies de mer...

Una abraçada i a continuar!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 16:22 #56 per guissona (Associat/da)
aurelian, tot i que estigui contrariat amb el resultat em sento animat i ja penso en, almenys, les 3 properes maratons.

Pep_e, merci, nano. Això que comentes és ben cert però costa molt de trobar experiències maratonianes en les que no hi arribis bé i el crono t'acompanyi. La senyora no acostuma a perdonar. Sort a València, ho faràs molt bé.

Raúl Martínez, comencem a semblar ànimes bessones. Vam coincidir a Frankfurt'16 i la marató ens va anar més o menys bé en funció de l'entrenament que portàvem.
El dia de Sant Jordi d'enguany, tu a Hamburg i jo a Londres, ens va sortir una marató boníssima.
I diumenge passat, tu a Amsterdam i jo a Lisboa, ens va sortir una marató de merda.
Ara dius que vas a Barcelona i que et toca cara perquè és senar. Ja m'estic rumiant de fer-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 21:35 - 18 Oct 2017 21:35 #57 per ecopac (Associat/da)
Mario, fots maratons com a xurros i gairebé sempre per sota de les tres hores.

Fins i tot diumenge, amb unes condicions no "gaire" favorables de temps atmosfèric, d'animació i de recorregut, vas ser capaç de no defallir ni deixar-te anar i acabar de manera prou digna. Trinxat, però dignament.

I a sobre escrius una crònica ben llarga i amb bon humor.

Què més vols?

Ja trigues a buscar una nova marató on anar la propera tardor: :great:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2017 22:44 #58 per guissona (Associat/da)

ecopac va escriure: Mario, fots maratons com a xurros i gairebé sempre per sota de les tres hores.

Fins i tot diumenge, amb unes condicions no "gaire" favorables de temps atmosfèric, d'animació i de recorregut, vas ser capaç de no defallir ni deixar-te anar i acabar de manera prou digna. Trinxat, però dignament.

I a sobre escrius una crònica ben llarga i amb bon humor.

Què més vols?

Ja trigues a buscar una nova marató on anar la propera tardor: :great:


Ara maratons com a xurros ja no. Una a la primavera i una altra a la tardor. I les de la tardor tenen els dies comptats.

I en referència a la crònica, precisament ahir comentava que durant un temps vaig deixar d'escriure'n i ara me'n penedeixo perquè al cap de temps, tornar-les a llegir, et fan reviure dies grans. El sol fet de poder ser a la línia de sortida d'una marató per mi ja és un dia gran.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2017 21:09 - 28 Oct 2017 21:10 #59 per Hansi (Associat/da)
Dies massa tard al fòrum, perquè ja n'hem parlat personalment i se m'havia passat, t'agraeixo una crònica tan detallada i amb tanta capacitat d'anàlisi objectiva i humor. Ets mooolt gran, Mario!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2017 11:58 #60 per guissona (Associat/da)
Cert Hansi. Al moure'ns en el mateix entorn la marató ja l'hem repassat anant i tornant però t'agraeixo les teves paraules.

En moltes coses potser no, però en la marató intento ajustar-me molt a la realitat i no mirar ni de queixar-me massa ni de sobrevalorar-me en excés.

I el sentit de l'humor no s'ha de perdre mai, sinó estem perduts.

Al cap i a la fi, acabar-la és un èxit i pensar en la propera ja és la repera.

Amunt i crits i força per Donosti, amic meu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.