8a Marató de Tarragona (28/01/2018 - 9h)

8a Marató de Tarragona (28/01/2018 - 9h)

02 febrer 2018 05:53 #161 per danili (Associat/da)
I per a mi també! Porto trenta dels meus quaranta-nou anys fent-ne! Gairebé tots des que sóc major d'edat i em van deixar.
Era una manera de dir que de vegades córrer hauria de quedar pel darrere d'altres coses i que no sempre podem prioritzar-ho. Jo fins fa poc preparava la marató al mil·límetre, seguint el pla Jack Daniels, amb molta il·lusió, amb un repte solidari per a una ONG pel mig i sortint a córrer ben aviat com ho faré d'aquí a uns minuts. Fa uns dies tot va canviar quan van detectar un càncer a la meva parella. Ara, vull fer-li costat en aquests moments d'incertesa de proves als hospitals i resultats. Les maratons no ens han de fer perdre el nord, sinó ajudar a trobar-lo quan anem desorientats.
Ànims! I ens veiem l'11 de març en les condicions que toquin!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2018 11:08 #162 per jcarpa (Visitant)
Sou increibles!!! Quines Cròniques i quin nivell humà hi ha en aquest fil!!!
Com bé dieu, si bé és molt important per alguns de nosaltres el mon del còrrer, i no porto tants anys com el Danili, ni tinc tanta cultura atlètica com ell, però en anys de correr si que li vaig darrera ;-) , hi ha altres coses de la vida que en són més d'importants, dona, fills, vida d'un mateix, etc... i amb els casos personals vostres que heu explicat i us heu obert al fil, ho heu deixat ben clar.
Així doncs, molts ànims amb els obstacles de la vida, i si a més en podem tenir d'atlètics, doncs també ànim amb aquests!!!

Danigoal, ja saps que ets benvingut al Baix Camp, un dia t'ensenyarè racons de les muntanyes del poble on vius, que no te'ls acabaràs!!! Un entorn preciós i on molts del meu club anem sovint a entrenar, de fet tenim la seu al teu nou poble!

Salut i Endavant!
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2018 12:53 #163 per Toni VLC (Associat/da)
Enhorabona a tots els companys que heu corregut esta marató.

Dennins Teuling, una molt forta abraçada, m'he quedat sense paraules després de llegir la teua crònica. Molts ànims, sols puc dir lo de sempre: del lema treballar, persisitir, esperar, crec que el més important és persistir. Doncs això...
Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2018 14:34 #164 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres Danili :(

Moltíssims ànims Daniel, que evidentment... això té prioritat nº 1!!
Em sap molt greu, i espero que en breu puguin donar-vos una bona notícia. Molta força per tots dos.

Moltes gràcies Toni VLC, espero tornar aviat a València per saludar-te de nou.
Amunt!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2018 13:30 #165 per tonivet (Associat/da)
Dennis Jorfer moltes gracies pels vostres anims.

A mi la marato em va sortir curta:42,08. I amb els calculs q feia durant la cursa, des del km 5 ja em sortia curta.
La resta tot molt millor q fa 4 anys: voluntaris avituallaments speaker. Els punts kilometrics eren bons al 2014 i ara fatal i el circuit es el q es; jo el recordava mes pla pero es veu q em falla la memoria ?
Dennis no se si fare alguna marato a la primavera. De moment fare la mitja de bcn i la de Cambrils i mho anire rumiant pero tadelanto q no magrada gaire repetir ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2018 20:38 #166 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal bon resultat i bona crònica. A recuperar-se i pensar en nous objectius.

Danili, company maratonià, desitjo que tot el procés de la malaltia de la teva parella el supereu. Et toca un paper dur però has de ser fort i tirar cap endavant. Segur que en el teu ajut tot serà més fàcil per ella.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2018 12:44 #167 per Dani (Associat/da)

Alba va escriure: Holaaaa!
Escric aquí que aquest fil té més vida que el de les altres distàncies de la prova.

Abans de tot, enhorabona a tots per les maratons que us heu cruspit! Déu ni dó les marques que he vist pel recorregut tan trenca-cames! I enhorabona al Vicenç i l'Olga pels 15kms!

Dennis, només donar-te l'enhorabona: obrir-te per explicar els fantasmes és sempre una pedra difícil de gestionar. Trobo que has fet bé, ara els companys i companyes et farem costat en el que et calgui!
Per cert, ara entenc la teva expressió gens convençuda quan ens vam saludar abans de la prova. Però em vaig alegrar de veure't a la rambla que devies dur uns 32 o 33 kms i anaves ballant al ritme de la música que tenien posada allà!!

Per la meva banda, ja sabeu que vaig fer 30kms. Havia pensat que no escriuria res al respecte perquè em vaig quedar molt aixafada després de la prova. Suposo que no em puc queixar, va sortir a un bon ritme, però ho vaig passar FATAL. No sé què va passar i mai abans m'havia passat això però al km 10 em vaig prendre un gel i allà es va acabar la meva cursa. Algo em va sentar fatal (no crec que fos només el gel, devia dur ja la panxa malament), però el cas és que vaig córrer els 20kms restants marejada, amb molt mal de panxa i, sobretot, amb unes ganes horribles de parar i anar al lavabo... Juro que no sé com vaig aconseguir acabar. Al km 25,5 vaig estar a punt d'haver-me de parar obligadament. Coses de la vida, vaig controlar la situació in extremis... De fet, va ser creuar la meta, i em vaig passar 10 minuts al bany.

Després em vaig quedar molt amoïnada pensant que si la marató hagués estat aquell dia, no l'hagués acabat perquè hauria hagut de parar si o si. La panxa fatal però les cames tampoc anaven sobrades al 30...

Avui encara segueixo amb descomposició i problemes estomacals. I amb l'esperança de posar-me forta el més aviat possible. Però la realitat és que a nivell de coco, em noto baixa de forces i motivació.

Només em queda pensar que la feina ja l'he feta, i que estem a la recta final. Em moro de ganes d'acabar la marató i poder-me passar tota una tarda amb el David sense sortir a entrenar, bebent i menjant el que ens doni la gana i dedicant-nos temps l'un a l'altre!!


Aquest és un punt que em fa decidir NO prendre mai gels a les maratons. Ni tirades llargues, ni mitges. El possible benefici que et dona un gel és massa petit en comparació a la trencadissa que et pot fer a la panxa en un moment determinat. Conec molts casos que han arruinat maratons. Se't posa malament, i adéu. És clar que hi han milers de casos de gent que peta i no pren gels que es pot preguntar... si m'hagués prés un, potser.. ?

Son coses a valorar. Val la pena prendre gels o no ? Que cadascú triï.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 11:45 #168 per aurelian (Associat/da)
Moltes felicitats per les vostres maratons, també molt bones croniques danigoal i tonivet.
I, com no, l;enhorabona Alba per la cursa de 30km que has fet.

Dani: ets una mica radical amb els gels, depend de cadascu i de cada situació, en aquest cas Alba deia que tenia la plantxa "rara" abans del gel.
Encara que prenc 4 gels en una marató, no voll dir que soc partidari dels GU, nomes que aceptó que hi han casos i casos i que tot es pot aprendre i practicar.
Per exemple, jo no poc beure begudes isotiniques en una cursa, però entenc que molts poden correr una marató nomes amb aigua i Powerade.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 19:21 #169 per Dennis Teuling (Associat/da)
Correcte aurelian!

Jo he fet maratons menjant plàtans, galetes, gels, fruits secs, isotònics, aigua...
Normalment em decebo fent maratons, però mai tinc mal de panxa :)

En el meu cas el possible "malefici" que dona el gel és massa petit en comparació amb la trencadissa que pot fer una panxa buida B)

Però sí és cert que sou móólts que teniu problemes...i és una putada!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.