Moscow Marathon (24-09-2017)

Moscow Marathon (24-09-2017)

30 Set 2017 15:52 #1 per Josep80 (Associat/da)
Era l'assignatura pendent de l'any passat. I és la primera vegada que haig de fer 2 intents per córrer una marató.
( www.corredors.cat/forum/38-marato/939670...-marathon-25-09-2016 )

Finalment 30ª marató i 20ª del repte olímpic (ja només queden Montreal, Beijing, i Rio)

El cas és que en aquesta ocasió la carrosseria estava en bones condicions per plantar-nos a la línia de sortida, encara que vistos els resultats, la preparació d'aquesta marató durant 14 setmanes ha estat massa conservadora.

14 setmanes de preparació, amb 3 sessions setmanals de running i una sessió setmanal d'el·líptica (aquesta vegada he canviat, cada setmana, una sessió de running per una d'el·líptica, i aixi protegir bessons i articulacions). Un total de 560km de running i unes 20 hores d'el·líptica exigent. De les 42 sessions de running, 14 són de qualitat (una per setmana), amb sèries.

Com dic, l'experiment no ha estat positiu, donat que m'he trobat amb una falta de ritme brutal, anant durant la cursa clarament de més a menys, sortint ja cansat i pràcticament a 6'/km. Se m'ha fet etern, els darrers km's amb cames moooooolt carregades, i corrent ja només amb el cap. Tot i aixi, no he necessitat caminar.



Bib 3296
Morera
Josep M.
58
Spain
Барселона
corredors.cat
Net time 4:32:48

posició 5431 de 7680 finishers (global)
posició 4820 de 6478 finishers (men)
posició 136 de 176 finishers (categoria 55-59)
1ª mitja: 2h07'54''
2ª mitja: 2h24'54''

La sortida i arribada són en el mateix lloc, al costat de l'estadi Luzhniki, l'estadi dels JJ.OO. de Moscú 1980. Es una sortida/arribada lletja, sense glamour, en una avinguda llarga i ample.

El recorregut és bastant planer, malgrat hi ha uns segments de pendent constant i llarga. Grans avingudes, tant llargues com amples. Per tant pots córrer en tot moment al teu ritme, sense atropellaments ni necessitat de sortejar altres corredors.
La temperatura aquesta vegada ha estat massa alta, força Sol, i bastant humitat.

Públic més aviat escàs, poca animació. Avituallaments correctes, tant líquids com sòlids, menys a l'arribada, on la bossa ha estat insuficient en quan a contingut. Medalla finisher molt xula.

Hem estat en un hotel-apartament just al costat de la sortida-arribada, la qual cosa ha estat moooolt valuosa a l'arribada, doncs anava extenuat.

Com ja vaig dir l'any passat, Moscow/Russia és econòmic, i per tant no cal un gran pressupost per anar a córrer aquesta marató. Moscow és una ciutat força maca i atractiva, i no te l'acabes.

L'any passat vaig fer el vol amb escala. Aquest any he triat vol directe. Més car, però val la pena.
La Inscripció a la marató força econòmica (2000 rubles, a 68-70 rubles per euro). Demanen certificat mèdic, la qual cosa significa prova d'esforç un màxim de 6 mesos abans de la marató.

Propera cita: cinquena Major... Boston 2018

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 18:31 #2 per arcadi42 (Associat/da)
Una més al sac, Josep Maria! Jo també vaig haver de repetir una olímpica, en el meu cas Saint Louis.

El recorregut de Moscou actual no té gaire a veure amb el meu. Crec que era molt més atractiva la sortida i arribada a la Plaça Roja. Tot el circuit era al costat del riu i no paraves de veure les muralles del Kremlin.
Bé, ja només te'n falten tres i, per sort, no ens posaran deures nous fins el 2032...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.