Pisa Marathon (17/12/2017)

Pisa Marathon (17/12/2017)

25 Oct 2017 08:36 #1 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Aprofitant els vols low cost, i si tot va bé, aniré a Pisa a realitzar una de les últimes maratons de l'any...

Algú ha fet alguna edició anterior? Qualsevol informació serà benvinguda...

Gràcies!

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2018 12:09 #2 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia,

Amb una mica de retard explicaré en 4 cèntims la marató de Pisa que vaig realitzar el passat 17/12/2017.

Per realitzar la marató de tardor, la idea era realitzar la marató de les vies verdes de Tarragona, però just quan m'anava a inscriure l'anul·len. Canvi de plans. I entre les opcions que queden hi ha Pisa, amb avantatges de logística i econòmiques:
-Aeroport a 5km del centre de la ciutat, amb un tramvia elèctric que en 10 minuts t'hi porta.
- Ciutat petita (de l'estació central fins a la plaça de la Torre uns 2km, passant pel Riu Arno, per la Plaça Garibaldi i la Plaça del Cavalieri). Tots els monuments principals en un plis-plas.
- Vols des de Girona dissabte al migdia per tornar diumenge a la tarda a preu molt econòmic.
Si que cal dir, però, que les dates potser no són les millors, just una setmana abans de nadal...

Inscripció i cap a Pisa. La Inscripció pels estrangers ja inclou la runcard obligatòria a Itàlia. També cal revisió mèdica en vigor.

La fira està una mica a les afores (uns 20-25 min. caminant) i és petitona. Jo hi vaig anar el dissabte al vespre i van ser 5 min.

La sortida és a les 9h, juntament amb la mitja, la qual coincidim en els primers 13 km. Després es realitzen curses més curtes. Sortim a 300 m de la Torre. I sorpresa... Em trobo al Grampy q també la corre. Ens desitgem sort. Fa fred, diria que estàvem a zero graus. Guants, gorros, mànigues llargues,... jo porto roba que després vaig llençant.
Sortida ràpida i sense embussos. Es dona una volta al riu Arno i després recorregut cap a les afores, passant per camps i boscos fins arribar al mar i tornar. Avituallament cada 5 km. amb aigua, te calent i "sals" de beguda ( tot en gots), i plàtans, poma, llimona i galetes de menjar. Arribada al costat mateix de la Torre, la qual cosa és un reclam per la foto final amb la medalla.

Particularment tenia l'objectiu de sub 4 hores, i vaig apurar fent 3h 58min 28 seg, patint els últims kms. que em van semblar que no pujaven en excés però eren cap amunt. Totes les llebres van sortir juntes, i fins i tot jo, que vaig entrar abans de les 4 hores de rellotge, no vaig atrapar a les de sub 4.

Si algú vol més informació concreta, cap problema a respondre.

Cordialment,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2018 18:20 #3 per jcarpa (Visitant)
Merci per la crònica, sembla una marató sense masses pretencions però correcta. Que hi corre molta gent? ho dic pel tema de les llebres, o es pel fet de sortir conjuntament amb al mitja?

M'agraden les maratons de volum mig de gent com la del Mont Saint Michel, amb gent sempre per correr amb algu al voltant, però sense masses aglomeracions. I al de Pisa podria ser una opcio algun any, però es que hi ha tantes!!!!

El fet d'estar ben comunicat tal i com dius, també es d'agrair.

Salut i Alegria,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2018 10:45 #4 per jordicp3 (Associat/da)

jcarpa va escriure: Merci per la crònica, sembla una marató sense masses pretencions però correcta. Que hi corre molta gent? ho dic pel tema de les llebres, o es pel fet de sortir conjuntament amb al mitja?

M'agraden les maratons de volum mig de gent com la del Mont Saint Michel, amb gent sempre per correr amb algu al voltant, però sense masses aglomeracions. I al de Pisa podria ser una opcio algun any, però es que hi ha tantes!!!!

El fet d'estar ben comunicat tal i com dius, també es d'agrair.

Salut i Alegria,
Pere


Bon dia,

A la marató hi ha 1280 arribats i a la mitja 1233 ( la mitja es separava al voltant del km. 13).

Suposo que com que hi havia les dues curses, i sense calaixos, potser si que té sentit que les llebres fossin totes al davant. Jo vaig sortir al cap d'1 min i 20 seg de la sortida i les llebres devien entrar amb 3h 59 baix.

Com dius, una marató correcte de segon nivell.

Cordialment,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.