Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

29 Oct 2018 21:02 #401 per stone_apo (Visitant)

Jorfer va escriure:
Stone que vas dormir amb el cul a l'aire?

Jo aquest matí m'he donat un homenatge i m'he prés el dia de descans.

no però m'he despertat amb mal de cap i el dia no ha acompanyat.

També he fet descans, vorem demà que diu el cos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 21:27 #402 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit,

Setmana 9/14

Dimarts vaig fer 70' en progressió per "recuperar" les cames de la Mitja de Mollerussa. Va sortir molt bé. 40' a 5'18" + 20' a 4'58" i els últims 10' a 4'27"

Dijous 4*2000m amb 1'30" de recuperació parada. Van sortir a 8'31", 8'30", 8'30" i 8'27" i pulsacions entre 162 i 172. Ritmes molt bé, però pulsacions més elevades que la setmana anterior.

Dissabte vaig sortir a rodar suau uns 6 kilòmetres.

Diumenge. 2,5 kms d'escalfament + Mitja Mediterrani en 1h46'10". Fent una segona volta molt més ràpida que la primera i fent els 3 últims kms en 4'47", 4'41" i 4'39".

De moment, cames + cos + motivació estan a tope.

A veure com surt els 9kms +Mitja del Prat. I aquí la pregunta pels que sabeu més. ¿A quin ritme la faig?

La Marató crec que podria fer-la entre 5'10" - 5'15". Se que molts em direu que a 5', però el meu cap encara no està tant preparat per patir.

Va, espero els vostres consells.

I gràcies,

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:07 #403 per Jorfer (Associat/da)
NACHOSBOYS, les tirades sempre s’han de fer més lentes que el ritme previst a la marató. Entre 10/20 segons més lent. Si vols fes els 30
Kms en progressió: els previs a 5:30, fins el 10 a 5:20 i els 10 darrers en progressió i acabes el darrer a 4:59 que et donarà un subidon.????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:34 #404 per jaume86 (Associat/da)

Pep_e va escriure: Doncs finalment he pujat al carro de la Marató de Valencia i estaré en la linia de sortida.

No arribo com altres anys amb la garantía de fer un bon paper, però si que es veritat que en les últimes setmanes m'he trobat molt millor.

Ahir mitja del mediterrani amb la idea d'aguantar amb la llebre de 4 min/km. Bones sensacions en la prima volta i més just en la segona. Però finalment molt content arribant en 1:24 tenint en compte de com estava fa 3 setmanes i en una mitja que la pluja i els bassals va posar una mica més de duresa.

Ara queden les setmanes més dures, a veure si puc entrenar amb normalitat i arribar d ela millor manera a Valencia.

Per cert, sóc que que us va saludar a la arribada i que anava dins del grup.

Salut


Amb el què ens vam fer la foto?? Ostres disculpa però vaig arribar fos! LLàstima que l'any passat no vam coincidir a València

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:37 #405 per jaume86 (Associat/da)

Toni VLC va escriure:

jaume86 va escriure: Estava mirante el recorregut d'enguany i diria que han canviat força els primers kms. No estic gaire pendent de per on passo a les maratons i per això tot i haver-la fet 5 cops seguits no n'estic segur! Especial cura haurem de tenir des que passem el "riu" al km28 fins gairebé el 33-34, on hi ha una mínima pujada. M'agrada que hagin reduit els retombs, aquesta marató continua progressant per ser de les millors del mon en pocs anys.



A vore, Jaume86, el recorregut és el mateix que l'any passat, que sí que va variar respecte els anys anteriors (naturalment, sempre a millor :innocent: ).

La primera part és la més pessada, poca gent, prop de la mar amb la possibilitat de vent i més lleja. La cosa s'anima a partir de la mitja marató, quan es torna a passar pel la zona portuària i la gent va eixint a animar amb les falles, etc. Es vorà a partir del 23-24... L'Albereda repleta de gom a gom animant camí del temut mur. Haureu passat el centre de la ciutat (pujada d'adrenalina brutal) i tornareu a travessar el riu (jardí) pel pont de les Glòries Valencianes cara la part on es guanya la marató (zona del Bioparc, Av. Tres Creus i Av. del Cid, del 33 al 38). És un tram pla, però es nota l'acumulació de kms, un poc més solitari… vaja, sol ser on jo més he de tirar de cap... A partir del 39 s'entra en un tobogan que duu altra vegada al centre de la ciutat on en format pujada al Tourmalet la gent empeny cap a la meta. Els metres finals són en negatiu (penseu que es va seguint l'antic llit del Túria cara la mar, per tant de més altura a menys). Compte amb la baixada a la Ciutat de les Arts i les Ciències (es passa de l'asfalt a pavés) :great:

La meua idea es estar entre el 31 i el 32 i animar-vos bona cosa. Tenint en compte la quantitat de Correcats que sou pense que no tindré temps de descansar :sunglasses:

Amics, feu bondat este últim mes, que no vull que ningú es lessione i no puga vindre… Amunt!


Sí sí Toni, ja saps que sóc un empanat!! Em va costar uns anys saber que passàvem per Mestalla :innocent:

Serà una injecció d'ànim brutal trobar-te als kms més durs :party: :party: :party: :great: :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:39 #406 per jaume86 (Associat/da)

stone_apo va escriure: aquí un que ja ha pillat la galipàndria després de la cursa d'ahir...

quin bajónnnnnnnnnnnnnnnnnn


Ja vaig dir-te fa uns dies que erets un ploramiques!!! Espero que no vagi a més que diumenge tenim tirada llarga ;)

Jo he fet 10kms a 5'

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:42 #407 per stone_apo (Visitant)

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure: aquí un que ja ha pillat la galipàndria després de la cursa d'ahir...

quin bajónnnnnnnnnnnnnnnnnn


Ja vaig dir-te fa uns dies que erets un ploramiques!!! Espero que no vagi a més que diumenge tenim tirada llarga ;)

Jo he fet 10kms a 5'

aqui estic amb la batamanta :laughing: :laughing: :laughing:
4 paracetamols porto ja....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:42 #408 per jaume86 (Associat/da)

Jorfer va escriure: NACHOSBOYS, les tirades sempre s’han de fer més lentes que el ritme previst a la marató. Entre 10/20 segons més lent. Si vols fes els 30
Kms en progressió: els previs a 5:30, fins el 10 a 5:20 i els 10 darrers en progressió i acabes el darrer a 4:59 que et donarà un subidon.????


Els experts diuen el que t'ha comentat el Capi, jo més d'un any a la Maratest l'he fet integra a ritme marató i no m'ha passat factura 3 setmanes més tard. Tenint en compte que en faltaran 4 diumenge i que sortiràs conservador a la marató, si la fas a ritme marató i arribes sencer al final també et donarà un bon subidon ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:43 #409 per jaume86 (Associat/da)

stone_apo va escriure:

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure: aquí un que ja ha pillat la galipàndria després de la cursa d'ahir...

quin bajónnnnnnnnnnnnnnnnnn


Ja vaig dir-te fa uns dies que erets un ploramiques!!! Espero que no vagi a més que diumenge tenim tirada llarga ;)

Jo he fet 10kms a 5'

aqui estic amb la batamanta :laughing: :laughing: :laughing:
4 paracetamols porto ja....


:mask: :mask: :mask: :top: :top: :top:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 09:44 #410 per Pep_e (Visitant)
No, et vaig saludar però estavem tots encara cansats de la duresa de la cursa. Et vaig comentar, "ens veiem a Valencia"

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 14:28 #411 per NACHOSBOYS (Associat/da)

jaume86 va escriure:

Jorfer va escriure: NACHOSBOYS, les tirades sempre s’han de fer més lentes que el ritme previst a la marató. Entre 10/20 segons més lent. Si vols fes els 30
Kms en progressió: els previs a 5:30, fins el 10 a 5:20 i els 10 darrers en progressió i acabes el darrer a 4:59 que et donarà un subidon.????


Els experts diuen el que t'ha comentat el Capi, jo més d'un any a la Maratest l'he fet integra a ritme marató i no m'ha passat factura 3 setmanes més tard. Tenint en compte que en faltaran 4 diumenge i que sortiràs conservador a la marató, si la fas a ritme marató i arribes sencer al final també et donarà un bon subidon ;)


Gràcies pels vostres consells Jorfer i Jaume86. Crec que em decanto més per la versió del Jorfer. Ja veure d'aquí a diumenge.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 18:44 #412 per stone_apo (Visitant)
Bueno, avui he entrenat.... res de grip/refredat, però tinc els soleos fets caldo de diumenge...
no sé si descansar o demà o sortir fluix... com avui :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 21:28 #413 per MATEN (Associat/da)
Enveja sana de llegir-vos .... encara que el vostre nivell està a anys llum del meu ...

Recordo, tinc un pitrall per Valencia. Si al algu/na li interessa, ja m'ho direu.

Salut i kms

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 22:47 #414 per jaume86 (Associat/da)

stone_apo va escriure: Bueno, avui he entrenat.... res de grip/refredat, però tinc els soleos fets caldo de diumenge...
no sé si descansar o demà o sortir fluix... com avui :666:


Sort que ahir estavas encostipadíssim...

Quin paio!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 06:55 #415 per stone_apo (Visitant)

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure: Bueno, avui he entrenat.... res de grip/refredat, però tinc els soleos fets caldo de diumenge...
no sé si descansar o demà o sortir fluix... com avui :666:


Sort que ahir estavas encostipadíssim...

Quin paio!!

I ho estava, per això no vaig sortir a córrer, però ahir vaig aprofitar el solete del migdia per trotar.
A la tarda 1h de compex que algo m'ha descarregat els soleos però que em foten mal fins i tot caminant... espero que plogui tot el dia per no córrer avui...:laughing: :laughing: :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 17:14 #416 per jaume86 (Associat/da)

stone_apo va escriure:

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure: Bueno, avui he entrenat.... res de grip/refredat, però tinc els soleos fets caldo de diumenge...
no sé si descansar o demà o sortir fluix... com avui :666:


Sort que ahir estavas encostipadíssim...

Quin paio!!

I ho estava, per això no vaig sortir a córrer, però ahir vaig aprofitar el solete del migdia per trotar.
A la tarda 1h de compex que algo m'ha descarregat els soleos però que em foten mal fins i tot caminant... espero que plogui tot el dia per no córrer avui...:laughing: :laughing: :laughing:


Trotant a 4'11"/km... normal que et facin mal els solis!! I després dubtaràs de fer una marató més lenta que trotant?!?!?!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 18:07 #417 per fandes (Associat/da)
Ja veig que si no existís el stone_apo hauríem d'inventar-lo... Quin joc dóna aquest home al fòrum! Segur que a la marató en dóna molt més del que ensenya :P

Moltes gràcies MATEN , jo però estic buscant dorsal pels 10km, si sabeu d'algú que el posi a disposició encantat de contactar-hi! Ànim company.

NACHOSBOYS a 4 setmanes encara et podries permetre un ritme marató que deia el jaume86, però jo tinc clar que si anés la meva cursa en joc faria tal i com diu el Jorfer, tota la tirada més lent i si de cas, molt al final, apretar una mica per sota del ritme objectiu.

Pep_e a València ens veiem! Que bo que vinguis en progressió de sensacions... Segur que d'aquí al 2 de desembre encara millora la teva previsió.

Toni VLC encara no tinc clar quina samarreta duré el dia de la marató, però sigui la pastanaga o bé "d'incògnit" tingues clar que pararé a saludar-te! Sortir a animar és justament el que ens falta per aprendre als corredors i les corredores! No ens adonem que aquest petit gran esforç, com el que tu fas, és el que marca la diferència que molts companys es quedin amb ganes de repetir o no un circuit, així que per avançat, mil gràcies!

Osti, records de volums! Felicitats Jorfer i XarlieOne! Quan parles de marató, sens dubte aquest és un bon indicador de com s'estan fent les coses. Que continui la ratxa en aquesta setmana llarga! Fins on us enfilareu?

En canvi el Carlos aboga més per la qualitat... També és cert que tot i no fer-ne tants com acostumes, els números de la base són importants. I els ritmes dels dies forts d'allò més interessants, això apunta bé a l'objectiu marcat.

Per últim molt interessant llegir-vos per primer cop amb els vostres entrenaments encarats a la marató sanguita i Dennis Teuling. Un fent un munt de kms, i l'altre que ve de cascar-se'ls a les ultres. No direm de fer pronòstics, però segur que a VLC esteu ben a propet.

Crec que no em deixo ningú, aquest fil és la bomba, seguiiiiim per bingo!

PD: l'única cosa és que el Toni es posarà cap al km 31, hauré de trobar la manera de teletransportar-me fins allà, que jo ja hauré desconnectat un tros abans...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 18:25 #418 per stone_apo (Visitant)

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure:

jaume86 va escriure:

stone_apo va escriure: Bueno, avui he entrenat.... res de grip/refredat, però tinc els soleos fets caldo de diumenge...
no sé si descansar o demà o sortir fluix... com avui :666:


Sort que ahir estavas encostipadíssim...

Quin paio!!

I ho estava, per això no vaig sortir a córrer, però ahir vaig aprofitar el solete del migdia per trotar.
A la tarda 1h de compex que algo m'ha descarregat els soleos però que em foten mal fins i tot caminant... espero que plogui tot el dia per no córrer avui...:laughing: :laughing: :laughing:


Trotant a 4'11"/km... normal que et facin mal els solis!! I després dubtaràs de fer una marató més lenta que trotant?!?!?!

si que ho dubto si, ja ho saps...

avui faré bondat i no sortiré, porto tot el dia amb els compressius posats i encara noto mal...
sortiré demà i divendres per fer kms sense pretensions i diumenge els 30 a 4'15'' a veure que tal...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 15:21 #419 per stone_apo (Visitant)
Hi ha un colega que vol vendre el dorsal de la marató de vlc, si algú el vol que ho digui aviat per aquí...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 23:18 #420 per XaviCht (Associat/da)
Osti... Em tempta (un mes i 4 dies després de Venècia... no sé com aniria). Em miro el tema i demà intento decidir. Si em vols passar el contacte (i el preu, no sé quan valien, he vist que el canvi de nom només són 3 euros més) per privat, demà dic que sí o que no.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.