123rd Boston Marathon (15/04/2019)

123rd Boston Marathon (15/04/2019)

19 Set 2018 14:05 #101 per Mona (Associat/da)

jaume86 va escriure:

Mona va escriure:

jaume86 va escriure:

Mona va escriure: Formulari enviat, ara a creuar els dits...


Ostres que t’havia dmavisar i se m’ha passat!! Disculpa!

Kilo tranquil que si algú de nosaltres ha fet mérits per estar a Boston aquest ets tu! A més, oi que no has rebut cap mail dient que no estàs acceptat? Doncs paciència que ja t’acceptaran segur!!

PS: anhelo el dia en que ens poguem trobar en el camp Catalonia com a país!!

PS2: Ara mateix, si formés part de la llista, seria el més jove, fet que em sobta!


Te’n has oblidat! ? jo creia que et passaves el dia pensant en mi, i ara xoco amb la dura realitat! Potser doncs faig com l’Aurelian, m’espero al 2022 i ho faig pel meu dia... ?

Kilo, Tu segur q entres! Si dilluns no tens l’accepted, els pots enviar un e-mail...


Ostres Mona, quin greu, tu pensant en mi mentres traudeixes i jo... miraré d'arreglar-ho amb una proposta indecent perque pugui pensar en tu tots aquests dies que falten, vens a dormir amb mi??? Ja saps que jo sóc un :innocent: i mai faria res que no volguessis!! :joy: :joy: :joy: Vaaa que compartiríem apartament amb un dels pastanagues que ho farà millor!!!


:woohoo: :woohoo: :woohoo: una proposta indecent! M'encanta!!! Doncs no m'hi puc negar :great:

Encara no m'han enviat el desitjat "accepted", però si que m'han carregat el paston... així que suposo que és només qüestió de paciència, qualitat que darrerament estic desenvolupant molt, així que seguirem esperant. tonivet la paciència és la mare de la ciència! només hem d'esperar unes horetes més...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 15:36 #102 per tonivet (Associat/da)

Mona va escriure:

jaume86 va escriure:

Mona va escriure:

jaume86 va escriure:

Mona va escriure: Formulari enviat, ara a creuar els dits...


Ostres que t’havia dmavisar i se m’ha passat!! Disculpa!

Kilo tranquil que si algú de nosaltres ha fet mérits per estar a Boston aquest ets tu! A més, oi que no has rebut cap mail dient que no estàs acceptat? Doncs paciència que ja t’acceptaran segur!!

PS: anhelo el dia en que ens poguem trobar en el camp Catalonia com a país!!

PS2: Ara mateix, si formés part de la llista, seria el més jove, fet que em sobta!


Te’n has oblidat! ? jo creia que et passaves el dia pensant en mi, i ara xoco amb la dura realitat! Potser doncs faig com l’Aurelian, m’espero al 2022 i ho faig pel meu dia... ?

Kilo, Tu segur q entres! Si dilluns no tens l’accepted, els pots enviar un e-mail...


Ostres Mona, quin greu, tu pensant en mi mentres traudeixes i jo... miraré d'arreglar-ho amb una proposta indecent perque pugui pensar en tu tots aquests dies que falten, vens a dormir amb mi??? Ja saps que jo sóc un :innocent: i mai faria res que no volguessis!! :joy: :joy: :joy: Vaaa que compartiríem apartament amb un dels pastanagues que ho farà millor!!!


:woohoo: :woohoo: :woohoo: una proposta indecent! M'encanta!!! Doncs no m'hi puc negar :great:

Encara no m'han enviat el desitjat "accepted", però si que m'han carregat el paston... així que suposo que és només qüestió de paciència, qualitat que darrerament estic desenvolupant molt, així que seguirem esperant. tonivet la paciència és la mare de la ciència! només hem d'esperar unes horetes més...

Doncs si mona no queda una altra...
El que em mosqueja es que companys del teu grup (5-10 minuts per sota de la mínima) ja tenen el accepted i a mi encara no m'han cobrat res...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 18:46 #103 per OscarBolo75 (Associat/da)
mona & tonivet tranquils, segur que rebreu accepted en breu. L'any passat 15 dies vaig haver d'esperar amb 15'03 "de marge.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 21:24 #104 per tonivet (Associat/da)
Gracies pels anims oscarbolo75. Jo per si de cas ja els hi he enviat un correu per si hi ha problemes amb la tarja de credit que ja hem va passar a NY!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 22:13 #105 per Mona (Associat/da)
Ara sí!!! I'm in!

Dear Mariona Soler Cairó,

Congratulations! This is to notify you that your entry into the 123rd Boston Marathon on Monday, April 15, 2019 has been accepted, provided that the information you submitted is accurate.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2018 13:43 - 20 Set 2018 14:27 #106 per esquimal (Associat/da)
Ja tinc vol. Puc sortir dijous així que he pogut jugar més amb els preus i he trobat un chollazo. 362€ :sunglasses:
Directament de la pàgina de Delta Airlines. Amb maleta facturada són 90€ més que segueix sent molt bon preu.

Anada dijous 11 a les 6:20 i arribada a Boston a les 13:11 amb escala de 2h20 a Amsterdam

Tornada dimecres 17 a les 12:15 i arribada a Barcelona a les 8:30 de dijous 18 amb escala de 2h19 a Atlanta

Viatjo amb equipatge de cabina i aniré directe del Prat a la feina com ja vaig fer per la marató de New York.
Calculo que arribaré màxim 2 hores tard però els jefes ja estàn avisats així que les recuperarè abans d'anar-me'n i així no perdo aquest dia :joy:

Així que ja sabeu, si us va be viatjar dijous aquí teniu una bona oportunitat.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 18:02 #107 per tonivet (Associat/da)
M'acaben d'acceptar per a la marató! Ja ho donava per perdut...
La marató de Tarragona m'ha fet la guitza!
Gracies a tots pels anims!
Encara queda algú pendent??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 19:52 #108 per cachirulo (Associat/da)
Perfecto Tonivet,nos tenias en ascuas. Nuestro grupo ya estamos todos,incluido Anfeca que ha sido el último en obtener el accepted.
Ahora a plantear vuelos. Estamos con la disyuntiva de ir antes pero a mí me gusta primero correr y luego el turismo. Además habría que pillar más días de vacaciones.
A ver si lo decidimos pronto.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2018 08:12 #109 per tonivet (Associat/da)
Graciascachirulo, pues creo que yo hare igual, coger un vuelo el jueves o viernes anterior y vuelta a final de semana.
Ahora empezaré a mirar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 18:21 #110 per tonivet (Associat/da)
Bueno pues ya tengo vuelo, de Level quedaba muy poca cosa en directos y me dijeron de esperar a Octubre para Norwegian, pero he encontrado buen vuelo.
La ida salgo el viernes 12 con Iberia a las 18.45 en vuelo directo y la vuelta el domingo 21 a las 18: 20 con escala en Lisboa de 5h10' que me da margen para no perder el vuelo.

Total 369 €

De vuelos directos solo he visto este de ida, creo que ya no quedan más, y el que tenga paciencia en Octubre salen los de Norwegian directos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 19:31 #111 per kilometer (Associat/da)
Ei que faig tard. El primer de tot Mona, moltes felicitats. Si no vaig errat, crec que hem entrat tots, així que quan arribi el moment tothom a entrenar, que la festa Correcat ha de ser grosa a Boston aquesta Setmana santa :party:. esquimal, tonivet, felicitats també i molt bona gestió en el tema dels vols. Si hagués anat jo sol, podria haver tingut una mica més de flexibilitat amb horaris i dies, més que segurament, peró anant amb tota la família, ens hem hagut de cenyir a les possibilitats que em marcava aquest fet. Serem 11 en la meva expedició, 8 adults i tres nens. No podia fer escales molt llargues, ni allargar massa dies, així que em dono per satisfet amb el que tinc, a més ja no hi ha res a lamentar-se ni a tornar enrera, els diners estan cobrats :whistle:. A més amb la inscripció acceptada, els vols comprats, l'allotjament reservat ja fa mesos, ara he donat una passeta mes i he reservat billets de tren en Amtrak, per passar un parell de dies a NYC, després de la marató. Així que ja ho tinc tot més que quadrat i d'ara en endevant em puc dedicara planificar la preparació, i atendre a tots els petits detalls de la mateixa i de la própia cursa, i també a gestionar els petits detalls en relació própiament dit amb el viatge en si.
Bé nois, que m'alegro molt per tothom, i que ja tionc ganes d eque comencem a compartir entrenaments cara a un mateix fi, la línia de meta d ela marató de Boston 2019 :stucktongue

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 22:13 #112 per cachirulo (Associat/da)
Tonivet he sacado ida el 12 directo contigo. La vuelta el 21 a las 18h20 con TAP pero con la escala de 1hora. Los compañeros pillaran el directo del 13 y la vuelta el 18. Yo me quedo más días con mis primos de Fall River(80km de Boston).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 22:42 #113 per cachirulo (Associat/da)
Ah,por 367'37 euros. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 14:41 #114 per kilometer (Associat/da)
Juer, que buenos precios. Maletas facturadas ?, comida ?...por curiosidad...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 15:05 #115 per cachirulo (Associat/da)
Solo equipaje de mano en cada vuelo. la ida ni comida ni nada,creo que ni los buenos dias(Level). imagino que la vuelta con TAP si que daran algo de comer. Llevo poca ropa,confio en la lavadora de mi tia. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 15:21 #116 per tonivet (Associat/da)
Yo igual quecachirulo kilometer pero más adelante contratare una maleta grande (25kg) para los dos, mi mujer y yo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 17:53 #117 per tonivet (Associat/da)
Por cierto, aunque tengo el accepted desde el sábado aún no me han cargado nada en la tarjeta. ¿le pasa a alguien más?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 21:13 #118 per kilometer (Associat/da)
En el meu cas, accepted i confirmació de cobrament de la inscripció el mateix dia 16 de setembre

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 22:43 #119 per cachirulo (Associat/da)
Tonivet a mí me lo cobraron el mismo día 10 y no sale quitado y vuelto a poner el cargo el día del accepted.
Al final nuestro grupo somos 8 personas. Tonivet llegamos a las 21h20 y entre que pasas la aduana te metes en pasadas las 23h he cogido por mi cuenta( a la espera que les parezca bien a los compañeros) 4 habitaciones en el Hotel Boston Logan. En el mismo aeropuerto. Sale los 8 esa noche por 1000 euros clavados y tengo cancelación gratuita hasta 4 días antes.
Por si haces un pensamiento. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2018 10:12 - 27 Set 2018 10:15 #120 per esquimal (Associat/da)
Jo el meu preu de 362€ és amb equipatge de cabina i menjar inclòs. Tinc limitació de 10kg, de sobra ja que aquest cap de setmana he anat 3 dies a Viena i només em faltava la roba de córrer i les sabatilles, la motxilla em pesava poc més de 4 kg i encara tenia espai.
Tot i aixó si vull puc facturar maleta per 90€.

A mi em van retenir l'import de la inscripció uns 5 dies fins que m'els van cobrar definitivament.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.