123rd Boston Marathon (15/04/2019)

123rd Boston Marathon (15/04/2019)

20 febrer 2019 18:40 #221 per tonivet (Associat/da)
esquimal me alegro que no tengas molestias, a ver si sigues teniendo continuidad en este sentido
kilometer veig que segueixes amb el plans previstos i a sobre et casques una bona mitja. Felicitats!
joregar ara si que estas pujant km's i a mes amb molta i bona qualitat. jo també crec que estas per a sub 3h si tens continuitat i les lesions et respectenç
cachirulo te veo muy bien de kilometraje y la calidad la vas defendiendo. A lo mejor en la maratón puedes aspirar a un poco mas puesto que va a ser un ritmo más eróbico para tí que para otros como yo...
jaume 86 m'alegro que les molesties vagin minvant, aixo es nota en els entrenaments que fas.

Per part meva, porto una mica e retras al forum. En aquestes 2 setmanes no he pogut entrenar amb el rigor que a mi m'agrada toti que he complert amb els 5 dies setmanals. La culpa la ha tigut un mal d'esquena tant intens que no hem deixava dormir mes de 4 hores seguides, doncs en repos es quan feia mal, de dia cap molestia. Finalment amb sessions de fisioterapia i osteopatia han pogut marxar

Dimarts: 1h suau (5'07)
Dimecres: 14km a 4'57 + 10 rectes
Dijous: 6km escalfament + 10 pujades de 45" rec baixant + 3' trot + 4 x 500 a 4'08 rec 1' + 1,8km refredament
Dissabte 15km suaus progressius (5'01)
Diumenge: 7,5 km canicross amb +300d ( a 5'47")

Dilluns: 10km molt suaus (5'19)
Dimarts: 4km escalfament + activacio + 2 x( 7x500 rec 1')rec 3' bloc a 2'08" 1º bloc i 2'03" 2º bloc + 1,4km refredament
Divendres: 10km suau (5'08)
Dissabte 4km escalfament + tecnica + 5000/3000/2000/1000 rec 2'30/2/1'30 a 4'25/4'25/4'17/4'14 + 1,1km refredament
Diumenge 24km tirada llarga progressiva (5'07 a 4'47) mitjana de 5'01

Total km 64,2 i 75,2 respectivament.

El mal d'esquena crec que no m'ha afectat al rendiment pero si en l'aspecte de no anar prou descansat per no poder dormir be

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 13:37 #222 per cachirulo (Associat/da)
Semana 5/12.
82km(10-12-10-16-12--22) con calidad el jueves un 10x1000 a 4'.

Ahora tocan las 3 semanas más duras de la preparación,sobre todo las dos primeras.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 16:39 #223 per jaume86 (Associat/da)
Us copio meva setmana a falta de 14 dies per BCN!

Setmana 10 de 12

Última setmana de càrrega, d'entrenaments importants! Ara noms sens queda anar baixant el volum i l'intensitat per arribar ambos tota l'energia a la sortida de la marató! I, sobretot, ara que estem finets finets, evitar caure malalts, molt habitual just abans de la marató! Sembla que el temps seguirà càlid a migdia, però compte els que matinem que continua fent rasca!!

Pel que fa a la meva setmana, vull destacar la mitja de dimarts que vaig poder fer-la pràcticament a ritme marató i a mi, sense dorsal i sol, em costa molt aguantar masses kms a 4:10/15. Aconseguit aquest entreno, ja tinc la tripleta que em fa pensar que estic en forma: mitja test, maratest i mitja entreno! Intentarem fer un bon paper a la marató però el quà a mi realment em satisfa, més enllà del temps del 10M, és plantar-me a la sortida amb els deures fets i tinc la sensació que aquestes darreres setmanes finalment he aconseguit la regularitat que dsp de València em va faltar. De fet, aquest febrer ja és el meu segon mes amb més kms de la meva vida, amb més de 310 a falta de 4 dies. Per últim, comentar també el 3x3000 de dijous a 3:45 amb 2' de recuperació i la mitja d'avui amb el tauró Huertas a bon ritme (tot i que ell dirà que no...)

Treballar, persistir, esperar

KMS SETMANALS: 99
KMS ACUMULATS: 714
MITJANA KMS: 71,4

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 21:35 #224 per joregar (Visitant)
La meva setmana

Setmana 7/14: 62 Kms setmana de descàrrega i Mitja Granollers a tope

dimarts: 4 Kms + 5x2000 r:2' (7:45, 40, 35, 30, 20) + 2 Km

dijous: 16 Kms 4'33"

dissabte: 7 Kms 4'32" + 1km 3'46" amb 3 rectes

diumenge: Granollers 1º21'35" MMP :)

Molt content per la Mitja, això vol dir que anem pel bon camí. Però ara queden 5 setmanes més de treball. Ja no faré cap competició més.


Quins entrenacos Jaume!! i després dels 30 de diumenge a bon ritme, estàs super fort. A cuidar-se i a trencar el crono a Barcelona :muscle:

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 21:57 #225 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena Joregar por esa MMP. Yo creo que podrías aprovechar Montornes para entrenar,tipo subir a RM y bajar a tope.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 22:02 - 24 febrer 2019 22:04 #226 per joregar (Visitant)
Sí, el plan és fer 30-32, amb una prèvia més suau i la mitja a ritme marató. És el meu 2n test, que volia comentar en el fil Kanyero on ha sortit el tema dels "tests" jeje. Per mi les setmanes -3 i -2 són les més fortes. Com és que per tu són ara?

Ah!! i un altra cosa, que difícil de gestionar les curses amb tobogans o les puja-baixa, avui fins el 17 no he començat a pensar que estava per fer marca. Ja veurem com ho fem en Boston...

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 22:24 #227 per cachirulo (Associat/da)
Con tres ciclos de 4 semanas el más fuerte es el del medio. Las tiradas largas son:22-26-30-28. El último ciclo ya es MM-26-18-Maratón. Ten en cuenta que priorizo el llegar fresco, cuando pases de los 50 lo entenderás. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2019 10:04 #228 per kilometer (Associat/da)
Molt bé nois, molt bé. N'estic molt content per tots, ja que sembla que es va acostant la data i anem agafant el punt. Penseu que ja hem franquejat la barrera dels 50 dies i actualmnent ja estem a poc més de 48 dires doncs. :v:

jaume86, com dius tu, estàs sent molt regular i es presentaen bons auguris per Barceloan. Tot serà veure com recuperes per Boston, peró ets jove, i aixó fa molt :thumbup:.

Joregar, molt bona feina, mitja en progressió fins al final, i MMP. Ho estàs fent de conya

cachirulo. amic, bona feina, constància i treballl és lo teu. Ja em fa patir menys, i penso que ja Boston, t'espera :clap:

tonivet, també, molt bona feina, sobreposant-te als contratemps i continuant el treball. Una metáfora del que és la marató.

I a casa meva que tal ?. Doncs com vaig dir venien per mi les setmanes més duretes, tot i que més endevant hi hauran els entrenaments més durs. Ja hem tancata la novena setmana i tot just avuí començat la 10ena setmana, la primera de dobles dígits, que fa pensar que la marató s'apropa. Durant aqauesta setmana a més dels rodatges, van caure el sempre exigent 12 x 1000, R: 1:00, fent les sèries sobre 3:30 i progressant al final una mica. Dijous, un bon controlat de 10 km a 3:43, amb el que complertavem 9 dies seguits. Finalment dissabte vaig descansar i diumenge...ai diumenge. Ha estat potser l'entrenament més extrany que he fet en molt temps. Volia fer 1h30 sub 3:50 a la CDLA. Vaig entrar fred i semblava que costava anar agafant el ritme. Amb els primers km ja em vaig anar apropant i quan ja estava calent i pensava que ja entrava a descomptar km al ritme previst, el gps, va començar a jugar i em va tornar boig. Hi havia una discordància total entre les sensacions que tenia corrent i el ritme que em marcava. Quan al km 8 vaig veure 4:13, ja vaig malair tot, peró apl següent 4:37, era impossible. Em van venir ganes de parar i dir a prendre pel c...Peró vaig pensar que em centraria en sensacions i seguir corrent. Vaig trigar 13 km en fer un km sub 3:50, el que em va reafirmar de que allò era absolutmant anòmal. No sé que passava allà dalt, però el nivell d'esforç no es corresponia amb els resultats. Tot aixó em va fer estar incòmode tota l'estona, per que no estava segur de que i com ho estava fent, peró vaig seguir fins al final. Els km ja eren més correctes i al final, va sortir, segons el fore en 3:58 de mitjana. Peró vaig acabar una mica molest i contrariat, per que no ho veia real. De totes maneres, aquest diumenge hi tornaré per repetir el mateix entrenament i veure que passa.

Avuí he sortit molt motivat i concentrat i he fet el que tocava sense problemes. A veure com va la setmana. Igualemnt content, camí ja dels 1000 km en aquesta preparació. Les ganes, la lluita i la il·lusió, no me la traurà el passat diumenge i més, si em sento bé, com em sento a hores d'ara.

Aquesta nit, ha estat la nit dels Oscars, així que que millor que retre homenatge, amb una "soundtrack", sempre motivant per mi, de la peli que va guanyar l'Oscar a la millora pel·lícula allà a l'any 1976, estrenada a Espanya poc temps abans de que jo nasqués... Vinga, força a tothom que aixó s'apropa....:muscle: :muscle: :muscle: :muscle:


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2019 17:18 - 26 febrer 2019 08:53 #229 per esquimal (Associat/da)
Veo que estáis todos como motos con la preparación. Esta semana ha tocado la de arena así que he podido entrenar con normalidad.

Martes: 12km muy suaves, tocaba toma de contacto tras la semana parado
Jueves: 13km a 4:55 con subidas y bajadas
Viernes: 10 km a 5:10
Domingo: 21km en la mitja de Granollers. El plan era ir a 5:10 como en Barcelona pero una amiga me dijo que quería bajar de 1h47 así que salí con ella por no hacerla solo. Subida controlando hasta la Garriga a 5:12. De ahí a les Franqueses cambio de ritmo a 5 y a falta de 5km segundo cambio de ritmo a 4:40 acabando en 1h45. Me olvidé los geles en casa así que muy contento, además de que Granollers al igual que Boston es una carrera muy táctica por lo que es un gran entrenamiento. Por la tarde me molestaba un poco el tobillo pero ya está bien de nuevo.
Mi preparación va a salir cortísima de kilómetros. No llegaré ni siquiera a los 500 pero es lo que hay :wonder:

kilometer va escriure: Aquesta nit, ha estat la nit dels Oscars, així que que millor que retre homenatge, amb una "soundtrack", sempre motivant per mi, de la peli que va guanyar l'Oscar a la millora pel·lícula allà a l'any 1976, estrenada a Espanya poc temps abans de que jo nasqués... Vinga, força a tothom que aixó s'apropa....:muscle: :muscle: :muscle: :muscle:


Qué recuerdos me vienen a la cabeza cada vez que veo esa escena. Cuando fuí en 2017 a correr la NYC Marathon me escapé un día en autobus a Philadelphia exclusivamente para poder subir esas escaleras corriendo mientras tarareaba la música de Bill Conti :laughing:


Lo sé, estoy fatal de la cabeza :stucktongue :stucktongue

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2019 20:37 #230 per jaume86 (Associat/da)
jajajaja que grande Raul!!!

Kilo se'm fa estrany això que comentes d'ahir. Segur que el GPS anava malament per algun motiu que se'ns escapa però, almenys el tram que conec jo de la CDLA estan marcats els punts kms i segur que tu, amb la d'entrenaments que has fet allà, t'ho saps de memòria! Com jo la ruta que faig cada setmana pel passeig marítim de Vilanova o inclús la mitja dels dimarts, sé més o menys on m'ha de sonar el km. M'estranya que no decidicis passar absolutament del GPS i fixar-te només en el temps que portaves corrent comptant tu els kms i ja després a casa fer els càlculs de ritme mitja que segur que haguessin estat molt més exactes que els 4:13 o 4:37 que comentes, ritmes propis de mi, no de tu, així que segur que algo fallava ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2019 13:59 #231 per tonivet (Associat/da)
Holaaa setmana de 80km, aixi ha anat:

Dimarts: 5km escalfament + 2 rectes + 5 x 800 a 4'14" rec 1'30 + 3 x 800 a 4'10 rec 1' + 1km refredament
Dimecres: 10km suaus (5'07)
Dijous: 5km escalfament + tecnica carrera + 5 (1km a 4'27 + 1km a 4'47) + 1,3km refredament
Dissabte: Tirada llarga progressiva: 10km a5'07 + 8km a 4'57 + 11km a 4'37
Diumenge: 10km cc (4'55) + 10 recrtes

L'entreno del dissabte em vaig deixar l'ùltim km perque no podia mes, portava cansanci acumulat i muscularment estava petat; ja no volia patir mes. Soposo que va passar factura l'entreno de dijous i menjar pocs carbohidrats el vespre del divendres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 20:06 #232 per kilometer (Associat/da)
esquimal, boníssim. Espero poder emular-te en un futur. M'agradaria tant poder anar amb el meu germà...Veurem que ens depara el futur...

Jaume86, tens raó. Els km están marcats, peró acostumoa pujar molt aviat i la visibilitat encara no és molt bona, amb el que no m'agrada tenir que estar controlant els ítems km. Allà vaig a fer feina, temps i km i no em vull preocupar res més que d'aixó. Accepto que el gps no marqui els km exactament, peró si mantinc un ritme regular, no pot ser que hi hagin aquestes alteracions. No m'havia passat mai. Pensava que era una cosa transitória, peró no...Aquest diumenge hi torno i veurem com van les coses.

Veurem com van les coses, per que aquesta desena setmana està anant molt bé. Bons entrenaments, bona qualitat...i a falta de poc més de 6 setmanes, tanquem el més de febrer amb 439,1 km, i acumulem a aquestes alçades ja, més 1000 km (1005,90 km per ser exactes). Uns números que a mi particularment m'agraden, amb més del 60% de la preparació ja feta.

Aquesta tarda rebia un mail de l'organització per confirmar la direcció postal, ja que sembla que ens enviaran la guia del corredor a casa i també informant que a finals de març ja rebrem la informació pertinent a la onada de sortida i el número de dorsal.

Nois aixó, ja comença a ensumar-se, queden 45 dies...i a partir de diumenge...doncs 42...:stucktongue

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 23:22 #233 per jaume86 (Associat/da)
Acabo de rebre jo també el mail, quina il·lusió!!

Aquest febrer ha estat el segon mes amb més kms de la meva vida, amb una mica més de 350kms i aquest 2019 ja en porto més de 600. Llàstima dels primers dies de l'any que vaig haver de fer bondat per les molèsties al peu! Però finalment he trobat una mínima regularitat que em fa tenir bones expectatives de cara a Barcelona i a gaudir moltíssim de Boston!! Que per cert, avui mirava les temperatures d'allà i fotia una rasca brutal! Espero que d'aquí a un mes faci una miqueta de caloret faller i que no plogui (i menys que nevi!!).

Quines ganes :hearteyes: :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2019 11:29 #234 per kilometer (Associat/da)

jaume86 va escriure: Acabo de rebre jo també el mail, quina il·lusió!!

Aquest febrer ha estat el segon mes amb més kms de la meva vida, amb una mica més de 350kms i aquest 2019 ja en porto més de 600. Llàstima dels primers dies de l'any que vaig haver de fer bondat per les molèsties al peu! Però finalment he trobat una mínima regularitat que em fa tenir bones expectatives de cara a Barcelona i a gaudir moltíssim de Boston!! Que per cert, avui mirava les temperatures d'allà i fotia una rasca brutal! Espero que d'aquí a un mes faci una miqueta de caloret faller i que no plogui (i menys que nevi!!).

Quines ganes :hearteyes: :hearteyes:


Il·lusió, ganes...bona actitut jaume86...It's more than race :muscle: :muscle: :muscle:


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2019 11:53 #235 per cachirulo (Associat/da)
Semana 6/12 mitad de preparación específica.
91km(12-17-10-14-12--26) con calidad un 2000-3000-6000 y un controlado de 10km a 4'28.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 13:03 #236 per kilometer (Associat/da)
Ja tornem a ser per aquí nois. Estem en dies molt maratonians i es nota en l'ambient. Ahir la marató de Tokyo, amb grandíssims records encara per mi, que ara compartiré, amb un que conec :stucktongue, a finals de setmana Barcelona...en fi, que aixó no fa més que incrementar encara més les meves ganes de que arribi Boston...I de fet, ja estem a la màgica xifra de 42 dies de la cita...bé de fet, ja menys...

Per a mi ja han caigut més de 1000 km com dèia fa uns dies i portem ja 10 setmanetes ben bones de preparació específica. Aquesta setmana finalitzada ha estat molt bona amb unes séries dimarts de 12 x 500, R: 1:00 a un ritme sub 3:20 de mitjana i un bon controlat molt estable a 3:43/ km de 12 km. El diumenge vaig repetir 1h30, amb molt millor resultat que la setmana anterior i amb bones sensacions. No obstant hi tornaré de nou aquest diumenge, amb ganes de fer-ho un pelet més ràpid,. Amb tot, ben superat de nou el centenar de km.

Com sempre, ja tenim iniciat el següent pas. Hem començat ja la setmana 11, amb les creixents ganes, cada cop més palpables. Demà toca un d'aquells entrenaments macos :whistle: , peró que igualment agafo amb ganes i motivació i arrivant a un bon punt de forma. Veurem com va, i com va la setmana. Hem de mantenir la tónica. No pot decaure...

Que no decaigui la festa:



Ànims, a seguir entrenant, a seguir treballant, i els que feu Barcelona, cuideu-vos molt...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 13:39 #237 per jaume86 (Associat/da)
Kilo el David et va deixar el llistó moooolt alt, on el deixaràs tu a Boston?!?!?

Com bé dius, ja només queden 42 dies (i unes hores per plantar-nos a la sortida!) i les ganes van creixent! Tinc moltes ganes de gaudir de la meva primera major, de la meva primera marató fora d'Europa, de gaudir de tots aquests moments que es veuen als videos i que heu anat comentant al llarg dels darrers 15/18 mesos, amb les experiències de l'OscarBolo i l'Aurelian! Jo necessito passar BCN per acabar-me de centrar en Boston, estudiar perfil, llocs emblemàtics... si bé és cert que al no competir-la tampoc em preocupa massa.

Per cert, us recordo a tots que tenim un grup de whats! I que estem preparant activitats conjuntes com un dinar diumenge on tenim pendent de triar menu!!

En un altre ordre de coses, molt més freak, el diumenge 14 s'estrena la darrera temporada de Game of Thrones, ganes bojes!! Espero que a l'apartament es pugui veure!

Us copio la meva setmana, ja de baixada pensant en bcn:
Setmana 11 de 12

Doncs ja estem a la darrera setmana, setmana de nervis, de molèsties inesperades, de refredats i mals de gola, mals de panxa, autèntics màsters en meteorologia... sembla que farà calor, en principi no tanta com aquests darrers dies doncs a mitja setmana en teoria plourà una mica i ajudarà a que baixin les temperatures de plena primavera que tenim avui. Vent poquet sembla! Però encara queda molt...

Sobre la meva setmana, només he sortit 3 dies, hi havia d'haver un quart a l'entrenament del dissabte a can Belenka i Danistal però vaig tenir migranya i em vaig haver de quedar a casa tot el dissabte, perdent-me també l'assamblea :( . Així que dimarts vaig fer la meva darrera mitja pre bcn a ritme més tranquil que la setmana anterior, dijous unes bones sèries 2x4000 recuperant menys d'un minut en 14:59 i 14:50 respectivament. I ahir 18 kms amb un controlat de 14kms a ritme marató aproximat, quedant un total de 56 kms que havien de ser uns 10/12 més. De totes formes, em queda una mitjana de 70kms durant aquesta preparació (la propera seran 3 dies de 60'-40'-20' i la marató que quedaran aproximadament uns kms iguals), on les darreres 8 setmanes he passat dels 50kms aconseguint un mínim de regularitat després de la parada per les molesties al peu de principis d'any, que per cert, encara arrossego puntualment sense que em preocupi gens!!

Treballar, persistir, esperar

Molts ànims a tots i a la Rosie, que això ja ho tenim!!!!

KMS SETMANALS: 56
KMS ACUMULATS: 770
MITJANA KMS: 70

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 15:25 #238 per kilometer (Associat/da)

jaume86 va escriure: Kilo el David et va deixar el llistó moooolt alt, on el deixaràs tu a Boston?!?!?

Com bé dius, ja només queden 42 dies (i unes hores per plantar-nos a la sortida!) i les ganes van creixent! Tinc moltes ganes de gaudir de la meva primera major, de la meva primera marató fora d'Europa, de gaudir de tots aquests moments que es veuen als videos i que heu anat comentant al llarg dels darrers 15/18 mesos, amb les experiències de l'OscarBolo i l'Aurelian! Jo necessito passar BCN per acabar-me de centrar en Boston, estudiar perfil, llocs emblemàtics... si bé és cert que al no competir-la tampoc em preocupa massa.

Per cert, us recordo a tots que tenim un grup de whats! I que estem preparant activitats conjuntes com un dinar diumenge on tenim pendent de triar menu!!

En un altre ordre de coses, molt més freak, el diumenge 14 s'estrena la darrera temporada de Game of Thrones, ganes bojes!! Espero que a l'apartament es pugui veure!


Bona setmana Jaume86. Estic convençut que Barcelona serà una molt bona marató per tu.

A veure, et comento alguns punts.

Ja has pogut veure que Tokyo, és un gran lloc, i una gran marató. Ho has d'intenatr alguna vegada. Bé tú i tohom clar. :stucktongue. Sincerament amb el David77, ja hi comptava, i més després de la mitja a BCN. És el futur, té una joventut insultant i molt de temps i projecció encara, per davant, per fer-ho millor. A mi em queda, aguantar "el tirón", que no es poc, i robar-li una quota de protagonisme del present, per que en el futur, no crec que hi pugui ja :)

Sent la primera Major, estic convençut, també que ho gaudiràs molt i veuràs per que una Major, es diferent :thumbup:

I per últim, buff GOT, oh my GOT, no crec que vulgui veure el primer capítol de la última temporada,just abans d'afrontar la marató, peró que hi han ganes de veure la últim temporada "of course". Quina gran séire, i quan la trobarem a faltar. Quan torni del viatge m'hi posaré amb la última temporada. Espero esquivar spoilers a dojo, de fet porto molts messos tancant els ulls a moltíssima infiormació que m'arriba...

Ens veiem nois...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 18:00 #239 per jaume86 (Associat/da)

kilometer va escriure:

jaume86 va escriure: Kilo el David et va deixar el llistó moooolt alt, on el deixaràs tu a Boston?!?!?

Com bé dius, ja només queden 42 dies (i unes hores per plantar-nos a la sortida!) i les ganes van creixent! Tinc moltes ganes de gaudir de la meva primera major, de la meva primera marató fora d'Europa, de gaudir de tots aquests moments que es veuen als videos i que heu anat comentant al llarg dels darrers 15/18 mesos, amb les experiències de l'OscarBolo i l'Aurelian! Jo necessito passar BCN per acabar-me de centrar en Boston, estudiar perfil, llocs emblemàtics... si bé és cert que al no competir-la tampoc em preocupa massa.

Per cert, us recordo a tots que tenim un grup de whats! I que estem preparant activitats conjuntes com un dinar diumenge on tenim pendent de triar menu!!

En un altre ordre de coses, molt més freak, el diumenge 14 s'estrena la darrera temporada de Game of Thrones, ganes bojes!! Espero que a l'apartament es pugui veure!


Bona setmana Jaume86. Estic convençut que Barcelona serà una molt bona marató per tu.

A veure, et comento alguns punts.

Ja has pogut veure que Tokyo, és un gran lloc, i una gran marató. Ho has d'intenatr alguna vegada. Bé tú i tohom clar. :stucktongue. Sincerament amb el David77, ja hi comptava, i més després de la mitja a BCN. És el futur, té una joventut insultant i molt de temps i projecció encara, per davant, per fer-ho millor. A mi em queda, aguantar "el tirón", que no es poc, i robar-li una quota de protagonisme del present, per que en el futur, no crec que hi pugui ja :)

Sent la primera Major, estic convençut, també que ho gaudiràs molt i veuràs per que una Major, es diferent :thumbup:

I per últim, buff GOT, oh my GOT, no crec que vulgui veure el primer capítol de la última temporada,just abans d'afrontar la marató, peró que hi han ganes de veure la últim temporada "of course". Quina gran séire, i quan la trobarem a faltar. Quan torni del viatge m'hi posaré amb la última temporada. Espero esquivar spoilers a dojo, de fet porto molts messos tancant els ulls a moltíssima infiormació que m'arriba...

Ens veiem nois...


Una mica d'èpica pre maratoniana no ens pot anar malament!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 18:36 #240 per esquimal (Associat/da)
Pues poca broma pero según a la hora que emitiesen el capítulo yo tenía pensado irme a un bar a verlo tomando una buena cerveza :laughing:

Semana muy buena para mí. Los entrenos van saliendo y aunque no hago series para no forzar el cuerpo las sesiones siguen adelante.
4 sesiones de 10, 14, 14 y 24 ayer en les aigües. Al final 62km. Espero poder volver a superar los 60km esta semana.

El domingo aprovechando el maratón y el ambiente intentaré hacer tirada de 30km, que siempre será más fácil que hacerlos solo en la playa.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.