Amics, companys, he estat rellegint aquestes cròniques i recordant i rememorant els dies passats. Tot i no haver pogut plasmar-ho més físicament, m'ha encantat poder coincidir amb tots vosaltres en aquesta gran aventura que va ser la marató de Boston. Em quedo amb tos els bons moments viscuts i per suposat, amb el lluitat resultat final. Tot un orgull i una gran satisfacció haver pogut passejar la samareta pastanaga per les 6 Majors. I haver tingut aquesta última marató amb tants amics i familiars no té preu, pel moment, i per que difícilment es podrà repetir, ho recordaré sempre.
Vull agrair també a tots els que us vau passar pel fil, donant ànims, consells, recomanacions i que després vau seguir la cursa, pel medi que fos, lluitant i patint amb nosaltrtes. Encara que no ho sembli, al menys jo, sempre penso en els que des d'aquí es preocupen per com ens van les coses el dia D. Quan veus el seguiment que s'ha fet, sempre et deixa bocabadat. Gràcies, novament.
Pels que encara dubteu...no ho feu mes. Crec que aquesta és una marató de corredors, per a corredors. Tothom que està allà (o gairebé tothom), és per que s'ho ha guanyat i aixó ja us ho dic que no ho poden dir la resta de Majors. Per tant,. l'orgull de poder ser-hi, de disputar la decana, de veure l'ambient, de conèixer les nóies del Wellesley College...tot s'ha de viure. Us ho recomano encaridament...
Per últim, com que ja tothom està al corrent dels problemes que va patir la meva expedició, us comentaré que la factura telefónica ha estat de 426 € !!!. Si nanos heu llegit bé, un pastón. Ara bé, com els hi vam dir/ exigir a Booking, s'han fet càrrec de la despesa i en uns dies me l'abonaran. Cal dir que s'han portat molt bé reacondionant-nos en altre lloc, encarregant-se del desplaçament del lloc original al que va ser finalment el nostre habitacle. Fent-se càrrec de la diferència de preu enrte un lloc i l'altre i finalment fent-se càrrec de la despesa telefònica. Màxima confiança pe ra mi doncs en Booking a l'hora de seguir reservant en el futur. Cert és que ens van fer patir unes hores, peró cert també, que la culpa no era seva i que era complicat resoldre-ho. Peró van actuar coma gran empresa i el resultat final, em val.
Per cert, respecte al telèfon. Com alguns de vosaltres, vam contractar Holafly. S'havia d'activar el dia 14 d'abril (7 dies), peró no hi va haver manera i no va ser finalment fins al dia 17, després de molts intents i de posar-nos en contacte amb ells en diverses ocasions, que va funcionar correctament. Us ho dic, per que crec que algú més li va fallar. Doncs hem reclamat i ens han tornat també tot el que vam pagar per la tarja de dades, uns 32 € (teniem un descomprte del 5% ho recordeu ?). Així que si algú més, ho vol reclamar, que no trigui. Per a mí, també resposta seriosa i ràpida al respecte d'aquest tema.
Així doncs amb aquestes últimes sol·lucions em queda un millor regust de boca final.
Finalment, sembla que el camí de les Majors s'ha acabat (si Abbot no diu lo contrari i ho amplien), així que toca buscar altres maratons. I, estic treballant sobre pla ja en la següent aventura. Només diré una cosa, espero no haver de "lamentar-me"...