Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

16 Des 2018 16:14 #161 per rnou (Associat/da)
Hola! Aquí un altre que prepara el primer assalt a la marató. L'objectiu és sub'3h, però ja baixaré al planeta terra quan faci alguna mitja marató abans ??‍♂️.

Porto unes quantes setmanes acumulant kilòmetres però de forma molt irregular, per vacances, viatges de feina i demés. És un terreny molt inexplorat per mi, però ja he vist a les tirades llargues que la clau és construir unes bones cames que aguantin.

El principal problema és que m'encanta córrer ràpid i a un 10k la segona meitat bé, però en una prova més llarga, com no aprengui a regular l'accelerador i ser un metrònom, patiré :).

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 16:18 #162 per fandes (Associat/da)

rnou va escriure: Hola! Aquí un altre que prepara el primer assalt a la marató. L'objectiu és sub'3h, però ja baixaré al planeta terra quan faci alguna mitja marató abans ??‍♂️.

Porto unes quantes setmanes acumulant kilòmetres però de forma molt irregular, per vacances, viatges de feina i demés. És un terreny molt inexplorat per mi, però ja he vist a les tirades llargues que la clau és construir unes bones cames que aguantin.

El principal problema és que m'encanta córrer ràpid i a un 10k la segona meitat bé, però en una prova més llarga, com no aprengui a regular l'accelerador i ser un metrònom, patiré :).


Crec que aquest rnou em sóna... ;) Benvingut al vaixell de la marató! Assimila bons entrenaments, disfruta els ritmes de tirades i segur que farem uns grans debuts.

Endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 16:30 #163 per fandes (Associat/da)
Passant l'equador de la preparació, començant la part específica, i de quina manera... Crec que se m'ha anat de les mans jajaja. Però vejam si la segona específica podem recuperar la lògica d'entrenar i assimilar :).

Gustasso coincidir dissabte Jon! El treball que vau fer en els relleus amb les baixes que teníeu va ser brutal... Em trec el barret, i la medalla va ser ben merescuda, segur que si repetim en 2019 lluitarem de tu a tu!

Quina alegria llegir que unes molèsties desapareixen bcnrosie! I que no se'ls acudeixi a tornar. Com encares els propers dies?

I Dabit, quina alegria llegir que et tenim aquí per una nova marató! Per mi és un luxe poder debutar llegint a tanta gent que admiro... Segur que et sortirà uns 42k tal i com els desitges (en l'objectiu més ambiciós ;)).

I aquí van els números de la setmana boja (el ser la tretze, que és la meva preferida, no podia ser sinònim de res de bo).

Setmana 13
7 dies d'entrenament (feia mesos que no encadenava una setmana seguida sense descans)
113,7 km (1098,3km)
1 dia de "qualitat" :dry: amb una piràmide coronada per un 3000 que dóna confiança!
3 dies de rodatges :hearteyes: aquesta setmana ja tornant al kilometratge maratonià.
3 dies de dorsal :checkflag: "lo hice casi obligado, no sabía que hacer..." com a la cançó més o menys! Si se'm junta en una setmana Grand Prix de la UCA, 24h i Campionat de CATalunya de Cros Curt em serà complicat triar. El més important és que hem sobreviscut, 16'55'' al 5000 en pista (patint més del que tocava, tot cal dir-ho), 47 voltes en els relleus de les 24h de 12h a 15h i 18 més sobre les 4 de la matinada (el ritme de 3'20'' manual m'ha sorprés molt!) i 72é de Catalunya a Canet! Cros dels xulos, 3'8km a poc menys de 3'30'' que dono per bons dormint 2h30...

Seguim sumant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 18:10 #164 per Trivix (Associat/da)
Després del darrer comentari den FANDES em fa vergonya comentar la meva setmana....:laughing:

Tercera setmana, amb un total de tres sortides + un dia de gym de uns 45 minuts (Bàsicament compensació i prevenció de lesions, i també una mica de força especifica de cames.
Tres sessions de running amb un total de 37 km (10 km dels quals a la cinta del gimnàs, és el que hi ha. No en soc fanàtic pero...). Ritmes sempre sobre 5’10”, destacant dues series de 1.000 metres sobre 4’25” segons el garmin. La propera setmana ja en vull fer una mica mes -si puc- de qualitat. I la següent mes, vull començar a incorporar la tirada llarga.
Total de les tres setmanes, aproximadament, de uns 103 kms i dos sessions de gimnàs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 18:13 #165 per fandes (Associat/da)
Res de vergonya Trivix! Jo la trobo una bona setmana, sobretot m'agrada que tinguis present la compensació i prevenció de lesions. Pensa que jo em vaig passar :joy: , sort que vaig complir en el Cros, sinó la bronca de l'entrenador al acabar hagués estat de les que fan història xD

Trivix va escriure: Després del darrer comentari den FANDES em fa vergonya comentar la meva setmana....:laughing:

Tercera setmana, amb un total de tres sortides + un dia de gym de uns 45 minuts (Bàsicament compensació i prevenció de lesions, i també una mica de força especifica de cames.
Tres sessions de running amb un total de 37 km (10 km dels quals a la cinta del gimnàs, és el que hi ha. No en soc fanàtic pero...). Ritmes sempre sobre 5’10”, destacant dues series de 1.000 metres sobre 4’25” segons el garmin. La propera setmana ja en vull fer una mica mes -si puc- de qualitat. I la següent mes, vull començar a incorporar la tirada llarga.
Total de les tres setmanes, aproximadament, de uns 103 kms i dos sessions de gimnàs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 21:12 #166 per Jorfer (Associat/da)
Setmana 5/17 resten 12 (10 al 16 de desembre)

Setmana feta segons el previst, amb els rodatges del dilluns i del dimarts, les sèries de 1200 i 800 a pistes dijous i la quasi marató en tres equips diferents durant les 24 hores on vaig fer 37,5 kms, per sort amb descansos.

Aquesta setmana haurem de començar a augmentar el volum, però amb el final del trimestre a l'escola i festes vàries...serà difícil. A veure si la puc salvar amb dignitat.

Anem pels números:

Total setmanal: 76.36 quilòmetres.
Total acumulat: 292.80 quilòmetres (mitja 58,560 kms projecció preparació 995,520)
Pes actual: 75 (setmana anterior 75).
Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Jorfer: 3:14:59.

Danigoal bon ritme al relleu xipirun.
BcnRosie, bones notícies que les molèsties desapareguin.
Fandes jo si faig set dies em lesiono segur. Cuida't crack i no et facis mal amb tanta tralla, ets jove i et recuperes ràpid.
Trivix no tinguis vergonya per res. Aquí té lloc tothom.
Rnou, benvingut a la marató. Per experiència, et dic, que això enganxa. :oops: :oops:
Dabit, encanta't de tindre't també aquí.

Sort i a cuidar-se del fred, de les festes d'empresa i de les lesions.

Continuem[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 21:33 - 17 Des 2018 21:34 #167 per fandes (Associat/da)

Jorfer va escriure: Fandes jo si faig set dies em lesiono segur. Cuida't crack i no et facis mal amb tanta tralla, ets jove i et recuperes ràpid.


Justament per això feia mesos que ho evitava... Però aquesta tornem a "la normalitat". Avui rodatge de 1h30 moooolt suau amb cames pesades però bones sensacions.

Demà que és dia de "chicha" anirem amb ull i fent cas del que demani el cos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 22:33 #168 per Jon (Visitant)
Setmana 3/15 resten 12 (10 al 16 de desembre)

rnou : encantat de coneixe't!! et vaig liar per a fer relleus amb Corredors mentre tornaves de Japó i ni tan sols et coneixia :laughing: , això sí, si que sabia que eres un crack :muscle: :muscle: , i a les 24 hores ho vas demostrar. Tenim un repte compartit ara, debutar en Marató i fer sub 3h! el meu primer consell és, a la primera Mitja de Sitges no surtis per sota de 3:50!! en una Mitja hi ha temps de sobres per apretar més tard si tens forces. Jo sortiré amb la llebre de 1h24 i a meitat de cursa decidiré.

fandes : encantat de coneixe't també a les 24 hores!! mare meva quin gustasso va ser veure't correr amb l'Eric i en Purito, quina potencia hi havia allà! a veure si l'any que competim de tu a tu! A la meva hora va haver una baixa d'última hora i en Jaume estava amb la organització gran part del temps (això sí, quan va venir a fer relleus volava!! i ens deixava descansar una mica), sort d'en Khryz80, en Roger Dela i en Ramon que van venir a ajudar-me, sino em dona algo allà durant 3 hores. Ens veiem al 5k que organitzeu el 3 de gener sense falta!!

Dabit: un plaer coneixe't a les 24 hores també!! et tenia com un mite que m'ha ajudat infinites vegades amb la teva web :raised: :raised: :clap: .

Setmana de 68,4km, sortint només 4 dies:

Dimarts: 4x2.400 series amb els Urban Athletics

Dijous: 6x1000 i 1x2000 amb els Urban Athletics

Dissabte: uns 19km fent relleus amb Corredors a Can Drago

Diumenge: 10k cursa d'Empreses amb SEAT (37:58) i primer premi per equip mixte! SEAT primera empresa també

Apa, a per un altre setmana!! aquesta més pausada, fent cas a en Jorfer ;) .




5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2018 22:43 #169 per sergicb (Associat/da)
Passo per comentar una mica la setmana...el temps vola, ja en van 3.

Setmana 3

- Dimecres: 10km (5:04)
- Divendres: 12km progressius (5km a 5:07, 4km a 5:03, 2km a 4:55, 1km a 4:44).
- Diumenge: 21,097km a la Mitja de Vilanova (1:45:37). Ritme constant en cinc i poc fins el 16, on vaig anar prement progressivament, fent a 4 baixos els 2 últims. Bones sensacions.

Total Setmana: 43,21Km
Total Preparació: 129,72 km

Ara estic pensant en com planifico aquestes 2 properes setmanes on passaré de 3 a 4 dies i amb les vacances pel mig he de mirar com quadrar entrenos en funció del lloc on seré.... :wonder:

Danigoal, tant de bo poguem compartir km's a la Marató. Seria senyal, veient els teus entrenaments, que arribo molt ben preparat a la línia de sortida.
Fandes, amb tant entreno i competició, quan dorms? :lol:
Jorfer, ja he pogut llegir la teva crònica de València. La Marató pot arribar a ser molt cruel. Fent entrenaments perfectes i el dia de la cursa et penalitza qualsevol mínim detall.:( Grandesa i misèria d'aquest esport. A veure si podem compartir barqueta a València'19. Seria un plaer ;)

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 08:11 #170 per No Surrender (Associat/da)
Holaaaaaa!!! Veig que s'està afegint gent!!!
Un dels meus objectius és entrar sovint al fil, i així me motiv i continuu aprenent...per tant aquí va la meva trista setmana!!!!

Setmana 1/13
1 relleu d'1h a les 24h de Ca'n Dragó: 12km
....això és tot....:whip:

Després de la Marató de València tenia guardia molts dies seguits i vaig decidir que era una bona setmana per descansar i agafar forces...i aquesta setmana amb febrícula i no he sortit a córrer fins dissabte al relleu...tot i així contenta després de 12 dies sense fer res.

Aquesta setmana per sort, ha començat molt millor!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 12:12 #171 per bcnrosie (Associat/da)
Bona tarda maratonians!!

Veig que som una colla que ens estrenem en la distància dels 42km a BCN!!

Us passo els meus entrenaments de la setmana passada:

Setmana -1 - 10/12-16/12
Dilluns: 45' recuperació
Dimecres: 2km + 5x(1000m + 1'30") + refredament
Divendres: 4km CC + 4x(5'@5'25'+3'@5'45")+refredament
Diumenge: 41a Cursa de la Sagrera 10km + Cursa minis amb el meu petit a muerteeeee
TOTAL: 38,3km

Avui començo l'entrenament específic. Al ataquerrrrr!

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 13:24 #172 per rnou (Associat/da)
Gràcies per embolicar-me Jon, ho vaig disfrutar molt, tant corrent com veient córrer als dos equips. Però això de crack res, que ja em veig l'any que ve descartant ofertes o fent més relleus? . Per cert, ara t'embolico jo, hi ha un ekiden del qual tenim inscripció gratuïta ?.

A la mitja et faré cas, és una bona idea fer el que dius, i el ritme serà més proper al que hauré de mantenir a la Marató. Ja tinc temps de fer marca quan sàpiga com em va el tema...

fandes si l'acabo sense danys i el camí em porta a millorar una mica en la meva distancia favorita ja és una victòria. A més, amb una bona causa a l'esquena que sempre suma.

Sobre l'entrenament he anat afegint rodatges lents i llargs, i porto des de setembre anant al gimnàs per reforçar una mica la musculatura de forma general. Però aquesta serà la primera setmana de veritat, ja us faré el resum la setmana que ve :).

Salut i ??!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 14:43 #173 per Jon (Visitant)
Jo mai dic que NO a res... així que saps que et diré que sí si hi vols participar a l'Ekiden :D. Per cert, ¿serà una setmana despès de la Marató de BCN?, si és així a veure com arribo...:P

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 14:53 #174 per RugbyMan (Associat/da)
Hola Cracks

Aqui un que no ha dit la seva però si els aquiles em deixen serè a BCN. Temps objectiu ja veurem, q encara es molt d'hora.

La meva setmana es resum a un parell de sortides: Dimarts enganyat pel Jorfer on la tirada de 15kms es van convertir en 16 kms i a mes acompanyant-lo fins a la porta de casa. I diumenge relleus varis a les 24h amb 3 equips diferents (34'4 Kms). Total 50'4 Kms que no estan malament

Aquesta setmana...viatge de feina ací q a veure si demà puc sortir una mica q diumenge marxo de vacances.

Au, grusse aus Frankfurt.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 16:02 #175 per rnou (Associat/da)
No sabía les dates, ho anem mirant...pero el 17 no hi ha res apuntat de moment i tenim 6 dies de descans... Ara solament hem de """motivar""" a 4 més ?.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 17:14 - 18 Des 2018 20:58 #176 per jaume86 (Associat/da)
Hola hola!!

Aquesta darrera setmana ha estat de transició entre el repos post vlc i la preparació específica que vaig començar ahir amb un trote cochinero doncs estava (de fet, encara estic) rebentat de les 24h. Entre dimecres, dijous i dissabte van sortir 51km. Les sensacions no son bones però les 4 series de 4000 de dissabte van sortir millor del què m’esperava. No per tirar cohets però donades les circumstàncies...

La part específica consistirà en 12 setmanes on intentarem seguir la regularitat de 5/6 dies setmanals que vinc fent els darrers 17 mesos. Si que és cert que aquesta temporada he fet una aposta per l’augment de kms setmanals que no tinc clar si em va ser positiu a vlc però per sortir de dubtes ho continuarem intentant. Ni la mitja test ni la marató van sortir com esperava però tampoc van ser desastres!

Els objectius els tinc clars: mitja sitges a 4’/km, mitja test a bcn per comfirmar o descartar l’objectiu maratonià de 2h55/56’. Sens dubte serà una preparació dura i exigent doncs l’objectiu és ambiciós en retallar força la MMP de la darrera edició. De moment intentarem fer barqueta amb el barceruel i l’Aurelian s’ha ofert per fer de llebre de luxe (molt generós tenint en compte que volem intentar millorar el seu marcote de diumenge a Pisa??). I n’estic segur que alguns de vosaltres ens acompanyareu doncs avui esteu molt més forts que jo i el debut no em serveix com excusa? rnou i jon!!

bcnrosie de casualitat l’altre dia vaig trobar una foto teva dels 1000 socials de 2010 amb l’Alexia entre d’altres!!

Fandes estàs molt molt fort, segueixo pensant que faràs una marató que serà de les més ràpides de l’història correcat!

Rugby ho hem parlat molts cops, si l’aquiles et deix entrenar amb regularitat, com ara fa un any, tens temps per tornar-li a fotre una bona mossegada a la MMP

No surrender que bé tornar a coincidir! Disculpa q a les 24h no et vaig poder dir res? tot i veuret passar forces voltes!! El mateix pel danigoal!

Trivix i sergi, bones setmanes??

EDITO!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 21:30 #177 per Jorfer (Associat/da)
M'encanta l'activitat d'aquest fil.

Jaume86 normal que estiguis cansat després de la gran feina que vau fer durant les 24 hores.
Rugbyman, arribarem al 10/3 encondicions amb més qualitat i menys quantitat, ja veuràs.
Sergicb gràcies per les teves paraules referents a Vlc. Ho continuarem provant. Ara ens tocarà fer equilibris entre les festes nadalenques i els entrenaments.
Jon, Bcnrosie i Rnou, no tinc cap mena de dubtes que fareu un gran debut.
No Surrender, no passa res per descansar un parell de setmanes doncs portem una bona base valenciana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 23:07 #178 per Jon (Visitant)

jaume86 va escriure: Els objectius els tinc clars: mitja sitges a 4’/km, mitja test a bcn per comfirmar o descartar l’objectiu maratonià de 2h55/56’. Sens dubte serà una preparació dura i exigent doncs l’objectiu és ambiciós en retallar força la MMP de la darrera edició. De moment intentarem fer barqueta amb el barceruel i l’Aurelian s’ha ofert per fer de llebre de luxe (molt generós tenint en compte que volem intentar millorar el seu marcote de diumenge a Pisa??). I n’estic segur que alguns de vosaltres ens acompanyareu doncs avui esteu molt més forts que jo i el debut no em serveix com excusa? rnou i jon!!


Buufff m'agrada com sona aquesta barqueta!! ja veure'm si m'hi sumo i així evito la masificada llebre de sub 3h... volia començar a 4:10, així que ja m'aniria bé.

rnou: ja parlarem d'aquesta ekiden amb calma :joy:

Jorfer: a partir d'ara a seguir els teus consells i clavar l'entreno que em posi el mister, sense relleus a saco ni curses cada finde ;)

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2018 14:42 #179 per fandes (Associat/da)
Osti, Jon i rnou en barqueta de debutants? I penso que tal com esteu segur que podreu reunir forces amb el jaume86, el barceruel, l'aurelian i algun més, quina enveja de barqueta :P. Veig que esteu satisfets de com aneu i el que és més important, tenint compte que cal assimilar, les marques que arribin en aquesta época que caiguin per si soles, penso que el més important és agafar confiança amb el ritme de marató.

PD: he llegit ekiden??? Quan??? On??? A mi les competicions d'equips em poden... De fet l'únic dia de dorsal que tinc marcat en vermell abans de la marató és per equips jajaja

Que bo llegir les teves sensacions i gestió de cursa a Vilanova sergicb! Notar-te fort els darrers kms d'una mitja no té preu, ara a trobar espais pels entrenaments nadalencs ;). Jo estic igual jejeje, la veritat és que a vegades dormo menys del que caldria (i no hauria de ser així, perquè el descans és l'entrenament més important), però crec que la clau és que per ara les criatures no han arribat a les nostres vides. Jo admiro els que prepareu la marató amb fills! Això sí que és més enriquidor però cansat!

Eh No Surrender, el relleu està superbé! I més venint de dos setmanes tan complexes, segur que era el millor que li podia venir al cos per recuperar. Esperant que ens expliquis bones notícies aquesta setmana que dius que ha començat amb una altra i millor tònica! :D

Un dels casos que deia la bcnrosie! Que guai que poguessis xalar a Sagrera amb el teu peque, i alhora quin mèrit de poder-te muntar aquests entrenaments amb el quotidià replet que deus tenir. A més veig entrenaments molt divertits, aquí no es reserva res ni que hi hagi dorsal el diumenge! :checkflag:

Debutar a la marató sense el Rugbyman no podria ser :(, ara per sort ja tinc llebre! Veig que et juntes amb mala gent si t'enganyen fins a la porta del domicili... Però no passa res, sé que amb la teva genètica desapareixen les molèsties i ens podràs guiar al ritme adequat el 10 de Març!

Ah i per si no puc entrar al fil aquests dies bones festes a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2018 20:51 - 20 Des 2018 21:32 #180 per Dabit (Associat/da)
Bon vespres a tothom,

Mola molt veure les ganes , pors e ilusions que transmeteu pensant a la Marató, tant els debutats (bcnrosie, rnou, jon, fandes...) que sé que us anirà de conya, com els més experimentats començant pel Jofer que ja va calculant el seu nivell a dos mesos vista.

Jo segueixo el meu pla d'anar a per sub3h a la barqueta kamikaze encara que arribi amb cames de bastant menys. I ara amb més raó que mai de deixar de banda un intent de sub 2h55' perquè, si no passa res estrany la setmana que ve, m'inscric també a la Marató de Sevilla que es disputa tres setmanes abans. Així que l'objectiu és sub3h en totes dues sacrificant la marca de Sevilla per una tirada llarga tranquil si veig que em castigarà massa.

Com sempre, cada any el mateix: jugamos como nunca, perdemos como siempre. Sé que me la jugo molt fet aixó però no seria jo si no fotés aquestes patanades cada cert temps. Veurem com surt

Setmana 2:
Km corrent: 91 (tirades i relleus a 24 hores)
Km en bici: 39

Salut!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.