Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

17 Gen 2019 11:46 #301 per sergicb (Associat/da)
Fandes, la cursa de Sant Mateu a nivell de paisatges està bé (però tampoc és el Pirineu, clar) sobretot quan vas per la cara oest de la serralada (la que no dóna al mar, per a que ens entenguem). No sóc cap expert, ni de lluny... però imagino que el fet que per una cara toqui el Sol de ple i per l'altra no, fa que la vegetació i el paisatge siguin una mica diferents (un més sec i l'altre més exhuberant)

A tot això, dimarts no vaig sortir a entrenar de les agulletes que tenia als quadríceps i que em feien caminar com si fos Robocop... :joy: Així que Jorfer, ja em pots posar falta per sortir només 3 dies... B)

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 14:41 #302 per Tonibeltran (Associat/da)
Bones.
Una mica tard, pero seguim aportant al foro.
Per mi era la 3a setmana i per diferents compromisos (feina i family) nomes vaig poder sortir tres dies. Això si, intentant fer una mica de qualitat, crec que es important per seguir progressant.
He recuperat els trajectes diaris en bici per la ciutat, tot i que fa al principi fa que vagi una mica mes cansat, quan agafo la dinàmica em fa estar millor i serveix per fer mes base.

Vaig amb els entrenos de la setmana pasada:

Setmana 3

Dilluns 7-01: 11km suaus

Dimecres 9-01: escalf +10' (4:15) + 5 pujades 200m fort + 10' (4:10)+10' refred. Total 14,2km

Dissabte 12-01: havia de fer uns 60' progressius entre 4:20 fins a 4:00, pero els ultims 20' no vaig poder fer ho. Una barreja de poc esmorçar i rebombori budellaire :( :( :( :( .Encara així van sortir 20,5km.

Total 45km
Als que he d'afegir uns 120km de bicicleta.

Seguim...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 17:20 - 17 Gen 2019 17:21 #303 per felip (Visitant)
Fandes i Jorfer moltes gràcies a tots 2 pels ànims.

Demà tinc Trauma i em dirà el que tinc, encara que no pinta bé...ja que acabo de veure al Portal del Pacient que ja han penjat el meu informe. Si bé no sóc metge...diu massa coses lletges:

"HALLAZGOS:
Rarefacción leve de la grasa de Hoffa que no permite descartar un antecedente quirúrgico.
Tróclea femoropatelar de morfología parcialmente displásica. El cartílago rotuliano se muestra
engrosado e hiperintenso. El cartílago de la tróclea del fémur muestra irregularidades en su superficie.
También se constatan focos de irregularidad por erosión afectando al cartílago en los dos
compartimentos femorotibiales, asociando pequeñas lesiones subcondrales.
Ligamentos cruzados, ligamentos colaterales y tendones incluidos en el estudio preservados.
Los dos meniscos muestran cambios de intensidad de señal en su interior. Destaca rectificación en la
morfología de los márgenes del menisco interno que podría tener relación con una resección parcial
aunque acompañándose de progresión de la degeneración meniscal. El menisco externo también
presenta rectificación en la morfología de sus márgenes en cuerpo y cuerno posterior.
Derrame articular en cantidad moderada y en el que no se visualizan cuerpos libres.
Alteración de señal difusa afectando al cóndilo femoral y platillo tibial interno, sugiriendo discreto
edema.
CONCLUSIÓN:
Posibles cambios por meniscectomías parciales asociando signos de degeneración y fisuración de
remanentes meniscales.
Condropatía femoropatelar en estadío II-III y femorotibial en estadío IV incipiente.
Discreto edema óseo en compartimento femorotibial interno.
Derrame articular.
"

Demà us dono info traduïda...però cada vegada veig menys possible estar a la línia de sortida amb vosaltres :sob: :sob: :sob:

Encara que potser finalment no hi podré estar, molts ànim i molta força a la resta!!! Que segur que podeu aconseguir els vostres objectius!!!


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 18:05 #304 per Tiny (Associat/da)
Hola!

Abans de res, moltes felicitats sandmann i espero que gaudim d'una gran marató junts! :great:

Jo continuo amb els meus modestes entrenaments i aquesta setmana vaig còrrer la mitja de Sitges
en un temps de 1h40'01,una mica millor que l'any passat però amb la sensació de que em queda
bastant per entrenar... :whistle:

La meva intenció es còrrer la cursa de Sant Antoni i la mitja de BCN que em servirà per decidir el ritme
de la marató i amb el desitg de tornar a intentar el sub 3h30'.

Dabit M'ha fet gràcia la patejada per Londres perquè per cap d'any vaig fer més de 100 kms
caminant per la ciutat....tot i tenir la targeta oyster a la butxaca. Suposo que es pot considerar com
un entrenament amb els seus avituallaments als pubs :party:

felip Acabo de llegir el teu informe i ja em fan mal els genolls... Molts ànims i no perdis l'esperança!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 21:48 #305 per pinelli (Associat/da)
Hey , un mes que es suma a la colla .. després de pensar una mica que fer .. he decidit fer 8 setmanes d’entreno específic per ser-hi el 10 de març a la linea de sortida .. com encara no estic inscrit , si les coses no van bé o no trobo la ilusio ( avui dia no la tinc ) doncs a mirar una marató de tardor o una de muntanya ? .. en principi he començat aquesta setmana , a veure com surt la cosa .. vinga ànims a tothom :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2019 01:10 #306 per Hoommerr73 (Associat/da)
Un altre més que ha formalitzat l'inscripcio. A veure si així em poso seriós amb l'entrenament.
Desde el Novembre que vaig fent pero sense continuïtat ni gaire motivació. Igual faig una setmana bona que una de pasotisme total.
Objectiu gaudir i sub4h :party:

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2019 07:20 #307 per Jon (Visitant)

Jon va escriure:

aurelian va escriure: Ara mateix estic una mica constipat, a veure com evoluciono el la segona part d'aquesta setmana, si tot va be m'agradaria fer una tirada de qualitat amb vosaltres començant amb els 9km a 4:10.

No fare la marató de BCN, si trovo un dorsal d'ultima hora la meva idea es de librajar a qui voulgui, soc un rellotge i puc marcar ritmes de 5:15-4:05 en varies distancies (20-30km).


Ok! ja et dic la hora a la que quedarem diumenge al Padel del Prat (sobre 9:00).

I lo de la Marató t'ho agafo! la meva idea és anar a 4:08-4:10, així que ja parlarem ;-).


aurelian, per a aquest diumenge hem quedat a les 9:00 al Padel del Prat, al costat del riu. Podràs venir finalment?, ja em dius! :)

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2019 09:11 #308 per aurelian (Associat/da)

Jon va escriure: aurelian, per a aquest diumenge hem quedat a les 9:00 al Padel del Prat, al costat del riu. Podràs venir finalment?, ja em dius! :)


Jon, moltes gracies! No ho se, encara estic amb mucs i tos, si no arribo a les 9:00 pugueu arrancar sense mi.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2019 10:06 #309 per sandmannn (Associat/da)
Moltes gràcies a tothom companys!

La veritat que cada dia que passa estic més a prop de les 4h que de les 3h45... fa temps que no entreno comode i ara estic amb gastroenteritis i fa dos dies amb febre...

El temps passa i cada cop queda menys!! :scream: :scream:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2019 19:52 #310 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Sandmannn! Aviam si pots trobar continuitat per poder disfrutar de la marató esportiva, tant com disfrutàs segur la nova situació familiar

Com que demà descansaré, poso les dues últimes setmanes. Una de més kms i aquesta que me la prenia més com una setmana suau per recuperar i assimilar una mica els entrenament, aprofitant que viatjava fins dijous a migdia a Valencia... Però clar, no vaig poder resistir la oportunitat d'entrenar per allà :P. A més van sortir uns quants kms caminant (almenys 25) i també un dia de bici (26km)

Setmana 6 de 14: 61’25 + 12’9km
- Dilluns: Caminada 3’4 + 9’5km
- Dimarts: 15km a 5’27
- Dimecres: 9km a 5’15
- Divendres: 27km a 4’50 Vilaplana - Vilafortuny De muntanya (365m) a mar
- Diumenge: 10’25km a 5’15

Setmana 7 de 14: 44’3 + 24’9 + 26’5km
- Dilluns: Caminada 4’6km
- Dimarts: Caminada 7’6km + 13’5km progresius acabant a 4’35 (mitja 4’55)
- Dimecres: Caminada 10’7km + 2km anat i tornant del teatre
- Dijous: Bici 26’5km
- Divendres: 20’6km a 5’17
- Dissabte: 10’2km a 5’18

Ara sí que sí, arriben les 6 setmanes decisives + la de la marató. Espero poder seguir amb la continuitat i motivació com fins ara, tot pujant una mica el kilometratge setmanal

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 12:15 #311 per Jon (Visitant)
Setmana 8/15 resten 7 (14 de gener al 20 de gener)

Setmana on he acabat amb bones sensacions (desprès de tenir una baixada a les series de dijous), i a on cotinuem amb un volum mitja de km.

Total: 71,6km

Dilluns: sessió de crossfit
Dimarts: series per la Ciutadella. 2x4.400 (3:55/3:50) + 1x2.200 (3:40)
Dijous: series en pista, 2000-1600-1200-2000-1600 (vaig petar al segon 2000, a on vaig haver d'afluixar a 3:55), al dia següent tenia una mica de febre, espero que sigui això.
Dissabte: rodatge tranquil per la platja (16km a 4:27)
Diumenge: tirada llarga amb pluja i vent per la platja, 25km a 4:13

Ja pasem la meitat de la preparació, espero pasar el petit constipat que tinc i apretar pel que ve: Mitja BCN, Maratest, segurament Granollers i la Marató!! pasant abans per Santa Coloma, a mode llebre. Estava apuntat a Terassa, però per un tema personal no hi podré anar, per això estic pensant fer Granollers com a compensació (a 4'). Apa, a per un altre setmana!!

rnou, felicitats per la teva supermarca a Sant Antoni!! estàs cada día més fort! on estarà el teu límit?? :muscle: :muscle:

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 17:37 #312 per fandes (Associat/da)
Que guai veure la solidaritat corredora en companys com l'OscarBolo75!

Sho por ti soy cholista jaume86, vamos ashá! Jugada a jugada, partido a partido ;)

Que bo Jon, podem respirar tranquils amb les llebres que tindrem, cracks! Aquestes tirades de diumenge tenen molt bona pinta... I sí, ja començo a notar la pressió d'en rnou !

Doncs l'apunto sergicb! Sens dubte l'obaga sorprén més com a vegetació que la solana de les muntanyes! També cal dir que a vegades les segones tenen molt millors vistes :P

Bravo tonibeltran! I bons kms en bici. Jo els puc fer corrent, però crec que els patiria més sobre les dos rodes! :O

Sabem alguna cosa més Felip? Cert que no sembla massa alleugeridor, però seguim tocant fusta.

Molt bé tiny! Saber entrenar amb dorsal també és un art. Com ha anat per Sant Antoni?

Benvingut pinelli! Ja patia de debutar i no veure't a la linia de sortida... Ara ja estic una mica més tranquil, ja pots trobar la motivació!

Vejam si això et serveix per recuperar aquesta constància Hoommerr73! Ja comencem a ser una bona colla... I veure el verb gaudir com objectiu m'encanta i em sembla assenyadíssim.

Doncs a recuperar sandmannn, trobar-se bé i així aquesta motivació per entrenar. Endavant! El pensar en temps ja vindrà.

Molt bé danigoal! Pel que escrius se't veu disfrutant aquesta preparació. Així que anem a per les 6+1 setmanes!


Per la meva part encetem una nova setmana i superem la "milestone" (millor punt kilomètric :P) dels 1500! Mola mola... Sembla que seguim assimilant bé de cames i potser caldrà passar pel fisio per l'esquena i cervicals.

Setmana 18
6 dies d'entrenament
89,5 km (1508,1 km) sent una setmana "suau" pel que fa a kilometratge :cheer:, ja que amb competició acostumo a fer menys distància que els diumenges a aquestes altures del pla.

2 dies de "qualitat" :dry: on em xifla l'entrenament de dimarts amb molts 1000s i un parell de 2000s, notant-me constant en les més curtes a ritmes de sub34' en 10.000 i mantenint aquest tipus i constància en la "dobledistància" :P

3 dies de rodatges :hearteyes: on novament me'ls he prés amb calma, fent neteja de motor i de neumàtics, no sigui que ens passem de gastar cap dels dos!

1 dia de competició :checkflag: amb una MMP a Sant Antoni (34'56'') malgrat tot... Dic malgrat tot perquè al descordar-se'm la vamva dreta al km 2 he anat més controlant el pas pels kms que agònic, el que m'ha fet disfrutar el meu segon sub35 de sempre com no havia fet encara. Quedem-nos amb això i ja buscarem una bona mossegada més endavant, ara ja és quan el pla de marató et diu que toca centrar-se en el que toca!

Vejam la setmana 19, que ve potser amb el test de material i avituallaments més important, el 30k de Tarragona! Pensava fer-lo a ritme proper al de marató (queden 6 setmanes i amb una base de 100km de mitja les 6 darreres), com ho veieu? Així acabo de decidir, el que tinc clar és que no toca escalfar-se!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 17:58 - 20 Gen 2019 19:25 #313 per rnou (Associat/da)
Tornem a fer feina després de la setmana de recuperació anterior (:P)

Setmana 5 - Post-Mitja - Yasso - Sant Antoni

Dilluns - Gym Core + Cames / Spinning Intervàlic Extensiu (45 min) / El·líptica Intervàlic Extensiu (45 min)

Dimarts - 1:35 de CC (20 km)

Dimecres - 1h de CC (13 km)

Dijous - Dia de pistes - Yasso 800 a 2:45 - 10x800 + rec 2:45. Van sortir a 2:40/43/46/43/42/45/44/46/43/40 - No m'esperava el resultat... a la quarta ja ho volia deixar, després vaig dir a la vuitena.... i després solament quedava una :lol: . No sé si serveix per predir el temps, però va ser un molt bon entreno, ideal per Sant Antoni :P.

Divendres - CC 1h cinta a 4:28, fotia fred, era tard... La cinta em va salvar, així que un capítol de alguna sèrie i apa... Mode hàmster.

Dissabte - Res - Volia anar a Santa Coloma a revisar el circuit, però no disposava de prou temps.

Diumenge - Matí : Sant Antoni - 10K -> MMP : 36:15 . Sensacions boníssimes, km 7-8 avançant a gent i amb aire al final per animar però he tingut uns quants problemes: La lentilla dreta s'ha mogut i he hagut d'anar 2 km tancant i obrin l'ull XD. No he vist el punt del km 1, i temia haver-me accelerat per sort no. El pulsòmetre ha començat a relliscar i ha acabat a la panxa... Sempre m'agrada analitzar les meves dades i avui que és una MP no ho puc fer. Després al km 3-9 de la segona volta, gairebé acabo la cursa. He anat cap al centre de la gran via per avançar i hi havia un clot... Per sort no l'he trapitjat massa malament.

migdia : 29km cc 2:30 per Besòs, ritme lent. Aquest últim l'he fet amb música (bé, podcast) des de la Mercè que entreno i corro sense música però avui, veia que si no la portava claudicaria...

Total: 105.6km comptant l'el.liptica, que em va agradar sobretot un parell de moments que se treballava la cadència. I com sempre uns 20km caminant i uns 20km en bici.


Jon el límit està quan no corri feliç. Espero no veure-ho mai :). Tinc un company, que ha vist la meva progressió i quan anava pels 40:00 em volia atrapar, li vaig dir si no em trobes parella no m'atraparàs ?. Fora broma, estic en un bon moment. Això sí, té més mèrit treure l'entreno que heu fet avui...

Felip ànims l'actitud positiva és una part molt important de la recuperació.

fandes jajaja, no pateixis, hauria de ser molt més disciplinat per veure't més d'un km. Això sí recorda que a final d'any una volta del GP te la vull aguantar ?. I ara que ja no em serveixes com llebre de 37, igual hauràs de fer una de 36 ?. Baixant a la terra, falta veure si ha estat casualitat o puc aguantar-ho més curses.

La setmana que ve, Mitja de Terrassa! I no, no sé com la faré encara ?

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 18:54 #314 per jblasco (Associat/da)
Una altre setmana al sac tot i que amb pocs kilometres per temes de feina, ara començaré a augmentar els kilometratges

Dimarts: circuit de força de cames
Dimecres: 12kms en series triangulars
Dijous: exercicis de força
Divendres: 14kms
Diumenge: cursa de Sant Antoni

Kms totals: 36

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 19:07 #315 per bcnrosie (Associat/da)
Ei, un altre cop per aquí!! Crec que soc l'única noia que posteja en aquest fil. On són les correcates maratonianes??

felip, molts ànims!!

I una forta benvinguda a en pirelli i a en Hommmer73.

Una altra setmana més, una altra setmana amb boníssimes sensacions. Bones sensacions en els rodatges i en els canvis de ritme, així que no em puc queixar.

Setmana 5/12
Dilluns: 2km + 10' @5'40"
Dimecres: 6km tranquils
Divendres: 2km + 8km amb canvis 5'30"-5'20"-5'10" + refredament
Dissabte: 6km molt tranquils
Diumenge: 25km: 10km @5'40" + 5km@5'32" + Cursa Sant Antoni 53'53"
TOTAL: 53,58km

Mai havia corregut 25km seguits :blink: i no ha anat malament. La setmana que ve me'n toquen 30 i estava pensant en fer la mitja de Terrassa i 9km previs. És molt dura la Mitja de Terrassa? Allà tot puja o baixa:mask: :stucktongue:

Seguim!!!

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 19:24 #316 per felip (Visitant)
Hola nois,

En Primer lloc moltes gràcies fandes, rnou i bcnrosie pels vostres ànims. Sempre són d´agraïr!!!
Divendres vaig anar al Trauma i em va llegir el que ja havia vist en el informe de la resonància.
De fet em va dir que menisc estava molt reduït lo qual afectava al cartíleg i això alhora fa que els ossos del genoll facin fregament entre si, i per tant són el que causa el dolor.

I bàsicament em va recomanar el següent:

- Muscular cama per intentar fer patir el menys posible el genoll
- Pedre pes, com menys pes menys impacte ha de suportar el genoll afectat

En quant a recomanacions mèdiques :

-Infiltració d´àcid hialurònic, que actua com a lubricant i així ajuda a que els ossos rellisquin i a més faria que baixi el dolor en la zona afectada.

Clar, diguem-ne que les infiltracions de per si, personalment no em semblen una sol.lució definitiva, ja que suposo que duren només N temps, addicionalment no li funciona a tothom, i de fet cada infiltració que m´hagi de fer d´ara en endavant son de un import considerable (250€).

Realment estic en mode meditació, ja que no sé ben be que és el que se suposa que he de fer.

Això si cada dia que passa, és dia que perdo de poder entrenar, per lo que m´allunyo cada vegada més de la Marató de BCN.

Ja us aniré comentant, de moment no he parat...

Resum setmanal: 60km, encara que només 1 entrenament corrent 8km, la resta tots en bici.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 19:38 #317 per Jorfer (Associat/da)
Avui el resum, quan pugui comento els posts pendents.

Setmana 10/17 resten 7 (14 al 20 de gener)

Una setmana més a la saca i amb bones sensacions encara que m'he quedat amb numeros curts. He corregut cinc dies, competint avui a Sant Antoni i fent sèries el dijous de 1500.

A la Cursa he volgut fer un sub 42, però el fet de sortir endarrerit m'ha penalitzat tota la cursa, així que he fet 10 kms a 4:15, el mateix ritme que a la mitja de Sitges de la setmana passada. La idea ha sigut fer deu quilòmetres després amb l'Amic, però el fet d'estar tots xops hem decidit canviar-nos i marxar cap a casa, en el meu cas, conduint amb xancletes doncs no m'he enrecordar d'agafar vambes de recanvi.

En quan a les sèries del dijous de 1500 van ser molt regulars, excepte la darrera que vaig aixecar el peu, fent-les en 6:14/13/12/13/34.

Aquesta propera setmana passaré de 100 kms per segona vegada en la meva vida atlètica, a veure com ho assimila el cos. Per cert, la primera vegada al 2015, després vaig fer MMP a la marató...ummmm interessant- :stucktongue

Anem pels números:

Total setmanal: 56.06 quilòmetres.
Total acumulat: 600.92 quilòmetres (mitja 60,092 kms projecció preparació 1.021,564)
Pes actual: 75.7 (setmana anterior 74.7). Les celebracions familiars...
Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Jorfer: 3:06:59.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 21:55 - 20 Gen 2019 22:05 #318 per Antirco (Associat/da)
Aquí la meva segona setmana.

Setmana 2 de 8
Dilluns: Piscina y musculació part superior
Dimarts: 15´Trot + 10´ (4´45) + 9´ (4´30) + 4´(4´20) + 10´Trot suau
Dimecres: 20´Trot suau + 6x1000 a 4:20 + 15´Trot suau
Dijous: 45´ Carrera continua + 8 rectes soltura
Divendres: Musculació superior i cames
Dissabte : 30´ Carrera contínua suau (5:35) + 5´ Trot més viu (4:40)
Diumenge: 15´(5.40) + 25' (5:00) + 5' (4:45) + 10' (5:40) + 5' (5:30)

De moment seguint la fulla de ruta arribant a nivell de ritme previst justet pero be :muscle:

sandmannn anims company ultrafondista. :thumbup:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2019 00:22 #319 per jaume86 (Associat/da)

felip va escriure: Hola nois,

En Primer lloc moltes gràcies fandes, rnou i bcnrosie pels vostres ànims. Sempre són d´agraïr!!!
Divendres vaig anar al Trauma i em va llegir el que ja havia vist en el informe de la resonància.
De fet em va dir que menisc estava molt reduït lo qual afectava al cartíleg i això alhora fa que els ossos del genoll facin fregament entre si, i per tant són el que causa el dolor.

I bàsicament em va recomanar el següent:

- Muscular cama per intentar fer patir el menys posible el genoll
- Pedre pes, com menys pes menys impacte ha de suportar el genoll afectat

En quant a recomanacions mèdiques :

-Infiltració d´àcid hialurònic, que actua com a lubricant i així ajuda a que els ossos rellisquin i a més faria que baixi el dolor en la zona afectada.

Clar, diguem-ne que les infiltracions de per si, personalment no em semblen una sol.lució definitiva, ja que suposo que duren només N temps, addicionalment no li funciona a tothom, i de fet cada infiltració que m´hagi de fer d´ara en endavant son de un import considerable (250€).

Realment estic en mode meditació, ja que no sé ben be que és el que se suposa que he de fer.

Això si cada dia que passa, és dia que perdo de poder entrenar, per lo que m´allunyo cada vegada més de la Marató de BCN.

Ja us aniré comentant, de moment no he parat...

Resum setmanal: 60km, encara que només 1 entrenament corrent 8km, la resta tots en bici.


Hola Felip,

Avui començo per tu! Em sap molt greu el què comentes, de fet ja ens vas fer un petit spoiler que no augurava res bo...

M'agrada que encara no desisteixis a fer la marató!! Amb això amb tu fins al final!!!

El meu pare ha tingut molta mala sort en els darrers anys, fa uns anys va tenir una calcificació al taló però endarrera i no sota el peu, conegut com el sindrome de Haglund, i fa 15 mesos va tenir un accident de moto bastant absurd però es va destrossar el genoll dret. Fa un parell de mesos el van operar per segona vegada i a l'artroscòpia li van trobar el menisc trencat. Amb la qual cosa, entre taló (que li van haver de trencar l'aquiles) i genoll té un màster en factors de creixement i també en les infiltracions que menciones. Valen un ull de la cara, sí, és innegable, però almenys a ell li van molt bé! I tingues en compte que ell l'únic esport que fa és el zapping... i segur que pesa molt més que tu sense tenir el plaer de coneixer-te!!

Així que molts ànims!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2019 00:34 #320 per jaume86 (Associat/da)

bcnrosie va escriure: Ei, un altre cop per aquí!! Crec que soc l'única noia que posteja en aquest fil. On són les correcates maratonianes??

felip, molts ànims!!

I una forta benvinguda a en pirelli i a en Hommmer73.

Una altra setmana més, una altra setmana amb boníssimes sensacions. Bones sensacions en els rodatges i en els canvis de ritme, així que no em puc queixar.

Setmana 5/12
Dilluns: 2km + 10' @5'40"
Dimecres: 6km tranquils
Divendres: 2km + 8km amb canvis 5'30"-5'20"-5'10" + refredament
Dissabte: 6km molt tranquils
Diumenge: 25km: 10km @5'40" + 5km@5'32" + Cursa Sant Antoni 53'53"
TOTAL: 53,58km

Mai havia corregut 25km seguits :blink: i no ha anat malament. La setmana que ve me'n toquen 30 i estava pensant en fer la mitja de Terrassa i 9km previs. És molt dura la Mitja de Terrassa? Allà tot puja o baixa:mask: :stucktongue:

Seguim!!!


Malauradament no tenim gaires correcates maratonianes darrerament, i credo els dits perquè la mona pugui estar a Boston!!

Enhorabuena per aquest tirada llarga aquest matí, amb el dia que feia, té doble mèrit! Molt constant, enhorabona i a seguir així! No sé pas si fer tirada llarga per Terrassa és la millor opció (jo hagués anat a Tarragona) però intenta fer-los per carrers horitzontals i no pas que pugin/baixin o la mitja set farà moooolt llarga! Enguany han canviat la sortida/arribada i no et sabria orientar, abans si que es podien fer kms previs força planers, però ara al començar a baix de la rambla doncs ni idea! Això sí, veig que ens continuaran donant butifarra final així que te l'hauràs ben merescut!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.