Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

27 Gen 2019 23:23 #341 per sergicb (Associat/da)
Una altra setmana que no arribo a 4 dies... però almenys hem fet 50km, així que la dono per bona. Quan vas amb els horaris tan atapeïts entre setmana, qualsevol imprevist ja complica molt el poder sortir a entrenar i per aquesta preparació em puc permetre poder tenir "moments de debilitat" :whistle:

Setmana 9/15

- Dimecres: 10km (5:04)
- Dissabte: 14km (6km a 5:03 + 4km a 5:01 + 2km a 4:51 + 2km a 4:39)
- Diumenge: 5km (5:13) + Mitja Terrassa (1:40:06)
He fet la mitja progressió com no podia ser d'altra manera donat el perfil de la prova. No m'agrada gaire un recorregut on la major part de l'estona et passis pujant o baixant (per fer això ja me'n vaig a fer muntanya :666: ) però bé, està bé fer una mica de tot.

Total Setmana: 50,29Km
Total Preparació: 398,67 km
Mitjana Setmanal: 44,30 km


Jorfer, ja veus que he "pecat" una altra vegada :joy: No has pogut arribar a 100km però 92 també és una passada. I fer una mitja intersetmanal és una passada... no sé si faràs sub 3h07 però, en tot cas, ho poses tot de la teva part per a que així sigui

rnou, això de fer una cursa de muntanya a aquestes alçades no és, necessàriament, una mala idea. La qüestió és fer-ne una que tingui un nivell de dificultat i duresa adient a les teves habilitats muntanyenques i moment de la preparació. El problema és que vaig anar a fer-ne una amb una duresa excessiva tenint en compte que feia molt que no tocava muntanya. Si hagués fet una molt menys corriol i més pista, i no tant desnivell hagués sigut molt millor. Però de tot s'aprèn.
Dius que vas fer un 2x5000 a les 7 del matí?? :scream:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 23:43 #342 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 6 de 12

Arribo a l'equador de la meva "preparació" per Barcelona no tan sols amb els deures sense fer sinó que inclús he perdut l'embranzida valenciana. No estic gens content de com han anat les coses als mesos de desembre i gener on només he pogut fer 4 setmanes de més de 60kms, i encara menys dies de series.

No obstant, veig la llum al final del camí. Aquesta setmana per fi he pogut fer els entrenaments que m'agraden i gairebé sense molesties al peu. De fet avui he probat de fer la mitja de Terrassa sense turmellera i els primers kms m'ho he notat una mica, potser pel fred que em tenia els peus gelats! Demà ja em plantejaré si continuar amb o sense. Alhora també haig de ressaltar que sembla que les migranyes han donat una mica de treva, menys aquesta tarda que n'he tingut una mica i per això us escric a aquestes hores que ja hauria d'estar dormint!

D'aquesta setmana m'agradaria destacar la recuperació de la mitja dels dimarts, els 4x2000 de dijous que em van costar horrors seguir-les a 3:45 quan teníem 4' de recuperació (massa pel meu gust) i avui a la mitja de terrassa obviament no he sortit a pel sub85' que tenia planejat sinó amb el Rafa Perez com a llebre de 90' fins al km11 i a partir d'allà aprofitar la gairebé tota baixada per exprimir-me al màxim. Resultat final pervertit (1h27') doncs li faltaven 200/300 metres o sigui que li hauria d'afegir un bon minut mínim. Així que m'ha reafirmat les males sensacions de dijous, vaig escàs de velocitat i fons, conseqüència lògica de no haver fet la feina.

Queden 5 setmanes de càrrega i només em queda que entrenar, entrenar i entrenar i arribats a març ja es veurà. Si aconsegueixo fer 5 setmanes normals, ni la mitja test a bcn serà decisiva, que de fet, ara mateix, no em veig ni seguint la llebre de 85' :sob:

Treballar, persistir, esperar

KMS SETMANALS: 85
KMS ACUMULATS: 349
MITJANA KMS: 58

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 07:57 #343 per Jon (Visitant)
Setmana 9/15 resten 6 (21 de gener al 27 de gener)

Seguim complint l'entreno a "rajatabla", i al final vaig poder salvar el diumenge a última sense poder anar a fer la Mitja de Terrassa (que ja sabia previament que no hi aniria).

Total = 69km

Dilluns: Sessio de Crossfit
Dimarts: Series en pista, 8x1000 amb bones sensacions sobre 3:40 recuperant al trote 200m
Dijous: Series en pista, 3x(5x500) amb bones sensaciones sobre 3:25 i acabant sobre 3:15
Divendres: sortideta a ritme viu per Montjuic fins el castell
Dissabte: estirant les cames 10k molt suau pel Port de BCN
Diumenge: tiradeta llarga d'uns 20km amb dues pujades al Castell de Montjuic a ritme bastant dur (4:08 de mitja)

Jaume86: ànims i a saco aquestes 5 setmanes, amb la base que tens et costarà poc recuperar les sensacions i ritmes que teines abans. Encara compto amb tu per la barqueta 2:55/56 a BCN
sergicb: poc a poc vas agafant volum, assegurant el camí i amb bon temps a la mitja
Jorfer, bona kilometrada setmanal!! a veure si el teu pronòstic es va apropant a les 3 hores a BCN!!
rnou, aquest diumenge com a llebres a Santaco a controlar el ritme en tot moment!! :)

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 09:49 #344 per Trivix (Associat/da)
9ª semana

Bon dia,

Molt content aquesta setmana. Per primer cop la meva vida passo dels 60 kms. Crec que només dos cops havia passat dels 50 a la meva única preparació maratoniana -ara fa 4 anys a Valencia-. Per tant després de l’ensurt de la contractura tot sembla que s’ha adreçat i a “puesto”. No tinc prou confiança encara per fer series però per una persona de 45 anys com jo, que tampoc te un objectiu massa agressiu, no crec que sigui el mes rellevant.
Han set 6 (5 + 1 de gym) dies d’activitat (que fent jornada de mati i tarda i tenint un petit de 5 anys) és una brutalitat.

Destacar la “tirada” llarga de 20 kms a 5’05”. I com a dia de “qualitat” (almenys pel meu nivell actual) una de 10 kms (previs 2 kms d’escalfament) en 46’:49”.

Resumint:
-1 sessió de gym
total setmana: 62 kms
Acumulat: 323 km
Mitjana setmanal: 36 km
Salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 18:27 #345 per Danigoal (Associat/da)
Jorfer, gràcies pels comentaris i enhorabona pel entrenaments que vas fent
L'entrenament creuat en el meu cas és només intentar afegir algun dia més que no sigui descans pur i així poder donar un puntet més. Aquesta setmana però, gairebé només còrrer

Setmana 8 de 14: 62’6km + 4km
- Dilluns: 16km = 3km + 3x(3km RM - 5" r:1km suau) + 1'5km
- Dimecres (tarda): 11’5km a 5’10
- Dijous (matí): 26’25km a 5’06
- Dissabte: 4km caminar i tot seguit 8’85km a 5’21

Segueixo molt positiu, ja que les "series", en realitat canvis de ritme, les vaig fer fàcils sobre 4'32-4'35, control·lant molt i sobretot entre elles la recuperació d'1km van ser a 5'12 i a 5' respectivament.
I del rodatge llarge de dijous al matí, satisfet tot i punxar una mica els 2km final per anar curt d'esmorzar (no tornarà a pasar). Les sensacions eren també d'anar control·lant bastant el ritme mig.

I a més a més avui m'ha sortit un entreno que pot valer molt. 21'1km dels quals volia fer uns 15-16 a Ritme Marató (no més ràpid de 4'37) i novament ha tocat posar el freno perque al km9 ja en portava 5 a 4'23 :laughing: :whip: i tot i així, i el vent que feia han sortit per sota de 4'35. Mitjana total de 4'37 (contant escalfament!) sense acabar gaire cansat. Quin subidón!

L'objectiu ja està posat a 3h20' i he rescatat el planning de Castellò 2015 (que amb 4 dies d'entreno vaig fer 3h16) per anar mirant-lo de reull :whistle: i consolidar l'objectiu.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 20:16 #346 per Jorfer (Associat/da)
Antirco, moltes gràcies. Ai la musculació, la gran oblidada per servidor. Jo només faig algunes sentadilles i escales. Màquines no m'agraden però hauria de fer alguna cosa de core i fa setmanes que no...:oops:

Sergicb, bons entrenos. A la mitja et vaig veure amb bona cara. Continuem.

Jaume86, xolisme i anem parlant, sumant entrenaments ja veurem fins on arribes.

Jon, bon numero de quilòmetres ;). A mi ja m'ha passat l'arròs per baixar de 3:07 encara que no descarto un sub 3:05 a l'any 2021 (2019 sub 3:07, 2020 sub 3:06, 2021 sub 3:05). :laughing: :laughing:

Trivix, gran setmana i fent equilibris per a conciliar les diferents vides que tenim els maratonians populars, la familiar, la laborar, l'atlètica...som uns equilibristes.

Danigoal vas molt bé, ja estàs en forma i et comences a frenar. Ara cal cuidar la maquinària i no passar-se de forma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2019 16:11 #347 per Tonibeltran (Associat/da)
Bones.
Abans de res donar anims per en Felip a sis setmanes vista, a veure si pots fer un replantejament.


Les dues últimes setmanes ni he pogut dedicar el temps que volia, però he seguit fent kms. he estat bastant liat i no m'ha estat possible poder compartir els entrenos amb vosaltres fins avui, així que us detallo aquesta quinzena...
El fet de descansar alguns dies entre setmana m'ha anat prou be, i crec que ha ajudat a que pugui encarar les següents setmanes amb mes força. Vinc d'un 2018 amb molta canya i he d'anar amb calma.

Abans del detall una mencíó: Jorfer començo a veure mes a prop l'intent de 3:07, a veure si ens veiem a Sta Coloma i parlem.

Setmana 4
Dimarts 14km 20' suau 20' viu 20' refr
Dimecres 15km 20' suau + 2×(7×500) + 20'refr
Diumenge 18km fent progressiu de 5:30 fins a 4:30
47km corrent
82km en bici

Setmana 5
Dimarts 11km suau
Dimecres 16km 20' suau +5×(3'+1'30"+45")+ refr. Intens i divertit. Patint al final vent de cara.
Dijous 10km 5:00, 5:10
Divendres 11km molt suau
Diumenge Mitja terrassa. La primera vegada que la faig, volia probar-me fent un progressiu acabant fort. Ho he aconseguit a mitges, doncs les pujades eran importants i fan baixar el ritme, però he acabat amb 1:33, molt content.
Total 70km corrent
100km bici.

Seguim...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2019 17:02 - 29 Gen 2019 21:00 #348 per rnou (Associat/da)
sergicb Dijous tinc jornada de teletreball i aprofito de 7 a 8:30 per fer els entrenaments, que normalment són series a pista. Si no ho faig així vaig massa tard, hi ha mandra, coincideixo amb molts grups d'atletisme de Nou Barris i haig d'anar esquivant massa. No hi ha gaire problemes ja que sóc matinador, a les 6:00 estic en marxa cada dia (ara! a les 21:00 de la nit estic demanant el canvi, divendres hauré de agafar un gel amb cafeïna abans del sopar correcat :lol:). A veure si no hi gaire vent dijous i puc fer el 3x5000.
Sobre la montanya, em fa una mica de respecte, és més fàcil lesionar-se. Em tentava la butirunner, però al final l'he canviat per Granollers. Molt més segura i amb una pujada per fer cames.

JorFer Sí, son masses per una mitja, però estic fent proves. Solament en necessitaría un. Els de cafeïna, d'aquesta vegada els he utilitzat a l'estar lluny de casa. Normalment, 40 minuts abans d'una cursa de 10K prenc cafeïna, aquí vaig preferir els gels per carregar una mica de CH, feia més de 3 hores que havia esmorçat. Però per la marató la cafeïna anirà als primers 10 i als últims 15 aproximadament, però ja ho calcularé quan ajusti el ritme les properes setmanes.

Jon hem fet els mateixos km :D. Ganes de acompanyar-te! Però crec que no se'n refien massa de nosaltres, ens vigilaran :lol:. Potser dissabte, si coincidim a can fandes, no ens hauríem d'activar massa xD. Ja t'ho vaig dir però l'entreno que has fet a Montjuïc, molt bó.

jaume86 tot anirà bé, has fet 85 km aquesta setmana i la velocitat l'aniràs recuperant junt amb la confiança.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2019 18:33 #349 per aurelian (Associat/da)
Cuantes ganeeess!! M'estic preparant el popcorn per veure's!!

especialment els debutants en la distancia rnou, Jon, fandes!

Mil gracies per compartir els entrenos!

Vinga! Kanya!!!

felip: molts ànims

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2019 20:55 #350 per Jorfer (Associat/da)
Tonibeltran, fem la mitja de Santako junts i anem parlant. A veure si fitxem al Jordi Glez també, encara que aquest té un o dos punts de forma millor que nosaltres.

Rnou :thumbup: aclarit tema gels. Un bon dia per a fer proves és la Maratest.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2019 21:16 #351 per bcnrosie (Associat/da)
Tema gels: jo no n’havia pres mai i estic fent proves durant les tirades llargues. Sembla que els tolero bé i espero que també facin la seva funció :joy:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 08:44 #352 per sergicb (Associat/da)
rnou,

Osti, què xulo poder treballar des de casa ni que sigui un dia. Jo porto mesos intentant que em deixin fer-ho també ni que sigui un dia i més ara que visc fora de BCN... però de moment sense èxit... :grrr: Ara també em llevo a les 6:00 i em costaria molt posar-me a córrer tant d'hora... Fins les 20:15 no puc sortir a entrenar i ahir, precisament, vaig haver d'aturar-me a la meitat perquè em notava una mica baix de sucre o similar.
Si no tens molta experiència en muntanya és millor no arriscar-se enmig de preparacions maratonianes... Veig que la Botifarunner són 1000(+) en 22km... deu ni do... i sí, Granollers o Terrassa també ajuden a fer cames :laughing:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2019 03:15 #353 per fandes (Associat/da)
A hores intempestives posant-me al dia... Disculpeu els rollos que escupeixo! :P Però és que tots comenteu coses ben interessants!

rnou dos mmps en dos setmanes i dos distàncies diferents! No-words :D, a mi també m'ha passat però perquè 30k sense fer de llebre no em passava des de la primera en un ja llunyà 2016... Estàs fent molt i molt bona feina, no me la liis a Stk! ;)

jblasco dit i fet! Qui detecta una falta de kms... No té altra que posar-hi remei, i tu ho fas, a seguir així i arribar a Bcn en les millors condicions possibles!

bcnrosie i orgullosa de ser-la! Tan de bo ben aviat tinguem paritat... Mentrestant però, celebrarem la participació de gent de tots dos sexes :P, estàs fent una preparació amb molt de seny!

felip estem enganxats a la teva evolució! Estic segur que per molts que hi siguis seria una de les millors notícies i si finalment no és així et tindrem ben present. Així que que no decaigui l'esperança i el tractar-te bé a tu mateix!

jorfer està clar que això va pel camí de la marca... Així que a seguir sembrant. Quines ganes de celebrar plegats el 10 de Març!

antirco no m'atreviria a catalogar de justetes les teves setmanes! Sigui més o menys volum repeteixo que m'encanta que cuides altres aspectes que no són córrer. I penso que això per un corredor (paradoxa!) és fonamental.

jaume86 penso que això és l'inici de la sortida del túnel... Tu mereixes! Per capacitat (física i mental) ets ben a prop d'aquest tren que pot semblar que s'escapi, així que a per ell!

Que bé trivix, res com anar-se retrobant! Quant comparem el que hem fet els darrers anys és que tenim ganes de fer-ho bé. Seguim?

Dabit ja sabem que els entrenaments 'patxipatxá' també sumen. Així que valorem-los com pertoquen :P. La tripleta que tens plantejada va agafant forma...

sergicb m'alegro de veure que les molèsties postmuntanya ja comencen a ser història! I que busques aquests forats per entrenar. No hi ha més secret per trobar el millor estat per la senyora.

Tirades de 30km! Dono fe que aquestes són resultat d'un bon estat de motivació Tiny. Així que a aprofitar-lo per seguir entrenant!

El Jon és un altre que no perdona la feina... I això és meravellosíssim! Et dic el mateix que el teu company de barqueta, no me la lieu a Stk jajaja, ganes de veure'ns allà!

Que bé que et sentis així de positiu danigoal! I la veritat és que els entrenaments que ens comparteixes són per estar-ho. Encara estaràs en disposició d'atacar aquesta marca castellonina?

Tonibeltran veig que com jo ets dels que se'ls acumula feina jajajaj! I barqueta amb en Jorfer... Això agafa un color ben interessant, amb cracks es corre millor!

Gràcies aurelian els ànims dels coneguts són el millor combustible!

I ara passo a relatar-vos com va anar la setmana passada que ja quasi estem a la recta final d'aquesta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2019 03:23 #354 per fandes (Associat/da)
Setmana 19
6 dies d'entrenament
88,8 km (1596,9 km) amb la feina i les preparacions de la mitja de Santa Coloma :cheer:, no he tingut temps material per "córrer més"! El més greu no és això... És que quasi no he fet gimnàs i això no mola (no perquè m'agradi perquè l'odio amb tota l'ànima xD) sino perquè el cos nota que li falla una base.

2 dies de "qualitat" :dry: treient sobretot uns 3000's entre 3'30'' i 3'25'' que donen sensació de control sobretot perquè després venen 2 de 1000 amb sensacions d'anar fàcil fàcil i a un ritme més veloç.

3 dies de rodatges :hearteyes: els que he retallat més i no hauria de ser així, que és el meu descans actiu preferit, vejam si els recupero bé!

1 dia de competició :checkflag: encara que seria més aviat un entrenament a ritme controlat! 30k amb diversos problemes de flato i estomacals, i batallant amb un vent considerable. Ara bé, mental i físicament em noto com mai i així ha sortit en 18'53''+19'36''+19'07''+19'27''+19'17''+18'20'' (faltaven metres a Tarragona) amb ganes musculars de córrer més.

Ara vivint la setmana 20, una de les més intenses del pla amb sopar correcat, mitja Colomenca (des de la barrera) i Campionat de Catalunya de Cros Llarg. Quines ganes de cap de setmana! Mentrestant sobreviurem els laborables :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2019 16:14 #355 per Jorfer (Associat/da)
Fandes, gran setmana encara que no has fet el volum previst, però no passa res que portes una gran preparació. Segur que et surt genial tant la marató com la mitja colomenca que esteu preparant amb tant de carinyo.

Ens veiem al sopar crack!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2019 18:03 - 31 Gen 2019 18:04 #356 per felip (Visitant)
Tonibletran, aurelian i Fandes, Moltes gràcies pels ànims cracks!!!

Aquesta setmana és la primera després de la infiltració de divendres.
De moment porto:

Dilluns: 45mins bici estàtica
Dimarts: 45mins bici estàtica
Dimecres: 45mins bici estàtica

No us penseu que és una equivocació :laughing:

Dijous: 3km molt suau a 6min/km i al vespre no se si fer 45min de bici estàtica o rodatge suau de 4-5km

Nois ja sé que sóc molt tosut, pero tinc una cosa que dona voltes pel meu cap...

Algú més anirà al 2ón entrenament de la Marató de BCN que crec que és el 16/FEB per la zona del Litoral?
A mi m´han "convidat" a anar-hi B) per lo que el meu objectiu actual és intentar anar pujant de volum de Kms fins a poder arribar a fer els 20km del dia 16/02.

Si arribo a 16/02 viu i sense lesions i puc fer els 20km, seguiré endavant amb la Marató al cap.
Si pel que sigui el dia 16/02 NO arribo a fer els 20km, doncs crec que ho deixaré estar per aquest any.

No sé com podré aguantar el volum de quilometratge aquestes 2 setmanes i de si tindré molèsties o no...

Com ho veieu? Potser és una bogeria...

L´altre dia vaig veure en un suplement de un diari esportiu que parlava de la Mitja Marató, i hi havia una plana publicitaria crec que de Saucony que dèia:

"Còrrer de vegades pot fer mal, pero encara fa més mal no poder còrrer"
"Correr a veces puede doler, pero aun duele más no poder correr"

Crec que reflexa exactament els meus sentiments desde que arrossego la lesió.

Us segueixo informant dels meus avanços.

Gràcies a tots nois, i molts ànims a tots en les setmanes que us queden de preparació, ja que penseu que esteu fent el més diícil !!!! Ja que el dia de la Marató serà el premi a totes les setmanes d´esforç. El dia de la Marató ha de ser una festa, un dia genial on tocarà esforçar-vos, però que recollireu els vostres objectius a meta!!!


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2019 09:00 #357 per Jorfer (Associat/da)
Que gran Felip.

Em sembla molt encertada la teva proposta, de passar la prova del cotó el 20/02.
Molts ànims i molta sort i a continuar lluitant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2019 09:26 #358 per Tonibeltran (Associat/da)
Perfecte. Encantat de compartir-la amb vosaltres. Ens veiem diumenge.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2019 13:45 #359 per Dabit (Associat/da)
Bones,

Arribo una mica tard, però faré cinc cèntims

Felip, a mi em sembla bona idea això de provar-se a fer els 20 km i ja en aquell moment decidir si et veus que podràs aguantar o no amb la Marató. No es un tema de fons atlètic (perquè ja tens experiència i segur que ja saps com afrontar una Marató segons el teu estat de forma) sinó més bé de palpar si les cames poden amb les molèsties i si veus t'arrisques o no a una lesió més greu.

Sobre la frase de "...fa més mal no córrer", a nivell emocional segur que és així (patit en 1ª persona, suposo que com molts de que estem aquí) però a nivell físic a vegades posar fre és la millor opció a mig termini: compte que el que segurament volem tots és seguir corrent més enllà d'un dia concret. A vegades necessitem d'altres que ens facin veure que no fa falta arriscar-se a tant: recordo com uns amics en vam 'fer fora' a meitat d'una marató de muntanya perquè em vaig engrescar en acabar-la amb el turmell com una bola de billar. Al moment no era capaç de veure-ho, ara els hi estic agraït que fossin només dues setmanes de baixa i no tota una temporada sencera.

La meva setmana passada: va anar de menys a més. Em notava una mica passat de forma, així que vaig posar el fre.

Setmana 6: 48 km corrent en 3 sortides (una d'elles amb dorsal a Terrassa) i 27 en bici.

Aquesta setmana m'he flipat en una sortida i estic igual que fa 7 dies... amb dolor muscular. Ara, ja sí que sí, toca cuidar-se que en poc més de dues setmanes arriba Sevilla.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 11:59 #360 per Danigoal (Associat/da)
Dabit, ben frenada la setmana anterior, sobretot si ho vas notar i fent Terrassa a tope amb un gran resultat (llàstima de la distancia), espero que aquesta hagi anat molt bé i et doni el punt bo de forma per poder relaxar una mica i arribar molt bé a Sevilla :great:

Fandes, gran setmana la que va acabar a Tarragona amb un gran entrenament, encara que amb dificultat afegides, ho vas treure molt bé. Espero que aquesta hagis pogut disfrutar una miqueta més d'aquests regeneratius en companyia que son tant bons com qualsevol entrenament de "qualitat" ;)
Per cert, a la marca castellonina no crec que arribi, crec que necesitaria haver fer una miqueta més de ritmes vius, però m'intentaré apropar als entrenaments i decidiré

Jorfer, efectivament a aquestes setmanes que no he fet activitats complementaries (caminar i bici) em noto fort i 4 dies em semblen que podria fer un 5è suau sense problemes. Bona senyal de que vaig progressant bé. Com dius, ara amb cura d'anar també progessant una miqueta i sobretot no pasar-se o saber frenar a temps.

I la meva setmana, tot i el fort vent per terres tarragonines:

Setmana 9 de 14: 62km
- Dilluns: 21’1km = 4km a 4’54 + 17km a 4’32 (4km a 4’23 + 11km a 4’35 + 2km a 4’38)
- Dimecres: 10’1km a 5’20
- Dijous: 20’5km a 5’23 en pujada de 115 a 375m
- Dissabte: 10’3km a 5’01

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.