Marató de Nova York 2019

Marató de Nova York 2019

07 Nov 2019 20:53 #181 per luzyan54 (Associat/da)
que bien, ya me contarás!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 20:56 #182 per luzyan54 (Associat/da)
Gracias a todos por vuestros consejos y seguimiento!!
Realmente es una pasada poder ir a NY

15 Nov 2019 15:21 - 15 Nov 2019 15:23 #183 per Pep_e (Visitant)
Doncs després de la marató i unes vacances per terres Americanes ja estic de tornada.

La setmana vinent faré la crònica de la marató, pero abans comentar unes quantes coses.

Primer de tot gràcies pel seguiment. Quan passava pels punts quilòmetrics en venia al cap gent del foro o amics mirant i animant i això em donava una motivació extra.

Segon agraïr les paraules de Aurelian. Amb ell he compartit la marató de Rotterdam, NYC amb algú entrenament i al que considero amic. Una llàstima quedar-se tan a prop del sub3, però amb tot el tema de la lesió i fer un 3:03 i a sobre regular entre les dos mitjes es fer una marató brutal. A més MMP en terres Americanes!

Tercer, el dinar entre companys a NYC va ser molt "xulo". Gràcies per l'acollida. Un plaer saludar de nou a dlozano, arcadi i luzyan. Una llàstima no poder saludar a guzman, encara que espero sigui aviat.

i per últim la meva marató. Molt content del sub3. Marató dura per molts motius, però això també fa que un valori més el tems fet. Per cert, ni ponts, ni asfalt, ni res.....la trampa es la 5ta avinguda! ;))

La setmana pròxima més!

King of pain

15 Nov 2019 15:44 #184 per esquimal (Associat/da)

Pep_e va escriure: Per cert, ni ponts, ni asfalt, ni res.....la trampa es la 5ta avinguda! ;))

No será porque no íbais avisados :whistle:

esquimal va escriure: -Al km37 arriba la trampa mortal, una pujada d’un km al costat de Central Park que en qualsevol altre moment no costaria però que aquí ja et costa la vida pujar-la.

Deseando de leer esa crónica y las que faltan todavía.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018