Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

01 Gen 2020 19:55 #121 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res bon any nou sevillans!!!
Anem pel resum de la setmana passada:

SETMANA 9/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 70/641/71,222
DIES D'ENTRENO: quatre rodatges i un dia de sèries, 8x1000 amb el XarlieOne1 al costat o proper (en progressió començant a 4:17 i acabant a 4:00).
CURSES: Cap.
PES ACTUAL: 75.5 (+1.700) mare meva els torrons, polvorons, xocolates,...

Aquesta passada setmana ha sigut atípica i he fet tres entrenos a Lugo i dos a casa. Els de Lugo van ser de divendres a diumenge amb un circuit trencacames de 15 kms on cada dia he anat més ràpid (mitges de 5:26/5:16/5:03).

Espero que la bàscula diumenge em doni una alegria. Ahir vaig fer Nassos però ja us explicaré però estic molt content (spoiler).

Bon Any!!
Continuem!! :stucktongue[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 17:49 #122 per kilometer (Associat/da)
Arribo una mica tard, és el que té el Nadal. Vas més liat que en el dia a dia de al vida normal. Aixó si, el camí cap a Sevilla no s'atura, i no hem deixat que el nivell hagi decaigut. Ja estem ben endinsats a la semana 9, peró abans he, de de fer report de la semana 8.

I sí, com ja us ho podeu anar imaginant hem passat del 50% de la preparació i les coses segueixen molt ben encaminades. Després de Nadal i Sant Esteve vaig estar una mica refredat. Encara em duta peró aquells dies hem va deixar una mica afectat físicament i diumenge 29, la tirada de 2h15, va resultar un pelet més dura. No em trobava malament, peró si una mica bloquejat en el ritme. Tot i aixó les sensacions van ser prou bones i al final, el pundonor i les ganes van aconseguir complertar el treball amb gairebé 34 km a 4:00/ km de mitjana, i amb uns últims 10 km ben bons. Vam tancar aquella semana amb gairebé 124 km; récord fins al moment.

La veritat sigui dita, tenia moltes ganes d'haver anat a Nassos, peró l'objectiu és Sevilla i no vaig volerr fer canvis i després e molt de temps vaig decidir no participar a Nassos. Amb aquesta idea al cap vaig començar aquesta novena semana sense desviar-me del previst i així vam tancar l'any, treballant dur. Al matí 12 x 1000; R: 1:00, a ritme sub 3:30 i amb una última, com sempre, reme, rematant la feina a 3:15. Per la tarda, amb la familia, vaig participar en la primera edició de la Cursa del Gall, a Sant Cugat, de 5 km. Amb la dona, els nens, el cotxet, les cunayades, la neboda, la sogra, i el meu germà alé, gairebé familia l complert. Molt content doncs per la meva part vam fer els 5 km del tiron en poc més de 35 minuts, amb el carro i els dos nens i molt content amb la dona, que la va fer sense deturar-se en cap moment. Anem bé camí de Jerusalem al març.

Avuí bon controlat de 10 km a 3:43/ km i ja tenim ben encaminada aquesta 9ena semana, a falta de demà i del diumenge. A dia d'avuí complertem gairebé 75 km aquesta semana ja i uns 914 km en total. I cada cop, amb més fred, peró també, amb més ganes per la proximitat del moment.

I ja que hem parlat del futur destí, acabarem recordant que la nostra vida de runner és així, córrer i córrer en busca de la nostra alegría particular. Amb un aire una mica àrab, que m recorda el que vindrà, peró que per altre costat m'estimula molt en córrer:

Seguim, seguim !!...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 23:07 #123 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bon any 2020 Sevillans !!

Ja queden poques setmanes, i me n'alegro de que estigueu tan il·lusionats com abans de les festes :clap: :clap:

A seguir campions.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 18:47 #124 per Jorfer (Associat/da)
Nova setmana rematada i ja només ens queden set.
Anem pel resum.

SETMANA 10/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 76.7/717.7/71,770
DIES D'ENTRENO: tres rodatges i un dia de sèries, 3x3000 amb tres minuts de recupero fent-los en progressió: 12:28, 12:21 i 12:14.
CURSES: Nassos 40:35 (millor marca a la distància des de Sant Antoni 2011),
PES ACTUAL: 74.3 (-1.200) he tornat a controlar-me però no gaire..

Doncs la setmana l'hem començat a Lugo fent un rodatge d'activació al voltant de la casa de la meva mare i he acabat fent un rodatge de 23 quilòmetres pel litoral castelldefelenc amb el Rugbyman amb uns deu kms finals teòrics a ritme de marató (4:26) però en la pràctica han sortit més ràpids (4:22) el que suposa una càrrega de motivació de cara al repte del proper diumenge a la mitja de Sitges on intentarem baixar de 1:29 acompanyats per llegendes de la casa com Cachirulo, Quico Peinado o ManoloM entre altres el proper diumenge.

L'altre fita de la setmana ha sigut el marcote de Nassos fent 40:35 arribant al nivell del 2011. Ni en els meus millors somnis pensava que tornaria a apropar-me al sub40 i, ara mateix, no ho descarto abans de l'estiu.

Estem al gener i ja toca augmentar el volum, No arribaré als 100 però si que espero passar de 90 més d'una setmana. Teòricament només em posaré dorsal dues vegades d'aquí al 23F a Sitges i Terrassa doncs vull arribar a Sevilla amb ganes de cursa, amb ganes de dorsal.

A veure si torno a fer cinturó rus i core que aquests dies l'he oblidat una mica.

Espero que siguin bons els RRMM amb tothom.

Continuem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2020 12:29 #125 per kilometer (Associat/da)
Eiiii, que ja tornem a ser aquí. Aquesta setmana tampoc he arrivat puntual al dilluns, peró clar era dia de Reis i amb la canalla i tot el que comporta aquell dia, no hi havia temps per fer un post en condicions. Ho podia haver fet ahir, ja que de fet vaig fer un bon post al nou fil kanyero. Peró m'ha via reservat la exclussivitat pel dia d'avuí, el dimecres per un motiu. Particularment jo, vaig donar per inici oficial a la preparació el 4 de novembre, pel que avuí estem just a la meitat de la desena setmana i hem superat la barrera dels 1000 km (1009,8 km per a ser exactes). Així que molt content per arribar a aquesta xifra, el que indica que la cosa está molt avançada, i de moment anem pel bon camí. Tan sols un petit refredat i alguna que altre ventada ens han frenat una mica. Per la resta, les prestacions als entrenaments estan superant les de Boston.

Ja ho dèia al fil kanyero, farà aviat 18 anys, de carrera atlètica, si es pot dir així i mai havia arribat en un any natural als 4000 km, i aquest any gairebé hem fet 4600 km corrent. La salut i les lessions m'estan respectant i els números així ho reflexen. Es pot córrer molts més km, no ho dubto. Peró si en tants anys no ho havia fet mai, per algún motiu seria...

Tornant al present en clau sevillana. Tinc decidit fer el test de mitja a Terrassa. Si, amb tots els seus ets i uts, peró em queda a 4 setmanes justes de Sevilla, i em sembla la data ideal per competir sense alterar la preparació, i amb temps suficient després per a una correcta recuperació. No podrem aspirar a marca, més que segurament, peró extraurem bones conclussions, n'estic segur. I aviat haurem de començar a rumiar l'estratègia i el pla a seguir, peró encara ens queda temps, tot i que intentarem tenir ben dominada la geografia del circuit, abans d'arribar a la capital hispalense.

En altres termes, ja tenim confirmada taula per a 6 a la Tagliatella del CC de la Torre de Sevilla. Si hi ha més gent interessada es poden anar reservant taules de fins a 6 persones. Així que els que vulgueu venir, feu-ho saber i faig més reserves, "que no nos pille el toro". La reserva està feta pel dissabte 22 de febrer a les 14:00.

Bé crec, que no em deixo res important. Ja passades les festes, toca recuperar el control de l'alimentació (per fi), afrontar el fred amb ganes i continuar entrenant dur. Tocarà matinar novament, com avuí (75' a les 5:50 am) i tornar a al negra nit, com vaig anunciar a l'inici de la preparació. Peró estem a la fase d'afinar i em de ser més constants que mai. És el moment de la veritat. La mirada del tigre no pot decaure ara, "the eye of kilometer", ho mira tot amb determinació...


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2020 17:10 #126 per Jorfer (Associat/da)
Quina animalada de quilòmetres que portes kilometer. Si segueixes la mateixa proporció arribaràs a Sevilla amb 2000 mare meva. :scream: :scream:

A Terrassa coincidirem encara que no tinc clar si la faré al 100x100 o no, i jo tinc el dubte de si fer els 30 kms per Granollers en cursa o fer-la pel Passeig Marítim de Castelldefels. Ho valorarem.

Continuem que ja queda menys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2020 18:37 #127 per kilometer (Associat/da)

Jorfer va escriure: Quina animalada de quilòmetres que portes kilometer. Si segueixes la mateixa proporció arribaràs a Sevilla amb 2000 mare meva. :scream: :scream:

Continuem que ja queda menys.


No home no, possiblement ens anem més enllà dels 1600 km, peró tant no, je je...per cert aviat us faré partíceps d'altres dades en clau maratoniana, que me fan cada cop estar més encigalat amb la prova sevillana.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2020 00:35 #128 per Dennis Teuling (Associat/da)

kilometer va escriure: aviat us faré partíceps d'altres dades en clau maratoniana, que me fan cada cop estar més encigalat amb la prova sevillana.


Can't wait...:? :? :?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2020 10:25 #129 per kilometer (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure:

kilometer va escriure: aviat us faré partíceps d'altres dades en clau maratoniana, que me fan cada cop estar més encigalat amb la prova sevillana.


Can't wait...:? :? :?


Res, una xorradreta, peró com que jo soc molt de senyals, de guinys...., doncs Sevilla es presentarà amb una dada, anecdótica, potser, peró em reforça en al idea de que ha der ser una plaça on hem de fer una bona marató.

Per cert avuí sota la incessant pluja de la matinada, hem deixat llesta la setmana 10 a l'espera de diumenge. Gairebé 100 km més. Alguns viatjareu per Siges tinc entés, peró jo tornaré a treballar dur en soledat la meva mitja dominical i una mica més a al LCDLA.

Dilluns passem crónica.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 11:04 #130 per Jorfer (Associat/da)
Demà passarem el Ramon, Òscar i jo un examen a la preparació a veure si es confirmen les bones sensacions que portem i carreguem les piles per a continuar remant cap al port final, la MMP a Sevilla.

Demà us explicarem.

Jo signo un 1:28:59 encara que m'he jugat una birra amb el mister i la paga ell si baixo de 1:28:30. He mirat el palmarès i temps propers no arribo des del Mediterrani 2014 (1:28:21) o Barcelona 2015 (1:27:56). La darrera vegada que he baixat de 1:29 va ser a Sitges al 2014, (1:28:49) i després a Bcn vaig fer la MMP maratoniana 3:07:19. En unes hores tindrem més xifres. :sunglasses: ;) :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 14:12 #131 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jorfer, per ser un home de lletres... estàs ple de xifres :lol: :silly:

Doncs... això pinta molt i molt bé!!
Espero que puguis tastar una bona birra convidada el dijous que ve :thumbup: :thumbup:

Als creuaments us veuré i espero tener forces per donar-vos ànims!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 19:29 #132 per Jorfer (Associat/da)
Setmana finiquitada. Anem pel resum

SETMANA 11/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 74.3/792/72
DIES D'ENTRENO: tres rodatges i un dia de sèries, 7x1000 amb tres minuts a ritme de mitja sobre 4:10 excepte la darrera que se'ns va marxar de les mans i la fem a 3:46.
CURSES: Mitja Sitges 1:28:38 (millor marca a la distància des de Barcelona 2015),
PES ACTUAL: 75 (+0.700) el roscón de Reis i torrons varis tenen la culpa.

Doncs finalitzada la setmana amb gran satisfacció per la feina feta. Ara ens tirem de cap a unes setmanes bàsiques de volum i espero anar apropant-me els 90 kms a poc a poc.

Molt content amb el test d'avui que em dóna molta confiança de cara a l'atac de la MMP maratoniana en Sevilla. Tic molt bones sensacions ara a esperar que tot quadri el gran dia.

Oju amb Rugbyman que està com mai. En costarà seguir-lo pels carrers sevillans.

Bona setmana a tothom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 05:53 #133 per fandes (Associat/da)
Ànims sevillans! Us vaig llegint i a veritat... La vostra constància i bonhomia motiven a seguir donant el millor d'un mateix.

Així que endavant i que aquestes ganes no decaiguin!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 12:40 #134 per kilometer (Associat/da)
Dennis Teuling, Fandes, ja ens agrada nois, ja ens agrada que hi hagi aquest feeed-back. Moltes gràcies pels ànims. ;)

Jorfer, Rugbyman, me n'alegro molt de que les coses fosin tan bé per Sitges. Sembla doncs que les preparacions estan anant molt bé, i a Sevilla, espero i confio en que la representació corecat, tingui el desenvolupament somiat i esperat.

Per la meva part he tancat una setmana molt bona, i com sempre, una setmaneta darrera del Jorfer, tot just acabem de començar la 11ena setmana. Per mi, després de 4 setmanes de cimentació, 4 de consolidació, ara estem just en la 3ra, que defineixo com fase d'afinament. On concentrem entrenaments durets, com el que tocarà demà, el 3 x 4000; R: 1:30. Ahir vaig acabar molt content amb els 90' a 3:47 per la CDLA. No es fàcil moure's per allà molt ràpid i em vaig trobar molt bé, tot i l'estat del terreny, la gentada, i l'intens fred. Portem corrent ahir i avuí sota zero, peró no importa, l'escalfor la tenim dintre i el cor la bombeja per tot el cos :stucktongue. Les xifres realment també estan sent molt bones. Nova setamana per sobre dels 120 km i un global en la preparació que ja té a tocar els 1.100 km. Fantàstic fins al moment, seguint el camí que m'havia traçat i que hem de mantenir fins al final.

Així doncs a continuar nois, a continuar, que les coses comencen a definir-se cap a on estem dessitjant. Avuí, parafrasejant al jaume86, temazo del moment, que en mig d'una tirada, et dona un subidote i ganes de continuar gambetejant. Ànims a i a continuar fotent-li kanya .


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 13:06 #135 per kilometer (Associat/da)
Per cert, m'agradat llegui aquesta notícia...

www.desdesoria.es/2020/01/12/abel-anton-...-maraton-de-sevilla/

Així, en aquest repte patrocinat pel Banc de Santander, el primer acompanyant d'Antón és el seu company de tantes hores de treball, Fermín Cacho. També hi ha el millor jugador de voleibol de sempre a Espanya, Rafa Pascual, així com una de les millors handbolistes, Eli Pinedo. El futbolista Julio Salinas, el waterpolista Pedro García Aguado i el comentarista Cristóbal Soria són altres dels que aniran a Sevilla sota la tutela d'Antón i acompanyats també per Martín Fiz.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 20:48 #136 per Jorfer (Associat/da)
Així que és possible que ens trobem algun VIP pels carrers de Sevilla. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2020 16:32 #137 per kilometer (Associat/da)
Doncs si Jorfer, sembla ser que aixó es va animant cada cop més, a mesura que estem cada cop més a prop, 40 dies ja només...

Potser per aixó em vaig animant jo també cada cop més. Avuí com us déia ahir, entrenament dels marcats en vermell. 3 x 4000; R: 1:30. He acabat molt content amb el treball fet i l'esforç. Aixó comença a pintar cada cop millor i esperem que mica en mica anem reforçant a tope la moral de cara a la cita hispalense. Avuí doncs...

- 14:00 (3:30)...........................160/166
- 13:53 (3:28)...........................164/169
- 13:40 (3:25)...........................167/171

Qualsevol dia em trobo l'Olaf (el ninot de neu de la Frozen), fent-me de llebre. Quina rasca que fot a aquelles hores. Qui sap, potser es bo córrer en ambient crioteràpic :joy:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2020 16:57 #138 per kilometer (Associat/da)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2020 22:21 #139 per Jorfer (Associat/da)
Abans quan la mitja de Granollers era Adidas potser és una opció per a Javi Guerra.

Kilo tu faràs un test de mitja abans de la marató? Crec que vas dir Terrassa oi?
Nosaltres ens estem plantejant fer tirada a Granollers amb kms previs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2020 10:06 #140 per kilometer (Associat/da)

Jorfer va escriure: Kilo tu faràs un test de mitja abans de la marató? Crec que vas dir Terrassa oi?
Nosaltres ens estem plantejant fer tirada a Granollers amb kms previs.


Doncs si Jorfer, hi han hagut preparacions en que no he fet test de mitja per que no acabava de trobar una bona data. Peró per Sevilla, Terrassa ens cau just 4 setmanes abans, així que ideal. La idea serà competir. El terreny potser no és el millor, per tant si els resultats són bons, encara seran més satisfactoris.

La setmana següent feré tirada jo també. El que passa és que a Granollers, per a mi seria un "sacrilegi" anar afer tirada. A més és l'aniversari del meu fillet, que en farà 6 ja i, millor fer la feina ben d'hora i arribar d'hora a casa per estar amb la família.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.