10 Jerusalem Winner Marathon (20/03/2020)

10 Jerusalem Winner Marathon (20/03/2020)

08 Nov 2019 10:53 #1 per kilometer (Associat/da)


Hola amics, obro aquest fil d'una marató que crec que no es prodiga massa en el fórum. Us explicaré una mica per sobre, per si algú hi està interessat. Per cert no m'he equivocat amb la data, es corre divendres. El cap de setmana, la religió és molt important allà i no és moment de fer proves esportives.

Mireu, tot i que l'estrella, és la marató, us hauria de dir que aquell dia el que hi ha és una festa atlètica que congrega a una munió important d'atletes tant d'Israel com de fora. I dic que és una festa atlètica per que al llarg del matí es celebren diferentes competicions per copsar a tothom que vulgui passar una estona corrent per Jerusalem. La part competitiva hi és, per suposat, amb premis en metàlic pels guanyors de la general i pels primers israelís, peró després de mirar-ho amb cura veig que es prima sobretot una festa per aquest esport que tant ens agrada, l'atletisme.

Hi han competicions de marató, mitja, 10 km, 5 km, una Familiy Race de 1.7 km i una Communitie Race de 0.8 km. Com veieu, per a tots els gustos i colors. Aquest fet congrega xifres, segons l'organització de gairebé 40.000 atletes, aixó si, tenint en compte totes les competicions. La marató, per exemple pot tenir uns 2000 participants. Aixó si, sobre el paper sembla estar molt ben organitzat.

La meva história particular passa pel momnet que la meva dona va veure el programa de Marathon Man, que hi parlava i em va proposar fer la marató i aprofitar el viatge per visitar una ciutat, d'aquelles que sempre ha volgut visitar. Fa 40 anys l'any vinent i no em podia negar. En aquell moment estava molt centrat en Boston i no hi vaig aprofundir. Després de la cita bostoniana, m'ho vaig mirar amb calma i vaig rumiar-ho i parlar-ho amb els amics. El cert és que és una marató amb un circuit dur, segurament amb diversos aspectes, meteorologia, animació, públic, competitivitat....que disten molt del mon que he viscut feliçment amb les Majors. Com que no ho acabava de veure clar, vaig buscar una alternativa competitiva que em satisfés, i la vaig trobar a Sevilla, on podré fer la marató a tope i buscar registres que a Jerusalem no haguésin estat possibles. Aixó si, no hi renunció a córrer, doncs faré la mitja, que tampoc és que tingui un recorregut facilet, peró així podré correr a tope a la ciutat i no patir les conseqüències físiques de la marató. I a més, acompanyaré posteriorment a la meva dona en la seva estrena en un 10 km i a més de manera internacional, amb l'objectiu d'acabarla. Així doncs, resumint, farem Mitja + 10 km :) , que tot i que són km, no em deixarà trallat, com la marató i si tot surt com dessitjo, Sevilla inclós, estaré la mar de satisfet.

Després serà temps d'anar a fer turisme per Jerusalem i altres llocs....que no desvelarem, que és una de les moltes sorpreses que estem preparant per l'aniversari, i la meva dona, és una miqueta cotilla amb aixó de les sorpreses, i convé tenir-ho tot ben amagat i en secret....:666:

Com veieu en un mes els preus canvien, així que si algú es decideix i no vol que li augmentin el preu ja sap...Ara estic mans i mànigues preparant Sevilla, peró ja aniré passant per aquí per anar comentant la jugada. Vols, hotel i inscripcions ja cursades :thumbup:

Per acabar, us deixo el link de la web.

jerusalem-marathon.com/en/home-page/

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 12:23 #2 per Tiny (Associat/da)
Molt interessant aquesta marató kilometer

Fer una marató en divendres també sembla pràctic ... tenint el cap de setmana després..
Encara que no la competeixis a tope ja ens explicaràs! :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 11:08 #3 per kilometer (Associat/da)

Tiny va escriure: Molt interessant aquesta marató kilometer

Fer una marató en divendres també sembla pràctic ... tenint el cap de setmana després..
Encara que no la competeixis a tope ja ens explicaràs! :party:


Tiny, no faré la marató, peró la Mitja si que la faré a tope, o almenys aquesta és la intenció. Després si que em prendre la cursa de 10 km amb més relaxació acompanyant a la meva doan a acomplertar per primer cop ( i no sé si moltes més... :666: ) una cursa de 10 km.

Ja us aniré explicant, ja...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 15:36 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, interessant!!

Quina manera d'estrenar-se la dona en una cursa de 10K :laughing: :laughing:
Sempre pensava que la Jean Bouin era més adient... :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2019 19:45 #5 per kilometer (Associat/da)
Tinc una mic abandonat el tema, peró per que tinc tantes coses al larg del dia,...no obstant no m'oblido del tema. A hores d'ara el camí va directe cap a Sevilla, que és el que toca, i ja arribarà Jerusalem. Peró avuí hem fet el primer entrenament amb la dona, que té també el seu repte per davant: acabar la cursa de 10 km, en menys de 90', el que seria la seva estrena en un deumil. De moment avuí entre sortir amb el carro, portar els nens a l'escola i encàrrecs varis hema anat corrent i caminant i escolta, hem sumat més de 10 km, gairebé 10,5 km en 1h39. Amb tot el que hem anat fent, m'ha semblat un gran entrenament. Estem al bon camí, ara falta una mica de regularitat i tenir el convenciment de tenir-la.
Clar que aixó m'ha propiciat acabar el dia amb gairebé 30 km al sac...i demà a continuar :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2019 19:57 - 17 Des 2019 19:59 #6 per kilometer (Associat/da)
Em torno a deixar caure per aquí, perque continuem el camí cap Jerusalem. Si més no, fem amb la dona un entrenament plegats a la setmana, durant el cap de setmana, amb el que la cosa continua endevant. A més el Nadal es presenta, com una època per les dobles sessions. Sessió Sevilla (individual), sessió Jerusalem (en parella), així que els àpats familiars propis del Nadal, sembla que estaran fins i tot justificats...:stucktongue. Continuem...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2019 23:31 #7 per jaume86 (Associat/da)
Home kilo, un 10k en 90' es pot fer caminant!! Apretala una mica hehe

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2019 16:02 #8 per kilometer (Associat/da)
Aixx, com es nota que no coneixes la meva dona. La intenció és bona, peró el concepte sacrifici, no el té massa ben interioritzat. Seria capaç de fer-me arribar últim i entrar a meta cminant. Peró bé intentarem que no succeixi, res d eles dues coses i que poguem córrer molta estona i baixar dels 90' que li he marcat...de moment ja ens hem saltat l'entrenament de la setmana passada. A veue re que fem pel Nadal...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2020 18:32 #9 per kilometer (Associat/da)
Any nou, i aquí seguim. Doncs bé les coses en clau israelita sembla que estan anant bé. Aixó de proposar-te algo, es léstímul més gran que podem tenir. Anem progressant amb els entrenaments que cada cop van sent més freqüents. Com a punt a destacar us diria que per cap d'any vam córrer amb tota la família la Iera Cursa del Gall a Sant Cugat, de 5 km. Després d'haver-me apallisat jo, particularment, al matí per la tarda a les 18:00, vaig acabar l'any en família. Amb el meu germà i la seva parella i amb la meva cunyada, la neboda, la sogra i jo, amb la dona i els fills al cotxet, al coozer kids 2. La veritat és que vaig sortir molt content, doncs tot i alguna pujadeta i l'afegit d'empemtar el cotxet i anar antenent els nens, vam poder complertar el circuit al complert, gairebé sense aturnar-nos (bé ens vam menjar un conus al km 3 i pico i vam haver de parar per poder traure'l de sota el cotxet. El temps, sobre 35:15, em dona a pensar que amb una mica més de regularit i entrenament, podem estar més a prop de l'hora que dels 90'. Així que a seguir preparant la meva dona. Demà segurament següent sessió.

De moment sense més notícies des de terres israelianes, toca continuar treballant...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2020 19:52 #10 per kilometer (Associat/da)
Tenia el fil una mica desasistit. Sevilla ho copava tot...peró no per aixó tant la meva dona com jo ens havíem estat prepararant per afrontar la cursa de 10 km junts. Ens fèia una il·lusió enorme. A més tenia previst fer la mitja de manera competitiva i amb possibilitats de fer aguna cosa quelcom més que interessant...peró avuí hem rebut un doble pal, que m'ha deixat molt trist. No és només que es suspenguin les cometicions, bé diuen ajornat fins l'octubre, sino que a més ens tanquen la frontera, per venir d'Espanya. Ni tan sols podríem entrar al país, amb el que després de molts mesos de treball, d'organització de temps i diners invertits, no només no podrem correr...sino que no podrem viatjar i m'han fumut un viatge preciós que era el gran regal per la meva dona en el seu 40è aniversari. Francament estic trist i decebut, amb aquesta situació, i necessitava expressar-me. Ara mateix ja està tot anul·lat i recuperaré la major part dels diners...peró la veritat, em compensa poc, pel disgust qeu m'he emportat. Potser l'any vinent hi torno, peró a hores d'ara estic mooolt trist. El problema es que aixó es va extenent, junt amb la psicosi col·lectiva. Ha caigut París, ha caigut Roma, i Barcelona, no crec que trigui...en fi... no podem fer res més...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2020 22:36 #11 per Dennis Teuling (Associat/da)
joerr... kilo, quina putada!!

Em sap molt greu... més que res pel viatge dels 40!

Tot i que ara no és el que més importa, espero que tot i així es decideix fer l'estreno d'una cursa de 10K en un altre lloc.
Si és que no ens treuen tot :cry: :cry:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2020 07:59 #12 per Mona (Associat/da)
Vaja, un bon pal... quina pena! espero que s'acabi aviat aquesta bogeria de suspensions i de no deixar viatjar a gent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.