BMW Berlin Marathon 2020 27/09/2020

BMW Berlin Marathon 2020 27/09/2020

04 Des 2019 09:41 #1 per estanis13 (Associat/da)
Bon dia! M'acabo d'inscriure a aquesta marató, no em va tocar via sorteig però he entrat amb la opció que donen de 1000 dorsals amb donatiu de 65 euros mes a una ONG. Si voleu mirar si queden places aneu ràpid

Anem amb un amic i famílies, algú més hi va?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2019 17:22 #2 per tonivet (Associat/da)
Ostres quina rabia, jo he pogut entrar pero quan anava passant de pagina s'em penjava cada dos per tres, pero tirant enrera i repetint anava fent. He perdut molt de temps buscant l'enllaç de la ultima marato (finalment per a abreujar temps he posat primera marato) i al final de tot que he posat les dades de la tarjeta i em feien el resum de tot el que "comprava" quan he donat al confirmar em diu que no queden places :sob: :sob: :sob: .
M'ha donat tanta ràbia que m'estic mirant el tema de touroperador a veure per quan surt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2019 20:16 #3 per estanis13 (Associat/da)
Ostres Toni! Jo m'hi he estat barallant una estona, carregant, recarregant, endarrere i endavant fins que m'han fet el cobro, inclús he posat que era la primera marató esperant a poder Fer alguna modificació futura ( en realitat et feia posar links dels dos últims anys i no n'he fet cap...)

Fa 3/4 anys hi havia una agència que venia el dorsal sol i no sortia malament, a veure si la trobo perquè una amiga està igual que tu mirant agències per anar-hi. De moment per uns 700/800 tens pack avió/hotel/dorsal que realment mira... Només de mirar com estan els Airbnb per aquell cap de setmana ja veig que tampoc està tan malament. Si trobem alguna cosa interessant t'aviso

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2019 23:15 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
Com sempre.. em trec el barret pels masoquistes que volen fer tirades de 32 kms a 38ºC :666: :666:

No m'hi veig capaç... tot i que córrer la marató ha de ser fantàstic !!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2019 13:34 #5 per Nuria Balaguer Ibeas (Visitant)
:joy: :joy: :joy: :joy: Jo ho vaig fer l'any passat... un putu infern!!! Ara, després quan arribes a Berlin set passa tot!

Per anar per agència, és de les que surten millor de preu, dins de tot...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 19:01 #6 per tonivet (Associat/da)
Doncs finalment ja soc dintre! :party:. Per l'agencia que ho he fet t'obliguen a agafar alguna cosa mes, diuen que estan obligats. Amb aquesta ek que passa que tenen l'opcio dun alberg barato d'un dia (27 €) i tu ja si vols hi dorms o no.
El total mha sortit per 237€, l'unic que tinc la confirmació de l'agencia per email pero no tinc res mes, diuen que la info de l'organitzacio no m'arribara fins al Mars.
Els que heu anat per agencia funciona aixi?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 19:34 #7 per grampy (Associat/da)
ostres dons ja direu les agencies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 20:01 #8 per tonivet (Associat/da)
Jo ho he fet per aquesta grampy. M'ho va aconsellar Estanis i a la web de la marató de Berlin surt com a agència oficial

Sabine Pickl

Pickl Sabine, Weder Martin GbR

Schleicher-Reisen GbR

Schelmesgraben 20, D-92237 Sulzbach-Rosenberg

Tel. +49 9661 8779878, Fax +49 9661 80131

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., www.schleicher-reisen.de

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 21:26 #9 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Tonivet!!

Vols dir que per "només" 237€ ja tens dorsal... sense sortejos ni res?

Llavor no està res malament, i sí és accesible a molts corredors.

Igualment, segueixo dient que no em veureu a mi, que no tinc ganes de patir tant entrenant.
Per molt que em dius, Nuria Balaguer, que quan arribi a Berlín se'm passa tot..

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 22:09 #10 per grampy (Associat/da)
dons sembla que si te bona pinta la pagina,pero com el meu angles o alemán es gairabe cero,feina entinc per anar seguint......entenc que tinc de rellenar els dos escrits i enviarlos per correo?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2019 10:33 #11 per RugbyMan (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Igualment, segueixo dient que no em veureu a mi, que no tinc ganes de patir tant entrenant.
Per molt que em dius, Nuria Balaguer, que quan arribi a Berlín se'm passa tot..


Dennis jo vull tornar q Berlin em deu una.

Va tontorron que farem entrenos els 2 juntets i despres et trec a sopar per Berlin q en conec uns quants de puestos. A mes es possible q aquest any em toqui viatjar allà per feina també així q ampliarem el circuit gastro-turistic.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2019 17:54 #12 per tonivet (Associat/da)

grampy va escriure: dons sembla que si te bona pinta la pagina,pero com el meu angles o alemán es gairabe cero,feina entinc per anar seguint......entenc que tinc de rellenar els dos escrits i enviarlos per correo?


Exacte grampy, si esta tot correcte et diran que facis la transferencia i quan la rebin ja estas acceptat.

Ens veiem al bar de Can Dragó :sunglasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2019 22:51 #13 per Dennis Teuling (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

Dennis Teuling va escriure: Igualment, segueixo dient que no em veureu a mi, que no tinc ganes de patir tant entrenant.
Per molt que em dius, Nuria Balaguer, que quan arribi a Berlín se'm passa tot..


Dennis jo vull tornar q Berlin em deu una.

Va tontorron que farem entrenos els 2 juntets i despres et trec a sopar per Berlin q en conec uns quants de puestos. A mes es possible q aquest any em toqui viatjar allà per feina també així q ampliarem el circuit gastro-turistic.


RugbyMan, això canvia tot... :woohoo: :woohoo:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2019 16:11 #14 per tonivet (Associat/da)
Hola! Ja he reservat vols i allotjament. Em dona la impressio que tot va molt rápid perque l'anada en avió l'he agafat pel 24/09 per Ryanair i lógicament he reservat equipatge de ma en cabina (aquests ho cobren apart :grrr:). Doncs be quan he tancat la reserva ja no quedaven mes opcions de reserva d'equipatge de ma...

Allotjament ho he fet per airbnb, els hotels son molt cars. Ningu fa late check out, aixi que he tingut que reservar un dia mes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2019 20:18 #15 per Nuria Balaguer Ibeas (Visitant)

Dennis Teuling va escriure: Enhorabona Tonivet!!

Vols dir que per "només" 237€ ja tens dorsal... sense sortejos ni res?

Llavor no està res malament, i sí és accesible a molts corredors.

Igualment, segueixo dient que no em veureu a mi, que no tinc ganes de patir tant entrenant.
Per molt que em dius, Nuria Balaguer, que quan arribi a Berlín se'm passa tot..


Que si... que se't passa tot... A vere, que les tirades infernals no te les treu ningú, però arribes allà amb tots els alemanots queixant-se de la calor i tu a 20 graus estàs a la glòria :joy: :joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 12:25 #16 per tonivet (Associat/da)
Hola, com va tot?

Jo ara estic en època de "transició" o "intermaratons". Aprofito per a fer muntanya, fent alguna cursa de muntanya de tant en tant i sense objectius massa definits.

Quan hem vaig apuntar per agència, em van dir que l'organització es posaria en contacte amb nosaltres cap a primers de març pel tema de la confirmació de la inscripció.

Sabeu alguna cosa?

Heu rebut quelcom?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2020 10:44 #17 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia companys/es

Acabo d'enllestir la planificació de la meva propera preparació de Marató, la que será la meva 2na participació en aquesta Marató.

Dia 1 de juny, post-Pujada de Bagà a Coll de Pal, començaré el camí cap a Berlín 2020.

Ens anem trobant en aquest fil.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 21:28 #18 per tonivet (Associat/da)

tonivet va escriure: Hola, com va tot?

Jo ara estic en època de "transició" o "intermaratons". Aprofito per a fer muntanya, fent alguna cursa de muntanya de tant en tant i sense objectius massa definits.

Quan hem vaig apuntar per agència, em van dir que l'organització es posaria en contacte amb nosaltres cap a primers de març pel tema de la confirmació de la inscripció.

Sabeu alguna cosa?

Heu rebut quelcom?


M'autocito per a dir-vos que ja estic inscrit oficialment. Si tot va be, comencare tambe el día despres de la pujada a coll de pal

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2020 19:56 #19 per tonivet (Associat/da)
Com era d'esperar, la marató no es podrà celebrar en les dates anunciades. El Senat Alemany acaba d'aprobar un decret/norma que diu que fins al 24 d´Octubre no es podrà celebrar cap acte que hi hagin més de 5000 persones.

En la web de la marató la resposta ha sigut immediata: es fan ressó de la noticia i a partir d'ara estudiaran quina resposta li donen sense especificar res més. Preguen que no s'enviin emails ni colapsin les seves xarxes socials; donaran una resposta el més aviat possible

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2020 17:13 #20 per OscarBolo75 (Associat/da)
Berlin definitivament a 2021, al 26 setiembre 2021:

As hard as we have tried, it is currently not possible to organize the BMW BERLIN-MARATHON with its usual Berlin charm. Fun, joy, health and success are attributes that characterize the BMW BERLIN-MARATHON, but we are not able to guarantee all of this at the moment. Your health, as well as all of our health, is our first priority. Therefore, taking into account the Containment Measures Ordinance due to the COVID-19 pandemic and its latest update on June 17, 2020, the BMW BERLIN-MARATHON 2020 will not be able to take place on September 26-27, 2020. Furthermore, it will also not be possible - after extensive examination and various discussions, also with the authorities - to hold the event at a later date this year.

Information for registered participants
All registered participants are offered two options:

1. Transfer the personalized right to start next year at the BMW BERLIN-MARATHON on September 25 (skaters) and September 26, 2021 (wheelchair athletes, handbikers and runners) This selection for the transfer of the race entry counts as a binding registration for the BMW BERLIN-MARATHON 2021; our conditions of participation and general terms and conditions apply.

2. Repayment of the participation fee to the bank account or credit card used for registration.


Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.