Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

15 Nov 2021 20:39 #521 per Jorfer (Associat/da)
Perdoneu però vaig fatal de temps i encara ni us he pogut llegir ni he pogut preparar la crònica.
Intentaré fer-ho l'abans possible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 08:14 #522 per XarlieOne1 (Associat/da)
Perdoneu!
Portava una setmana vivint en el meu núvol!

Gràcies a tots pels vostres comentaris. Per a mi és una passada rebre tant de carinyo...
Vaig llegint quant puc les vostres cróniques!!! Totes molt interessants de llegir!!!

Espero la del Jorfer...a veure si surto!!! jajajajajaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 13:19 - 16 Nov 2021 13:20 #523 per Josep80 (Associat/da)
Antirco, felip, sap greu, però poseu ja el cap en la propera, ànims!

MiquelSBD, fantàstic!!, aquest és un repte que tinc pendent, el de córrer una marató amb el meu fill, però em fa l'efecte que ell no està pel cas, potser amb el meu net, d'aquí uns anys...:lol:

Tiny, em trec el barret, estem a la mateixa categoria d'edat, però estàs en una altre divisió :clap: :clap:

A tothom: molt content de que moltes i molts de vosaltres hagueu pogut tornar a l'asfalt en la distància màgica, i que hagueu gaudit. Enhorabona a totes i a tots per tornar-hi a ser !!!:muscle: :clap: :muscle: :clap:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 16:55 #524 per Tiny (Associat/da)
mònica no vaig citar les molèsties per no avorrir, però si insisteixes que et sembla unes butllofes als dits dels peus, molèsties en un turmell i la fascitis plantar que va saludar després d'una bona temporada ... :laughing:
Per sort, res de seriós, encara que en el primer entrenament post marató em va molestar la maleïda cintilla :grrr:

JRDi69 En el tema del video no et puc ajudar perquè sembla que està indexat, suposo que per un tema de privacitat...

Josep80 Gràcies per la felicitació, però jo crec que som uns quants de la nosta quinta que estem en els mateixos ritmes :great: :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2021 17:14 #525 per rularo86 (Associat/da)
Bones JRDi69 i Tiny,

L'enllaços que enviaven al correu sembla que van per dorsal, el meu, per exemple, es http://r.irewind.com/barcelonamarathon2021/bib/1488 . I el meu dorsal, el 1488. Si substituiu el meu dorsal per el vostre haurieu de poder veure la vostra arribada. Per cert, he vist la de rnou agafat de la ma :whistle:
Salutacions.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2021 19:45 #526 per Jordi (Associat/da)
Perfecte rularo86, gràcies :great: :woohoo: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2021 09:13 #527 per arcadi42 (Associat/da)
Aquí us poso el link de la meva pàgina web per si voleu llegir la crònica:

www.arcadi42.com/150-marato-de-barcelona-7-de-novembre-de-2021

I si voleu saber també com em va anar la mitja de Washington:

www.arcadi42.com/mitja-marato-de-washing...-de-novembre-de-2021

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2021 20:48 #528 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Arcadi42

Lleigida les dugues cróniques felicitats a tot tres :great: :great: :great: :party: :party: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 17:27 - 20 Nov 2021 18:56 #529 per Jorfer (Associat/da)
Avui he trobat una estoneta per a escriure la crònica de la LIX.
Ara només em falta temps per a llegir les vostres. :kissheart:

TÍTOL:

LIX: “LA BARCAZA I EL DONUT”

DADES:

07/11/2021
MARATÓ XLII BARCELONA
03:31:49 (1:44:15/1:47:34)
CALORIES: 3354
PULSACIONS MITJANES/MÀXIMES: 166/182
PARCIALS/TEMPS::
KM 05 25:11 ritme 5:04 (00:25:11) posició gral/cat 3124/129
KM 10 24:44 ritme 4:55 (00:49:55) posició gral/cat 3166/126
KM 15 24:17 ritme 4:51 (01:14:12) posició gral/cat 3004/116
KM 20 24:50 ritme 4:57 (01:39:02) posició gral/cat 2881/100
KM 25 24:28 ritme 4:55 (02:03:26) posició gral/cat 2695/92
KM 30 24:28 ritme 4:55 (02:27:54) posició gral/cat 2537/79
KM 35 25:09 ritme 5:03 (02:53:03) posició gral/cat 2436/76
KM 40 26:24 ritme 5:15 (03:19:31) posició gral/cat 2425/71
META 12:18 ritme 5:40 (03:31:49) posició gral/cat 2448/72

EQUIPACIÓ I ALIMENTACIÓ EN CURSA

Dos rellotges, samarreta pro CoRReCaT, calçotet Saxx, malla CoRReCaT, mitjons verds, mitges compresport i vambes adidas glide.
Abans de sortir una càpsula de sals 226ers.
En cursa: dues càpsules de sals (kms 15/30) i cinc gels elss Maurten sense cafeïna i tres Maurten amb cafeïna (7/14/21/28/35). Un donut al km 12 i xocolata amb ametlles al km 25 (gentileses de Pescallunes). :thumbup:

ENTRENAMENT, ALIMENTACIÓ I PROVES TEST

La preparació específica han sigut disset setmanes amb un volum total de 871 quilòmetres.
No he fet cap prova test.
L’entrenament tipus han sigut cinc dies setmanals, amb sèries en grup els dijous a les pistes de Cornellà amb el grup Jb de pistes des de setembre.
Durant la preparació, sobretot les primeres setmanes vaig patir per la possible no participació degut a les molèsties que tinc a l’Aquil·les des de finals de juny.
Al juliol vaig fer molta bici i quasi no vaig córrer i durant la primera quinzena d’agost vaig fer una transició de caco lenta però segura fins que a poc a poc he arribat als rodatges i tirades clàssiques en la preparació d’una marató.
Agraeixo al Oscar i al Charlie especialment la paciència que han tingut amb mi quan no podia anar als ritmes més alegres durant la preparació.

MOTIVACIÓ

Fer de llebre a l’amic XarlieOne1 que ho teníem pendent des de la nomarató de Bcn del 2020 per la pandemia. Aquesta motivació m’ha fet patir en alguns moments doncs després d’entrenaments llargs i/o ràpids la coixera produïda per les molèsties al Aquiles eren evidents, però la il·lusió de donar un cop de mà al grup han pogut més que tots els mals.

CONSTRUCCIÓ DE LA BARCAZA

Durant les setmanes de preparació de la tardor i mitjançant xarxes socials i algunes curses a poc a poc anem construint un grup amb un objectiu comú al voltant del Xarlie i les 3h30. Algunes persones noves, d’altres clàssiques de la casa, altres debutants i altres nouvinguts al món correcat. Totes elles són benvingudes i anem creant un bon ambient de bon rotllo i ganes de fer, tant les persones que tenim l’objectiu de fer-la sencera com d’alguns amics que ens donaran un cop de mà parcialment.
El bon ambient l’ha facilitat el foro, el grup de wasap creat, el seguiment que hem fet en xxss com ig o strava. Tot ha anant sumant, kms per l’ELA i kms de bon rotllo amb ganes de compartir.

LA MARATÓ

No m’extendré massa en aquest apartat, doncs les cròniques de les persones que han compartit la barqueta fan una descripció molt exacte del que va passar i no em repetiré (tampoc tinc molt de temps ).

En tot moment la responsabilitat de portar al grup i no fallar a la gent em va fer que la marató va passar volant sense murs, dolors ni mandangues. El fet d’anar envoltat d’amics tota l’estona va ser una distracció més que ens va ajudar.

Un fet que va trastocar el full de ruta, va ser el voler passar les llebres oficials al lloc inadequat fet que ens va trencar el ritme, crear tensions innecessàries, malgastar forces i desconcentrar-nos. Aquí la responsabilitat va ser meva i, era un fet previst i la idea inicial era passar-los a la Meridiana però va ser després i no n’hi havia cap necessitat de passar-los al voltant del km 25. Segurament si, haguessin continuat darrera de les llebres sense passar-los haurien caigut uns quants sub 3:30 més però, ja està i no podem canviar-ho. Va ser la lliçó d’aquesta marató (sempre aprenem alguna cosa nova).

L’altre fet que destaco la qualitat humana de l’associació tant dins com fora de la cursa. L’estima del públic tant de persones vinculades a l’associació com no va fer que per tot arreu s’escoltaven paraules d’ànim com : vinga correcats, que venen correcats, ….paraules que ens esperonaven per a continuar. O a l’avituallament el soroll impressionant al nostre pas. Després també destaco la quantitat d’amics que ens van acompanyar parcialment en trams de la marató i que no van parar d’animar, d’ajudar a remar, de continuar gaudint de la festa. Va ser un luxe trobar-se envoltat sempre de tantes persones amigues. No tinc paraules.


VALORACIÓ DE LA BARCAZA (un per un)

Ara dedicaré algunes paraules a les persones que van realitzar tota o una part de la marató amb nosaltres. El temps és el total no pas el nét:

Alex_Knight: (03:26:01) el més fort del grup i el més intel·ligent a l’hora de fugir de la marabunta del grup sub 3:30. En tot moment fort i amb bones sensacions.

JJ_SBD: (03:28:31) El segon del grup en arribar a meta. Sensació de control durant tota la marató. La vas fer amb un somriure i sense despentinar-te. Felicitats company.

Camilo: (03:29:37) El fill de la històrica Luzyan54. Un plaer compartir amb tu la marató. Molt fiable, segur i amb fortalesa mental per a afrontar la marató. Enhorabona!!

SergiCB: (03:29:48) Un dels maratonians del grup més veterans i aquesta veterania es va notar gestionant la cursa de forma perfecte acabant amb força. Bona feina company!!

Jorge González:
(03:31:21) Una gran persona en tots els sentits i que porta una molt bona progressió a les poques maratons que porta. Sap patir i això és una bona qualitat pels maratonians. Nou associat!!

Jorfer: (03:32:34) Bona marató amb el però de l’avançament del grup sub 3:30 en el lloc equivocat.

XarlieOne1: (03:32:35) Que t’he de dir. Has fet una preparació de somni i la marató quasi la tens dominada, només t’ha faltat un plus final. Has lluitat de valent i has tingut els ous de no posar-te a caminar en els kms de patiment que has passat i, això, et farà millorar en el futur. Orgullós de la teva marató.

Marc31: (03:38:17) Gran debut. Comences a conèixer a la senyora. Ara ja saps com se les gasta i que cal fer per a ballar de principi a fi de la festa. Molt marge de millora. Enhorabona debutant!!

Roubby: (03:38:38) Enhorabona Ruben, ja ets maratonià i, al igual que el Marc, aniràs millorant al llarg del temps. Ara cal anar polint coses a la preparació i afegir més volum per a acostumar al cos als esforços llargs.

Camiseta?: (03:43:21) Monsieur maratón, suma maratones con la alegria e ilusión del principiante. Un placer que nos hayas acompañado. Y ole tu con tres maratones en tres meses, extensible a tu gemelo.

NACHOSBOYS: (03:50:20) El desgast, l tensió que provoca gestionar el repte solidari que portes entre les mans, sumat amb la pèrdua del teu pare, segur que t’ha passat factura la darrera part de la marató. De totes formes enhorabona Xavi.

I ara donar gràcies a les llebres parcials:
Pescallunes per la teva alegria i per la donutamina i xocolatina del camí
Sr. Door per la teva amistat incondicional
Jaume86 pels mimitos al Xarlie de darrera hora
Amic, la veterania i solvència personificada
Manel56 el rival/amic que no es volia perdre la festa d’aprop
Joan33 fent equilibris entre la vida familiar i esportiva per a acompanyar-nos uns kms als companys de sèries
Josep58 amb el genoll molestant, però aportant el teu granet de sorra al grup
ManoloM pels acudits i l’alegria
Dennis pel teu seguiment omnipresent i incondicional
Rául Martinez un luxe que ens acompanyes un referent de la casa en tots els sentits com a persona i atleta


Propera parada, si ens deixen, la marató de Barcelona.

Continuem!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 23:22 #530 per Camilo Plaza (Associat/da)
Hola a tots/totes,

Ja hi sóc aqui, jajaja!!

Faré una petita intro. Com ha comentat el company Jorfer, sóc el fill de la luzyan54 encara que no estic tan fort (o boig) com ella. Encara que he provat la llarga distancia en triatló, el running és l'esport que em fa gaudir més.

No sóc de gaire xarrera, així que serè breu....

Primer de tot, felicitar a tots els companys de la Barqueta alternativa de la marató BCN'21 i a totes les llebres "ilegals" però tant necessàries. Donuts i xocolata, en seriu!!! em feia creus, jajaja!!

Jo m'ho vaig passar d'allò més divertit, més enllà del temps i aconseguir l'objectiu pel que fa al temps. És la primera vegada que em deixava portar totalment a les ordres del capità (dos rellotges cantant el ritme pel GPS i pels cartells, olé olé olé)

La preparació com sempre amb els meus inesperats canvis d'ordre, descans obligat per no conciliar família, feina i oci, fins al punt que una setmana abans d'entrar al grup de wp tenia dubtes si anar a 3:45 i assegurar o apretar i forçar la màquina per lluitar pel 3:30. A més la tirada llarga de 30km amb el grupet vaig faltar i la vaig fer sol el següent diumenge.

La cursa, que haig d'afegir a totes les cròniques dels companys. Vam anar de menys a més i tot el que hi havia al cap anava succeint, potser la passada a les llebres oficials, va trastocar una mica els nervis, però la diagonal jo tot està controlat i les opcions seguint intactes, les forces tb. Però a c\Marina el bessó esquerre vol ser el protagonista, però avui no era el seu dia sinó el meu i la d'aquesta barqueta. A Arc de triomf, vaig decidir posar una marxa més, sàvia que no hi havia gaire però ho volia intentar. Aquí vaig un cometre l'error de deixar la barqueta sense dir res. Ho sento nois, de veritat!!! El tram final d'Urgell i Sepulveda va ser dur. Veia com la llebre de 3:30 s'anava apropant i les forçes ja eren justes, però la força que et donar el public a l'últim km es bestial i vam entrar encara amb un somriure a la cara.

Temps real 3:28:53

Bé, un plaer entrar a formar part d'aquesta gran familia i ens anem veien pels carrers.

5  km - 21:18 Jean Bouin 25/11/2018 // 10 km - 42:27 La Cocollona (Girona) 31/08/2013
Mitja - 1:35:33 Mitja Bcn 11/02/2018 // Marató - 3:25:11Marató Valencia 18/11/2012
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 20:24 #531 per Roubby (Associat/da)
CRÒNICA D’UN DEBUT MARATONIÀ

Després de la preparació fallida de la marató de Barcelona 2020, al Juliol vaig començar a preparar-la amb en Marc31.

Amb les vacances d’estiu pel mig (vaig fer parada d’11 dies), els números van ser aquests:

Setmanes: 16
Km Totals: 690K
Km mitjana: 43,13K (a la propera s’ha de fer més volum :whistle:)
Nutrició: 4 gels Prozis cada 45’ aprox. Avituallaments dels Km 7.5,17.5,27.5 i 37.5
3 càpsules de sals. 30’ abans de començar, al Km 15 i al Km 30.

Després de la mitja de Calella, en Jorfer va proposar fer una tirada correcat de 30K en Castelldefels, amb tots aquells que volien fer al voltant de 3h30’. Aquella tirada no només va servir per conèixer a molts correcats que escrivien pel fòrum, com en Xarlieone1, Nachosboys, Pescallunes, Sergi CB, Jorge González...) sinó que allà va néixer la famosa “Barqueta Pirata”.

DIA D

Arribo amb temps per deixar les coses al guardarroba i fer la foto correcat. Els nervis comencen a aflorar. Després d’escalfar una miqueta, vaig al calaix i ens col·loquem a la barqueta tots juntets. Fiquen el “Barcelona” 100 cops :whip: abans de poder sortir i per fi comencem!

Km 0-5: 25’13” (5’11”)

Tot dins del previst. Fer els primers km a 5’10” aprox, encara que ja anava per darrera de la barqueta (vau sortir molt ràpid!:fire:).

Km 5-10: 49’55” (4´56”)

Agafo velocitat de creuer, just darrera de la barqueta.

Km 10-15: 1:14’23” (4´53”)

Veig a Pescallunes repartint Donuts (sembla un mercat ambulant). En Jorfer es menja 1 gustosament :laughing:.

Km 15-20: 1:39’02” (4´55”)

Encaro la Meridiana, un dels punts més pesats del recorregut. Fa molt de vent :dash:, ens refugiem tots juntets.

Km 20-25: 2:03’37” (4´57”)

Passo els 21K en 1:44’15”
El final de Meridiana és increïble, un ambient brutal!!
Al girar per Gran Via, el carrer és molt estret i hi ha molt de tap. Haig de frenar. La barqueta comença a marxar...

Km 25-30: 2:28’27” (4´58”)

Arribo a Diagonal i decideixo amb Marc31 intentar seguir les llebres de 3h30’. Ens posem just darrera. Ple de gent animant als dos costats de la Diagonal.

Km 30-35: 2:53’54” (5´05”)

Comença la marató. Marc31 em comenta que comença a sentir-se cansat, jo també.
Ja noto el turmell esquerre amb dolor, tants impactes han de sortir per algun lloc.
Els psoas també comencen a fatigar-se...:cry:

Km 35-40: 3:24’34” (6´08”)

El mur. Marc31 es para a agafar forces, jo continuo fins la meitat del carrer Marina, on em torna a atrapar. A partir d’aquí, m’haig d’aturar 3-4 cops a fer ca-co, ja que tinc les cames duríssimes i el meu turmell necessita aquestes petites parades :skull:.

Km 40-42,195: 3:37’53” (5´10”)

Els ca-cos m’han anat bé i puc encarar els últims 2km sense parar, disfrutant de la gent que amb els seus ànims et porten fins la meta. Vaig uns metres per darrera d’en Marc31, que es va girant per assegurar-se que no em quedo al darrera.
Arribo a la catifa blava i disfruto els últims 195m.

M’abraço amb ell a meta. Ho hem aconseguit!! Per fi sóc maratonià!! :sob:

Felicitar a tota la barqueta, ja que tots vam aconseguir arribar a meta.
I en especial al Jorfer, pels seus consells i per haver construït un grup que no oblidaré mai.

Ara, a preparar la següent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 22:21 #532 per luzyan54 (Associat/da)

Keimy va escriure: Hola a tots/totes,

Ja hi sóc aqui, jajaja!!

Faré una petita intro. Com ha comentat el company Jorfer, sóc el fill de la luzyan54 encara que no estic tan fort (o boig) com ella. Encara que he provat la llarga distancia en triatló, el running és l'esport que em fa gaudir més.

No sóc de gaire xarrera, així que serè breu....

Primer de tot, felicitar a tots els companys de la Barqueta alternativa de la marató BCN'21 i a totes les llebres "ilegals" però tant necessàries. Donuts i xocolata, en seriu!!! em feia creus, jajaja!!

Jo m'ho vaig passar d'allò més divertit, més enllà del temps i aconseguir l'objectiu pel que fa al temps. És la primera vegada que em deixava portar totalment a les ordres del capità (dos rellotges cantant el ritme pel GPS i pels cartells, olé olé olé)

La preparació com sempre amb els meus inesperats canvis d'ordre, descans obligat per no conciliar família, feina i oci, fins al punt que una setmana abans d'entrar al grup de wp tenia dubtes si anar a 3:45 i assegurar o apretar i forçar la màquina per lluitar pel 3:30. A més la tirada llarga de 30km amb el grupet vaig faltar i la vaig fer sol el següent diumenge.

La cursa, que haig d'afegir a totes les cròniques dels companys. Vam anar de menys a més i tot el que hi havia al cap anava succeint, potser la passada a les llebres oficials, va trastocar una mica els nervis, però la diagonal jo tot està controlat i les opcions seguint intactes, les forces tb. Però a c\Marina el bessó esquerre vol ser el protagonista, però avui no era el seu dia sinó el meu i la d'aquesta barqueta. A Arc de triomf, vaig decidir posar una marxa més, sàvia que no hi havia gaire però ho volia intentar. Aquí vaig un cometre l'error de deixar la barqueta sense dir res. Ho sento nois, de veritat!!! El tram final d'Urgell i Sepulveda va ser dur. Veia com la llebre de 3:30 s'anava apropant i les forçes ja eren justes, però la força que et donar el public a l'últim km es bestial i vam entrar encara amb un somriure a la cara.

Temps real 3:28:53

Bé, un plaer entrar a formar part d'aquesta gran familia i ens anem veien pels carrers.


Hello, te felicito corazón y me alegra que entres a formar parte de esta gran familia, ya casi son 10 años junto a Corredors.cat
Y a todos/todas por los logros conseguidos.
Seguimos...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 14:55 #533 per Ramon_B (Associat/da)

Keimy va escriure: Hola a tots/totes,

Ja hi sóc aqui, jajaja!!

Faré una petita intro. Com ha comentat el company Jorfer, sóc el fill de la luzyan54 encara que no estic tan fort (o boig) com ella. Encara que he provat la llarga distancia en triatló, el running és l'esport que em fa gaudir més.

No sóc de gaire xarrera, així que serè breu....

Primer de tot, felicitar a tots els companys de la Barqueta alternativa de la marató BCN'21 i a totes les llebres "ilegals" però tant necessàries. Donuts i xocolata, en seriu!!! em feia creus, jajaja!!

Jo m'ho vaig passar d'allò més divertit, més enllà del temps i aconseguir l'objectiu pel que fa al temps. És la primera vegada que em deixava portar totalment a les ordres del capità (dos rellotges cantant el ritme pel GPS i pels cartells, olé olé olé)

La preparació com sempre amb els meus inesperats canvis d'ordre, descans obligat per no conciliar família, feina i oci, fins al punt que una setmana abans d'entrar al grup de wp tenia dubtes si anar a 3:45 i assegurar o apretar i forçar la màquina per lluitar pel 3:30. A més la tirada llarga de 30km amb el grupet vaig faltar i la vaig fer sol el següent diumenge.

La cursa, que haig d'afegir a totes les cròniques dels companys. Vam anar de menys a més i tot el que hi havia al cap anava succeint, potser la passada a les llebres oficials, va trastocar una mica els nervis, però la diagonal jo tot està controlat i les opcions seguint intactes, les forces tb. Però a c\Marina el bessó esquerre vol ser el protagonista, però avui no era el seu dia sinó el meu i la d'aquesta barqueta. A Arc de triomf, vaig decidir posar una marxa més, sàvia que no hi havia gaire però ho volia intentar. Aquí vaig un cometre l'error de deixar la barqueta sense dir res. Ho sento nois, de veritat!!! El tram final d'Urgell i Sepulveda va ser dur. Veia com la llebre de 3:30 s'anava apropant i les forçes ja eren justes, però la força que et donar el public a l'últim km es bestial i vam entrar encara amb un somriure a la cara.

Temps real 3:28:53

Bé, un plaer entrar a formar part d'aquesta gran familia i ens anem veien pels carrers.


Benvingut a la famila correcat i felicitats per la marató ?? ??

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 18:07 #534 per mario.cat (Associat/da)

Keimy va escriure: Hola a tots/totes,

Ja hi sóc aqui, jajaja!!

Faré una petita intro. Com ha comentat el company Jorfer, sóc el fill de la luzyan54 encara que no estic tan fort (o boig) com ella. Encara que he provat la llarga distancia en triatló, el running és l'esport que em fa gaudir més.

No sóc de gaire xarrera, així que serè breu....

Primer de tot, felicitar a tots els companys de la Barqueta alternativa de la marató BCN'21 i a totes les llebres "ilegals" però tant necessàries. Donuts i xocolata, en seriu!!! em feia creus, jajaja!!

Jo m'ho vaig passar d'allò més divertit, més enllà del temps i aconseguir l'objectiu pel que fa al temps. És la primera vegada que em deixava portar totalment a les ordres del capità (dos rellotges cantant el ritme pel GPS i pels cartells, olé olé olé)

La preparació com sempre amb els meus inesperats canvis d'ordre, descans obligat per no conciliar família, feina i oci, fins al punt que una setmana abans d'entrar al grup de wp tenia dubtes si anar a 3:45 i assegurar o apretar i forçar la màquina per lluitar pel 3:30. A més la tirada llarga de 30km amb el grupet vaig faltar i la vaig fer sol el següent diumenge.

La cursa, que haig d'afegir a totes les cròniques dels companys. Vam anar de menys a més i tot el que hi havia al cap anava succeint, potser la passada a les llebres oficials, va trastocar una mica els nervis, però la diagonal jo tot està controlat i les opcions seguint intactes, les forces tb. Però a c\Marina el bessó esquerre vol ser el protagonista, però avui no era el seu dia sinó el meu i la d'aquesta barqueta. A Arc de triomf, vaig decidir posar una marxa més, sàvia que no hi havia gaire però ho volia intentar. Aquí vaig un cometre l'error de deixar la barqueta sense dir res. Ho sento nois, de veritat!!! El tram final d'Urgell i Sepulveda va ser dur. Veia com la llebre de 3:30 s'anava apropant i les forçes ja eren justes, però la força que et donar el public a l'últim km es bestial i vam entrar encara amb un somriure a la cara.

Temps real 3:28:53

Bé, un plaer entrar a formar part d'aquesta gran familia i ens anem veien pels carrers.


Un plaer haver-te pogut saludar moments abans de començar "la senyora" del día 7. Tens la millor de les mares i un mirall on mirar. Enhorabona pel temps fet i benvingut a l'interior de la familia Correcat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 18:45 #535 per Jordi (Associat/da)
Al dia amb les cròniques :hearteyes:

Gràcies per compartir i per fer-n'os sentir-ne part. Som-hi :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2021 17:06 #536 per Tiny (Associat/da)
Hola! Després d'uns díes desconectat he acabat de llegir les cròniques:

Jorfer Impressionant! No només ets capaç de prendre un donut sense frenar el ritme, sinò que pots descriure la competició de tots al membres de la barqueta... :great:

Keymi Felicitats per la teva marató... Una part genètica et deu venir de la luzyan54 (no parlo de la bogeria, eh! :whistle: )

Roubby Felicitats pel teu debut i gràcies per la crònica! Sense molèsties físiques tens un gran marge de milora. :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2021 16:05 #537 per rnou (Associat/da)
Rularo86 jeje, al final vaig fer de llebre. Encara tinc molèsties infinites a l'Aquil·les així que vaig decidir fer llebre a un amic que volia el 2:55. La vam acabar a 2:54, va costar... he perdut molt d'aeròbic post Londres, ja que haig de reposar molt per a controlar la inflamació.

Em va encantar, acompanyar km a km i animar.

Felicitats a tots :) i al Marc31 i al Roubby pel seu debut, la próxima anirà molt millor segur!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.