Quants associats som?

Quants associats som?

26 Gen 2007 13:21 #1 per Xavier (Associat/da)
Hola Crica.

Manel, he entrat a l´apartat d´usuaris, i he vist que hi han registrats en aquesta web 270 usuaris. Ja se que hi han que tenen més d´un nick, aixi que el nombre d´usuaris real és menor, però encara i així és un número respectable.

Be doncs, si poguessis anar-ho fent de tant en tant, estaria be saber quin és el número d´associats.
Així tots sabriem quin numeró de persones han passat de simples usuaris, a membres de dret de l´associació, que és el que a tots ens interesa.

Salut  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2007 13:45 #2 per Xavier (Associat/da)
Per cert, jo ja soc de l´Associació Esportiva Corredors.Cat

Salut  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 16:46 #3 per Jorfer (Associat/da)
Xavier un dia després ja som en aquest moment 278 registrats.
Portem un ritme de quasi 10 per dia :yipi: :yipi: i calculo que més del 25 % ja som associats.

Això creix :yipi: :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 17:12 #4 per Xavier (Associat/da)
Jorfer, està molt be que siguem tants usuaris registrats, però el que interessa es que siguem molts associats.

A part de tu i jo, qui més s´ha associat ??

Salut. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 17:20 #5 per (Visitant)
Aixó vol dir 70 associats?, jo estic associat (3).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 18:22 #6 per XaviPapell (Associat/da)
El tema de registrats arribara a bon nivell quan realment l'altre web tanqui i en el tema d'associats tenim que fer propaganda ja que quan mès siguem mès triunfarem i mès coses podrem fer.
Avui a la CdLA un home que podria tenir uns casi 60 anys m'ha saludat, m'ha reconegut per la foto que hi ha a 10de1000 i de lo que mès li he parlat ha sigut del tema de que es faci soci i li he donat unes quantes explicacions i ha quedat convençut.
es el que tenim que fer tots nosaltres, els començaments son dificils pero tenim que ser constants en aquest tema.
Jo seria partidari d'obrir un fil fent com una mena de porpaganda del perque val la pena fer-se soci i que aquest fil no surti de la pagina principal d'aquest web

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 18:43 #7 per (Visitant)
Crec que ara estem en una fase en la que lo important es que se apunti un gran numero de gent, ja que amb un bon numero de associats es poden aconseguir mes coses. Dic això per que els que dubten de que això pugui aportar alguna cosa no ho facin i s'apuntin ja que si no se apunten llavors no s'aconseguira res.

Bé un rotllo redactat malament el resum del qual es: Apuntat ara que i no preguntis que aporta l'Associació perquè no serà la forta fins que tots estiguem apuntats. Vaja volia fer un resum i encara ho he complicat més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2007 20:07 #8 per Xavier (Associat/da)
Fa unes quantes setmanes, tots ens vam assabentar que 10de1000 tancaria, i majoritàriament aquest fet ens va saber molt malament, doncs perdríem "la nostra forma de vinculació".

Un grupet de gent, amb molta empenta va decidir que això no podia succeir i que hi havia que buscar alternatives.

Davant d’això una gran majoria de nosaltres els vam donar ànims i suport, escrivint missatges per animar-los a tirar el projecte endavant.

Doncs be, ara es el moment de donar el suport, ara es el moment de passar de les paraules a l’acció i la forma de fer-ho es associant-se.

Necessitem ser molts per ser forts.

Salut  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 12:57 #9 per xavi miquel (Visitant)
Ja ho he fet!

Crica,espero que tant l`ingrés,com l`e-mail,t´hagin arribat com Deú mana!

Ja diràs!

Salut.

xavi miquel.

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 15:16 #10 per joanctb (Visitant)

Fa unes quantes setmanes, tots ens vam assabentar que 10de1000 tancaria, i majoritàriament aquest fet ens va saber molt malament, doncs perdríem "la nostra forma de vinculació".

Un grupet de gent, amb molta empenta va decidir que això no podia succeir i que hi havia que buscar alternatives.

Davant d’això una gran majoria de nosaltres els vam donar ànims i suport, escrivint missatges per animar-los a tirar el projecte endavant.

Doncs be, ara es el moment de donar el suport, ara es el moment de passar de les paraules a l’acció i la forma de fer-ho es associant-se.

Necessitem ser molts per ser forts.

Salut  8)


Xavier, com és que encara surts com a Full Member i no com a associat? JA HAS PAGAT LA QUOTA???????  8) :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 15:51 #11 per crica (Visitant)
Fins les 2 d'avui, han pagat 68 persones, 13 han donat les dades, i 10 que van assistir a l'assemblea, que ni han pagat ni han donat dades.

En breu apareixerà la paraula associat sota de cada nom. Penseu que és un tràmit lent i que es fa "digitalment". És a dir jo envio a l'administrador les dades de noves altes i ell digita el canvi de "status" a cada un d'ells.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 15:58 #12 per Jorfer (Associat/da)
Crica et refereixes a l'apartat usuaris surt l'estat i a algú ens figura associats, és això?? o sortirà en un altre lloc??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 16:10 #13 per Alex72 (Visitant)
Crica

Perdona el retard. Avui he fet el pagament i t'he enviat mail.

Confirma'm recepció i Gràcies per la feina ben feta  :great:

Per cert, la meva filleta j ah sortit de l'hospital i està a caseta  :love:

Endavant!!!!!

Àlex

Congressista maduixot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 22:25 #14 per crica (Visitant)
Em refereixo que a sota del nick surt la paraula associat als associats. De moment no a tots, doncs l'administrador ho ha d'anar fent un a un, però en un breu termini ho tindrem tots els associats.

M'alegro que la teva filla hagi sortit de l'hospital, Alex 72.  Ja et confirmaré la recepció dels diners.

PD: Si hi ha algú que tingui dubtes sobre si han arribat els seus diners, que m'ho digui. Jo intento contestar a tots els correus, però és possible que algun se m'hagi passat per alt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 22:29 #15 per xavi miquel (Visitant)
Hola,Crica a mi no cal que m`enviis una confirmació del meu pagament.Ho he fet i ja està.

Spiderz,NO PUC VOTAR!!!!!!!!??????¡¡¡¡¡¡¡¡¡,EL TRASTO NO EM DEIXA!

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 23:03 - 02 febrer 2007 00:08 #16 per Xavier (Associat/da)


Xavier, com és que encara surts com a Full Member i no com a associat? JA HAS PAGAT LA QUOTA???????  8) :P


Joanctb, el dia de l´assemblea, vaig ser el primer en donar-li els 15 euros al Manel. Si no em surt lo de associat es perquè l´Spiderz te molta feina i ho va fent quan va poguent.

Salut  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2007 00:26 #17 per BurningSun (Associat/da)
Ja soc associat, gracies Spiderz.


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2007 00:34 #18 per ManoloM (Associat/da)
Yo tambien he cumplido y ya soy asociado.
Vinga nois/es a pagar...a pagar.


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2007 08:09 #19 per Xavier (Associat/da)
68 associats a dia d´ahir, potser vagi equivocat, però a mi em semblen pocs.
O dit d´un altre manere, crec que hi ha gent que s´està fen el ronço.

Crica, de tant en tant, ens pots tindre informats del numerò d´associats que som ??


Salut 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2007 15:21 #20 per crica (Visitant)

68 associats a dia d´ahir, potser vagi equivocat, però a mi em semblen pocs.
O dit d´un altre manere, crec que hi ha gent que s´està fen el ronço.

Crica, de tant en tant, ens pots tindre informats del numerò d´associats que som ??


Salut 8)


Els que han donat les dades són associats. Els assistents a l'assemblea, també llevat de que indiquin el contrari. En total a les 15 d'avui 93.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.