Quants associats som?

Quants associats som?

02 Abr 2007 08:58 #141 per crica (Visitant)
Abans de que entreguéssiu els fulletons ja havíem arribat a 153!!!
Bona feina, la feta pels repartidors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2007 09:33 #142 per crica (Visitant)
Avui som 154.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2007 10:16 #143 per RAN (Visitant)
Hola,

Segurament sóc jo el número 154. Us felicito a tots els que heu fet possible aquest espai d'unió entre corredors!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2007 12:17 #144 per crica (Visitant)
Benvingut, RAN 154!! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2007 16:52 #145 per Belenka (Associat/da)
crica, vaig fer l'ingrés de la quota el passat dimecres al matí i vaig enviar el correu amb les dades, però veig que encara no consto com associada.

Em pots comprovar que heu rebut tot correctament?

Gràcies!

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2007 13:21 #146 per pepnaus (Associat/da)
Em penso que la Setmana Santa fa estralls, pero a partir de dimarts al 100 x 100

Que ho acabaeu de gaudir amb salut i compte amb la tornada els que heu sortit!!

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2007 19:04 #147 per Jorfer (Associat/da)
Crica ja som 160?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2007 22:04 #148 per xoi (Associat/da)
Quina passada, ús imagineu algun dia a tots amb l´equipatge taronja?
Seria una bona propaganda i donariem molt a parlar.
Per cert algú sap com està el tema dels equipatges?

Mira tu, aixó de correr m´agrada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2007 22:30 #149 per crica (Visitant)
Demà dilluns, havent vist els ingressos i els correus us dic quelcom. Crec que som 161. Ho confirmo demà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2007 09:42 #150 per crica (Visitant)
A falta de rebre la confirmació d'un pagament, avui som 160.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2007 12:05 #151 per L'AVI MENA (Visitant)
CRICAJa t'he enviat dos missatges personals amb les dades i seguèixo sortin com " usuari " i no com " associat " potser no ho he fet bé això,ja hem diràs quelcom del tema. GRÀCIES,
MENA

El present és fruit del passat.!!

A la vida totes les accions , bones o dolentes , tornen a nosaltres com una pilota llançada contra la paret.


millor 10.000 Bombers...2.006---44'30
millor mitja Granollers.2.007---1'30'00
millor marató Barna.....2.008---3'27'5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2007 12:08 #152 per Maite_fon (Associat/da)

CRICAJa t'he enviat dos missatges personals amb les dades i seguèixo sortin com " usuari " i no com " associat " potser no ho he fet bé això,ja hem diràs quelcom del tema. GRÀCIES,
MENA


Ja surts com Associat, oh!!! quina poca paciencia que teniu  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2007 13:01 #153 per david (Associat/da)
Hola,

només a títol de informa i tal, ok?  :great:

Hi ha webs que quan fas una acció con compra un producte o tal t'envien un missatge automàtic indicant que tot està ok i que en s'esta processant l'acció. Potser es podria fer servir algun sistema semblant a aquest.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2007 23:09 #154 per crica (Visitant)
Salut companys, que ja som 170.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 09:07 #155 per krlos (Associat/da)
Hola gent, a veure si em podeu donar un cop de ma. He enviat en les darreres 3 setmanes mails a championchip perque em posin com a club el nostre, corredors.cat...pero pasan de mi, ni em responen als correus. Sabeu si s'ha de seguir algun altre pas per poder-ho fer?
Vinga, que tinc ganes de sumar algun punt (i si a Montmelo hagues constat com a Correcat, doncs ja hauria donat els meus primers puntets  :'()


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 09:15 #156 per Maite_fon (Associat/da)
Krlos, quant t'apuntis a les curses, tú posa com a equip: corredors.cat. Potser ja ho fas i jo em faig la llesta  :whistle: pero el Zenon, una vegada va enviar el mail a Championchip, a la seguent cursa ja va posar com a equip CORREDORS.CAT i cap problema.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 09:57 #157 per krlos (Associat/da)
Per la de Pineda ja estic apuntat com a coredor.cat, pero crec haver llegit en algun altre fil, que si a championchip no constes com a tal, no et comptabilitza de cara a la clasificacio per equips. Igualment crec que els de championchip deurien de contestar els mails. El dia que em vaig inscriure va ser 12 hores abans de la cursa de bombers, i fins i tot em van respondre al mail d'inscripcio, pero ara es que he enviat 3 mails desde comptes diferents en 3 setmantes...i res de res


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 10:26 #158 per jordi42 (Visitant)
Karlos, has enviat un mail a aquesta adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., normalment els canvis van ràpids.

Si Championchip no et canvia les dades no puntuaràs per corredors.cat, revisa també la teva inscripció a la web de la lliga: http://www.championchip.cat/lliga2007/index.php





Jordi
2h 44’ 43”  Marató de Sevilla 2009
I ara.... 4+3=9!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 11:34 #159 per krlos (Associat/da)

Karlos, has enviat un mail a aquesta adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., normalment els canvis van ràpids.

Si Championchip no et canvia les dades no puntuaràs per corredors.cat, revisa també la teva inscripció a la web de la lliga: http://www.championchip.cat/lliga2007/index.php


Si, 3 mails a la mateixa adreça que em comentes...i pasan de tot. Podeu fer alguna gestio des de l'asociacio corredors.cat?
I si, vaig revistant la meva isncripcio cada poc dies i les dades no varien mai. El Club esta en blanc.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2007 13:34 #160 per maricel (Visitant)

Karlos, has enviat un mail a aquesta adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., normalment els canvis van ràpids.

Si Championchip no et canvia les dades no puntuaràs per corredors.cat, revisa també la teva inscripció a la web de la lliga: http://www.championchip.cat/lliga2007/index.php


Si, 3 mails a la mateixa adreça que em comentes...i pasan de tot. Podeu fer alguna gestio des de l'asociacio corredors.cat?
I si, vaig revistant la meva isncripcio cada poc dies i les dades no varien mai. El Club esta en blanc.

Krlos jo també estic igual,
El divendres vaig enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. al matí i la cursa del Margallo no estic a la lliga o sigui segons Dani hauria aconseguit 90 punts
Quina llàstima!!!

Repeteixo el que ha dit krlos hi ha alguna manera de poder solucionar aquesta actualització? possiblement no vaig estar a temps ,però m’agradaria si hi ha algú en aquest fil em pugues assessorar
Gràcies

No miris enrere que vinc!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.