Sopar CoRReDoRS.CaT 2016 (26/02/16)

Sopar CoRReDoRS.CaT 2016 (26/02/16)

28 febrer 2016 23:10 #241 per jordi mas (Associat/da)
No , penso que ha col·locat la safanòria.  :he:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 23:14 #242 per obadia (Visitant)
Gràcies als organitzadors per un sopar Genial,

Gràcies al CarlesCat (per les fotos) i al Profe (pel vídeo) per donar-nos l'oportunitat de reviure'l.

Gracias a ti Zenon.

Salut Companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 23:26 - 28 febrer 2016 23:30 #243 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Un altre encantat amb el sopar  :love: :love: :love:

Es amé, distret, et treu somriures i emocions, te un ex-mister com a speaker, un ex-presi com a realitzador, un mon de col.laboradors, un show amb un premis assegurats, un tou de companys amb qui xerrar sense estar suat i a mes uns reporters audio-visuals com no hi han...

Que mes es pot demanar?

Zenon gràcies per les teves paraules  8)

I per cert per l'any que ve hi haurà com a minim un video  :beurk:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 23:33 #244 per Debutante (Associat/da)
Dono a coneixer els finalistes i els guanyadors de cada categoria. També poso entre parentesis aquells finalistes que no van arribar a ser-ho per no venir al sopar. Així els hi donarà més rabia no haver vingut. :he:

Millor foto
CarlesCat, ManoloM i RugbyMan ==> ManoloM
(tot i que la foto de RugbyMan era de pinelli31)

Més postureo
Grinta, MIGUEL SBD i Tete Xavi ==> Tete Xavi
(Rafa Perez)

Millor crònica
Danili, koldo i ToniVLC ==> danili

Mister
CarlosHB, meep i Hansi ==> CarlosHB
(rutxi, Danistal i nyef)

Miss
Grinta, Mona i OLympicGAmes ==> OLympicGAmes
(No Surrender)

Correcat Nou
Estanis13, JRDi69 i ToniVLC ==> ToniVLC
(guiri, hectorH2o)

Correcat Nova
Mariona76, Rosae i SilviaAbello ==> Mariona76

Més Polivalent
Debutante, ManoloM i rubens ==> ManoloM
(rutxi, oriol, krlos, galtix, R3, Danistal)

Més Patós
Fiber, Koldo i solteron ==> solteron

Especial
Jorfer, ManoloM i Zenon ==> Zenon :love:

Enhorabona als guanyadors.

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 23:47 #245 per Debutante (Associat/da)
Una vegada penjats els guanyadors dels Premis Pastanaga donem per tancat el sopar definitivament.

Com a organitzadors ens sentim orgullosos del resultat. Ha millorat l'assistència respecte altres anys anteriors. Ens agarada anar llegint els comentaris que esteu posant. Gràcies.

També m'agradaria donar l'enhorabona als guanyadors dels premis, tant de la Lliga com Pastanagues, carlotes, safanories o com li vulgui anomenar en ToniVLC.

Per desgràcia sempre em quedo amb la sensació de no haver pogut parlar més amb vosaltres. Els nervis dels preparatius i que després de la Gala no em vaig quedar a ballar, fa que marxés amb aquesta sensació. Ho sento molt.

Com a punt negatiu veure com no es va fer cap video nou. Una vegada més corroborant el que fa molt temps penso. Som 900 aprox però tot penja a les esquenes d'uns pocs. I cada vegada aquests pocs es van esgotant i refredant. Compte amb això de cara a futures edicions.

Ens hagués agradat guardar la selecció de videos per al 10é aniversari. Però al no tenir cap video vam haver de fer-ho aquest any. Haurem de veure que passa l'any vinent i que volem fer.

L'any vinent celebrem els 10 anys d'associació. Exactament el 20 de Gener de 2017. Casualment cau en divendres... Potser ja tenim data pel proper sopar? Reserveu la data a les vostres agendes per si de cas.

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 07:58 #246 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Debutante

Bona feina a tu I per l'organització  :yes: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 08:04 #247 per EDJ (Visitant)
Fantàstic sopar. Felicitats als premiats i gràcies per les fotos CarlesCat i pel video del Profe. I moltes gràcies Zenon per les teves paraules.

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 09:33 #248 per curat (Associat/da)
Zenon,
:love: :love: :love:

Debutante,
Bona reflexió!  :great:
Ja tinc el 20 de gener de 2017 reservat a l'agenda  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 09:40 #249 per meep (Associat/da)
Us penjo més: FOTOS DEL SOPAR

Han passat volant, i ja n'hem fet 10.
Recordo el primer, a l'hotel Don Càndido de Terrassa, tot just després d'haver-se constituït l'associació, on vam fer feliç al Markinhos, presentant les diferents propostes d'equipació, o poc després a la platja de Castelldefels gravant el vídeo de "Corredors de Foc"...ens fem vells!

És una llàstima que amb tants grups d'entrenament i amb tanta assistència al sopar ningú s'animi a fer una mica el pallasso, com en el seu dia vam fer el GPT, els Friends, el SimonRun, Els MJP, La Ciutadella Esmeralda,...

La veritat és que independentment de la implicació dels associats, amb el Debu ens ho passem molt bé organitzant-ho, però és esgotador començar a les 16h (dormint poc la setmana anterior, preparant-ho tot) i fa ràbia quan acabes no poder estar en condicions de petar la xerrada tranquilament.
Tinc ganes de venir al sopar amb les mans a la butxaca, i és per això que aquest ha sigut el meu últim sopar a la Comissió Pastanaga.
Si segueix el Debu l'èxit està garantit, i si no ho fa, segur que apareixerà algú que ho farà gairebé tant bé com ell (em sap greu pel succesor, però ell ha posat el llistó mooooolt alt).

Gràcies a tots per venir, i sobretot als que ens heu ajudat a que tot surti de conya: Al CarlesCat per venir a fer de fotògraf oficial a l'arribada, als GPT Friends per venir a fer d'avitualladors i claca a l'entrada, al ManoloM i a la Belenka per entregar pitralls, al DJ Danili, a les Laures de Sylmar i l'hotel per fer-ho tot tant fàcil, i a la resta de la Comissió: Alèxia, nena, Dani i Debu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 12:15 #250 per Jorfer (Associat/da)
Meep, Debu  i resta de comissió gràcies per tot  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 12:40 #251 per Grinta (Associat/da)
En la línia del que ja han dit els meus companys...
Agrair tothom la vostra implicació. Es veu molt de curro a darrere i sap greu que tot ho facin sempre els mateixos  :whip:
El sopar genial però amb poc temps per a xerrar amb tants i tants companys.
Zenon moltes gràcies  :love:
Fotògrafs i vídeo, comissions, organitzadors, un 10!
Vaig riure moltíssim amb els vídeos, però jo no em veig capaç de fer quelcom semblant que estigui una mica a l'alçada, la veritat  :whistle:
Gràcies una altra vegada i sobretot per les nominacions. Bé, la del postureo no em va agradar gaire  :grrrrrr: però aquest any em penso esforçar i ho direu amb raó, jajaja  :party:
Apa, reservat el 20 de gener de 2017  :great:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 14:31 #252 per Zenon (Visitant)
Felicidades a la comisión por vuestro esfuerzo y dedicación.

Jordi, para ser sincero temía este momento, pero lo entiendo. Yo particularmente te quiero agradecer lo mucho que has hecho y sigues haciendo por la asociación.


Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 16:11 #253 per socanna (Associat/da)
Debu tota la raó del món...... En el tema vídeos...cada any elsde l'es-ka-mot ho diem.... i al final  :whip: :whip: :whip:
L'any que ve el 10è aniversari.... no podem fallar :whistle: :whistle:
Meep moltíssimes gràcies per la teva dedicació :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 22:36 #254 per JoanDeGracia (Associat/da)
En relació al tema dels vídeos, ja tinc en ment un que es podria preparar per la propera edició.... ja us ho aniré comentant per aquí o quan ens veiem.
8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 22:43 #255 per guissona (Associat/da)


Tinc ganes de venir al sopar amb les mans a la butxaca, i és per això que aquest ha sigut el meu últim sopar a la Comissió Pastanaga.


Ja era hora que pleguessis, kbró  :love: :love: :love:

Moltes gràcies a tu i a la resta de la comissió. :great: :great: :great:

Vaig veure molta gent amb qui no vaig poder parlar, osti.  :no: :no: :no:


Zenón,  :love: :love: :love: :love: les teves paraules... :surprised: :surprised: :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 09:56 #256 per Tiny (Associat/da)
Jo també vaig assistir al sopar i m'ho vaig passar molt bé!

Vull agrair a tots els companys voluntaris que van ajudar
en l'organització del sopar. Especialment al debutante i al meep 
:moltes gràcies per les hores que hi dediqueu... :yes:

Com sempre, em fa faltar temps per saludar a molts companys...que vaig
veure de lluny :oops: 

A vegades penso si no seria millor fer un sopar més del tipus pica-pica en
que no estiguessim sentats tanta estona..

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 10:13 #257 per David C (Associat/da)

A vegades penso si no seria millor fer un sopar més del tipus pica-pica en
que no estiguessim sentats tanta estona..


Si, just ho comentavem amb l'alba. Aixi hi ha mes temps per xerrar amb tothom

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 11:09 #258 per piri (Associat/da)

Mooooltissimes gràcies als organitzadors!

És molt meritori haver fet del sopar una de les dates més especials per l'associació  :great:

I també volia unir-me a les felicitacions de tots els premis pastanga i als líders de les diferents categories de la LLiGaCoRReCaT.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2016 12:10 - 05 Mar 2016 12:13 #259 per Hansi (Associat/da)
Un altre sopar de Corredors.cat, o com diem en el nostre tòpic habitual després de les maratons (i altres curses): "una més a la saca" :sarcastic:. No recordo a quants sopars he estat, potser me n'he perdut dos o tres, els primers. La gent va variant, excepte alguns que ens mantenim, però sempre ens ho passem bé i sortim més contents de com havíem entrat, i això val molt.

Són gairebé 9 anys els que porto veient aquests cracks fent moltíssim per l'associació, no només els sopars, moltíssim!, i mai els ho agrairem prou. Han construït ells sols una bona part dels fonaments, estructura, parets i teulada de l'edifici que és Corredors.cat en el món de l'atletisme popular a Catalunya. Són el Debu i el meep, i també un altre grupet de persones afins a ells que sovint queden en l'ombra, però també tenen molt de mèrit.

No sé què esdevindrà el futur dels sopars correcats, però com es diu en castellà: "que nos quiten lo bailao". Amics meus, us agraeixo infinitament tantíssimes bones estones en aquesta gala anual!

Zenon, eres muy muy muy grande. Gracias por hacernos llegar tu mensaje, gracias por ser como eres, un ejemplo para todos los que tenemos la suerte de ser tus amigos.

Carlescat i profe, magistrals els vostres reportatges gràfics, moltes gràcies! Meepy, va, el teu també està bé :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2016 13:45 #260 per Josep58 (Associat/da)
Meep moltes gracies pel reportatge fotogràfic i amb el Debu fer possible cada any el sopar  :great:

Molts gràcies per tots aquests anys de dedicació a l'associació, et mereixes poder continuar gaudint de la mateixa d'un altra manera  8)

Zenon  :love: :love: :love:  tu mensaje m'emociono te lo aseguro  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.