Totes les mitges maratons de Catalunya (per asfalt)

Totes les mitges maratons de Catalunya (per asfalt)

03 febrer 2016 01:01 - 09 Nov 2016 13:17 #1 per Buff! (Associat/da)
Gener
Sitges
Terrassa
Santa Coloma de Gramenet

Febrer
Granollers
Barcelona
Balaguer          www.runners.cat/ca/esports/runners/mitja...-balaguer/36233.html    
Cambrils          www.halfmarathonseries.com/mitjadecambrils/index_cat.html
Gavà                   www.mitjagava.cat/

Març
Amposta          amposta10mil.blogspot.com.es/
Banyoles           www.cnbanyoles.cat/ca/noticies.aspx
Valls                  www.halfmarathonseries.com/mitjadevalls/index_cat.html

Abril
Montornès        www.mitjamontornes.com/
Girona                www2.girona.cat/ca/curses_girona
Blancafort        www.mitjablancafort.cat/
Calella                www.gesport.cat/mitjamaresme/
Olot                    www.cnolot.cat/catalan/esdeveniments-mitja-marato

Maig
Empúries
Tossa
Tàrrega
L'Ametlla de Mar
Igualada

Juny
Hospitalet de l'Infant

Setembre
Sabadell

Octubre
Sant Cugat del Vallès
Puigcerdà
Roda de Ter
Vendrell
Mollerussa
Castelldefels
Reus

Novembre
El Prat de Llobregat
Lleida     
Ripoll
Tarragona

Desembre
Figueres            www.mitjafigueres.org/
Mataró                          
Vilanova i la Geltrú
Salou                             
Vilafranca del Pendès


Aquest és el calendari de les mitges que a dia d'avui es farn a Catalunya, excloses les de muntanya i les de superfície no asfàltica, encara que algunes poden tenir un petit tram del seu recorregut, com per exemple Puigcerdà. És un fil obert a tothom que hi vulgui incorporar les seves dades,  8) encara que no es tingui la fita de fer-les totes.

L'orgien d'aques fil és aquí  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=9393.705 quan a finals del 2010 en Dani i en koldo  :great: van plantejar el repte de córrer en totes algun cop.  :party:
Al llarg d'aquest temps s'ha fet difícil poder seguir el calendari i la relació dels companys que hi han volgut incloure les seves curses, degut als canvis que han sovintejat al calendari. Per això s'ha creat aquest full amb la finalitat de que sigui més senzill i participatiu.

docs.google.com/spreadsheets/d/17sarDRzC...GDs/edit?usp=sharing

Com veureu, hi una pestanya amb el nom "Mitges" que conté les proves del calendari actual, i una altra que diu "Altres mitges" on hi consten les que han deixat de celebrar-se. Així, quan una cursa que ara és fora del calendari hi torni, només caldrà canviar-la de fulla i ja estarà actualitzat. I el mateix a l'inrevés.
El procediment és molt simple: només heu d'introduïr el vostre nick i la xifra "1" a la casella de cada cursa que tingueu feta i automàticament s'actualitzarà la suma total. Per més facilitat visual, canvieu el color de fons.
És públic però no he trobat la manera de que ho sigui l'edició, així que només heu de demanar l'accés des del mateix full i ja us ho faré arribar. Si ho preferiu, o us fa mandra, :he: ho publiqueu i ja l'actualitzaré.
Probablement faltin curses a "altres" (espero que en danili hi doni un cop de mà) ;) i si hi trobeu alguna errada o coses a millorar, és obert a la vostra col·laboració.
:love:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 09:22 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bona feina Buff jo porto 18 fetes d'aquest llistat  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 09:28 #3 per (Visitant)

30 Sí
1 Altres (Berga 2009)

7 No (Balaguer, Cambrils, Amposta, Banyoles, Blancafort, Puigcerdà i Reus)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 13:08 #4 per xavierv (Visitant)
Bones,

M'agrada molt aquest tema, perquè també estic fent bastantes mitges maratons i estic força atent al calendari català.

De les que he fet, trobo a faltar 1 mitja marató a la llista, la d'Ametlla de Mar que enguany ja celebrarà la segona edició, i si no recordo malament, era 100% asfalt.

I sense ànims de polemitzar, sinó simplement de donar la meva opinió, mitges maratons com les de Sitges o les del Mediterrani les posaria molt en dubte que cumpleixin els requisits per estar en aquesta llista. La primera amb llargs trams de passeig i la segona, un tram llarg per carril bici, si no recordo malament.

Vagi per endavant que per mi les considero mitges maratons de ruta / asfalt, i segurament costa molt ajustar a vegades el criteri "asfaltero" "ruta" , etc.

I bona feina per l'Excel del Buff.

Salut.

Xavier Varias
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 13:47 #5 per Jorfer (Associat/da)
Bona feina
He demanat sol·licitud per a poder editar i escriure les meves  :wink2: :wink2: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 14:09 #6 per Kiske (Associat/da)
Idem de Idem  :intello: :intello:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 14:47 - 03 febrer 2016 14:52 #7 per Jordi (Associat/da)
M'agrada, gracies  :great:


Salut!
Jordi

EDITO: En porto 7 hi haurem de posar remei  :oops:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 17:26 #8 per curat (Associat/da)
També he sol·licitat poguer editar per incloure les que he fet  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 18:39 - 03 febrer 2016 20:20 #9 per Buff! (Associat/da)

I sense ànims de polemitzar, sinó simplement de donar la meva opinió, mitges maratons com les de Sitges o les del Mediterrani les posaria molt en dubte que cumpleixin els requisits per estar en aquesta llista. La primera amb llargs trams de passeig i la segona, un tram llarg per carril bici, si no recordo malament.
Vagi per endavant que per mi les considero mitges maratons de ruta / asfalt, i segurament costa molt ajustar a vegades el criteri "asfaltero" "ruta" , etc.


Ho comparteixo i la cosa ja ve de lluny, només cal anar al fil original. :rofl:

Ja que es tracta d'una nova versió, a més de canviar el mètode de registre també seria convenient establir un criteri per determinar la pertinènça o no a la categoria d'asfalt.  :glasses:
Per simplificar i aprofitant que la distància oficial són 21,097 km, suggereixo que si una mitja no supera els 20km. asfaltats quedi fora del calendari.
Encara que això potser obrirà el debat per si la mesura d'aquest 20 km. en una determinada cursa és o no correcta. :whistle: 

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 19:01 #10 per jordi mas (Associat/da)
Penso que ho fet bé, però no n'estic del tot segur.
Respecte la segona llista ; Buff, com pot ser que et deixis Pont de Suert ? , que vas anar a fer-la i es va suspendre  :oh:

També tinc dubtes respecte la del Club Natació Catalunya. Antigament recordo anar a buscar el dorsal allà per la mitja de Barcelona, que penso que organitzava, però suposo que la que poses a la llista és una de diferent que no he arribat a conèixer.

A Figueres vaig fer una mitja que es deia del Castell de San Ferran, de la qual només s'en van fer dues edicions, i no veig al llistat.

Gràcies per aquesta tasca Buff !!

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 19:04 #11 per curat (Associat/da)
Actualitzat!!!  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 19:22 #12 per Hansi (Associat/da)
Jo també he omplert el meu caseller :party:. Que gran, Buff!, feina molt bona i ara tindrem molt més endreçat i pràctic el llistat!

Actualment, me'n queden dues només: Blancafort i Amposta. Es nota que durant uns anys vaig ser un dels participants actius en aquest repte..."culpa" del Koldinho :love:, que em va motivar a acompanyar-lo a mooooltes de les que ell anava a fer. Va ser molt divertit! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 20:15 - 03 febrer 2016 20:19 #13 per Buff! (Associat/da)

Respecte la segona llista ; Buff, com pot ser que et deixis Pont de Suert ? , que vas anar a fer-la i es va suspendre  :oh:
També tinc dubtes respecte la del Club Natació Catalunya. Antigament recordo anar a buscar el dorsal allà per la mitja de Barcelona, que penso que organitzava, però suposo que la que poses a la llista és una de diferent que no he arribat a conèixer.
A Figueres vaig fer una mitja que es deia del Castell de San Ferran, de la qual només s'en van fer dues edicions, i no veig al llistat.


La memòria falla, en lloc del Pont de Suert he ficat Sort.... :rofl: Ja és rectificat
Jo tampoc vaig córrer mai la del CN Catalunya i desconeixo si és "l'avantpassat" de la mitja de BCN. Caldrà acudir a l'arcadi que per aquells temps era redactor a la revista Marathon, o en danili l'home més documentat del fòrum.
La del Castell de Sant Ferran hi consta com a Figueres.
Gràcies per la col·laboració!
  8)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 20:27 #14 per jordi mas (Associat/da)

Respecte la segona llista ; Buff, com pot ser que et deixis Pont de Suert ? , que vas anar a fer-la i es va suspendre  :oh:
També tinc dubtes respecte la del Club Natació Catalunya. Antigament recordo anar a buscar el dorsal allà per la mitja de Barcelona, que penso que organitzava, però suposo que la que poses a la llista és una de diferent que no he arribat a conèixer.
A Figueres vaig fer una mitja que es deia del Castell de San Ferran, de la qual només s'en van fer dues edicions, i no veig al llistat.


La memòria falla, en lloc del Pont de Suert he ficat Sort.... :rofl: Ja és rectificat
Jo tampoc vaig córrer mai la del CN Catalunya i desconeixo si és "l'avantpassat" de la mitja de BCN. Caldrà acudir a l'arcadi que per aquells temps era redactor a la revista Marathon, o en danili l'home més documentat del fòrum.
La del Castell de Sant Ferran hi consta com a Figueres.
Gràcies per la col·laboració!
  8)



Gràcies Buff.  :great:
M'apuntaré Figueres.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 20:34 - 03 febrer 2016 20:36 #15 per anrool (Associat/da)
Si tal com dieu per aquí, la del CN Catalunya es l'avantpassat de la actual mitja de Barcelona. Les primeras edicions van ser a la part alta de Barna,voltants del parc Guell.

Es trova a faltar una de las mes rápidas del secla passat, Badalona. Aviam si es torna a recuperar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 20:34 - 03 febrer 2016 20:37 #16 per jordi mas (Associat/da)


Això ho van donar a la mitja de BCN del 98

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 20:38 - 03 febrer 2016 20:43 #17 per Buff! (Associat/da)
Doncs trec CN Catalunya d'altres mitges. Badalona ja hi consta. Gràcies! 8)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 22:17 #18 per Jordi (Associat/da)
Actualitzat  :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 22:20 #19 per Ancar (Visitant)
Buff! Enhorabona pel fil, i pel nou sistema de comptabilitzar-les. És una tasca encomiable. :great: :great:

Jo també des que vaig deixar de buscar marques i em vaig adonar de les que portava, vaig començar a col•leccionar-les. Intentaré posar les meves.

Cal comentar que no sé si són cent per cent asfalt, però hi ha tres per terres tarragonines que no veig incloses: Tortosa (a més de la del Llop), L'Ametlla de Mar i Hospitalet  L'Infant (les dues primeres, ja es van fer l'any passat).

Per a més informació:
www.halfmarathonseries.com/

I de les desaparegudes, l'any 2004 es va fer una única edició a Lloret de Mar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 23:36 #20 per guissona (Associat/da)
Excel.lent feina, Buff!

La mitja que has posat a Guissona, a l'apartat d'altres mitges, s'anomenava Campionat de fons de La Segarra.

Jo la vaig córrer un any, quan encara ni corria ni se'm passava pel cap. Però llavors era només de 18kms. Més endavant, les últimes edicions crec recordar, la van fer mitja marató.

Uns dels organitzadors eren els germans Solé, un dels quals, el Bep, va ser molts anys director tècnic de la marató de Barcelona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.