Avituallament Correcat Zurich Marató Barcelona 2017. 12.03.2017

Avituallament Correcat Zurich Marató Barcelona 2017. 12.03.2017

12 Mar 2017 21:21 #161 per No Surrender (Associat/da)
[move]Millons de gràcies a tots!!!! [/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2017 21:38 #162 per Sergi42195 (Associat/da)
miqueljardi, que heavy ...  :surprised: El preu de la inscripció no dona per aquests assumptes?

Moltes i moltes gràcies a la avituallament correcat És genial arribar-hi

Ho feu collonut i mai em cansaré de agraïr el vostre voluntariat al igual que el de la resta que tenim a la marató.

Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2017 22:46 #163 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Moltes gràcies a tots! Sou part del meu èxit en el meu debut a la Marató. La veritat que estava molt fotut quan he arribat a l'avituallament, però els vostres ànims m'han aixecat les ganes per recuperar ritme perdut. Al final 3h04'35" en el meu debut

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2017 23:04 #164 per aurelian (Associat/da)

Bon ambient com sempre, bon avituallament, bona gent, però mala organització. No de Cristina ni de Wolves, sino de RPM. No se si és habitual o no, però el que ha passat amb Kipchumba no te nom. Un dels principals favorits a guanyar a petat i s´ha trencat. Ha arribat al km 38 de la Catedral caminant i fet pols. Hem contactat amb la Creu Roja i amb l´organització per tal que algú es fes càrrec d´ell i ningú es feia responsable. El de l´organització ha dit que s´assegués i que quan passés algún cotxe ja se l´emportarien. (PEr cert, jo que sàpiga no ha passat cap cotxe preguntant per ell)I els de la creu roja que com no tenia res trencat no feien res per ell. I que ha passat? Doncs que he hagut de dir-li amb el meu pobre anglès i el seu encara pitjor que si volia el portava a la meta en METRO!!!! (Si, en Metro a un tio que fa la Marató en 2.08). Mort de fred, tremolant, els de la Creu Roja fins i tot no li volien deixar en principi la manta (encara que després si), li he hagut de deixar la meva xaqueta, portar-lo caminant, abraçat perquè tremolava de fred. La gent alucinava en el metro al veure'l.
Al final he pogut deixar-ho a la carpa de la meta, on estaven les figures. Hillary super content i feliç i agraeit, em preguntava si jo era de l´organització, i jo li deia que no, que simplement era un voluntari. Suposo que li hem donat una bona imatge dels voluntaris però no se si tindrà la mateixa de l´organització de la Marató
Estic content del que he fet, però crec que l´organització s´ho ha de fer mirar, i buscar solucions a aquests casos. Osigui, nois, som voluntaris!!!! i estem per ajudar, i com diu la samarreta, i'M HAPPY TO HELP YOU


Que fort  :surprised: :surprised:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2017 23:23 - 13 Mar 2017 00:04 #165 per mario.cat (Associat/da)

Bon ambient com sempre, bon avituallament, bona gent, però mala organització. No de Cristina ni de Wolves, sino de RPM. No se si és habitual o no, però el que ha passat amb Kipchumba no te nom. Un dels principals favorits a guanyar a petat i s´ha trencat. Ha arribat al km 38 de la Catedral caminant i fet pols. Hem contactat amb la Creu Roja i amb l´organització per tal que algú es fes càrrec d´ell i ningú es feia responsable. El de l´organització ha dit que s´assegués i que quan passés algún cotxe ja se l´emportarien. (PEr cert, jo que sàpiga no ha passat cap cotxe preguntant per ell)I els de la creu roja que com no tenia res trencat no feien res per ell. I que ha passat? Doncs que he hagut de dir-li amb el meu pobre anglès i el seu encara pitjor que si volia el portava a la meta en METRO!!!! (Si, en Metro a un tio que fa la Marató en 2.08). Mort de fred, tremolant, els de la Creu Roja fins i tot no li volien deixar en principi la manta (encara que després si), li he hagut de deixar la meva xaqueta, portar-lo caminant, abraçat perquè tremolava de fred. La gent alucinava en el metro al veure'l.
Al final he pogut deixar-ho a la carpa de la meta, on estaven les figures. Hillary super content i feliç i agraeit, em preguntava si jo era de l´organització, i jo li deia que no, que simplement era un voluntari. Suposo que li hem donat una bona imatge dels voluntaris però no se si tindrà la mateixa de l´organització de la Marató
Estic content del que he fet, però crec que l´organització s´ho ha de fer mirar, i buscar solucions a aquests casos. Osigui, nois, som voluntaris!!!! i estem per ajudar, i com diu la samarreta, i'M HAPPY TO HELP YOU


Pero que me cuentas Miquel ??  :surprised: :surprised:
Que fort, no?  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Has fet el que tenies que fer. Un "aplaus" Miquel.  8) 8) 8) 8)

Per cert, moltes gràcies a tot l'avituallament. Quan he començat a anar malament, només tenia l'alicient d'arribar al 38 per que era conscient de que em donarieu forçes. I així ha estat. Moltes gràcies a tots.  :yipi: :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 08:16 #166 per wolves (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per la vostra entrega, entusiasme i dedicació.
Especialment a en Miquel Jardi. Noi, el teu gest no té preu. Ni nom.
Donarem trasllat d' aquesta aventura a l'organització. No en tinguis cap dubte. Desconec com es gestionen aquest tipus d'incidències perque no m'ha tocat mai patir-les, però dic jo que per aquests atletes deu haver-hi alguna solució noo??
Ja m'extendré amb més calma en un altre moment.

Vagi bé!!

wolves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 08:22 #167 per JJ_SBD (Associat/da)

Bon ambient com sempre, bon avituallament, bona gent, però mala organització. No de Cristina ni de Wolves, sino de RPM. No se si és habitual o no, però el que ha passat amb Kipchumba no te nom. Un dels principals favorits a guanyar a petat i s´ha trencat. Ha arribat al km 38 de la Catedral caminant i fet pols. Hem contactat amb la Creu Roja i amb l´organització per tal que algú es fes càrrec d´ell i ningú es feia responsable. El de l´organització ha dit que s´assegués i que quan passés algún cotxe ja se l´emportarien. (PEr cert, jo que sàpiga no ha passat cap cotxe preguntant per ell)I els de la creu roja que com no tenia res trencat no feien res per ell. I que ha passat? Doncs que he hagut de dir-li amb el meu pobre anglès i el seu encara pitjor que si volia el portava a la meta en METRO!!!! (Si, en Metro a un tio que fa la Marató en 2.08). Mort de fred, tremolant, els de la Creu Roja fins i tot no li volien deixar en principi la manta (encara que després si), li he hagut de deixar la meva xaqueta, portar-lo caminant, abraçat perquè tremolava de fred. La gent alucinava en el metro al veure'l.
Al final he pogut deixar-ho a la carpa de la meta, on estaven les figures. Hillary super content i feliç i agraeit, em preguntava si jo era de l´organització, i jo li deia que no, que simplement era un voluntari. Suposo que li hem donat una bona imatge dels voluntaris però no se si tindrà la mateixa de l´organització de la Marató
Estic content del que he fet, però crec que l´organització s´ho ha de fer mirar, i buscar solucions a aquests casos. Osigui, nois, som voluntaris!!!! i estem per ajudar, i com diu la samarreta, i'M HAPPY TO HELP YOU


No ens coneixem però aquests detalls et fan moolt gran! 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 08:40 #168 per pinelli (Associat/da)
moltissimes gracies pels anims  :love: :love: .. sou els millors .. l'empenta que doneu , no te preu ..  em vaig sentir el millor tratat .. collons .. que grans ... anims , birra , aigua , fruits secs .. tot aixo sense parar ..  :love: ..

lo del atleta africa no te nom ..  una vergonya .. gracies migueljardi ..

wolves .. aquest any portava millor cara ehhhh  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 09:19 #169 per Jorfer (Associat/da)
Com sempre una càrrega d'adrenalina el sentir els vostres crits. Sou molt grans.
Moltes gràcies!!! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 12:07 #170 per Alfons 99 (Visitant)
Miquel, ets molt gran  :great:

Sempre penso que acaben sent els "grans" més humils aquells qui fan més coses. Els que es diuen grans i ho fan tot per la fama i la pasta de vegades no arriben a l'altura dels "miquels".

Gràcies, company!!!

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 13:48 #171 per wolves (Associat/da)
Aquest any sí, noi!!!! I me n´alegro!!!  ;)

wolves .. aquest any portava millor cara ehhhh  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 16:32 #172 per socanna (Associat/da)
:surprised: :surprised: :surprised: Jo estava al avituallament i d'això que expliques Miquel Jardí no en sabia res..... Pobre noi....
Tots vam trobar molt estrany que aneessin davant dues llebres.... i tardés tanta estona a passar un altre atleta... :neutral: en aquest sentit, ho vam comentar, i tots pensant que els atletes que suposadament anaven amb les llebres, s'havien retirat, i evidentment ben atesos....
Bona feina la teva Miquel :love:

Per part meva, i com els altres anys que he anat al avituallament, acabo sense veu :neutral: i es que no puc parar de cridar i animar als corredors :party: :party: Molt bona feina dels voluntaris i moltes gràcies a la Cristina i wolves per la seva dedicació :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 17:17 #173 per Karnaplosky (Visitant)
Antes de escribir nada quería pasarme primero por aquí a daros las gracias. Pasar por el 38 es la hostia. En el 2013 me envenené con el Maratón de Barcelona dando agua con vosotros, cuatro años despues paso y fue la hostia de emocionante.

Alfons, lamento haberte dejado chorreando sudor, no pude evitar abrazarte tío  :mdr:

Gracias y enhorabuena

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 19:39 #174 per Antirco (Associat/da)
Gracias Km 38,  :love: :love: :love: :love:
Os aseguro que cuando ya vamos en el 35 pensar que faltan 3 para llegar a vosotros es una dosis de anedralina que se agradece.
Lo malo viene al girar Vía layetana y volver a la realidad, pero bueno , para entonces sólo quedan 4  :whip: :whip: :whip:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 23:22 #175 per meep (Associat/da)
Abans de res: Moltes gràcies per un avituallament tant collonut!
Pell de gallina quan hi passes! Sou molt grans!

En referència a l’incident que ha explicat el Miquel Jardí:
Tots els que coneixem al Miquel sabem que és un tros de pà i que té un cor que no li cap al pit (...i això que d’espai no n’hi falta  :mdr:)
Vagi per davant que jo crec que va fer bé, si ell va pensar que havia d’acompanyar al corredor a l’arribada en metro, quan veia que agafava fred,  i que des de l’Ajuntament agraeixen aquest detall.

Al llegir el post he trucat al Miquel per a que m’expliqués els detalls del que va passar i poder-ho tractar amb la resta de membres del comitè promotor.

Per simple sentit comú, sembla totalment lògic que no s’emportin en ambulància a un atleta que  “ha punxat” a l'arribar al mur, sense una motivació mèdica. L’ambulància s’ha de reservar per si cal actuar amb urgència a qualsevol punt del recorregut (Com es va fer en diversos casos, evitant desenllaços fatals. El més greu al Paral·lel).

Pel que sembla la comunicació entre el responsable de l’organització a l’avituallament i el “centre de control” va funcionar i van demanar que s’esperés assegut i abrigat (potser la manta que li van posar era insuficient i de cara a properes edicions caldria tenir més mantes tèrmiques en els punts on hi és la creu roja (però això ja és un tema a incloure al les enquestes que us farem arribar aviat)).
L’organització té vehicles per a recollir als atletes d’èlit, però si no és un tema “urgent”, triguen més dels 10 minuts que va esperar en Miquel per portar en Metro al crack a l’arribada.

Sempre hi ha detalls i temes a millorar, i tractarem aquest tema (i tots els que ens envieu en el qüestionari d’opinió) en la reunió del Comitè Promotor, però personalment crec que el que cal “potenciar”, i afortunadament l’organització de la Marató de Barcelona ho fa molt bé, és l’atenció mèdica urgent a tots  els participants i al llarg de tot el recorregut.



I ara, parlant seriosament  :666:,  dos punts més:

Primer: Aquest paio (...Kipchumba, no?) no té un pèl de tonto! Va tenir clar on havia d’aturar-se: Al millor avituallament de la Marató!! Sabia perfectament que allà el tractarien de luxe i amb molt bon rotllo, i va pensar: “Perquè guanyar la Marató si em puc quedar aquí, tant ben acompanyat”
Corredors.Cat traspassa fronteres  :P :party: :party:

I segona: En la meva radical opinió personal: Si un atlèta d’èlit, el meu cosí Albert, o en Sergi42195 (que va petar de forma espectacular  :666:) es queda penjat al km 31 per cansament... que agafi el metro, o el reculli el seu equip (que per això cobra per córrer)  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2017 09:17 #176 per Alfons 99 (Visitant)

Antes de escribir nada quería pasarme primero por aquí a daros las gracias. Pasar por el 38 es la hostia. En el 2013 me envenené con el Maratón de Barcelona dando agua con vosotros, cuatro años despues paso y fue la hostia de emocionante.

Alfons, lamento haberte dejado chorreando sudor, no pude evitar abrazarte tío  :mdr:

Gracias y enhorabuena


Tu abrazo me encantó, tío. Casi no puedo saludarte; tuve que hacer un mini-sprint parta cruzar porque yo repartía agua al otro lado  :mdr:

Olé, tú!!!

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2017 08:47 #177 per Karnaplosky (Visitant)
El tema es que iba por la izquierda, escuché que me llamaban por la derecha y me cambié a chocar manos.. cosas del flipe.. me dejé atrás al bueno de Biel que se hubiera llevado otro abrazo sudoroso, pero eso es parte de mi crónica que está en el horno  :whistle:

Un pasote tío. :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2017 22:34 #178 per Biel54 (Associat/da)

El tema es que iba por la izquierda, escuché que me llamaban por la derecha y me cambié a chocar manos.. cosas del flipe.. me dejé atrás al bueno de Biel que se hubiera llevado otro abrazo sudoroso, pero eso es parte de mi crónica que está en el horno  :whistle:

Un pasote tío. :smile:


Karnaplosky, para abrazarme a mi lo tenias dificil, tenias que saltar por encima de la mesa, pues estaba reponiendo botellas de agua.  :he:

Con tu saludo fue suficiente, me alegré mucho de verte.  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.