Homenatge al company Zenón Cubillas

Homenatge al company Zenón Cubillas

30 Nov 2017 21:00 - 30 Nov 2017 23:27 #1 per mario.cat (Associat/da)
Encara no ens donarem compte que ja tindrem l’estiu aquí, i farà dos anys que el nostre amic Zenon ja no està amb nosaltres. Bé, si que ho està, ja que jo soc d’aquells que pensa que una persona no ens deixa fins que tothom se n'oblida d’ell. ;) ;)

I per a que això no passi, un grup d’amics ens vàrem plantejar ja fa unes quantes setmanes, fer un petit homenatge al nostre amic.

I que podríem fer? ens vàrem preguntar. I després de molt parlar, vàrem decidir que la millor manera de fer un homenatge al Zenón i per extensió també a la seva família, seria anar a fer la senda Nontxu que els seus amics juntament amb el seu germà Goyo, van crear al poble de la Almunia de doña Godina, a Saragossa, en honor a ell.

La idea es anar a fer aquesta senda i ja que no podem parlar de que sigui molt llarga, fer uns quants quilòmetres més pels camins dels voltants fent allò que més li agradava a ell: córrer . Així mateix, volem deixar constància del modest homenatge i posar una placa de record en agraïment a tot el que ell i la seva família ens ha donat a la Associació. D'aquesta manera, tot aquell que passi per allà i llegeixi la placa, per uns segons, Zenón estarà present a la seva memoria. :) :)

En resum, anar un cap de setmana a la Almunia, fer l’homenatge al nostre company, fer germanor entre els que hi anem com li hagues agradat que fos al nostre estimat Zenon i demostrar a la seva família que ell segueix estant amb tots nosaltres.

Encara que l’agenda no està tancada, la idea és anar el cap de setmana del 14 i 15 d’Abril del 2018. Ens allotjaríem en un hotel de La Almunia i preu del servei està al voltant dels 30-35 euros per cap en habitació doble. En funció dels que hi anem, podrem intentar negociar un millor preu amb l’hotel. El tema del transport, el faríem amb els nostres cotxes i el cost de la benzina ho pagaríem a mitges.

És per això que obrim el present fil per saber qui pot estar interessat en formar part d’aquesta “expedició” i tanmateix també ens agradaria ser receptors de possibles idees i suggeriments que pugueu aportar.

Vinga, no us penseu massa i fem una expedició el més gran possible per rendre aquest modest homenatge al gran company Zenón. S’ho mereix amb escreix. :great: :great: :great:

Organitzadors: Sufridor, Grampy, Agus, mario.cat i la gran ajuda que ens està donant d’assesorament Maite.

Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2017 22:57 #2 per jaume86 (Associat/da)
Mario, i per extenció a la resta, és una iniciativa boníssima!!

Jo segurament no podré venir en aquestes dates però us felicito per aquesta gran idea i us desitjo de tot cor que vagi tot molt bé. Resto a disposició del què pugui ser d'ajuda!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2017 20:48 #3 per Barceruel (Associat/da)
Companys, merci per tirar endavant aquesta iniciativa. En Zenón es mereix aixó i molt més. Em va dir en Grampy que tenieu l’organització força avançada pero no pensava que tant! Bona feina!! La Judith i jo vindrem si no hi ha cap imprevist de darrera hora. I el que necessiteu per part de la Junta no dubteu en dir-ho, que a poc que poguem allà hi serem. :)

Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.- Judith
7.- Barceruel
8.-
9.-
10.-

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2017 21:33 #4 per piri (Associat/da)
Acabo de llegir el fil i, a part d'emocionar-me, la primera cosa que m'ha vingut al cap és felicitar-vos per la iniciativa :great:

De ben segur que miraré bé l'agenda pel 14 d'abril :)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 12:08 #5 per Oriol_TBID (Associat/da)
Moltes gràcies per moure aquesta iniciativa companys/es!!! :great: :great: :great:

La Mei i jo, ens mirarem amb molt de carinyo l'agenda per aquell cap de setmana i, si ens va bé, ens apuntarem el més aviat possible!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 12:28 #6 per Sarcel (Associat/da)
Haguessis anat però no podrà ser perquè he agafat el pack de 3 curses de la Taymory Trail Series i precisament el 15 d'abril toca Allela. Em sembla una molt bona iniciativa :great: i espero que hi pogui anar una bona colla de gent, a gaudir-ho com cal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 13:45 #7 per sergio (Associat/da)
Em sembla una idea collonuda i si no hi ha un imprevist d'última hora Eva i jo vindrem, tant per l'afecte que li tenia jo, com pel que li tenien els meus pares.

Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.- Judith
7.- Barceruel
8.- Eva
9.- Sergio
10.-

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 15:37 #8 per RugbyMan (Associat/da)
Ostres ho acabo de veure

Miraré l'agenda amb carinyo i si tinc disponibilitat allà hi serem

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 14:52 - 11 Des 2017 15:06 #9 per Sufridor (Visitant)

mario.cat va escriure: Encara no ens donarem compte que ja tindrem l’estiu aquí, i farà dos anys que el nostre amic Zenon ja no està amb nosaltres. Bé, si que ho està, ja que jo soc d’aquells que pensa que una persona no ens deixa fins que tothom se n'oblida d’ell. ;) ;)

I per a que això no passi, un grup d’amics ens vàrem plantejar ja fa unes quantes setmanes, fer un petit homenatge al nostre amic.

I que podríem fer? ens vàrem preguntar. I després de molt parlar, vàrem decidir que la millor manera de fer un homenatge al Zenón i per extensió també a la seva família, seria anar a fer la senda Nontxu que els seus amics juntament amb el seu germà Goyo, van crear al poble de la Almunia de doña Godina, a Saragossa, en honor a ell.

La idea es anar a fer aquesta senda i ja que no podem parlar de que sigui molt llarga, fer uns quants quilòmetres més pels camins dels voltants fent allò que més li agradava a ell: córrer . Així mateix, volem deixar constància del modest homenatge i posar una placa de record en agraïment a tot el que ell i la seva família ens ha donat a la Associació. D'aquesta manera, tot aquell que passi per allà i llegeixi la placa, per uns segons, Zenón estarà present a la seva memoria. :) :)

En resum, anar un cap de setmana a la Almunia, fer l’homenatge al nostre company, fer germanor entre els que hi anem com li hagues agradat que fos al nostre estimat Zenon i demostrar a la seva família que ell segueix estant amb tots nosaltres.

Encara que l’agenda no està tancada, la idea és anar el cap de setmana del 14 i 15 d’Abril del 2018. Ens allotjaríem en un hotel de La Almunia i preu del servei està al voltant dels 30-35 euros per cap en habitació doble. En funció dels que hi anem, podrem intentar negociar un millor preu amb l’hotel. El tema del transport, el faríem amb els nostres cotxes i el cost de la benzina ho pagaríem a mitges.

És per això que obrim el present fil per saber qui pot estar interessat en formar part d’aquesta “expedició” i tanmateix també ens agradaria ser receptors de possibles idees i suggeriments que pugueu aportar.

Vinga, no us penseu massa i fem una expedició el més gran possible per rendre aquest modest homenatge al gran company Zenón. S’ho mereix amb escreix. :great: :great: :great:

Organitzadors: Sufridor, Grampy, Agus, mario.cat i la gran ajuda que ens està donant d’assesorament Maite.

Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.- Judith
7.- Barceruel
8.- Eva
9.- Sergio
10.-


Refresco el tema para que no caiga en el olvido

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 19:57 #10 per Jorfer (Associat/da)
Gran i emotiva iniciativa companys.:great: :great: :great:
Si puc combinar-lo m'apuntaré.

Quants quilòmetres té la ruta?
La intenció és fer-la els dos dies o el dissabte o el diumenge?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 20:18 #11 per mario.cat (Associat/da)
Hola Jorfer.

La senda Nonchu es realment curta i la varen crear els seus amics de La Almunia per recordar al company Zenón.

La nostra idea és posar la placa recordatoria en un dels postes que ja identifiquen la senda, a continuació fer-la i allargar el recorregut pels camins dels voltant. Fer una ruta de 10 - 12 k de germanor amb tots els que ens apuntem a fer aquest homenatge ja que de ben segur, això es el que a ell li hagués agradat fer: còrrer amb tot els companys al voltant !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 20:41 #12 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Mario.cat. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2017 14:08 #13 per bernaus (Associat/da)
Una gran iniciativa dels organitzadors d´aquesta trobada.

Faré tots els posibles per anar a l´Almunia el 14 d´abril.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2017 14:57 #14 per Biel54 (Associat/da)
Molt bona iniciativa, a la meva dona i a mi ens fa il.lusió poder venir i participar en el homenatge, nosaltres farem el recorregut curt acompanyant a la familia d'en Zenón.


Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.- Judith
7.- Barceruel
8.- Eva
9.- Sergio
10.- Biel54
11.- Rosa Maria (dona Biel54)

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2017 23:16 #15 per mario.cat (Associat/da)
Vinga nois/es, que quants mes serem, millor ens ho passarem !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2017 14:20 #16 per arcadi42 (Associat/da)
Ostres, jo a tant temps vista no sé si tindré festa aquell cap de setmana. Suposo que no hi haurà problema per què m'hi pugui afegir més endavant quan sàpiga l'agenda....

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2017 18:32 #17 per Sancho (Associat/da)
Queda molt, però de moment, cap de setmana reservat.
Al mateix temps si necessiteu alguna cosa, no dubteu en dir-ho.


Interessats en fer l’homenatge al company Zenón:

1.- Grampy
2.- Sufridor
3.- Agus
4.- Maite
5.- mario.cat
6.- Judith
7.- Barceruel
8.- Eva
9.- Sergio
10.- Biel54
11.- Rosa Maria (dona Biel54)
12,- Kalimero-Sancho

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2017 20:07 #18 per socanna (Associat/da)
A mi també m'agradaria venir. Em reservo dates.

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2017 21:24 - 27 Des 2017 21:25 #19 per miqueljardi (Associat/da)
El cap de setmana d´abans és la Marató de Roma, i no se com quedaré de tocat, però per poc que pugui, compteu amb mi i amb la Gladys

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 18:39 #20 per Sufridor (Visitant)
Nos gustaría saber de los que os habéis apuntado o vais ha hacerlo en fechas breves, cuantos tenéis pensado quedaros a dormir en la Almunia, estamos en contacto con los hoteles de allí, y contra mas seamos intentaremos sacar el mejor precio.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.