Homenatge al company Zenón Cubillas

Homenatge al company Zenón Cubillas

01 Gen 2018 20:30 #21 per Jorfer (Associat/da)
Sufridor en el meu cas aniria anada i tornada el mateix dia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 21:22 #22 per Sancho (Associat/da)
Em quedaria a dormir a l'Almunia, però tampoc tinc problema per anar i tornar el mateix dia, hi ha un Barça - València, Jornada 32 que pot ser molt interessant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2018 09:44 #23 per sergio (Associat/da)

Sufridor va escriure: Nos gustaría saber de los que os habéis apuntado o vais ha hacerlo en fechas breves, cuantos tenéis pensado quedaros a dormir en la Almunia, estamos en contacto con los hoteles de allí, y contra mas seamos intentaremos sacar el mejor precio.


Al final dependerá de los horarios, pero en principio la idea es pasar allí la noche.

Creo que solo se fijó que fin de semana se haría sin especificar si será el sábado o el domingo ni a que hora...

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2018 11:18 #24 per Sufridor (Visitant)
Estamos confeccionando un calendario y un horario a seguir, nos han indicado que hay dos variantes de la senda una de 16 km aproximadamente entre ida y vuelta y otra coger el coche y dejarlo a pie de camino y solo serian unos 3 o 4 km., estamos pensando también el domingo en hacer una comida de germanor con toda la familia de Zenon.

Lo de quedarmos a dormir era para no meternos el mismo día un palizón de 700 km.

La semana próxima iremos dando mas noticias y ampliando la información.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2018 14:13 #25 per Barceruel (Associat/da)
Judith y yo nos quedaríamos a dormir en La Almunia.

Respecto a uno u otro recorrido, por mi parte priorizaría el poder hacerlo todos juntos. Si hace falta ya saldremos a hacer algún otro entrenillo por allí en otro horario, pero la Senda Nonchu será bonito hacerla todos juntos al ritmo del más lento (caminando si es necesario).

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2018 20:19 #26 per socanna (Associat/da)
Em sap greu però no podré venir aquell cap de setmana.

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2018 12:44 #27 per Biel54 (Associat/da)
La meva dona i jo ens quedarem a dormir a l'Almunia.
Nosaltres farem el recorregut caminant, ella no correr i jo actualment no puc fer-ho.
Ja direu si cal anticipar el pagament tant de l'habitació com del cost de la placa.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2018 20:20 #28 per bernaus (Associat/da)
Nosaltres, la meva dona i un servidor, anirem a l´Almunia el dia14, des de Ivars d´Urgell o des de Barbastro. No ens quedarem a dormir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2018 20:46 #29 per mario.cat (Associat/da)
Hola companys.

El proper dos de febrer, els organitzadors del homenatge anem a La Almunia per acabar de tancar una serie de serrells pendents.
Una vegada ho tinguem tancat, obrirem llistes en aquest fil amb diferents opcions d'allotjament, sopar o d'anar el mateix dia. Així mateix també farem public el timing dels dies 14 i 15 d'Abril.
Moltes gràcies pel vostre acolliment a la proposta.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 20:33 #30 per Mona (Associat/da)

mario.cat va escriure: Hola companys.

El proper dos de febrer, els organitzadors del homenatge anem a La Almunia per acabar de tancar una serie de serrells pendents.
Una vegada ho tinguem tancat, obrirem llistes en aquest fil amb diferents opcions d'allotjament, sopar o d'anar el mateix dia. Així mateix també farem public el timing dels dies 14 i 15 d'Abril.
Moltes gràcies pel vostre acolliment a la proposta.

Salutacions.


Perfecte! Ja explicareu els detalls del cap de setmana, m’agradaria venir, tot i que no sé si podré, espero que si!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 14:25 #31 per Barceruel (Associat/da)
Ja que no ho diuen ells, ho dic jo. Fa uns dies els companys que estan organitzant l'homenatge a Zenón es van desplaçar fins a La Almunia de Doña Godina per ultimar detalls. La rebuda que van tenir per part dels amics i familiars d'en Zenón va ser inmillorable. Ja ens ho explicaràn ells quan considerin oportú, pero vull agraïr-lis l'esforç perque tot surti perfecte. Gràcies Mario.cat, Grampy, Agus, Sufridor i Maite.

També sé que s'està valorant la posibilitat de llogar un bus i evitar (qui vulgui) el transport en vehicles particulars. Segurament sortirà millor de preu i, sense dubte, serà més cómode per tornar diumenge després del dinar de germanor.

Deixo unes fotos perque aneu fent dentetes dels paisatges que us perdreu si no veniu. Diuen que a la primavera, quan es farà l'homenatge, és un autèntic miracle de la natura.





2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 19:48 #32 per jaume86 (Associat/da)
Gran treball companys!!

Grans vistes des del mirador i fins i tot m'ha semblat veure el Zenón i tot, són bessons? Germans???

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 19:52 #33 per mario.cat (Associat/da)
Si Jaume. Son bessons.
Jo l'altre dia, em mirava a Goyo i veia al Zenón. :cheer: :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2018 19:56 #34 per jaume86 (Associat/da)

mario.cat va escriure: Si Jaume. Son bessons.
Jo l'altre dia, em mirava a Goyo i veia al Zenón. :cheer: :cheer:


Fa poc que sóc associat i no vaig tenir la sort de conèixer gaire al Zenón, però el seu somriure és etern!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 09:36 #35 per grampy (Associat/da)
Molt bones companys!!!
Efectivament, la semana pasada varem anar a la Almunia per acabar de pulir detalls de cara al cap de setmana del 14-15 d'abril que li farem un gran homenatje al nostre Zenon com es mereix i vuldria, fen esport, tots plegats i amb unes bones cervezes!!!!!
Fins ara no hem dit res al foro perque estavem negociant hotel i restaurant, i voliem fer la comunicacio amb tot lligat ( despres en Mario ja hos fara 5 centims de tot plegat)
El tema del autobus va sortir d'una conversa entre dues persones que podria ser bona opcio, nosaltres la descartem a priori ja que ens faran falta els cotxes per mouren's per alla, pero mirem preus i ho estudiarem.
Una cosa us dire...ens esta quedan un finde inolvidable, emotiu i precios, a mes ens consta que alla dalt en zenon esta pactan per que tinguem una vista de mil colors que no oblidarem....es primavera i es cuant els fruiters,( tot el territori es dediquem a la fruita,) fan flors i les estepes es cobreixen de llum i color.
En fi , jo no m'ho perdrie!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 14:03 - 12 febrer 2018 19:11 #36 per mario.cat (Associat/da)
Hola companys.

Com ja vaig dir dies enrere, el passat cap de setmana vàrem anar els organitzadors del l’homenatge al nostre amic Zenón, al seu poble d’acollida de La Almunia de Doña Godina(és on viu el seu germà Goyo), per acabar de lligar una sèrie de serrells pendents que tenien i ara sí que ja podem oferir el programa definitiu que hem pensat pel cap de setmana del 14 i 15 d’abril.

Com ja vaig dir en la presentació d’aquest fil, la idea d’aquest acte és en primer lloc rendir homenatge al nostre amic que nosaltres coneixíem com a Zenón, i que els companys de La Almunia coneixien com a Nonchu. Però també és fer un petit reconeixement a la seva família, i concretament a la Maite i al seu germà Goyo. Tanmateix, també passar un cap de setmana de germanor entre tots nosaltres.

Abans de explicar-vos el full de ruta que tenim pensat pel fi de setmana d’abril, ens agradaria fer cinc cèntims de l’acolliment que vàrem tenir el dissabte passat a La Almunia per part dels companys de Nonchu. Ells són un grup d’amics que s’anomenen “Los Muñecos Andarines” i que tenen com a afició, fer caminades pels voltants de La Almunia i desprenen tots ells una gran vitalitat i alegria. Són un grup molt heterogeni amb persones joves però també amb membres amb una certa edat, però això no és impediment per a que cada dissabte al matí facin caminades molt engrescadores compartint en els llocs de destí uns bons esmorzars. Agrair també el menjar que ens van oferir al migdia, amb un “rancho aragonés”, que ens va sentar d’allò més bé.

Bé, anem per feina.

El dissabte passat teníem dos objectius primordials. Primer, tancar acords amb l’hotel i amb un restaurant del poble i en segon lloc, fer un reconeixement de la ruta que faríem. Comencem per la ruta.

La senda Nonchu, és una senda d’un quilòmetre aproximadament que va a parar a l’anomenat Mirador Nonchu. Però és clar, per fer la senda, primer s’ha de arribar a ella. I això era el que volíem veure sobre el terreny.

Des de l’Almunia a dalt del mirador, hi ha aproximadament uns 15 quilòmetres anar i tornar, és a dir, uns 7,5 km per trajecte. Però és clar, els primers quilòmetres no són massa bonics que diguem ja que són els que estan dins del poble de La Almunia i és la sortida cap a la muntanya i estan asfaltats. El Goyo ens va recomanar agafar els cotxes i anar a uns 2,5 quilòmetres aproximadament fora del poble i començar el camí allà. És a dir, que la ruta que es volia fer es quedava en uns 10 quilòmetres si fa o no fa.

El Grampy, l’Agus i el Sufridor, van fer el camí amb els Muñecos Andarines, mentre que la Maite i jo vàrem fer una ruta alternativa amb el cotxe, fins arribar a 1,4 quilòmetres del mirador. Segons van comentar ells tres, el camí és molt maco, principalment per pista i amb alguna pujada mitjanament exigent. Passa per llocs on hi ha descripcions botàniques de les espècies plantades allà i passa també per l’anomenat “Mirador Alberto” amb unes bones vistes dels voltants.


És a dir, tenim tres alternatives per fer:

1.- Qui vulgui córrer, pot sortir des de l’Almunia i tornar novament, i serien uns 15 km.

2.- Qui vulgui caminar, pot sortir des d’on van deixar els cotxes els nostres companys i fer una caminada amb els companys dels Muñecos Andarines. De veritat que qui faci la caminada amb ells, no se’n penedirà ja que son molt catxondos. Això són uns 10 km.

3.- Qui no estigui preparat per caminar o estigui lesionat, es pot anar fins al peu de la senda Nonchu en cotxe i fer els últims 1,4 km caminant, que serà el meu cas.



I en quant a les opcions d’hotel i restaurant son les següents:

Vàrem negociar amb l’hotel “La Bodega” que està a l’entrada del poble. És un hotel modest, amb habitacions netes i grans i el preu que es va acordar és de 45 € per habitació doble, és a dir, 22,5 € per cap si es comparteix habitació. De moment tenim 20 habitacions reservades i no ens asseguren tenir més si ens fan falta. Anirà en funció de la demanda del moment. Per això us aconsello que qui ho tingui clar que pujarà el dissabte, doncs que s’apunti a les llistes que obrirem per això. Aaaahh, l’esmorzar si algú el vol fer a l’hotel, te un preu de 4 €.

També vàrem negociar amb un restaurant del poble, per fer un sopar de germanor el dissabte 14 al vespre. Hem negociat un menú tancat amb un preu fixe.

El menú és el següent:

Platos para compartir:
* Puntillas.
* Ensalada gourmet de jamón de pato.
* Parrillada de verduras.
* Revuelto de chistorra.
* Parrillada de carne.
* Vino, café y postre.
Precio... 17 €/persona.


Òbviament, ningú que vulgui venir a l’homenatge, està ni obligat a passar la nit al hotel, ni al sopar de germanor del dissabte. Som conscients de que hi haurà gent que faran un puja/baixa el mateix dia.

És per això que obrim tres llistes amb diferents objectius.
1.- Llista de qui vulgui anar a dormir a l’hotel .
2.- Llista de qui vulgui anar al sopar del dissabte al vespre.
3.- Llista de qui pujarà el mateix diumenge i no necessita ni hotel ni sopar.


Així mateix, a continuació us passo el pla que tenim pensat fer durant el cap de setmana:

Dissabte 14:

-Sortida de Barcelona a les 7 del matí
-Esmorzar sobre les 8,30 a Lleida (a l’àrea de Guissona)
-Arribada a La Almunia sobre les 11,30 / 12 hores
-Allotjament a l’hotel
-Menjar per lliure
-Tarda lliure
-Sopar de germanor en un restaurant de La Almunia
-Retirada a dormir (qui pugui arribar a l’hotel després del vi del sopar)


Diumenge 15:

-Sortida de davant de la casa de Goyo a les 9 hores.
-Arribada al Mirador Nonchu sobre les 10,30 hores. Els que vulguin fer el recorregut corrent, poden sortir sobre les 9,30 hores. (Tenim el track que vàrem gravar el dissabte passat)
-Celebració del homenatge , col·locació de la placa i discursos
-Esmorzar en el mirador Nonchu. Podeu portar coses per compartir. L’altre dia els companys Andarines, van començar a treure teca de les motxilles, botes de vi i pa, i en un plis plas, es va muntar “la de San Quintín” compartint tot amb nosaltres.
-Tornada a La Almunia quan acabem d’esmorzar a dalt del mirador.
-Fi de l’homenatge.

El tema del desplaçament, en principi ho farem amb cotxes nostres compartint les despeses de benzina. També és veritat que estem mirant altres alternatives, però ara per ara, els cotxes són el que tenim pensat. Més endavant quan ens apropem al dia, ja mirarem els voluntaris en posar cotxe i com els omplim per que ens surti el més econòmic possible.

I res més, crec que això és tot. No ho dubteu, ens ho passarem molt bé recordant al nostre amic Zenón /Nonchu. Als organitzadors ens agradaria molt que hi vinguéssiu i demostrar que no només som de Corredors.cat perquè ens agrada córrer. Tal com diu el nostre President:

“Ser correcat no és només portar a les curses la samarreta pastanaga”.


Track del recorregut de 10 K's: es.wikiloc.com/rutas-senderismo/ruta-nonchu-22512564

Deixo també alguna foto del lloc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 14:09 #37 per mario.cat (Associat/da)
Llistes per apuntar-se: (Les llistes de l’hotel i restaurant, les tancarem el dia 08.04.18 per poder informar de la gent exacte que anirem)

1.- Llista de qui vulgui anar a dormir a l’hotel . (poseu entre parèntesi si voleu compartir habitació amb algú en especial, si tan us fa o si voleu l’habitació doble però per fer-la servir individualment).

1-10.-
11-20.-
21-30.-


2.- Llista de qui vulgui anar al sopar del dissabte al vespre.

1-10.-
11-20.-
21-30.-


3.- Llista de qui pujarà el mateix diumenge i no necessita ni hotel ni sopar.

1-10.-
11-20.-
21-30.-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 18:58 #38 per Sufridor (Visitant)

mario.cat va escriure: Llistes per apuntar-se: (Les llistes de l’hotel i restaurant, les tancarem el dia 08.04.18 per poder informar de la gent exacte que anirem)

1.- Llista de qui vulgui anar a dormir a l’hotel . (poseu entre parèntesi si voleu compartir habitació amb algú en especial, si tan us fa o si voleu l’habitació doble però per fer-la servir individualment).

1-10.- Sufridor, Victoria
11-20.-
21-30.-


2.- Llista de qui vulgui anar al sopar del dissabte al vespre.

1-10.- Sufridor, Victoria.
11-20.-
21-30.-


3.- Llista de qui pujarà el mateix diumenge i no necessita ni hotel ni sopar.

1-10.-
11-20.-
21-30.-


Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 19:45 - 10 febrer 2018 19:52 #39 per mario.cat (Associat/da)
Llistes per apuntar-se: (Les llistes de l’hotel i restaurant, les tancarem el dia 08.04.18 per poder informar de la gent exacte que anirem)

1.- Llista de qui vulgui anar a dormir a l’hotel . (poseu entre parèntesi si voleu compartir habitació amb algú en especial, si tan us fa o si voleu l’habitació doble però per fer-la servir individualment).

1-10.- Sufridor y Victoria (habitación doble) ;
11-20.-
21-30.-


2.- Llista de qui vulgui anar al sopar del dissabte al vespre.

1-10.- Sufridor, Victoria, mario.cat,
11-20.-
21-30.-


3.- Llista de qui pujarà el mateix diumenge i no necessita ni hotel ni sopar.

1-10.-
11-20.-
21-30.-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2018 20:15 #40 per Jorfer (Associat/da)
Felicitar-vos pel macromuntatge.
Jo tinc intenció d’anar però no tinc clar si podré sortir el dissabte o el diumenge de matinada fins més endavant.

Ja ho confirmaré.:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.