Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

26 Set 2018 19:49 - 19 febrer 2020 23:19 #1 per Barceruel (Associat/da)
Us presentem la segona proposta de la Comissió d'Esdeveniments: Vine a entrenar a Can...

El primer dissabte de cada mes farem una trobada per descobrir la zona d'entrenament d'un correcat diferent, que farà d'amfitrió.
La intenció és fer sempre 2-3 grups de ritme perque tothom s'hi trobi còmode, inclús algun de "caminadors" pels companys lessionats o parelles/amics que no corrin pero vulguin apropar-se i pasar el matí amb nosaltres. Igualment, no es tracta de fer "entrenaments de qüalitat" sino de pasar un matí tots plegats i conèixer llocs on potser no aniriem pel nostre compte.

No cal dir que després de la sortida sempre hi haurà una Sessió Tècnica per rehidratar-nos, que pot ser un esmorzar si l'entrenament es fa en un lloc proper o inclús un dinaret si ens desplacem més lluny (La Mona té en ment una sortida per la Costa Brava, pero esperarem a fer-la a la primavera, per poder acompanyar-lo amb un banyet ;) ;) ).

Ja tenim el CALENDARI DE LES 3 PRIMERES TROBADES. Anoteu-les, que després direu que no avisem amb temps!! :P

6/10/18: Vine a entrenar a Can Jaume86, Vilanova i la Geltrú, Garraf.
3/11/18: Vine a entrenar a Can Socanna, Terrassa. Veurem si ens porta a Mossèn Homs o "a fer una Mola".
1/12/18: Vine a entrenar a Can Piri, Vacarisses, Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i l'Obac.

Aniré actualitzant el nom del fil quan s'hagi celebrat cada trobada. :great:

Animeu-vos! Serà un lloc ideal per compartir, riure i, pels nous, un entorn ideal per conèixer als companys. :cheer: :cheer:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2018 10:47 #2 per RugbyMan (Associat/da)
Ei, molt bona iniciativa

mirarem agendes que estan planificades en dissabte i tenim que mirar el calendari de les activitats escolars dels nens :whistle:

De moment la de Can Jaume me la perdo que tenim basket :cry:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2018 12:15 #3 per TtX (Associat/da)
Miraré de venir ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2018 18:37 #4 per fandes (Associat/da)
Genial! Com diu en rugbyman haurem d'anar quadrant agendes, però crec que per començar... Sí que hi podré ser a la que proposa en jaume86!

Xalarem de segur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2018 20:02 #5 per squash (Associat/da)
Hola

bona proposta !!!

A més de modificar el correcat organitzador i l'indret es podria mirar de canviar també l'horari o el dia.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2018 09:29 #6 per Jorfer (Associat/da)
Intentaré anar-hi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2018 10:33 #7 per R61 (Associat/da)
Bon dia companys,
" me viene como anillo al dedo" aquesta iniciativa. Doncs, desprès d'un annus horribilis, estic aquí acabant de disfrutar de les vacances i intentant preparar la temporada.

I, que em trobo? doncs el que buscava. Una alternativa per poder anar caminant si convè, la primera trovada al costat de casa, i segur amb molt bona companyia ,compteu amb mi. Ens trobem el dia 6. Ja direu hora i lloc.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 19:42 #8 per jaume86 (Associat/da)
Hola hola!!

Ja s'acosta el dia D i durant aquesta setmana tractaré d'anar fent diferents recorreguts i penjar-los aquí.

La idea inicial és córrer per la zona dels Colls, la part del massís del Garraf que separa Vilanova de Sitges. És una mica de muntanyeta i hi ha mil camins, corriolets i senders que voregen la costa i les vies del tren. Tinc pensat fer 3 recorreguts diferents:
- un de senzill i curt per aquells que vulguin fer una caminata.
- un de més llarguet i entretingut però alhora fàcil per qualsevol corredor de muntanya. Si el faig jo que sóc un negat si no vaig per asfalt... el pot fer tothom!!
- i finalment un més duret, que serà una variant de l'anterior en un tram, en comptes de seguir la pista ens endinsarem per un parell de camins per retrobar-nos al cap de pocs minuts!

També m'agrada molt correr pel port de Vilanova, que cau molt aprop. Podríem allargar un parell de kms entre barques i amb olor i brisa marina aquells que vulguin refredar pel pla per on no hi passa cap de les curses que tenim per la vila.

Amb molta il·lusió d'encetar aquestes trobades a casa meva!!

PD: Podríem quedar al far, que queda a 10 minuts de l'espació de tren pels que vulgueu venir amb tren i alhora hi ha espai de sobres per aparcar a la plata que porta el mateix nom o al mateix carrer pujada far de Sant Cristofol, on començarem!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 19:55 #9 per fandes (Associat/da)

jaume86 va escriure: Hola hola!!

Ja s'acosta el dia D i durant aquesta setmana tractaré d'anar fent diferents recorreguts i penjar-los aquí.

La idea inicial és córrer per la zona dels Colls, la part del massís del Garraf que separa Vilanova de Sitges. És una mica de muntanyeta i hi ha mil camins, corriolets i senders que voregen la costa i les vies del tren. Tinc pensat fer 3 recorreguts diferents:
- un de senzill i curt per aquells que vulguin fer una caminata.
- un de més llarguet i entretingut però alhora fàcil per qualsevol corredor de muntanya. Si el faig jo que sóc un negat si no vaig per asfalt... el pot fer tothom!!
- i finalment un més duret, que serà una variant de l'anterior en un tram, en comptes de seguir la pista ens endinsarem per un parell de camins per retrobar-nos al cap de pocs minuts!

També m'agrada molt correr pel port de Vilanova, que cau molt aprop. Podríem allargar un parell de kms entre barques i amb olor i brisa marina aquells que vulguin refredar pel pla per on no hi passa cap de les curses que tenim per la vila.

Amb molta il·lusió d'encetar aquestes trobades a casa meva!!

PD: Podríem quedar al far, que queda a 10 minuts de l'espació de tren pels que vulgueu venir amb tren i alhora hi ha espai de sobres per aparcar a la plata que porta el mateix nom o al mateix carrer pujada far de Sant Cristofol, on començarem!


El que em queda clar és que amb tu de mestre de cerimònies ho passarem molt bé! I no ens faltaran alternatives. GRAAAACIES!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 00:07 - 03 Oct 2018 00:22 #10 per jaume86 (Associat/da)
Lo promés dicen que és deute així que vaig afegint-vos nous detalls de la trobada de dissabte: avui les rutes!

He aconseguit pensar-les al Wikiloc :muscle: i, tot i que tenia els meus dubtes de que ho sapigues fer... és molt fàcil!!!

- Tomb curt per aquells que vulgueu caminar: aprox una 3kms que en mitja horeta està feta: https://es.wikiloc.com/rutas-a-pie/tomb-pels-colls-miralpeix-29215860

- Tomb llarg per aquella que vulgueu córrer una mica per muntanya però gens complicada (si ho faig jo amb bambes d'asfalt ja està dit tot :silly: , segons wikiloc 8k però a mi em surten gairebé 9k, anirem amb calma però en 45' ho tenim enllestit pràcticament: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/tomb-colls-miralpeix-29216601

- I per els més agosarats, una petita variació de tan sols 1km sobre la ruta anterior, amb rampes que arriben al 30% i que se sostenen per sobre del 20% en un mur de 200m per continuar en una baixadeta del més tècnic que es pot fer per aquesta zona: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/extensio-alternativa-al-carrer-baluar-pel-tallafocs-29228277

- Per últim, si algú ha quedat amb ganes de més... afegim 4,5k pel port de Vilanova, zona que em fascina (ja plana i asfalt jeje) : https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/port-de-vilanova-i-la-geltru-29216799

I per acabar-ho d'adobar, avui he estat rodant sobre el terreny, podeu mirar-ho a l'strava: https://www.strava.com/activities/1880055443 està a troços i cal anar enganxant trams!
- Primer km no compte!
- Del km1 a poc més del 6 és l'anada de la versió per córrer (amb la salvetat de +-150m just al km4 que m'he equivocat! i no ho farem!)
- Del km6 al km8 tampoc compte!
- Del km8 al km12 és la tornada però pel tram pels més agosarats! Qui vulgui estalviar-se el mur pot seguir per la pista i ens retrobarem al final de la pista, on hi ha també una forta pujada però més assequible!! (de 300m a una mitjana del 8%)
- Del km12 al km17 és la zona del port, amb la oloreta a peix i mar, entre barques :hearteyes: :hearteyes: per si algú li queden ganes i energia per trotar/caminar planet i sobre asfalt!
Dels kms restants tan sols finalitzava l'entreno d'avui jeje

Espero que s'aneu animant!! Demà penjaré hora, lloc de trobada i zones d'aparcament!!

Anem fent llista de qui vindrà :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 07:52 #11 per Jorfer (Associat/da)
Genial.
Moltes gràcies.
Si no passa res
Allà hi serem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 09:18 #12 per Jordi (Associat/da)
jaume86 :great: pinta una primera trobada molt ben parida, organitzada i serà un èxit :party: :party:

Iniciativa tot un encert, felicitats :clap: :clap: :clap: :clap: i espero afegir-me a les diferents opcions que vagin sortint, de moment la primera descartada :( , veurem les dates de les pròximes ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 15:04 #13 per fandes (Associat/da)
Que curraaaaat, m'encanta, ganes de dissabte!

Si algú va en cotxe des de Barcelona (jo visc a zona Sant Andreu-Sagrera) parlem-ne i compartim transport :P, gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 15:33 #14 per xevifisio (Associat/da)
Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 17:10 #15 per jaume86 (Associat/da)

JRDi69 va escriure: jaume86 :great: pinta una primera trobada molt ben parida, organitzada i serà un èxit :party: :party:

Iniciativa tot un encert, felicitats :clap: :clap: :clap: :clap: i espero afegir-me a les diferents opcions que vagin sortint, de moment la primera descartada :( , veurem les dates de les pròximes ;)


Salut!
Jordi


Llàstima no puguis venir Jordi!!

La idea és fer aquestes trobades els primers dissabtes de cada mes?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 17:16 #16 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Que curraaaaat, m'encanta, ganes de dissabte!

Si algú va en cotxe des de Barcelona (jo visc a zona Sant Andreu-Sagrera) parlem-ne i compartim transport :P, gràcies!


Moltes gràcies Dani per confirmar assistència ?

Segur que algú proposa compartir cotxe però si no és així, el tren és una bona opció i molt més econòmica que cotxe (gasolina+peatge túnels q és una estafa!!).

Aquesta nit quan acabi de penjar detalls també posaré l’hora del tren que s’hauria d’agafar a l’estació de sants (en el teu cas podries pillar tren a la sagrera i a sants fer canvi de via).

Jo us esperaria a l’estació que visc al costat i aniríem junts cap al far? (son 10’ a peu)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 17:18 - 03 Oct 2018 17:18 #17 per jaume86 (Associat/da)

xevifisio va escriure: Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST


Per suposat!!

Això està controladíssim!

Vindràs??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 21:49 #18 per No Surrender (Associat/da)
oooohhhh!!! Quina gran iniciativa!!!! Dissabte imposible, però estaré atenta al Fil, ja que a la primera que bugui hi anidé sense dubtar-ho.
M'encanta la proposta de tots els ritmes!! I per suposat, s'ha de trobar un lloc per la ST.
Que vagi molt bé la primera!!!!!!
I merci per la currada!!!! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 21:50 #19 per xevifisio (Associat/da)

jaume86 va escriure:

xevifisio va escriure: Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST


Per suposat!!

Això està controladíssim!

Vindràs??


M'encantaria,però viure al paradís te l'inconvenient que queda lluny del "pinyol" correcat.
Aniré seguint el fil, i si algun cap de setmana coincideix que estigui per Bcn, m'apunto.
Obriu llista? o què?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 22:27 #20 per jaume86 (Associat/da)

xevifisio va escriure:

jaume86 va escriure:

xevifisio va escriure: Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST


Per suposat!!

Això està controladíssim!

Vindràs??


M'encantaria,però viure al paradís te l'inconvenient que queda lluny del "pinyol" correcat.
Aniré seguint el fil, i si algun cap de setmana coincideix que estigui per Bcn, m'apunto.
Obriu llista? o què?


Al loro que ningú ha dit que es facin a Barcelona... i hi ha alguna proposta pel paradís!! Hasta aquí puedo leer!!

D’aquí una estona penjo darrers detalls (quan acabi barça, sí?)

Llista!! Jo vinc:
jaume86
Ttx
fandes
barceruel
Judith
Jorfer

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.