Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

31 Mai 2019 15:19 #321 per fandes (Associat/da)
Genial!!! Jo a priori tinc encara dos places lliures, així que si algú s'anima... Quedem a les 8:15 a Fabra i Puig.

Que em confirmi per mòbil si us plau ;), i si no té el número per privat se'l passo, som-hiiiii!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2019 22:21 - 31 Mai 2019 22:24 #322 per mario.cat (Associat/da)
Recorregut marcat !!!!! Ara només hi falteu vosaltres !!!!!



Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2019 23:14 #323 per XAVI-NAD (Associat/da)
M´apunto a darrera hora! Pujaré amb el Fandes!
Quan de temps!

1-Mario
2-kiske
3-Sarcel
4-Jaume 86
5-Fandes
6-Paco barcia
7-Diego
8-Luyzan
9-R61
10-Grobic
11-Kalimero
12-Sergio
13-Evita
14-lucy pirata
15-Pirata agus
16-Rosa garrido
17-Grampy
18- Xavi-Nad

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2019 13:42 #324 per fandes (Associat/da)
Matinal meravellosa! Molta sort a aquest equip que es mereix tota la del món. Com ens heu fet xalar! ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2019 14:48 #325 per mario.cat (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els que heu fet d'aquest entrenament una matinal tan bonica.
Aquí deixo el link de les fotos fetes per la Luci i per mi.
#Correcatsparalosvalientes

photos.app.goo.gl/me1TM4y284X7Tmuy8

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2019 16:21 #326 per Grobyc (Associat/da)
M'ho he passa't molt bé aquest matí, gràcies per les fotos!

1000m - 3:35,81 - 1000m correcats
5K - 21:26 - Cursa de les ciutats'19 (Terrassa)
10K - 43:44 - Nassos'19
21K - 1:40:50 - 1/2 BCN'20
42K - 4:37:35 - Valencia'22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 08:37 #327 per Mona (Associat/da)
Aquest cop no he pogut anar a l'entrenament, i de ganes no me'n faltaven, segur que ha estat genial, ja només veient les fotos m'ho puc imaginar!
Expliqueu alguna coseta de com ha anat! Què tal les sorpreses?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 08:54 #328 per pirata agus (Associat/da)
Molt bon matinal a Can Grampy(el meu nan preferit :heart: ) !!!
El recurregut es moooolt xulo !!,
i la companya de luxe , gracies per compartir kms , teka i bon rotllo amb nosaltres..
La rifa final ha sigut mooooooolt llarga , pèro divertida

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 11:02 #329 per R61 (Associat/da)
Ja no sé quantes porto , però això es va superant.
I aquesta vegada amb l’al·licient de col·laborar amb l’Hospital de Sant Joan de Dèu.
Així d’entrada, en arribar, parking a peu de sortida, amb la parròquia de Sant Sadurni de Collsabadell d’escenari i el turó de l’home al fons. La carpa muntada i els amfitrions esperant-nos. Un detall per part seva haver tret tots els núvols, no hem vist ni un amb tot el matí, sort que un 80% de recorregut era a l’ombra i amb dues sorpreses: amagats entre els matolls hem anat trobant unes llaunes d’aquarius que uns nans del bosc havien deixat , com són de savis aquests personatges.
Molt bona ST, amb truita de patates casolana inclosa. I amb el sorteig ens hem fet unes “risas” i tothom content amb els seus regals.
Moltíssimes gràcies a tota la colla organitzadora i res que si hem de tornar , tornem.
Rafa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 21:08 #330 per XAVI-NAD (Associat/da)
Gran matinal a Ca´l Grampy ahir si senyor!
Era la primera trobada Correcat d´aquest tipus que anava i em va agradar molt.
El Montnegre, el projecte del nostre equip Correcat per l´Hospital de nens amb càncer, retrobar companys de fa anys,...tot de primera.
I un original pica-pica amb sorteig final fet amb molt de carinyu!
Moltes gràcies als organitzadors i amb ganes d´agafar el relleu i montar-ne una de trobada a Ca´l CAES.... o el que és el mateix a Ca´l Correcats de l´Alt Empordà, a la salvatge Costa Brava!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 21:54 #331 per mario.cat (Associat/da)

XAVI-NAD va escriure: Gran matinal a Ca´l Grampy ahir si senyor!
Era la primera trobada Correcat d´aquest tipus que anava i em va agradar molt.
El Montnegre, el projecte del nostre equip Correcat per l´Hospital de nens amb càncer, retrobar companys de fa anys,...tot de primera.
I un original pica-pica amb sorteig final fet amb molt de carinyu!
Moltes gràcies als organitzadors i amb ganes d´agafar el relleu i montar-ne una de trobada a Ca´l CAES.... o el que és el mateix a Ca´l Correcats de l´Alt Empordà, a la salvatge Costa Brava!


Xavi, si estic disponible, m'apunto a la teva proposta !!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 17:43 #332 per Sarcel (Associat/da)

Mona va escriure: Aquest cop no he pogut anar a l'entrenament, i de ganes no me'n faltaven, segur que ha estat genial, ja només veient les fotos m'ho puc imaginar!
Expliqueu alguna coseta de com ha anat! Què tal les sorpreses?!


Et vam trobar faltar Mona. A ti i a uns cuants més dels habituals d'aquestes sortides tan guapes que tampoc van poder venir.
M'ha fet il.lusió conèixer tot l'equip de corredors.cat para los Valientes, un equipazo :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 18:05 #333 per sergio (Associat/da)
Ho vam passar de conya i l'única cosa que no podíem controlar, el temps, ens va acompanyar :sunglasses:

fandes, Grobyc, R61, XAVI-NAD, Sarcel... Moltíssimes gràcies per les vostres paraules d'ànim :heart:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 00:33 - 30 Jun 2019 00:36 #334 per Barceruel (Associat/da)
Vine a entrenar a Can Xavi-Nad i els Correcats Alt Empordà (Port de la Selva, 6/7/19)

S'acaba la primera temporada de les activitats proposades des de la comissió d’esdeveniments socials i volem que aquest punt i seguit estigui a l’alçada de les bones sensacions que ens han deixat totes les trobades fetes fins ara.

Hem entrenat (i hem fet les corresponents STs) a Vilanova i la Geltrú (Jaume86), Mossèn Homs (Socanna), Vacarisses (Piri), Litoral (primera tirada de l’any), Besòs i el Rec Comtal (Fandes), Montgat i Serralada Litoral (Belenka i Danistal), Sant Cugat (Mona), Montjuïc (Ramon_B) i Llinars del Vallés i el Corredor (Grampy i #correcatsparalosvalientes).

La trobada de juliol, com no podia ser d’una altra forma, serà 100% estiuenca. Entrenament per muntanya i banyet a la platja. I ST, per suposat! I, si hi ha quòrum, fins i tot podem allargar amb un bon arrosset i ja fer tota una jornada de germanor correcat. Que us sembla?

El padrí, en aquesta ocasió, serà un veterà de l’associació, en Xavi-Nad i, per extensió, tota la colla dels CAEs (Correcats de l’Alt Empordà). Sabem que és lluny de la metropoli, però sempre ens queixem del “centralisme” de les nostres activitats i aquesta és una bona oportunitat per trobar-nos amb els companys/es gironins/es. A més, ja veieu que el pla bé que val aquest desplaçament. ;)

Proposta sortida trail mar i muntanya de Port de la Selva a St. Pere de Rodes i Castell de St. Salvador

Sortirem d’arran de mar, farem cim i tornarem a baixar per banyar-nos en una cala.
Seria semblant a un format de Km Vertical però no arriba ja que el cim Castell St.Salvador està a 784m. d'alçada.

És una sortida de desnivell, però no tècnica. Seguint un corriol marcat en tot moment.
Si som pocs farem un grup únic o si és necessari un de kanyerus i un de tranquis.

La sessió tècnica final la podem fer al bar del camping de la cala on ens banyarem, Camping La Vall.

Hora: 8:30-9h

Punt de trobada: L'esplanada al costat dret del desviament de la carretera per anar al poble de la Vall de Sta. Creu entre Llançà i Port de la Selva. Al costat del camping La Vall.

Necessiteu alguna cosa més per engrescar-vos? Doncs mireu l’entorn per on ens mourem el próxim dissabte...






2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 13:40 #335 per jblasco (Associat/da)
Per poc que pugui m’apunto aquesta que la tinc al costat de casa i per una zona preciosa per on entreno tot i que pujo al castell de Sant Salvador per l’altre part de muntanya ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 17:42 - 30 Jun 2019 18:27 #336 per XAVI-NAD (Associat/da)
Doncs així és!
La propera trobada Correcat serà a l'Alt Empordà Costa Brava. Podrem gaudir d'un paissatge expectacular mar i muntanya fent cim en un castell des d'on es veu Cap de Creus, la plana empordanesa, el Golf de Roses fins Illes Medes i els Pirineus destacant el Canigó.
Sortirem des del Camping La Vall per acabar amb bany a la cala del davant i ST al bar on fan entrepans i cervesa de barril ben freda ???.
Passarem pel poblet de la Vall de Sta. Creu enfilat a la muntanya i una altra opció per qui vulgui començar de més amunt. Tot i que només escurces 20 minuts de pujada pel corriol. Al poble hi ha font potable per refrescar-se i repostar aigua. No hi ha cap botiga.
Després es segueix amunt pel corriol fins el Monestir de Sant Pere de Rodes que trigarem uns 50min 1h. en arribar-hi segons el ritme d'ascens a trossos trotant a trossos caminant.
Al Monestr hi ha a l'entrada una màquina de vending amb begudes fredes si cal.
El darrer tram fins el Castell de Sant Salvador de Verdera ens pendrà 15 minuts finals i s'acabarà el desnivell segons el meu Garmin de 740m+.
La baixada serà una disfrutada pels trailers que poden rebaixar mitja hora respecte el temps d'ascens essent 1h15 pujant i 45min baixant aprox. Si es va més tranquil vora una hora ,fent fotos i parant a la font a remullar la gorra ?.
El banyet final et refà de cop i et deixa nou apunt per la ST a dues passes...?
Animeu-vos a venir a descobrir aquest paradís que els meus companys d aquí dalt i jo estimem.
Qualsevol cosa ho parlem per aquí ??

jblasco! d'on ets?? No et tenim controlat al grup de CAE's!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 19:21 #337 per jblasco (Associat/da)

XAVI-NAD va escriure:
jblasco! d'on ets?? No et tenim controlat al grup de CAE's!


XAVI-NAD sóc de Vila-Sacra

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 23:12 #338 per XAVI-NAD (Associat/da)
jblasco E xpresso de Navata i FrancescPous es veu que ja et coneixen...ara m assavento ?

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2019 00:19 #339 per fandes (Associat/da)
Uoho! A priori treballem aquell dia... Però farem tot el possible per estar alliberats i venir a xalar amb vosaltres!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2019 22:58 #340 per grampy (Associat/da)
Joder nen,quines vistes mes guapes!!!! :hearteyes: :hearteyes: , malgrat les ganes no podre venir i en sap molt de greu , tenim aparaulat un esmorçar els voluntaris de la cursa de la campana i varem donar el vist i plau. :(

de vent segur ho pasareu pipa tot trescant aquestes montanyes i el banyet al mar de despres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.