Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

06 Mai 2019 10:53 #301 per XaviCht (Associat/da)
Vaig haver de marxar d'hora per anar a Empúries, veig que em vaig perdre una bona ST :)
Gràcies per organitzar-la, totes aquestes trobades són una iniciativa genial!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 20:24 #302 per R61 (Associat/da)
I altre matí sorprenent aquest cop per la selva del Montorinocojuïc. No han estat només les vistes,a les que no li calen qualificatius, sinó el fet de anar per corriols on per passar van necessitar el matxet, bé quasi. Moltes gràcies al sherpa Jaume, els que vulgueu conèixer la ruta amb ell us haureu d’aixecar a les 5:30 del matí.
Si si presi..., mig entrepà però vist i no vist :whistle: i el Josep58 encara més ràpid:trophy: , no el convideu a dinar.....
I molt il·lusionat veien com baixa la mitja d’edat en l’associació amb la incorporació de joves generacions.:clap:

Esperant la proposta del Grampi pel juny.
Rafa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2019 10:22 #303 per fandes (Associat/da)
Aquests dies ens donen vida! Som uns quants que ens encanta usar el fòrum i així mantenir-nos en contacte en el dia a dia... Però el que és meravellós és poder coneixe'ns més en persona!

Gràcies a tots els que les feu possibles, aquest mes especialment al Jaume_P que als menys experts ens has fet conéixer un Montjuïc sorprenent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2019 19:36 #304 per luzyan54 (Associat/da)
La verdad, es que estuvo muy bien... sobretodo el final:party:

Presi, acuérdate cuando te envíen las fotos...
Un saludo,
Luz M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2019 23:44 #305 per Barceruel (Associat/da)
L'entrenament d'aquest próxim primer dissabte de juny serà molt especial. En Grampy i el seu equip per a la Montseny-Costa Brava en han organitzat no només les rutes sino també l'esmorzar! Us copio la informació que m'ha enviat l'Albert. Tant de bó ens ajuntem una bona colla, perquè l'entorn on correrem, la feinada d'organitzar-ho i, sobretot, el motiu bé que s'ho valen... :hearteyes: :hearteyes:

Vine el pròxim dia 1 de Juny a entrenar a Can Grampy i gaudeix d'una part del parc natural del Montnegre i el Corredor a Llinars del Vallès.

Volem aprofitar l'entrenament perquè sigui també Solidari amb el nostre projecte #Correcatsparalosvalientes, amb la finalitat de recaptar fons per a la construcció del més gran hospital oncològic pediàtric infantil d'arreu d'Europa, de la mà de l'Hospital de St. Joan de Déu, amb la seva gran tasca de lluitar contra el càncer infantil.

Per això us proposem fer la ST al final de l'entreno en pla pirata, com ens agrada, un pícnic solidari on gaudir del bon pa amb tomàquet, unes espectaculars truites de patates, embotits i que no faltin les cerveses i refrescos. Així doncs, el que pensàvem gastar en un bar ho invertirem en una molt bona obra social.

El punt de trobada i sortida serà l'ermita de St. Sadurní de Collsabadell, on tindrem un gran pàrquing. L'hora, les 9 del matí.
La idea és fer 2 circuits, un de curt d'uns 6 km per fer xino-xano o caminant, i un de més durillo d'uns 12 km que tindran els dos un punt intermedi de trobada per gaudir d'un dels arbres mil·lenaris més espectaculars de Catalunya, l'Alzina de Can Ferrerons on podrem recarregar-nos de la seva energia. Els circuits són tots per pistes forestals i corriols ben xulos per gaudir de la muntanya.
Una vegada al Pàrquing gaudirem d'un bon esmorzar, tindrem un record tots els presents i farem un bon sorteig de regalets que hem anat replegant, tant de la nostra associació com dels amics.

Recordeu el caire solidari sense oblidar el vessant lúdic-esportiu organitzat per Corredors.cat amb la finalitat de fer unes jornades de germanor i lleure tots plegats...

Amics i esport, que més volem!!!!!!!

US HI ESPEREM A TOTS!!!!!!!!!!!!


2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 00:17 #306 per mario.cat (Associat/da)

Barceruel va escriure: L'entrenament d'aquest próxim primer dissabte de juny serà molt especial. En Grampy i el seu equip per a la Montseny-Costa Brava en han organitzat no només les rutes sino també l'esmorzar! Us copio la informació que m'ha enviat l'Albert. Tant de bó ens ajuntem una bona colla, perquè l'entorn on correrem, la feinada d'organitzar-ho i, sobretot, el motiu bé que s'ho valen... :hearteyes: :hearteyes:

Vine el pròxim dia 1 de Juny a entrenar a Can Grampy i gaudeix d'una part del parc natural del Montnegre i el Corredor a Llinars del Vallès.

Volem aprofitar l'entrenament perquè sigui també Solidari amb el nostre projecte #Correcatsparalosvalientes, amb la finalitat de recaptar fons per a la construcció del més gran hospital oncològic pediàtric infantil d'arreu d'Europa, de la mà de l'Hospital de St. Joan de Déu, amb la seva gran tasca de lluitar contra el càncer infantil.

Per això us proposem fer la ST al final de l'entreno en pla pirata, com ens agrada, un pícnic solidari on gaudir del bon pa amb tomàquet, unes espectaculars truites de patates, embotits i que no faltin les cerveses i refrescos. Així doncs, el que pensàvem gastar en un bar ho invertirem en una molt bona obra social.

El punt de trobada i sortida serà l'ermita de St. Sadurní de Collsabadell, on tindrem un gran pàrquing. L'hora, les 9 del matí.
La idea és fer 2 circuits, un de curt d'uns 6 km per fer xino-xano o caminant, i un de més durillo d'uns 12 km que tindran els dos un punt intermedi de trobada per gaudir d'un dels arbres mil·lenaris més espectaculars de Catalunya, l'Alzina de Can Ferrerons on podrem recarregar-nos de la seva energia. Els circuits són tots per pistes forestals i corriols ben xulos per gaudir de la muntanya.
Una vegada al Pàrquing gaudirem d'un bon esmorzar, tindrem un record tots els presents i farem un bon sorteig de regalets que hem anat replegant, tant de la nostra associació com dels amics.

Recordeu el caire solidari sense oblidar el vessant lúdic-esportiu organitzat per Corredors.cat amb la finalitat de fer unes jornades de germanor i lleure tots plegats...

Amics i esport, que més volem!!!!!!!

US HI ESPEREM A TOTS!!!!!!!!!!!!


Jo no m'ho penso perdre. I això de les ST pirates, molen un munt.

1.- mario.cat
2.-
3.-
4.-
5.-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 08:41 #307 per Sarcel (Associat/da)
Molt bona iniciativa!

En Grampy m'havia comentat que el lloc de trobada quedava molt a prop de l'estació de Renfe però en realitat sembla que son gairebé 3 km i desde Barcelona el tren arriba a LLinars a les 8.48.

Es podria organitzar una recollida amb cotxes pels que venim amb el tren ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 09:17 #308 per grampy (Associat/da)
Per suposat Beatrice!!!!! Pels qui veniu en tren posarem vehicles llançaderes.
Estic mirant tot el tema logistic, com arribar, tracks, etc ja ho penjare tot aqui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 09:46 #309 per grampy (Associat/da)
Parròquia Sant Sadurní de Collsabadell
Diseminats, 75, 08450 Barcelona
maps.app.goo.gl/1qCSUwaeikqukpPm7

El lloc de trobada/sortida sera aquet.
Parroquia de sant sadurni de collsabadell.... Que de tota la vida ha sigut l'ermita de collsabadell per la gent de aqui...... Lloc amb historia negra per mi ja que era on m'havia de casar, i una vegada tots els preparatius a falta de 3 dies es va ensorrar el sostre... La feinada que varem tindre per a correcuita buscar cura i esglesia on fer la cerimonia......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 15:55 #310 per sergio (Associat/da)
Ens veiem el dissabte. :party: :party:

Vindrem Eva i jo.

Coordenades Parròquia de Sant Sadurní de Collsabadell: 41°38'36.2"N - 2°25'42.2"E

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 22:50 #311 per jaume86 (Associat/da)
La idea és venir tot i que darrerament les putes migranyes no em deixen assegurar res

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 23:58 #312 per grampy (Associat/da)
Us paso el circuit curt:

es.wikiloc.com/rutas-carrera/entrenament...-ruta-curta-36969594

Facil pels que volen anar tot xino xano, amb lleugera pendent els 2primers km's pero ja despres pla fins l'Alzina de can Ferrerons i tornada cap avall sense pasar pel mateix de pujada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 01:03 #313 per grampy (Associat/da)
atencio que estem arreplegant força material per fer un fastastic sorteig !!!!!!!!!!:whistle: :whistle:

- 2 inscripcions a la cursa de la Campana
-2 inscripcions a la cursa de St Quirze 2020
- una gorra cedida Renault amb la firma del pilot Nico Hulkenberg
-mitjons
- portabambes
-imans portadorsals
- frontal
- pot de crema térmica per dolors o escalfar
- un cinturo portadorsal
- alguna botella de licor del wueno
- etc etc......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 19:09 #314 per R61 (Associat/da)
Ens veiem dissabte companys,
amb il·lusió per conèixer el Montnegre.
Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 08:57 #315 per Grobyc (Associat/da)
Si no surt cap imprevist assistiré, a fer la verió curta, que sino per correr diumenge a la de la maquinista... que ja fa temps que penso en asistir a aquestes quedades per enetrenar i aquesta sembla una bona ocasió.

1000m - 3:35,81 - 1000m correcats
5K - 21:26 - Cursa de les ciutats'19 (Terrassa)
10K - 43:44 - Nassos'19
21K - 1:40:50 - 1/2 BCN'20
42K - 4:37:35 - Valencia'22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 17:18 #316 per fandes (Associat/da)
No m'ho perdo!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

jaume86 estic segur que les migranyes et respectaran la nit de divendres a dissabte, tenim ganes que hi siguis!

Sarcel pots pujar amb mi si ho desitges! Així no et calen cotxes llançadera. Jo també soc dels fans del transport públic, però si busquem omplir el cotxe em sembla una bona opció :)

Mil gràcies grampy per muntar el sarau de Juny!

Encara no sé quina distància correré, però el que sí que sé és que allà estarem per aportar a la vostra genial causa :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 23:29 #317 per pirata agus (Associat/da)
No se si dir-ho o no.....pero jo tambe vindre dissabte
Jejeje.

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 23:37 #318 per grampy (Associat/da)
Ja cal que porteu gana!!!!!!!!! y ahí l dejo........:dry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 23:52 #319 per grampy (Associat/da)
Au va que deunido quina bona penya s'esta configurant......si no us animeu aquets "pajarus" s'enportaran 3 regalets cada un!!!!!!!!! :scream:

1-Mario
2-kiske
3-Sarcel
4-Jaume 86
5-Fandes
6-Paco barcia
7-Diego
8-Luyzan
9-R61
10-Grobic
11-Kalimero
12-Sergio
13-Evita
14-lucy pirata
15-Pirata agus
16-Rosa garrido
17-Grampy

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2019 12:43 #320 per Sarcel (Associat/da)

fandes va escriure: No m'ho perdo!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

jaume86 estic segur que les migranyes et respectaran la nit de divendres a dissabte, tenim ganes que hi siguis!

Sarcel pots pujar amb mi si ho desitges! Així no et calen cotxes llançadera. Jo també soc dels fans del transport públic, però si busquem omplir el cotxe em sembla una bona opció :)

Mil gràcies grampy per muntar el sarau de Juny!

Encara no sé quina distància correré, però el que sí que sé és que allà estarem per aportar a la vostra genial causa :D


Moltes gràcies Fandes per l'oferta però al final he quedat amb en Grampy a l'estació Artigues-Sant Adriá de la línia 2 del metro. No sé si té més lloc al cotxe però potser podriem mira d'anar-hi amb un cotxe només.

Grampy, ya em confirmarás a quina hora quedem i quina sortida he d'agafar.

Ens veiem :heart: :heart: :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.