Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

Vine a córrer x l’ELA (Pistes Atletisme Santa Coloma, 29/2/20)

27 febrer 2019 23:20 #221 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Tens raó Sarcel! Vinga va! Encara que m'obligui a fer volta allà hi seré, amb bici o amb tren!

Per altra banda em sap greu ja no poder oferir cotxe per evitar la passejadeta...

Sarcel va escriure: Agafaré el R1 a les 8.19 a l'Arc de Triomf i arribaré a l'estació de Montgat Nord a les 8.41.
Fa dies que hi ha molta contaminació, tothom qui pogui millor agafar el tren!


És carnaval i divendres és un dels dos dies grans a vilanova així que apuraré al màxim i sentint-ho molt però no puc agafar aquest tren, aniré amb el següent i arribo a Montgat Nord a les 8:59.

I ja que he posat la falqueta del Carnaval vilanoví, l'únic que no va deixar de fer-se durant la dictadura tot i la ironia i la rauxa que el caracteritza, no us podeu perdre la comparsa de diumenge al matí, única al mon: la guerra dels carmels! Altres carnavals son més coneguts per intentar semblar-se al de Rio, clarament sense èxit!!! I no cal dir que, demà, el xató que cal menjar és el de Vilanova, que és l'autèntic :hearteyes: :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 08:28 #222 per pinelli (Associat/da)
Un mes , que kms farem mes o menys ??

Ruta asfalt (litoral tot seguint el mar fins a Premià)
- Belenka
- tonivet (fins que ens tregui les pegatines amb els 3000)
- Oriol_TBID
- Ttx
- Jordi Mas
-R61
- Tonibeltran
-pinelli

Ruta muntanya (ruta circular Montgat-Alella-Tiana-Montgat)
- danistal
- jaume86
- sarcel
- Mona
- piri[/quote][/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 09:12 #223 per Barceruel (Associat/da)
La Judith i jo també vindrem. Servirà d'escalfament per a l'assemblea de la tarda. ;) ;)

Ruta asfalt (litoral tot seguint el mar fins a Premià)
- Belenka
- tonivet (fins que ens tregui les pegatines amb els 3000)
- Oriol_TBID
- Ttx
- Jordi Mas
-R61
-Tonibeltran
- pinelli
- Judith (Ca-Co)

Ruta muntanya (ruta circular Montgat-Alella-Tiana-Montgat)
- danistal
- jaume86
- sarcel
- Mona
- piri
- Barceruel

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 09:29 #224 per Oriol_TBID (Associat/da)
Recupero primer post del danistal

danistal va escriure: Quedarem a les 9h a un parking public a Montgat Nord molt a prop del Pla de Montgat, exactament aquí

Com tenim la marató a tocar, imagino que molts no voldreu fer ruta muntanyera per si de cas...
Però la resta tots a la muntanya, que xalarem de les vistes!! B)
Farem un circuit tranquilet de 13km amb uns 500m de desnivell positiu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 14:52 #225 per danistal (Associat/da)

tonivet va escriure:
Jo us proposo Can Soler al mercat de Montgat, on es el Mercadona. Te una bona terrassa assoleiada i podeu demanar des de un tallat a un entrepa, una crepe, orxata bonissima, gelats.

Si voleu em puc encarregar de fer la reserva

A mes com esta devant casa meva i tenim piscina comunitaria, qui s'atreveixi a fer un banyet ja ho sap!

Aquesta es la ubicacio: www.google.es/maps/place/Can+Soler/@41.4....4723325!4d2.2844096


tonivet, precisament era Can Soler on teníem pensat, veig que coincidim en els gustos!! :)
No sabia que feien reserves, potser és bona idea fer-ho divendres tenint en compte que serem uns quants, si te n'encarregues perfecte! :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 17:52 #226 per quicu111 (Visitant)
de cuantos km. estamos hablado ????? :( :(

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 18:14 #227 per Sarcel (Associat/da)

quicu111 va escriure: de cuantos km. estamos hablado ????? :( :(


Uns 13 km aprox. en tots dos casos Quicu111. De Montgat Nord a Premià en principi son uns 6-7 km.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 18:23 #228 per Sarcel (Associat/da)

danistal va escriure:

tonivet va escriure:
Jo us proposo Can Soler al mercat de Montgat, on es el Mercadona. Te una bona terrassa assoleiada i podeu demanar des de un tallat a un entrepa, una crepe, orxata bonissima, gelats.

Si voleu em puc encarregar de fer la reserva

A mes com esta devant casa meva i tenim piscina comunitaria, qui s'atreveixi a fer un banyet ja ho sap!

Aquesta es la ubicacio: www.google.es/maps/place/Can+Soler/@41.4....4723325!4d2.2844096


tonivet, precisament era Can Soler on teníem pensat, veig que coincidim en els gustos!! :)
No sabia que feien reserves, potser és bona idea fer-ho divendres tenint en compte que serem uns quants, si te n'encarregues perfecte! :thumbup:


Malauradament no em podré quedar a la ST.

Aprofitant que en Jaume agafará el tren que arriba a Montgat Nord a les 8.58, vindré amb aquest també, i Fandes m'ha dit que també s'apunta al tren doncs arribarem tots tres a l'estació a les 9h, i sobre les 9.15 al parking. Gràcies a les indicacions d'en Oriol_TBID crec que no tindrem cap problema per trobar el camí i amb la pujadeta anirem escalfant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 22:43 #229 per tonivet (Associat/da)

danistal va escriure:

tonivet va escriure:
Jo us proposo Can Soler al mercat de Montgat, on es el Mercadona. Te una bona terrassa assoleiada i podeu demanar des de un tallat a un entrepa, una crepe, orxata bonissima, gelats.

Si voleu em puc encarregar de fer la reserva

A mes com esta devant casa meva i tenim piscina comunitaria, qui s'atreveixi a fer un banyet ja ho sap!

Aquesta es la ubicacio: www.google.es/maps/place/Can+Soler/@41.4....4723325!4d2.2844096


tonivet, precisament era Can Soler on teníem pensat, veig que coincidim en els gustos!! :)
No sabia que feien reserves, potser és bona idea fer-ho divendres tenint en compte que serem uns quants, si te n'encarregues perfecte! :thumbup:


No danistal no fan reserves pero jo tinc "entxufe" jeje. Ens han reservat una taula gran a la terrassa per a nosaltres. Els hi he dit que arribarem cap a les 10:30-11:00.
Nomes recordar-vos que el servei es una mica peculiar: primer has de passar per caixa i despres et serveixen
Ah! I si us agrada el gelat aprofiteu, el propietari acaba de proclamar-se campio d'Espanya dels gelaters!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2019 23:08 - 01 Mar 2019 07:45 #230 per jaume86 (Associat/da)
L’Oriol em comenta que millor trobar-nos a l’últim vagó per on està la sortida a Montgat. I a més, que estarà allà esperant-nos amb el cotxe :hearteyes: :hearteyes:

Sarcel va escriure:

danistal va escriure:

tonivet va escriure:
Jo us proposo Can Soler al mercat de Montgat, on es el Mercadona. Te una bona terrassa assoleiada i podeu demanar des de un tallat a un entrepa, una crepe, orxata bonissima, gelats.

Si voleu em puc encarregar de fer la reserva

A mes com esta devant casa meva i tenim piscina comunitaria, qui s'atreveixi a fer un banyet ja ho sap!

Aquesta es la ubicacio: www.google.es/maps/place/Can+Soler/@41.4....4723325!4d2.2844096


tonivet, precisament era Can Soler on teníem pensat, veig que coincidim en els gustos!! :)
No sabia que feien reserves, potser és bona idea fer-ho divendres tenint en compte que serem uns quants, si te n'encarregues perfecte! :thumbup:


Malauradament no em podré quedar a la ST.

Aprofitant que en Jaume agafará el tren que arriba a Montgat Nord a les 8.58, vindré amb aquest també, i Fandes m'ha dit que també s'apunta al tren doncs arribarem tots tres a l'estació a les 9h, i sobre les 9.15 al parking. Gràcies a les indicacions d'en Oriol_TBID crec que no tindrem cap problema per trobar el camí i amb la pujadeta anirem escalfant.


Doncs com agafaré el tren a Sants, us espero al primer vagó, davant de tot del tren ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2019 16:21 #231 per Sarcel (Associat/da)
Entenc doncs que al final millor l'últim vagó si és on ens esperará l'Oriol. I si no aquest doncs l'altre, ya ens trobarem.
Fins demà !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2019 08:49 #232 per fandes (Associat/da)
Bon dia!

Si algú llegeix això dir-vos que se m'ha escapat el tren que parlàvem amb la Sarcel... Així que vaig en el següent que arriba 12' més tard.

Aniré corrent fins al Punt de quedada vejam si us enganxo, i sino ja he escalfat pel Recovery ;).

Fins ara!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2019 18:03 #233 per jordi mas (Associat/da)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 19:53 #234 per R61 (Associat/da)
Com cauen els kms en companyia. Als de la foto al final li van caure 15km. Vaig triar l'opció mar, passada la Marató passaré a la muntanya.

Gràcies Dani i Belen per l'acollida.

Al final tots dos grups, mar i muntanya vam fer un bona ST, amb batukada inclosa que em va crear algún problema d'audició...

Esperant la propera.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 20:59 #235 per fandes (Associat/da)
Com bé diu l'amic Rafa, va ser una gran matinal! Gràcies Belen i Dani per tractar-nos tan bé. Montgat és un lloc per tornar-hi, llarga vida a les trobades per entrenar de corredors.cat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2019 11:53 #236 per Mona (Associat/da)
Va estar mooolt bé!! Un bon entrenament amb molt bones vistes i molt bona companyia! M'encanta això d'anar entrenant a llocs diferents i descobrir els circuits habituals dels Correcats!
Aquí deixo algunes imatges dels que vam fer el circuit de muntanya, està clar que mai no em guanyaré la vida com a fotògrafa...





Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2019 14:50 #237 per fandes (Associat/da)

Mona va escriure: Aquí deixo algunes imatges dels que vam fer el circuit de muntanya, està clar que mai no em guanyaré la vida com a fotògrafa...


Doncs a mi em transmeten "muy buena onda" gràcies Mona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2019 19:05 #238 per Dennis Teuling (Associat/da)
fandes, amb aquestes malles quedes descartat guanyar el premi al sopar :laughing: :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 16:41 #239 per Barceruel (Associat/da)
Ei!! Que no vaig compartir les fotos que vaig fer!!


2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 16:44 - 07 Mar 2019 16:46 #240 per Barceruel (Associat/da)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.