Mundial Doha 2019

Mundial Doha 2019

28 Set 2019 01:03 #1 per jaume86 (Associat/da)
Avui han començat el mundial d'atletisme a Doha, amb molta controversia sobretot per les temperatures que hi ha actualment a Qatar, sumat a la humitat.

La primera final està sent la marató femenina, amb una molt bona actuació de Marta Galimany! Encara queden 10kms i ja s'han retirat 1/3 de les participants que han començat!! A veure com acaba pq està sent una Odissea i qualsevol atleta pot explosionar en qualsevol moment

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 11:30 #2 per gorka (Associat/da)
Bé, al final la vallenca ha estat la segona europea. Crec que donades les circumstàncies acabar amb dignitat ja hauria sigut un bon resultat. M'imagino que deu estar més que contenta.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 12:40 #3 per Jorfer (Associat/da)
A mi d'ahir em va sorprendre la facilitat amb que va saltar el cubà Echeverria a la qualificació de llargada on va fer amb un únic salt 8,40 sense despentinar-se. Ja veurem si no s'apropa als 9 metres o els passa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 13:15 #4 per squash (Associat/da)
Hola

em quedo la desqualificació d'en Jakob Ingebrigsten al 5000. Crec que la norma caldria modificar-la. Amb l'actual, s'aplica, i al carrer.

És que no treu cap avantatge. Intenta avançar per dins i un cop d'espatlla el desequilibra i surt de la pista. Pardillo? Sí. Però res més.

I no em treieu la comparació amb la Natalia Rodríguez, als Mundials de Berlin 2009, on va atropellar la Gelete Burka, que des d'aquell dia té enfisema pulmonar.


Avui, final de 100. Veurem el successor de l'Usain?



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 13:22 #5 per jaume86 (Associat/da)
Jo em quedo amb la gran actuació de la galimani de Vals, que está al lado de Sant Cugat...

16a general i 2a Europea en una marató duríssima.

Possiblement l'olímpica a Tokyo tindrà condicions similars més el sol. Algú es queixarà??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 17:28 #6 per tonivet (Associat/da)
squash soposo que sabrás que a hores d'ara en Jakob ha sigut readmes.

Hi tens quelcom a veure?

Per cert, tambe hauriem de parlar de les decepcions ; el navarres Sergio Fernández es una d'elles i el suis Wanders una altra

Fins ara

Toni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 18:36 #7 per squash (Associat/da)
Hola

quan deixo el liti em diuen Sir Sebastian.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 18:10 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Del squash sap ben poc, però en el món d'atletisme el squash mana molt!!

Totalment d'acord amb la decisió sobre un dels molts Ingebrigtsen!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 22:16 #9 per Jorfer (Associat/da)
Jo també hauria deixat fora el noruec de cognom difícil d'escriure.

Gran nivell a la perxa femenina i sorpresa del gallec de Viveiro Adrián Ben fen MMP i entrant a la final del Mundial del 800.

A veure aquesta nit que passa amb la marxa.

I el cubà Echevarría doncs m'ha fallat, esperava més d'ell.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 09:52 #10 per squash (Associat/da)
Hola

especulant molt es podria dir que l'Echevarría es va creure, veient la qualificació, que tenia el concurs de la longitud guanyada; i no va ser així.

I la que falla mai, la Shelly-Ann, la pocket rocket.

Anit els salts van ser de qualitat, perxa i triple. Delicatessen.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 19:47 #11 per fandes (Associat/da)
Que bonic és l'atletisme! La varietat de proves m'entusiasma. Mirant-lo molt :) per veure quins momentassos em xiflen més, però els concursos són E S P E C T A C U L A R S!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 20:39 #12 per sergio (Associat/da)
Brutal el 5000!!!
I la treuen de la Diamond League :cry: :cry:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 23:32 #13 per squash (Associat/da)
Hola

i tant !!! Quin 5mil !!!

Els etiops, els kenyans anaven a remolc, actuant com equip i a ritme de meeting. Els germans, conservadors, corrent a ritme que el pare els havia dit. No podien cremar-se abans d'hora. I el darrer mil, gas !!! O rebentaven els etiops o els noruecs. Llarg atac a ritme de 1500... i al final sorpresa, s'hi ha colat un canadenc !!!

I una estona més tard, l'altre noruec, en Warholm. Que durant la presentació anava un pèl excitat... però és tan bon competidor...

sergio, els mateixos que adjudiquen el Mundial a Doha són els que reorganitzen les curses a disputar. Nul criteri atlètic. Just money, money, money...


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2019 19:25 #14 per tonivet (Associat/da)
Doncs ja s'ha acabat el mundial de Doha, i sembla que el mes destacat es l'ombra que projecta el Salazar.

Que n'opineu dels seus atletes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 08:51 #15 per Jorfer (Associat/da)

tonivet va escriure: Doncs ja s'ha acabat el mundial de Doha, i sembla que el mes destacat es l'ombra que projecta el Salazar.

Que n'opineu dels seus atletes?


Que corren molt, però mentre no es demostri el contrari són innocents, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 09:37 #16 per jaume86 (Associat/da)

Jorfer va escriure:

tonivet va escriure: Doncs ja s'ha acabat el mundial de Doha, i sembla que el mes destacat es l'ombra que projecta el Salazar.

Que n'opineu dels seus atletes?


Que corren molt, però mentre no es demostri el contrari són innocents, no?


No a l'Estat espanyol, fins que no es demostri el contrari, són culpables (sempre i quan no siguin del PP, que és complicat si entrenen amb el Salazar!!). De fet, haurien d'estar tots en presó preventiva, hi ha un evident risc de fuga. A més, amb els productes dopants segur que poden fer explosius, segurament són d'algun CDR etarra. Molt de compte si us creueu amb algun dels seus atletes i porta fairy a sobre!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 09:50 #17 per squash (Associat/da)
Hola

més enllà de la sospista sobre en salazar, que no és d'ara !!!, o la presumpció d'innocència, ha estat un Mundial espectacular. Mai em quedaré amb la part negativa, o dubtosa, com a més destacat.

Penso revisar, i gaudir de nou, les 2 curses de 10mil, els 2 1500, els 3mil obstacles, el 5mil i 800 masculí, la perxa... i hem tingut un WR !!!

Les proves de pista han estat espectaculars, amb infinitat de boníssimes marques. Està clar que el microclima artificial generat amb l'aire acondicionat dins l'estadi hi ha ajudat, a diferència de les proves en ruta que han estat de supervivència, més que competitives.

I una tendència, que espero que es mantingui, i no sé si és per una nova generació d'atletes, però sembla que de 1500 cap amunt les curses han deixat de ser especulatives i tàctiques per sortir a tot gas. Tremendo !!!



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 09:56 #18 per squash (Associat/da)
Hola

i per citar el més negatiu, per a mi que ho ha vist per Teledeporte, han estat els comentaristes.

Nivell baix de coneixement dels atletes, poc rigor tècnic, mínims recursos comunicatius, plens de tòpics sintàctics i dèficit de pronunciació dels noms estrangers.

Mmmmm... aquesta estripada m'ha alleugerit la culpabilitat per haver-los seguit.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 10:20 #19 per sergio (Associat/da)
Per a mi ha estat un mundial brutal!!!

No sé on he llegit que per marques realitzades, ha estat el millor mundial de la història.

Les finals de fons i mig fons, acollonants!!! :party:

Negatiu: El que ha passat fora de l'estadi... Ha estat vergonyós :triumph:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2019 14:44 #20 per sergicb (Associat/da)

squash va escriure: Hola

i per citar el més negatiu, per a mi que ho ha vist per Teledeporte, han estat els comentaristes.

Nivell baix de coneixement dels atletes, poc rigor tècnic, mínims recursos comunicatius, plens de tòpics sintàctics i dèficit de pronunciació dels noms estrangers.

Mmmmm... aquesta estripada m'ha alleugerit la culpabilitat per haver-los seguit.


Fins ara.

Jordi


La veritat és que l'únic salvable de les retransmissions eren les aportacions d'alguns atletes convidats (tot i que alguna com Ruth Beitia no callava ni sota l'aigua...). Amat Carceller no ho fa malament tot i que a vegades té una manera de narrar una mica... fent servir construccions com "impresionantemente apabullante" (o similars, que em fa pensar en que vulgui allargar la frase per ocupar temps de retransmissió o bé que cobri un extra per fer sevir paraules de més de 8 lletres). Juan Carlos Higuero, més enllà de llegir missatges de Twitter d'amics seus, trobo que aporta més ben poc en el seu paper d'ex-atleta. N'he vist de molt millors comentant. I per acabar, que dir de l'amic Gerardo Cebrián... no he vist un paio més plom que ell. Dóna moltes dades estadístiques (algunes d'elles, prescindibles) pero no calla. Fins al punt de que comença una final de 400m i continua parlant....
Però el més greu per mi és la manca absoluta de crítica (o és auto-censura....) cap a tots els "atletas patrios" que tenen actuacions que no estan al nivell que se'ls presuposa i al que se'ls perdona tot i s'aporten mil justificacions. Ara recordo el cas de Mechaal... que va córrer la sèrie de 1.500 com el cul (ara potser algú m'ho rebat... però així m'ho va semblar a mi)... i acabada la cursa venien a dir que, bueno, que a veure si entra per temps, que havia estat una carrera molt ràpida, que si l'havien tocat poc abans de la última volta i va quedar mal col·locat...

Ja m'he quedat descansat :laughing:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.