Confinament COVID-19

Confinament COVID-19

15 Mar 2020 15:12 #1 per Antirco (Associat/da)
Hola Companys, demà comencem una nova etapa, de no poder entrenar corrent a exteriors ni anar al gimnàs, no saben fins quant però es preveu que pinta llarg.
He obert aquest fil per si algú vol explicar quelcom de com ho porta com entrena i les seves inquietuds.
Esperem que ven aviat tot arribi a la calma i ens retrobem de nou en tota normalitat.
Entretant molta força, no perdeu la forma i sobre tot ment amb positiu.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2020 16:30 #2 per No Surrender (Associat/da)
Antirco, gràcies per obrir aquest fil...tenia pensat fer quelcom semblant i m'has tret feina!!!! :party:

A mi ja fa dies que se m'ha girat feina, però per tal de minimitzar els efectes de tot plegat, avui ja he començat una rutina, i sempre que la feina i la situació a casa m'ho permeti intentaré fer el màxim que pugui cada dia :muscle: .

Dia 1 10X3: 3 rondes de 10 exercicis 30 segons de treball, 15' de descans i entre rondes 1 minut de descans. És mitja horeta però és bastant intens. No hem escalfat (molt malament) però en Toni anava a treballar i si no no ho podíem fer junts.
1.- Salt de costat a costa amb pes.
2.- TRX hombros
3.- Squats amb pes i salt
4.- Burpees
5.- Peses biceps
6.- Flexions
7.- Slam ball
8.- Salts a caixó
9.- Sentadilles saltant de costa a costat
10. Planxa

A mi, ara mateix tenir un objectiu atlètic, tot i sabent que no es pot entrenar i que el temps serà pitjor, m'està ajudant bastant, i crec que m'ajudarà bastant :great:

Cuideu-vos molt :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2020 19:45 #3 per pinelli (Associat/da)
Ostres , quin fil més adient :clap: :clap: jo tot estic començant la preparació per la marató d'empúries i ja veig que no faré una preparacio mínimament amb cara i ulls , es lo que hi ha , de moment tot el cap de setmana sense fotre res , a casa amb la dona i la filla de 8 anys , així que tindre que buscar alguna cosa per fer algo d'esport ,a casa només menjar i arreglar portes , caldera i feines així ,?,, esperem que sigui només dos setmanes però pinta xungo ,, vinga ànims a tots i a intentar ser positiu :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 07:09 #4 per Mona (Associat/da)
Bon dia companys!
La Mare Natura ha enviat una mesura dràstica per a reduïr les emissions de CO2, ja que no podem fer-ho d'una altra manera, tots confinadets a casa i així podrem respirar un aire més pur. Té pinta que això serà més de dues setmanes, així que paciència i agafar rutines d'enfortir músculs, a mi ja m'anirà bé perquè és justament la part que em fa més mandra, però crec que aquests dies en faré una pila!
Estava pensant en muntar-me un boulder a casa per poder pujar-me per les parets quan no pugui sortir a córrer...
Jo cada matí faig unes salutacions al sol, a la imatge es veu una roda, es comença amb la cama dreta, després es repeteix la mateixa roda començant amb la cama esquerra. És un exercici molt bo per despertar els músculs i tonificar-los i relaxar el sistema nerviós (ideal!!!)



És una de les principals cadenes de postures de ioga amb una pila de beneficis pel cos, jo els faig sempre (confinada o no), ara en faré més segur! La salutació al sol millora la circulació de la sang, emforteix i tonifica els músculs de tot el cos (ja que en tota la roda s'acaben utilitzant gairebé tots), millora la flexibilitat de la columna vertebral i extremitats, millora la funció dels òrgans interns, ajuda a calmar i relaxar la ment, redueix l'ansietat, la por i l'inquietud, i tot això ens ajuda a dormir millor!
Una meravella! Proveu de fer-ne almenys 4 o 5 cada matí.

Ànims companys, que ens sigui lleu aquesta prova!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 10:23 #5 per andreugg (Associat/da)
Estic assimilant el nou estat, per ara he aprofitat per fer tasques de la llar endarrerides, moure llet, armaris compte com alguna cosa no? jeje

Doncs res sobretot tocara fer el pis de punta a punta per sumar passes i acabaré com el rnou amb una motxilla amb pes.

Molta salut per a tots/es i que en breu puguem riure en directe de les burrades que farem a casa.

Una mica de música per estar actius!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 10:43 #6 per Jorfer (Associat/da)
No ens queda altre que col·laborar i buscar alternatives al confinament.
Molts ànims i endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 12:22 - 16 Mar 2020 12:23 #7 per fandes (Associat/da)
Grup superinteressant aquest! Afortunats els que teniu terrassa o encara millor jardí. Els que vivim en pisos ens toca ser enginyosos :P, i compartir-ho amb altres en la mateixa situació ens fa treure-li major suc.

De moment us deixo 4 exercicis que estic treballant aquests dies (per mi ja és el 4t a casa):

1. Canal de Youtube Madfit -> rutines amb poc pes per treballar core, glutis i tronc superior.
2. Exercicis d'escales i força de resistència -> per no perdre força de cames, 31-05 Coll de Pal a l'horitzó.
3. Joc Wii Just Dance -> Treballant coordinació i si es queda just tenim altres coreografies al YT...
4. Seguiment de classes obertes IG -> Més d'una entitat (com DiR) està llençant cada dia classes obertes.

Confinats, però en forma!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 13:39 #8 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Hola a todos.
Hoy una Práctica de Yoga de 1h. con 6 vueltas de los Asanas que a puesto Mona, también llamado Saludo al Sol.
Esta práctica la recomiendo hacerla a media tarde os iréis a dormir mejor.

Salud para todos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 20:53 #9 per Barceruel (Associat/da)
Molt bona idea l'apertura d'aquest fil. Primer, perquè tindrem més temps lliure i compartit segur que passa millor. I segon, perquè podem agafar idees per a les nostres rutines d'exercici.

Jo avui he fet una petita rutina de treball de força funcional (un HIIT d'uns 8 minuts) amb 300 salts de corda abans i després. He acabat amb 10' de bici suau aprofitant que li vaig regalar un rodillo a la Judith per ajudar-la a recuperar-se de l'operació del turmell. Ara també li treuré profit jo. :)

Tinc la sort que, quan no plogui, podré fer petits trots als 10x4 metres de jardí que tinc i treball d'escales a l'accès. Hem d'estar el màxim d'actius que poguem, i segur que la imaginació i les idees que anirem compartint seràn de gran ajut.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 21:26 #10 per Alba (Associat/da)
Uoooo!!! Què bé que m'han informat d'aquest super fil!! Gràcies per obrir-lo!!!
Algú m'ha demanat que em passés per aquí i ajudés a mantenir aquest fil viu, i trobo que té raó que val la pena compartir tots plegats aquesta temporadeta especial. Us comento el que he fet avui!:

Dia 2, avui he decidit experimentar.
Doncs res, jo que tinc la sort de tenir una cinta de córrer, avui vaig decidir experimentar. Com que m’està costant molt això d’estar confinada, avui vaig decidir esforçar-me una mica en la cinta perquè sinó, faria el mateix rodatge suavet per anar tirant i fora. On està l’experimentació?
Doncs bé, quan encara podíem sortir al carrer vaig editar una llista de reproducció a l’amazon music que vaig anomenar “La llista + rara del mon”. I és que la vaig fer per un dia de barbacoa amb unes quantes parelles d’amics. Vaig incloure cançons que responen a gustos musicals de moltes persones diferents i clar, la llista no té ni cap ni peus. A mi no m’agrada molt córrer amb música. Només ho faig quan em trobo molt bé, i tot i així, quan corro només m’agrada escoltar un tipus de música molt concret.

Doncs avui em vaig proposar córrer en la cinta sentint “la llista més rara del mon”. Una única norma: no poder passar cap cançó. No recordava exactament les cançons ni l’ordre, però sabia que hi ha alguna que m’horroritza.... jajaja!! Penseu que, de fet, en la llista només hi ha tres o quatre cançons que m’agrada sentir quan corro. La resta, la majoria o bé no m’agraden o bé són un estil que per passar l’estona en un bareto guay, però per córrer.........uffffff
Finalment, m’ha donat temps en el rodatge del dia a sentir les 11 primeres cançons de la llista. Us aviso que he fet una petita trampa, i és que la primera l’he sentit 4 cops en bucle.... jajajaja!!!
El tracklist d’avui ha estat el següent:

1. Believer, Imagine Dragons
2. Señorita, Shawn Mendes
3. Johny Tecno SKa, Paco Pil
4. Wannabe, Spice Girls
5. Por la raja de tu falda, Estopa
6. Mayores, Becky G
7. Keep the Faith, Bon Jovi
8. Tusa, Karol G
9. Self Steem, Offspring
10. Qué güeno que estoy – Mojinos Escozios
11. Wishmaster – Nightwish

El millor: acabar sentint wishmaster, és una cançó suuuuper energètica per córrer, de les que més m'agraden!

El que més m’ha costat: els mojinos. :( :wonder: Quina cançó més xorraaaaaaa!!!! :? Com a mínim m’anava dient a mi mateixa “tu también estàs mu güena” :whistle: :whistle: :party:

Doncs res, si algú s'anima a dir-me alguna cançoneta, l'afegeixo a la llista, que potser en una d'aquestes trobo una pista que m'enamori i, si més no, segur que em feu passar un bon rato coneixent els vostres gustos musicals!

Apa, demà més!

PD: IMAGINACIÓ AL PODER PER AQUESTS DIES DE CONFINAMENT!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 06:57 #11 per Mona (Associat/da)

Alba va escriure: Uoooo!!! Què bé que m'han informat d'aquest super fil!! Gràcies per obrir-lo!!!
Algú m'ha demanat que em passés per aquí i ajudés a mantenir aquest fil viu, i trobo que té raó que val la pena compartir tots plegats aquesta temporadeta especial. Us comento el que he fet avui!:

Dia 2, avui he decidit experimentar.
Doncs res, jo que tinc la sort de tenir una cinta de córrer, avui vaig decidir experimentar. Com que m’està costant molt això d’estar confinada, avui vaig decidir esforçar-me una mica en la cinta perquè sinó, faria el mateix rodatge suavet per anar tirant i fora. On està l’experimentació?
Doncs bé, quan encara podíem sortir al carrer vaig editar una llista de reproducció a l’amazon music que vaig anomenar “La llista + rara del mon”. I és que la vaig fer per un dia de barbacoa amb unes quantes parelles d’amics. Vaig incloure cançons que responen a gustos musicals de moltes persones diferents i clar, la llista no té ni cap ni peus. A mi no m’agrada molt córrer amb música. Només ho faig quan em trobo molt bé, i tot i així, quan corro només m’agrada escoltar un tipus de música molt concret.

Doncs avui em vaig proposar córrer en la cinta sentint “la llista més rara del mon”. Una única norma: no poder passar cap cançó. No recordava exactament les cançons ni l’ordre, però sabia que hi ha alguna que m’horroritza.... jajaja!! Penseu que, de fet, en la llista només hi ha tres o quatre cançons que m’agrada sentir quan corro. La resta, la majoria o bé no m’agraden o bé són un estil que per passar l’estona en un bareto guay, però per córrer.........uffffff
Finalment, m’ha donat temps en el rodatge del dia a sentir les 11 primeres cançons de la llista. Us aviso que he fet una petita trampa, i és que la primera l’he sentit 4 cops en bucle.... jajajaja!!!
El tracklist d’avui ha estat el següent:

1. Believer, Imagine Dragons
2. Señorita, Shawn Mendes
3. Johny Tecno SKa, Paco Pil
4. Wannabe, Spice Girls
5. Por la raja de tu falda, Estopa
6. Mayores, Becky G
7. Keep the Faith, Bon Jovi
8. Tusa, Karol G
9. Self Steem, Offspring
10. Qué güeno que estoy – Mojinos Escozios
11. Wishmaster – Nightwish

El millor: acabar sentint wishmaster, és una cançó suuuuper energètica per córrer, de les que més m'agraden!

El que més m’ha costat: els mojinos. :( :wonder: Quina cançó més xorraaaaaaa!!!! :? Com a mínim m’anava dient a mi mateixa “tu también estàs mu güena” :whistle: :whistle: :party:

Doncs res, si algú s'anima a dir-me alguna cançoneta, l'afegeixo a la llista, que potser en una d'aquestes trobo una pista que m'enamori i, si més no, segur que em feu passar un bon rato coneixent els vostres gustos musicals!

Apa, demà més!

PD: IMAGINACIÓ AL PODER PER AQUESTS DIES DE CONFINAMENT!!!


:joy: :joy: :joy: i després de l'energia de Wishmaster no t'han entrat ganes de tornar a fer la llista?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 09:16 #12 per RugbyMan (Associat/da)

Alba va escriure: Uoooo!!! Què bé que m'han informat d'aquest super fil!! Gràcies per obrir-lo!!!
Algú m'ha demanat que em passés per aquí i ajudés a mantenir aquest fil viu, i trobo que té raó que val la pena compartir tots plegats aquesta temporadeta especial. Us comento el que he fet avui!:

Dia 2, avui he decidit experimentar.
Doncs res, jo que tinc la sort de tenir una cinta de córrer, avui vaig decidir experimentar. Com que m’està costant molt això d’estar confinada, avui vaig decidir esforçar-me una mica en la cinta perquè sinó, faria el mateix rodatge suavet per anar tirant i fora. On està l’experimentació?
Doncs bé, quan encara podíem sortir al carrer vaig editar una llista de reproducció a l’amazon music que vaig anomenar “La llista + rara del mon”. I és que la vaig fer per un dia de barbacoa amb unes quantes parelles d’amics. Vaig incloure cançons que responen a gustos musicals de moltes persones diferents i clar, la llista no té ni cap ni peus. A mi no m’agrada molt córrer amb música. Només ho faig quan em trobo molt bé, i tot i així, quan corro només m’agrada escoltar un tipus de música molt concret.

Doncs avui em vaig proposar córrer en la cinta sentint “la llista més rara del mon”. Una única norma: no poder passar cap cançó. No recordava exactament les cançons ni l’ordre, però sabia que hi ha alguna que m’horroritza.... jajaja!! Penseu que, de fet, en la llista només hi ha tres o quatre cançons que m’agrada sentir quan corro. La resta, la majoria o bé no m’agraden o bé són un estil que per passar l’estona en un bareto guay, però per córrer.........uffffff
Finalment, m’ha donat temps en el rodatge del dia a sentir les 11 primeres cançons de la llista. Us aviso que he fet una petita trampa, i és que la primera l’he sentit 4 cops en bucle.... jajajaja!!!
El tracklist d’avui ha estat el següent:

1. Believer, Imagine Dragons
2. Señorita, Shawn Mendes
3. Johny Tecno SKa, Paco Pil
4. Wannabe, Spice Girls
5. Por la raja de tu falda, Estopa
6. Mayores, Becky G
7. Keep the Faith, Bon Jovi
8. Tusa, Karol G
9. Self Steem, Offspring
10. Qué güeno que estoy – Mojinos Escozios
11. Wishmaster – Nightwish

El millor: acabar sentint wishmaster, és una cançó suuuuper energètica per córrer, de les que més m'agraden!

El que més m’ha costat: els mojinos. :( :wonder: Quina cançó més xorraaaaaaa!!!! :? Com a mínim m’anava dient a mi mateixa “tu también estàs mu güena” :whistle: :whistle: :party:

Doncs res, si algú s'anima a dir-me alguna cançoneta, l'afegeixo a la llista, que potser en una d'aquestes trobo una pista que m'enamori i, si més no, segur que em feu passar un bon rato coneixent els vostres gustos musicals!

Apa, demà més!

PD: IMAGINACIÓ AL PODER PER AQUESTS DIES DE CONFINAMENT!!!


Sacrilega...a los Mojinos ni me'ls toquis. Quina poca cultura musical q hi ha en aquest grup

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 10:49 - 17 Mar 2020 10:51 #13 per tonivet (Associat/da)
Jo de moment he fet servir l'opcio de gimnas a casa. Per correr tinc varies opcions, triare una dema:

- correr al parking de la feina. Tinc la"sort" que puc encara treballar i al parking soterrat de la feina te 3plantes i una llargada total de 300m amb rampes. Aci puc fer els rodatges amb desnivell. He vist a les xarxes que bastanta gent esta recurrint a correr a parkings privats

- correr al voltant de la piscina comunitaria, la tinc just al costat de casa meva; nomes tinc que saltar la valla. Aproximadament son uns 100 m de corda. Aci puc fer els rodatges plans (si no em marejo)

- correr al carrer central de la zona comunitaria, es un carrer tancat i privat a l'aire lliure que fa pujada suau i amb una llargada total de 200m. Es la opcio que més m'agrada però de moment em fa vergonya; em veuran tots els veins fent el hamster. Quan estigui desesperat la triare

Salut i resiliència!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 12:18 #14 per Jorfer (Associat/da)
Doncs jo porto tres dies corrent a la terrassa i em passo al parquing a partir de demà. Saludaré educadament a la gent que em trobi a un somriure a la boca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 12:30 #15 per ERIC (Associat/da)
i que tal qui tingui la oportunitat, perque va ha d´anar a la feina, de de caminar una hora al dia a ritme ràpid.
Vaja, jo crec que es hasta bo, per les nostres articulacions, un paron forçat per les circumstàncies. Jo crec que si guanyem pes o ens costa recuperar la forma, tard o d´hora ho lograrem, així que tranquilitat, que es bo també descansar. Segurament molts fem un paron el mes d´agost, doncs ara l´avancem i llestos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 17:35 #16 per Alba (Associat/da)
Pppffff... És que amb la teva edat és normal tenir més coneixement, becari... ???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2020 19:23 #17 per jorditogores (Associat/da)
Paciencia y ánimos,lo primero es intentar que esta mierda no se propague más y como dije en el film kañero,no pasa nada por parar 15 días, yo siempre lo hago en verano y me ha ido genial en los 41 años de atletismo, fastidia,pues claro solo nosotros sabemos que el deporte es una gran válvula de escape de los problemas cotidianos,intentar hacer ejercicios en casa, dejar la bollería temporalmente ji ji, y sacar mucho al perro o subir las escaleras 10 veces,quien no ha tenido una gripe común o una lesión donde el reposo era lo mejor, putada para los que habían sacrificado horas de entreno en soledad,frió,quitando horas de sueño para hacer la Maratón,Trail,Mitja,etc,pero hay que ser responsables y disciplinados, a eso pocos nos ganan,un abrazo a todos y a tope.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 08:28 #18 per rnou (Associat/da)
Hola!

Jo he trobat una bici de l’any de la picor (BH VibRowCycle), tinc escales (3 pisos) i no hi viu ningú que pugui sortir de casa, i un passadís molt llarg. Sempre em preguntava porque era tan llarg i sobretot ample (90 cm!) i ara ho entenc :P.

Faig servir una armilla de 10kg, per simular potències mes grans amb menys velocitat i intento aixecar les pulsacions en el poc càrdio que puc fer. Apart faig musculació, tècnica de carrera i totes aquelles coses que mai faig. Avui he de provar de pujar al terrat, però al passadís he arribat als 7:20 min/km que amb l’armilla m’he equival als 4:30 gairebé (7km + 6km he fet).

Dit això, la forma la perdrem, però la recuperarem en 4 setmanes. Us passo una captura del meu estat de forma en els últims 2 anys.



Després de Barcelona, vaig tenir una lesió de cintilla i se’m va fer un reset muscular. 1 Mes, vaig perdre 2:30 de rendiment a mitja i després vaig anar-me de vacances. Quiet no vaig estar, igual que ara, pero en un mes després de tornar a la carrega ja vaig aconsseguir una bona marca a la Mercè/Poblenou.

Des de que pogués tornar a sortir a casa, segur que tenim 2 setmanes de marge fins la primera cursa, temps suficient per tornar a recuperar un estat de forma bastant bo.

Us ho dic, ja que he passat fases de crisi, per exemple comprar una cinta. Però analitzant els pros i els contres (que faig amb una cinta a casa després!) crec que no em val la pena. Potser una bici o una eliptica sí, pero de moment tiraré amb aquesta súper BH vintage.

Una abraçada.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 10:26 #19 per tonivet (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 11:29 #20 per Mona (Associat/da)

tonivet va escriure: www.eldiario.es/sociedad/Hacer-footing-u...as_0_1006849367.html


Una mica exagerat, no?! A mi ahir gairebé em posen una multa simplement perquè vaig coincidir amb els veïns de baix per treure les escombraries, obviament ens vam saludar just quan passava la policia, ens volien multar perquè deien que havíem quedat per reunir-nos...

A França deixen soritr a córrer sempre i quan vagis sol per zones poc concorregudes. Entre això o poder sortir per la zona comunitaria si no hi ha ningú més hi ha una gran diferència... Està clar que hem d'intentar no creurar-nos amb gent, jo porto desde diumenge sense sortir gens de casa, (només per llençar les escombraries), però just a l'edifici del davant estan fent obres i ara hi tenen més obrers que mai, ahir hi havia com 10 persones... entre poc i massa...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.