Codi de conducta i normativa (lectura obligada)

Codi de conducta i normativa (lectura obligada)

31 Des 2007 14:43 #21 per (Visitant)
Hola a todos a provecho para saludaros ya que estoy recien incorporado a este gran grupo de correcat, soy Miguel A. Cawboy y espero ir entrando en el grupo poco a poco hoy hare la san silvestre aunque estoy bajo de forma, para los que la hacen suerte a todos y FELIZ AÑO 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2008 10:26 #22 per crit (Visitant)


Normes respecte les signatures

La signatura no ha de contenir imatges o banners publicitaris.


No ha de contenir preus, vendes, productes o detalls de serveis.

La mida de la font no pot ser més gran que una de normal.

Totes les signatures han de ser respectuoses amb les creences, idees i cultura dels demés.

Si una signatura resulta ofensiva o insultant serà prohibida.

Ens reservem el dret per demanar-te que canviïs o modifiquis la teva signatura en qualsevol moment i per qualsevol raó.


La comissió de Moderadors


Amb bon rotllo però crec que cal estar atents a aquest punt, només cal voltar altres fòrums i veure com compliquen la lectura.

Ei, la meua opinió.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2008 10:35 #23 per jordi42 (Visitant)


Normes respecte les signatures

La signatura no ha de contenir imatges o banners publicitaris.


No ha de contenir preus, vendes, productes o detalls de serveis.

La mida de la font no pot ser més gran que una de normal.

Totes les signatures han de ser respectuoses amb les creences, idees i cultura dels demés.

Si una signatura resulta ofensiva o insultant serà prohibida.

Ens reservem el dret per demanar-te que canviïs o modifiquis la teva signatura en qualsevol moment i per qualsevol raó.


La comissió de Moderadors


Amb bon rotllo però crec que cal estar atents a aquest punt, només cal voltar altres fòrums i veure com compliquen la lectura.

Ei, la meua opinió.

Salut


Doncs crec que aquest punt s’està incomplint força darrerament per aquí :whistle:

Jordi
2h 44’ 43”  Marató de Sevilla 2009
I ara.... 4+3=9!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2008 10:00 #24 per agusti47 (Visitant)
   
    :great:  Me encuentro como Paco Barcia, hablo en catalan, pero no se escrivirlo, lo siento.
    Estoy encantado de todas las iniciativas que estais poniendo en marcha y trabajando en favor de todos/as nosotros/as, muchas gracias.

    Ens plau trametre el nostre més profund agraïment i de la nostre Entitat (Club Alt Can Mercader).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2009 21:57 - 16 Gen 2009 21:41 #25 per Raimon (Associat/da)
   Vull suposar i creure, que si es modifica algun apartat del Codi de Conducta i normativa d'aquest Forum serà fet públic perque tothom s'en assebenti, i no obeirà a criteris particulars, arbitraris  i subjectius de ningú. Serà així no? I vull creure que aquesta Web no és propietat de ningú més que de la Associació "Corredors.Cat", i que qualsevol canvi del Codi de Conducta i normativa s'haurà d'aprobar democraticament, oi que si?


Aixó que escric és molt important, i espero que algú de la Junta ho pugui corroborar sense cap mena de dubte. Gracies!
 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2009 23:10 #26 per korfbaler (Associat/da)
Raimon, no entenc el teu post  :oops: :neutral:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2009 23:11 #27 per (Visitant)
S'ha afegit a la normativa el punt seguent:

No està permès escriure els títols dels missatges EN MAJÚSCULES.

Comissió de moderadors

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2009 23:33 #28 per meep (Associat/da)
...i aquest canvi és tant greu, Raimon:neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2009 15:48 #29 per Raimon (Associat/da)

...i aquest canvi és tant greu, Raimon:neutral:


  No meep, el contingut és molt poc important, -potser algú diria que és una mica "purista"- però de fet tant hi fa. Es tracta de les "formes".
  Evidentment, avui, és aixó i demà pot ser una altra cosa. Cal primar la transparencia i la publicitat.
Aquesta Web nostra que tant ens estimem no pot ser instrument ni jogina de ningú. Podria dir més coses, però prefereixo callar per no afegir llenya al foc. Per a mí tema tancat.
  I continuem gaudim d'aquesta Web nostra.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2009 16:05 #30 per Enric59 (Visitant)
Raimon, una abraçada  :smile:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2009 17:12 - 15 Gen 2009 17:15 #31 per Pau (Associat/da)

...i aquest canvi és tant greu, Raimon:neutral:


   No meep, el contingut és molt poc important, -potser algú diria que és una mica "purista"- però de fet tant hi fa. Es tracta de les "formes".
   Evidentment, avui, és aixó i demà pot ser una altra cosa. Cal primar la transparencia i la publicitat.
Aquesta Web nostra que tant ens estimem no pot ser instrument ni jogina de ningú. Podria dir més coses, però prefereixo callar per no afegir llenya al foc. Per a mí tema tancat.
   I continuem gaudim d'aquesta Web nostra.


Doncs jo no callaré, son injustos i crec que irreflexius aquests comentaris :grrrrrr: . Raimon, et conec i sé que no ho dius amb mala llet sino portat per una ignorància de la que no costa res sortir-ne abans d'atacar. M'he assabentat d'aquest comentari per un petició de dimisió d'un dels moderadors, gràcies per la col·laboració 8)

Els moderadors no estan aquí per tocar els nassos a ningú ni per fer d'amos de res, estan per que aquest forum segueixi sent un lloc de convivència. I s'ho curren i hi dediquen hores a això, són més esclaus que amos.

No sé quines coses més podries dir, però digues-les, jo no voldria tancar el tema, voldria que sortís tot i aclarir-ho, si tu vols transparència, jo també, digues.

Si resulta que després de discutir aquesta norma entre la comisió de moderadors i actuar en conseqüència no t'agrada com ho hem comunicat, en aquesta associació no hem dit encara que no a ningú a formar part de cap comissió, pots entrar-hi. Només cal que et llegeixis moolts posts que no t'intreressen per res i controlis que es segueixen les normes que hem cregut necessàries per la convivència.

A qui no li agradin les normes en pot proposar esmenes a l'assemblea, que per això es fa.

Crec que els moderadors no mereixen aquests comentaris, el meu suport i ànims per ells 8)

Enric 1959, una abraçada.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2009 23:57 #32 per Enric59 (Visitant)
Pau, Raimon, no us enfadeu. Sé, per experiència, que és terriblement complicat comunicar sensacions i sentiments per escrit. Però, a la vegada, és molt senzill: només cal omplir l'espai en blanc del requadre de resposta.

Els comentaris, fets amb mala llet o amb bona fe, sempre acaben convertint-se en personals i són interpretats de forma subjectiva perquè cadascú hi acaba llegint el que vol llegir.

De veritat, em produeix una impressió molt desagradable, i a la resta suposo que també, veure dues persones barallant-se, físicament o per escrit.

I ara, insisteixo: no tinc una gran envergadura, però els meus braços poden abastar a qui vulgui ser abraçat i són amigables. Així, doncs, una abraçada.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 17:12 - 16 Gen 2009 22:41 #33 per Raimon (Associat/da)
    Pau, suposo que t'has deixat anar sense calibrar gairebé les teves paraules. No ho tinc en compte. Per altra banda entenc la teva situació.
     No repeteixo el que vaig posar al Post, per que està molt clar i net. I m'agrada seguir les normes, i es per aixó que vaig posar el missatge, i valoro molt la labor dels moderadors i de tots els que posen un granet de sorra en aquesta "Web nostra", que tant ens estimem tots plegats. I no diré rés que fugui ferir a alguna persona, perque no és ni el meu tarannà ni la meva intenció. I disculpeu si algú s'ha sentit malament, em sap greu. Sempre miro de ser el més educat i gens polèmic, tant en en la forma, com en el contingut, i qui em coneix ho sap. De fet mai entro en polèmiques. Però hi ha questions de principi, i normes d'actuació, per a tots. I no és pot modificar el codi de conducta després de haber estat aprobat, sense comunicarho i ferho públic, per justificar actuacions que ja s'han dut a terme.
    Una abraçada Pau, una abraçada Enric i especialment una abraçada a tots els que us hagi pogut fer mal el meu missatge anterior. De veritat, disculpeume; entre els moderadors, tinc companys i amics força estimats, i em sabria greu que els hagues fet sentir malament. La seva feina és molt important i imprescindible per al bon funcionament d'aquest Foro.  8)
     
     

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 21:49 #34 per Pau (Associat/da)

    Pau, suposo que t'has deixat anar sense calibrar gairebé les teves paraules. No ho tinc en compte. Per altra banda entenc la teva situació.


Sí, tens raó, se me'n ha anat la ma una mica  :oops: T'agraeixo la teva comprensió i que no m'ho tinguis en compte 8)

Una abraçada

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 22:03 #35 per crit (Visitant)
Correcats o el club de l'abraçada? :rofl:

Au, per molts anys mainada.

Salut i una abraçamenta general des de sota la boira.

Crit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2009 22:13 #36 per Pau (Associat/da)
:rofl:

De tot s'hi fa per aquí 8)



Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 10:18 #37 per socmanu (Visitant)
hola a tots i totes,
jo porto poc per aqui , soc un novatillo, però em sembla que la feina que feu per mantenir entre tots aquesta web és encomiable. També penso que la feina dels moderadors no ha de ser gens fàcil perque escriure un sentiment o una idea sense poder fer servir la entonació és realment complicat i a vegades pot portar a malsentesos.
Però us asseguro que pels pocs dies que porto llegint els missatges d'aquest forum em sembleu unes persones super respectuoses i amb ganes d'ajudar als altres i de gaudir amb lo que feu.
Espero que poc a poc pugui anar gaudint tant com vosaltres del nostre esport...
una abraçada a tots i toes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 19:10 #38 per Jorfer (Associat/da)

hola a tots i totes,
jo porto poc per aqui , soc un novatillo, però em sembla que la feina que feu per mantenir entre tots aquesta web és encomiable. També penso que la feina dels moderadors no ha de ser gens fàcil perque escriure un sentiment o una idea sense poder fer servir la entonació és realment complicat i a vegades pot portar a malsentesos.
Però us asseguro que pels pocs dies que porto llegint els missatges d'aquest forum em sembleu unes persones super respectuoses i amb ganes d'ajudar als altres i de gaudir amb lo que feu.
Espero que poc a poc pugui anar gaudint tant com vosaltres del nostre esport...
una abraçada a tots i toes


No et conec però són paraules a agrair i que animen a continuar fent coses per l'associació, cadascú des del seu lloc, ja sigui a una comissió, a la Junta o a on sigui.

Moltes gràcies per aquest missatge positiu  8) 8)
I per cert, si vols, associa't que val la pena.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2009 07:34 #39 per crica (Visitant)
Jo també t'agraeixo les paraules.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2009 17:56 #40 per (Visitant)
Gràcies a tots per la feina que feu, us he descobert fa relativament poc i trobo que feu un gran esforç per que tothom es senti ben acollit dins aquest esport que tant ens omple. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.