(MJP) Al setembre a Vallhonesta enirem

(MJP) Al setembre a Vallhonesta enirem

01 Set 2011 23:10 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Obro el fil d'aquest mes ja què fa molt de temps que no l'obro amb aquest titol dedicaVallhonesta  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
02 Set 2011 14:10 #2 per jramon (Associat/da)
Anem tots, oi? Es una ocasió per retrobar-nos. Jo tornaré intentar fer l'hora (difícil, difícil). Conto en un estat de forma millor cada any, moltes ganes de tirar (espero que el Yuki no hagi de tornar a animar-me), un entorn bucólic de muntanya i uns bons companys. Ja estic apuntat i el Jordi Ballesteros m'ha dit que en va be pel meu entrenament i no abusar excesivament del asfalt.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)
El tema ha estat tancat.
05 Set 2011 23:00 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jramon
De Sabadell la meva colla és Si o Si estan obligats anar a Vallhonesta  :yes: i vols pots vindre amb mi per fer -1h a veure si podem  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
07 Set 2011 09:07 #4 per Carmeta (Visitant)
Bon dia a tots :love:
Sembla que al setembre l'activitat segueix sent igual de frenètica que a l'agost pel fil MJP :oh:
Bé, en tot cas, només donar-vos l'enhorabona per la vostra Mitja a Sabadell (al final quin temps us va sortir MiguelSBD I JRamon? I el Maten també hi era :neutral:?
Petonets a tots i per la Caloreta Cavallets :party: :party: :party:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
07 Set 2011 23:51 #5 per Huck (Visitant)
Yo soy de los que diariamente, durante todo el verano, husmeaba por aquí a ver si alguien se confundía y escribía algo  :grrrrrr:. Entiendo que es época de pocas novedades y menos ganas de contarlas. Como dicen los yankis: "No news, good news". :sleep:
Así que entono un mea culpa estival y me marco el propósito para la nueva temporada, cual abandono de tabaco, de participar más en el muro y caldear el ambiente con chismes, borderías y desnudos integrales  :mdr:.
Y en cuanto a objetivos deportivos para el futuro, me averguenza desvelarlos por el momento. Pronto os contaré. Pero ya sabéis que desde que traspasé la línea prohibida, mis temporadas giran en torno a un maratón y un IM por año.  :whistle:
Aprovecho para felicitar públicamente a Caloreta por sus logros deportivos estivales (marnatón) y profesionales (congreso internacional). Pero que sea ella quien lo cuente con detalle si quiere.
Queridos pueyanos, que la crisis no se haga extensible a nuestro rinconcito virtual y acabemos separados por millones de bytes para los restos.
Gràcies Carmeta per trencar el gel  :love:
El tema ha estat tancat.
08 Set 2011 09:09 #6 per dragan (Visitant)
Bon dia !

La veritat és que durant el mes d' Agost se m'ha fet "complicat" entrar, suposo que com tothom. No obstant, el cert és que es nota certa apatia que està portant el fil a la fi. Ja ho hem intentat altres vegades, però sempre tornem a aquest punt. +
Potser és falta d' interes per part de tots ¿?  potser és que el grup s'ha diversificat ¿?  la distància ¿? que realment ja no és "el que era" ¿?  potser és que "no era" ¿?  potser és que ja no tenim massa què explicar-nos ¿?

No ho sé i, si haig de ser sincer prefereixo pensar que és llei de vida. Els que portem anys en aquest mon virtual sabem que els grups neixen, creixen, s'expansionen, es disgreguen i moren. És així.

Que hi hagi sort !  8)

Eduard.

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
08 Set 2011 09:56 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Bon dia !

La veritat és que durant el mes d' Agost se m'ha fet "complicat" entrar, suposo que com tothom. No obstant, el cert és que es nota certa apatia que està portant el fil a la fi. Ja ho hem intentat altres vegades, però sempre tornem a aquest punt. +
Potser és falta d' interes per part de tots ¿?  potser és que el grup s'ha diversificat ¿?  la distància ¿? que realment ja no és "el que era" ¿?  potser és que "no era" ¿?  potser és que ja no tenim massa què explicar-nos ¿?

No ho sé i, si haig de ser sincer prefereixo pensar que és llei de vida. Els que portem anys en aquest mon virtual sabem que els grups neixen, creixen, s'expansionen, es disgreguen i moren. És així.

Que hi hagi sort !  8)

Eduard.

Totalment d'acord amb la teva reflexió Edu  :yes: :love: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
08 Set 2011 10:00 #8 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Carmeta   :love:

Jo no vaig córrer sóc de l'organització això volt un pringat  ;) vaig córrer el dissabte a Matadepera amb el Xavi_SBD vem fer la cursa com entrenament durillo i vem fer 41'48''
El Maten va fer 15km en la mitja què és lo que volia fer  :yes:
El Jramon que lo digui ell  :he: :he: :he:

Salutacions a tots i totes desde la virtualiatat  :love: :love: :love: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
11 Set 2011 11:04 #9 per Huck (Visitant)
El mejor entreno para un IM sin duda es hacer un IM. Y siendo esto así, resulta que mi IM del 24/7 pasó de objetivo a ser el mejor entreno de preparación para mi próximo reto: IM de Calella del 2 de octubre. Es decir, dentro de 3 semanas abordaré mi tercera reválida en la distancia en 2 meses. No os contaré mi metamorfosis de tri popular a tri friky, ni yo mismo lo tengo claro. Pero lo cierto es que estaba en verano, tenía tiempo, tenía ganas y tras comentarlo con mi trainer y mi familia, todo cuadró y, tras 2 semanas de descanso activo, inicié un plan de 8 semanas para llegar bien a la cita. Objetivo: ACABAR!!!!
Será un placer regresar a Catalunya.
Per cert, FELIÇ DIADA  :love:
El tema ha estat tancat.
13 Set 2011 09:34 #10 per Carmeta (Visitant)
Huck :love:, molts ànims, et queden tres setmanetes per Calella i de segur que arribes a temps i just a puntet de caramel amb la readaptació que t'has fet del planning :great:... Aquí no et queixaràs d'animadors :party: :party: :party:
Dragan jo sóc murri però tú... Mare meva quin poc tacte :rofl: :rofl:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
15 Set 2011 18:37 #11 per dragan (Visitant)

Huck :love:, molts ànims, et queden tres setmanetes per Calella i de segur que arribes a temps i just a puntet de caramel amb la readaptació que t'has fet del planning :great:... Aquí no et queixaràs d'animadors :party: :party: :party:
Dragan jo sóc murri però tú... Mare meva quin poc tacte :rofl: :rofl:



Si, potser tingui altres defectes, però tinc per costum dir el que penso i no amagar-me  :he:  tal mourinho en sala de prensa  :whistle: :whistle: :rofl: :rofl: :rofl:

carmeta .......... xata ........... fa dies que no ens veiem !!  :yipi: :yipi:

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
15 Set 2011 18:38 #12 per dragan (Visitant)
pourque ??!

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
15 Set 2011 21:37 #13 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Huck :love:, molts ànims, et queden tres setmanetes per Calella i de segur que arribes a temps i just a puntet de caramel amb la readaptació que t'has fet del planning :great:... Aquí no et queixaràs d'animadors :party: :party: :party:
Dragan jo sóc murri però tú... Mare meva quin poc tacte :rofl: :rofl:



Si, potser tingui altres defectes, però tinc per costum dir el que penso i no amagar-me  :he:  tal mourinho en sala de prensa  :whistle: :whistle: :rofl: :rofl: :rofl:

carmeta .......... xata ........... fa dies que no ens veiem !!  :yipi: :yipi:


:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :great: :great: :great: :great: :great: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
18 Set 2011 13:41 #14 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 00:01 #15 per Huck (Visitant)

Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:


Pues yo no me he dado cuenta de su presencia. Y eso que me he fijado  :party: :party: :rofl:
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 08:40 #16 per jramon (Associat/da)

Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:


Dragan, angelet, on eres?

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 08:48 #17 per Carmeta (Visitant)

Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:


Pues yo no me he dado cuenta de su presencia. Y eso que me he fijado  :party: :party: :rofl:


Quina casualitat, Huck jo tampoc els vaig veure :neutral:...  De fet, als tres, darrerament, només me'ñs trobo en somnis :intello: ... I, per cert, a 15 dies del gran repte, començant a descansar força, oi???

JRamon com va anar la teva cursa??? Dels altres dos, ja en sé més o menys... ;) Ahhh... I etsic en el pàrraf tres de la teva resposta al mail :oops:, però porto tres dies a mig escriure'l :winktongue:

Jo he passat el cap de setmana cual Heidi sin su Pedro a les muntanyes... Amunt i avall tres dies impressionants!!! A veure si ens descarreguem les imatges i en puc compartir alguna amb vosaltres :party:

I, sí dragan, xato, fa massa que no ens trobem :'( ...

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 09:18 #18 per jramon (Associat/da)

Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:


Pues yo no me he dado cuenta de su presencia. Y eso que me he fijado  :party: :party: :rofl:


Quina casualitat, Huck jo tampoc els vaig veure :neutral:...  De fet, als tres, darrerament, només me'ñs trobo en somnis :intello: ... I, per cert, a 15 dies del gran repte, començant a descansar força, oi???

JRamon com va anar la teva cursa??? Dels altres dos, ja en sé més o menys... ;) Ahhh... I etsic en el pàrraf tres de la teva resposta al mail :oops:, però porto tres dies a mig escriure'l :winktongue:

Jo he passat el cap de setmana cual Heidi sin su Pedro a les muntanyes... Amunt i avall tres dies impressionants!!! A veure si ens descarreguem les imatges i en puc compartir alguna amb vosaltres :party:

I, sí dragan, xato, fa massa que no ens trobem :'( ...


La cursa normaleta. Va ser mes per saludar i veure en quin punt hi soc. Vaig parlar amb el teu amic Jaume, que ara el trovo sempre.

No pateixis per la resposta que era només un mail de "no perdre el contacte". Encar puc dir que el mantinc amb tots els meus amics atletes (mes o menys). Imagino que no hi serás a Vallhonesta, tot i que es muntanya...

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 09:25 #19 per Carmeta (Visitant)
jramon el dia de Vallhonesta estic a Barbastro que hauré fet la Mitja del Somontano el dia abans :neutral:

Una abraçada :love:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
19 Set 2011 11:41 #20 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Ha sigut un plaer de saludar al Jramon al Dragan al Squash en BCN avui  :party: :party: :party:


Pues yo no me he dado cuenta de su presencia. Y eso que me he fijado  :party: :party: :rofl:

No me digas que estabas en la cursa Huck :grrrrrr:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.