Equip CoRReDoRs.CaT a triTeam APP

Equip CoRReDoRs.CaT a triTeam APP

22 Mar 2020 18:46 #1 per meep (Associat/da)
Com alguns ja sabeu, l’andreuarroyo, Correcat i IPSI Runner ha fet una web per a que tots els equips que vulguin puguin competir entre ells com ho fem desde fa uns anys amb els IR, agafant les activitats que cadascú puja a l’Strava. www.triTeamApp.com

El criteri de puntuació és molt simple i segueix el criteri del Triatló (10 punts=1.500m nedant = 10km corrent = 40km en bici).
A més a més, per diferenciar entre curses planes i de muntanya, afegeix 1 punt per cada 100m de D+ corrent, ó 1 punt per cada 200m D+ en bici.

A l’aplicació pots triar el període que vols veure, tot el 2020, última setmana, últim mes, últims 3 mesos, últims dotze mesos, 2019, 2018,.... i ara el període de confinament des del 14 de març

Tothom pot crear els seus propis equips, amb companys d’entrenament, de feina, de gym,... jo n’he creat un de Corredors.Cat, si us hi voleu unir, podeu utilitzar aquests codi per accedir-hi ( u7EzGunwe6gYuivsjW0d3-lw ), o clicar directament a aquest enllaç:
triteamapp.com/ca/equip-join?tt=u7EzGunwe6gYuivsjW0d3-lw

A part de poder competir amb companys, també serveix per buscar activitats a Strava (entre nosaltres, buscar res a Strava és un putu conyàs) i en canvi, amb l’aplicació és molt fàcil buscar, filtrant per esport, descripció, atleta, dates, distància, desnivell,... i et permet baixar el .gpx de l’activitat, per si vols seguir l’entrenament d’un company.

També fa gràfiques de la teva evolució setmanal, mensual i anual, per esport.

L’Andreu és un crack i està contínuament afegint millores.
Segur que rebrà amb agraïment crítiques constructives que li puguem fer tots.
Jo li he demanat que (tot i garantint la protecció de dades dels participants) poder fer una classificació entre equips, on hi puntuïn els 5/10 primers classificats de cada equip

Va!! Animeu-vos i entreu a l'equip Correcat!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 20:34 #2 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Espero no haver espatllat res :) , jo i l'àngles no ens estimem gens (el que té venir d'epoques amb supremacia del frances)

M'he donat d'alta i he vist que vaig en tercera en posició :thumbup: però no vull fer trampes al solitari, a l'equip per ara en som tres i això vol dir que hi falta gent

Animeu-vos ¡¡¡ ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 20:39 #3 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Això s'està animant ¡¡¡

Ja som 5 ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 20:50 - 23 Mar 2020 08:48 #4 per VeroTV (Associat/da)
Jo amb la lesió de principis d'any tinc, de moment, cua assegurada ?...però hi tornaré! ?

Animeu-vos a entrar, serà divertit!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 21:05 #5 per andreuarroyo (Associat/da)
Hola Josep,
gràcies per entrar-hi. Al peu de pàgina de l'aplicació hauries de poder escollir l'idioma, i fer-ho tot en català!

Qualsevol dubte, pregunteu sense problema!

up & running!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 21:07 #6 per Josep58 (Associat/da)

andreuarroyo va escriure: Hola Josep,
gràcies per entrar-hi. Al peu de pàgina de l'aplicació hauries de poder escollir l'idioma, i fer-ho tot en català!

Qualsevol dubte, pregunteu sense problema!


Moltes gràcies Andreu :clap: :clap: :clap:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 21:08 #7 per Oriol_TBID (Associat/da)
Molt bona iniciativa! Inscrit! :v: :v: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 21:29 #8 per Jordi (Associat/da)
Un altre :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2020 16:52 #9 per Tonibeltran (Associat/da)
Un mes a l'equip.
:great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.