Que us poseu per a les paparres?

Que us poseu per a les paparres?

08 Jul 2017 12:10 #1 per tonivet (Associat/da)
Com a Veterinari tinc un munt de respostes pero per a persones no tinc ni idea. M'agrada correr per la muntanya a primavera I estiu, per aixo busco petits corriols de bosc per on trobar ombra. De tant en tant m'en trobo alguna caminant per les cames pero avui, revisant-me despres de la sortida, m'he trobat una enganxada. Us poseu algun producte abans de sortir?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2017 18:21 #2 per tonivet (Associat/da)
Be, doncs al final li vaig preguntar al sr. google i em va dir que qualsevol repelent va be. Aixi que avui abans de sortir per la mateixa ruta que el dissabte, m'he posat autan spray (que corria per casa) per les cames i braços que quedaven sense roba i a la tornada no tenia ni una paparra; ni tant sols caminant per la roba com d'altres vegades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2017 19:33 #3 per Jorfer (Associat/da)
Toni doncs ja sabem el remei.
A mi no m'ha passat mai però corro poques vegades per pistes i corriols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2017 09:46 #4 per curat (Associat/da)
Està clar tonivet que córrer per muntanya és un esport de risc. Bèsties i bestioles perilloses amagades per la natura esperen víctimes.
Has de tornar a la teva llar: l'asfalt!

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2017 10:40 #5 per jcarpa (Visitant)
Molt interessant el tema, doncs a mi, corrent entre herbes per les muntanyes de Prades, se'm va quedar enganxada a la cuixa una "paparra" fa 2 anys, i com se que transmeten malalties i m'havien dit que no era bo arrancar-les pq es podia quedar les incisions dintre i infectar-se o transmetre més la malaltia vaig anar al CAP. Em van dir que amb benzina es desprenien ràpid, però ells van posar productes dels que tenen allí i unes pinces. Després vaig estar uns dies amb un antibiòtic que em van receptar. La pitjor malaltia es veu que es la "enfermedad de Lyme", que al nostre país no es fàcil d'agafar, però hi ha casos, i tenen diferents graus d'afectació. El millor remei, la prevenció, i cas de picada, diagnòstic precoç i antibiòtics.

Ara que se que hi ha aquests sprays, quan vagi a posar-me per senderons o camp a traves, me'ls posaré a les cames.
Entenc que el venen a farmacies, oi?

He vist que hi ha un especial per garrapates, a Amazon, entenc que aquest deu ser + especific que altres repelents + genèrics. Correcte?:
www.amazon.es/5-Pack-Autan-Protection-ga...=1-12&keywords=autan

Salut i Alegria,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2017 11:36 #6 per tonivet (Associat/da)
curat :lol: :lol: :lol: fins que no faci la matagalls montserrat estic en modo muntanyero ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2017 11:45 #7 per tonivet (Associat/da)
Efectivament jcarpa, els productes que porten DEET sembla ser que son a la vegada força eficacos per a nosaltres e inocus per a la nostra pell. Son encara mes eficaces les permetrines que es fan servir molt en veterinaria, pero en persones poden produir problemes a la pell, per la qual cosa nomes s'aconsella aplicar-ho a sobre de la roba.

Jo nomes he tingut paparres pululant per les cames, però ara per si de cas també em poso als braços

Vagi be!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2017 13:07 #8 per curat (Associat/da)

tonivet va escriure: Efectivament jcarpa, els productes que porten DEET sembla ser que son a la vegada força eficacos per a nosaltres e inocus per a la nostra pell. Son encara mes eficaces les permetrines que es fan servir molt en veterinaria, pero en persones poden produir problemes a la pell, per la qual cosa nomes s'aconsella aplicar-ho a sobre de la roba.

Jo nomes he tingut paparres pululant per les cames, però ara per si de cas també em poso als braços

Vagi be!


Permetrina em sona a tractament antipolls i llèmenes :side: Ja em pica el cap!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.