Canvi de nom en el forum

Canvi de nom en el forum

16 Gen 2019 22:57 - 16 Gen 2019 22:58 #1 per jblasco (Associat/da)
Bones
No se si ho escric en l’apartat correcte del forum pero volia fer una pregunta

Porto uns dies que m’he fixa’t que ara els missatges ja no hem surt el nom de Jaume com sortia sempre i surt el de jblasco
Algú sap a que és deu el canvi??

Gràcies per avançat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 01:33 - 17 Gen 2019 01:43 #2 per esrafiki (Associat/da)

jblasco va escriure: Bones
No se si ho escric en l’apartat correcte del forum pero volia fer una pregunta

Porto uns dies que m’he fixa’t que ara els missatges ja no hem surt el nom de Jaume com sortia sempre i surt el de jblasco
Algú sap a que és deu el canvi??

Gràcies per avançat


A la darrera assemblea es va acordar que en cada missatge del fòrum aparegués el "nick" de l'autor/a i si aquest/a és o no associat/da. Però quan es va fer el canvi a l'actual web no es va tenir en compte que els "nicks" havien de ser únics, fet que ha ocasionat que hi hagi uns quants usuaris amb "nicks" repetits.

Per desfer l'embolic, s'ha seguit el següent mecanisme: el "nick" repetit s'ha mantingut per la primera persona que el va registrar, i a la resta s'ha assignat com a "nick" el valor del seu "username". Per això en el teu cas, has passat de "Jaume" a "jblasco". De totes formes si vols qualsevol altre valor, només cal que m'ho diguis.

Fins ara

10k: 0h35'50 - Cross Popular de Sants (2012) || 21k: 1h19'08 - Mitja Marató Barcelona (2015) || 42k: 2h46'41 - Marató Barcelona (2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 06:47 #3 per jblasco (Associat/da)
Gràcies per la resposta

Cap problema perque surti jblasco

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2019 07:18 #4 per Xavier (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.