Córrer amb malalties emprenyadores (artícle Runner's World)

Córrer amb malalties emprenyadores (artícle Runner's World)

16 Set 2020 09:21 - 16 Set 2020 09:24 #1 per Barceruel (Associat/da)
Després de la multitudinària col·laboració correcat a l'article "Y tú, ¿porque empezaste a correr?" , la Rosita s'ha tornat a posar en contacte amb mi perquè està buscant corredors/es que vulguin participar en el seu pròxim artícle. En aquest cas, sobre persones que pateixen malalties però que això no els impedeix córrer, ans al contrari, fan servir l'esport com a teràpia.

Us enganxo com m'ho explicava ella: "Queremos hacer un artículo en Runner´s World sobre corredores que sufren enfermedades tipo fibromialgia, para visibilizarlos. Ta vez haya alguno así entre los Correcats. La idea es entrevistarlos para saber cómo se sienten y cómo les ha ayudado correr, y en especial correr en una asociación como la nuestra, para mejorar su calidad de vida. Animar a otros en la misma situación porque realmente creo que correr, dentro de tus limitaciones, es una de las mejores terapias que existen.
¿Qué te parece? Tú como fisio sabes más que nadie, así que también me gustaría tener tu opinión. Como siempre, mil gracias de antemano."

Us animeu a participar? Els interessats/des, podeu enviar-li un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o, si preferiu contactar telefónicament, m'ho dieu.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2020 14:00 #2 per fandes (Associat/da)
Genial! Amb ganes de llegir aquest article.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2020 19:01 #3 per Jorfer (Associat/da)
A veure si s'anima alguna persona de la casa o no i ens explica la seva experiència.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2020 19:39 #4 per Barceruel (Associat/da)
Ja fa dies que es va publicar l'artícle sobre córrer amb fibromialgia, però no havia entrat a compartir-ho. Finalment, de la casa, només vaig participar jo i més des de la meva vessant professional que com a corredor.

Artícle Runner's: Correr con fibromialgia

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2020 19:09 #5 per fandes (Associat/da)
L'acabo de llegir. Molt bona feina! M'encanta el perfil dels articles del Runner's World.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.