Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Jun 2018 20:04 #2681 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, amb les vacances a tocar serà difícil trobar-nos.
En principi faré la mitja de relleus de Mataró el 14 de juliol amb el tàndem del 58 Josep i Anrol i després fins la de Ripollet no crec que torni a córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2018 21:14 #2682 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

El temps d'estiu ja ha arribat i amb ell la calor ha fet acte de presència, que convida a fer més aviat sortides suaus que no pas altra cosa, encara que personalment en procés de recuperació, la sessió de fisio de divendres en va anar força millor que l'anterior i va fer que ahir dissabte em proves amb uns 40' de trot suau sense efectes negatius.

Em dono temps per estar bé del tot i difícilment fins la mítica mitja per relleus a Mataró faré cap cursa

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2018 22:10 #2683 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Setmana de tornada als entrenaments ;)

Dilluns sense referència temporal, calculo van ser uns 50', recorregut de 9 kms. pels camins del bosc del Can Bonvilar, amb desnivells no massa forts, però igualment fent treballar les cames. :muscle:

Ahir dimarts al passeig marítim una mica més de 10 kms. a ritme V2 acabant bé però amb les cames demanant l'hora després d'aquests dos dies.

Avui descans i demà tornarem a pistes :runner: :runner: :runner: :thumbup:

No m'agrada correr amb calor :sunny: però es el que hi ha :(

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2018 13:11 #2684 per RugbyMan (Associat/da)
Mode Menorca Off....quina merda tornar a la rutina

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2018 23:04 #2685 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

RugbyMan va escriure: Mode Menorca Off....quina merda tornar a la rutina


RugbyMan ànims ¡¡¡, et vaig posar falta el passat dijous a pistes :laughing:, si no estàs en mode descans tens l'oportunitat de compensar-ho demà.

Després d'un cap de setmana laboral - esportiu a Cardona, aquest dilluns nova sortida pels camins del bosc de Bonvilar, temperatura :fire: :fire: sort que a meitat de la ruta feta hi ha la possibilitat de refrescar-se i així que tot plegat es més portable.

Avui a les 8 del vespre pel passeig 40' fent 4 blocs de 8' a ritme mig + 2' a V3.

Continuem ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 08:30 #2686 per RugbyMan (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones ¡¡¡

RugbyMan va escriure: Mode Menorca Off....quina merda tornar a la rutina


RugbyMan ànims ¡¡¡, et vaig posar falta el passat dijous a pistes :laughing:, si no estàs en mode descans tens l'oportunitat de compensar-ho demà.


Bon dia Gasosserus

Josep58, avui vaig a pistes peró la veritat no sé lo que faré. El disabte tinc un Trail a Viladrau de 29kms i tenia pensat fer uns 10/11kms a ritme sabroson i poca cosa mes....peró ja saps que soc fàcil de convencer.

Ho negociem aquesta tarda.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 19:17 #2687 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, tant de bo que ens retrobem a Ripollet, doncs. M'agradaria molt estar bé ja per córrer en aquella data. Si et fan nosa els meus medallers m'ho dius, i arreglem la manera de trobar-nos. Moltes gràcies! :heart:

Endavant amb els entrenaments calorosos estivals, cracks!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 20:38 #2688 per Jorfer (Associat/da)
Cap problema Hansi. Estan al traster per ara i allà no fan nosa.??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2018 20:31 #2689 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡

Que no hi hagi massa activitat al fil :whistle: espero que sigui perquè esteu fent vacances i fent una bona desconnexió que falta fa quan arriba l'estiu i la calor.

El dissabte 14 amb l'AnRol58 i el Jorfer vàrem assumir el rol de representació CoRReCat a la mitja per relleus a Mataró. De sortida 29 graus de temperatura que va fer que l'aigua de les ampolles als avituallaments anessin més per sobre per refrescar-se que altra cosa.

Tots tres varen estar en temps molt propers tancant la mitja en 1h 32'40" i un 5è. lloc de la categoria

Aquest any molt a finals d'agost i els primers dies de setembre que marxaré uns dies faré una aturada d'uns 10-12 dies, Ripollet on ja m'hi vaig inscriure serà la ultima cursa de la temporada.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2018 23:13 #2690 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si, va ser un plaer córrer amb l'AnRoL58 i en Josep58 dos cracks de la collita del 58. En 15 segons vam fer els tres les sis voltes pel parc de Mataró. Gran nivell dels rivals i molta calor que ens va fer disparar les pulsacions.

Bones vacances gasoses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2018 22:30 #2691 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Petita cònica de la participació a l'Allianz Night Run al Circuit de Catalunya el divendres dia 27 de juliol.

Tot i haver estat a Montmeló per motius de feina molts cops, en cap ocasió havia tingut l'oportunitat de conèixer la totalitat del circuit en tota la seva extensió i en l'escalfament vaig poder comprovar que hi tres pujades a considerar que no es poden correr sense pensar-hi - una d'elles sobretot - i una forta i llarga baixada anant de camí cap a la recta de meta.

Vist això i les condicions, no m'atreveixo a dir temperatura de l'asfalt però era :fire: :fire: :fire: , primers 5 kms. de cursa en 22'32" i segona part en 23'00" ( no son comparables perquè la sortida no coincideix amb la línia de meta final) guanyant 23 posicions en aquesta segona part.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2018 09:41 #2692 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 doncs molt bon rendiment pels revolts del circuit si senyor i amb calor considersble.

Jo fa uns dies que estic corren a la fresqueta per la terra dels meus pares.

Bon estiu gasoses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2018 23:03 #2693 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer, gràcies :thumbup: amb les condicions que hi havia i que vaig trobar el circuit molt exigent, no dono pas per dolent el temps fet.
Gaudeix i aprofita aquestes temperatures que tens, aquí estem en records dia si i dia també i el sol :sunny: escalfa molt i molt :fire: :fire: i les temperatures de 35 graus i superiors són diàries

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2018 11:23 #2694 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

Perdó pero tenia el fil una mica abandonat. Altres requeriments em tenien mes ocupat...arriba el calor, arriben les guiris i busquen un matxo alfa Català. que os explicaré jo a vosaltres (Hansi m'he sentit forçat degut a l'absencia del meu estimat veï que ha marxat a control.lar no se quins negocis familiars a Galicia, tema de planejadores i fardos que no he entés molt bé)

Bé, el tema es que per fí he tornat als entrenos i aquesta setmana de moment porto 2 entrenos, un rodatge dimecres (4V1+4V2) i unes series de 1500 ahir que vaig tindre que fer solet pel planton del Josep58 que va decidir fer series curtes entre 2 conos al ritme d'uns "pitidos" :wonder:

Espero que la resta, tot i que sigui de tapat mica en mica esteu fent alguna cosa que amb aquests calors nomésplantejar-t'ho ja es un exit. Espero que les lessions (guissona, Hansi...) mica en mica es vagin quedant enrere i a septembre començem a veure'ns els caretos per alguna de les históriques com la Mercè. Jo de moment m'he liat la manta al cap i ja m'he apuntat a VLC i m'han confirmat calaix Violeta (sub 3:14h ) així q tocarà entrenart de valent.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2018 11:29 #2695 per Jorfer (Associat/da)
Ja he acabat el repartiment del dia, perdó volia dir el entrenament fugint ....de la calor.
Pel strava ja veig que aneu fent i no us deixeu a la dolce vita al cent per cent.

Alguns ja comencen a entrenar amb objectius al desembre i em temo que hauré de patir per tal que no em passin la mà per la cara a la distància de Filípides pels carrers valencians.

Bon estiu, bones vacances i bons entrenos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2018 12:53 #2696 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer, aprofita que pots fer entrenaments fugint de la calor, aquí portem uns dies que sigui l'hora que sigui amb mínimes a la nit de 27 graus, difícil poder fer-ho. :(

Rugbyman, havent fet el dimarts un 3x1000 que ja va ser complicat, l'oferta de la course navette en lloc del 4x1500 era massa temptadora.

Ahir al capvespre 8 kms. progressius al passeig marítim, a la platja tothom dins de l'aigua que es on s'està millor, vaig acabar com si hagués fet un bany que vaig estar ben temptat de fer.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2018 14:44 #2697 per Hansi (Associat/da)
Hola amics! Sí que és cert que estic de vacances, que s'agraeix i molt :cheer:, però no entreno gens :cry: . Ja m'agradaria poder córrer, i queixar-me de fer-ho amb aquesta calor...però res, segueixo igual dels problemes físics, porto dos mesos sense córrer gens, i tardaré bastant a poder córrer sense dolor. Ja vaig estar sis o set mesos corrent amb dolor cada cop més fort, des de finals del 2017 fins que vaig parar, acabant el maig passat. De moment prefereixo apurar opcions de curar-me abans de tornar a córrer patint.

Evidentment, tenir només notícies poc alegres em fa estar bastant separat del fòrum, però intentaré anar entrant a llegir-vos, que us trobo a faltar, a vosaltres i tot el que envolta el món de les curses. A Ripollet no correré, segur, però intentaré anar a saludar i animar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2018 11:49 #2698 per Jorfer (Associat/da)
Vaja Hansi, em sap greu que no acabis de fer nét del tot, doncs la teva companyia per les curses sempre és benvinguda, tant de bo, aviat puguis córrer de nou sense molèsties.

Segur que la decisió que has pres d'esperar a recuperat-te del tot és la millor.

Ens saludem a Ripollet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2018 18:44 #2699 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi gaudeix d'aquestes vacances que són ben merescudes i que el cos faci el procés que li sigui necessari per poder correr i gaudir. Tot i que ho puguis veure lluny i que aquest temps pugui ser difícil de passar, segur que arribarà la sempre desitjada recuperació, ho has altres cops i ho tornaràs a fer :muscle: :thumbup:

Estic fent temps per sortir a fer els 12 kms. previstos per avui, vaig bevent líquids per anar el més hidratat possible, que falta en farà.

Una setmana i mitja i arribaran les vacances ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2018 12:42 #2700 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Després d'uns dies de vacances, avui retrobament amb les curses a la clàssica de Ripollet. Enguany la temperatura ens ha respectat molt, no la humitat, les dues coses hagués estat de traca i mocador.

Sortida amb la llebre de 45' amb un bon grup ManoloM, Dani, Jorfer, Jaume86 un parell de Correcats més i l'Andreu Ballbé que li ha anat bé el pla, primer seguir llebre i fer 1a. volta a 4'30" i després llibertat per fer cadascú el que volgués o pogués. He anat seguint el grup a cua i a partir de la segona volta a uns metres amb referència visual, arribant en 44'03" ( 22'23" - 21'40") i una més al sac.

14a . posició del Khryz amb 36'49" :clap: :clap: i segona volta de traca del Dani que ha acabat en 43'16" (22'23" - 20'53") :clap: :clap:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.