Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

26 Ago 2018 20:01 #2701 per Jorfer (Associat/da)
Josep58, has fet una cursa molt bona estratègicament apretant quan tocava, felicitats. Ara a gaudir de les vacances.

Dani&Khrhyz molt bons els vostres rendiments. Un bon punt de partida cap a València.

Per la meva banda molt content doncs he superat l'objectiu del dia amb escreix passant la línia d'arribada en 44:07 (22:08/21:59) fent la segona part més ràpida.

Vinga els lesionats a recuperar-se i a València ho farem de conya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2018 23:02 #2702 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Jorfer va escriure: Josep58, has fet una cursa molt bona estratègicament apretant quan tocava, felicitats. Ara a gaudir de les vacances.


Gràcies Jorfer, em va bé descansar uns dies encara que després al tornar me'n recordo del ràpid que es perd l'estat físic en deixar de còrrer unes poques jornades.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2018 12:58 #2703 per Jorfer (Associat/da)
Doncs Josep58 fica les vambes a la maleta i intenta rodar encara que sigui un parell de dies a la setmana per a perdre el mínim possible i sempre que sigui possible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2018 16:42 #2704 per squash (Associat/da)
Hola

als que us va anar tan bé per Ripollet, recordeu la dita d'arrencada d'euga i parada de ruc... que no voldria pas avançar-vos en un setmanes. Bé, sí, sí que voldria avançar-vos.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2018 18:10 #2705 per Jorfer (Associat/da)
Squash, estàs entrenant? Sense treball no tenim recompensa. Tant de bo que ens passis a tots a ritme de ruc, ase, cavall o euga.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 09:27 - 29 Ago 2018 09:38 #2706 per squash (Associat/da)
Hola,

doncs sí, temporada iniciada... i de moment, sense crono.

M'encantaaaaa...


He llegit que el duo Dani-Meep, correran a València,

M'encantaaaaa...



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2018 15:12 #2707 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

jo despres d'uns dies d'entreno amb fresqueta per Asturies ara estoc al "forn" de Càceres..però de moment fent els entrenos q toquen adaptats a la meteorologia...que intentar correr a 4'30 amb 30 i pico graus es molt fomut

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2018 18:33 - 08 Set 2018 18:34 #2708 per Josep58 (Associat/da)
Hoia,

Rugbyman, entrenant amb aquestes temperatures, quan el termòmetre sigui més benigne, segur que els ritmes que sortiran seran força més ràpids :muscle:

Squash, amb o sense crono, a disfrutar que es del que es tracta ;)

Jorfer, tot i que l'any passat ho vaig fer aquest any, aquests dies han estat de grans caminades però res de còrrer.

Meep, Dani ja he vist per xarxes que esteu entrenant bé i que Guissona ja es troba recuperat ? :muscle:

Rubens, Hansi, , com anem ?

Molta sort a la mitja de Sabadell als que demà feu alguna de les seves distàncies :thumbup:

Demà inici temporada 2018-2019 amb sessió de rodatge suau i estiraments, en aquests primers dies espero poder fer una bona assimilació del treball sense efectes negatius

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2018 18:38 #2709 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 bentornat i a poc a poc, sense preses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2018 13:47 #2710 per Hansi (Associat/da)
M'agrada llegir les vostres notícies, i veure que els que escriviu en aquest fil esteu entrenant (o començant a entrenar) amb bonics objectius en perspectiva. Bravo!

Quan em pregunteu com estic, em costa saber què dir. Mai tinc bones notícies :(. Després de 7 mesos corrent amb dolor, i 3 mesos més aturat, en els quals no hi va haver la més mínima millora, recentment he tornat a trotar de tant en tant (poques vegades a la setmana, poca estona i ritmes lents), només per treure'm la tristor de ni tan sols poder fer unes passes corrent. Fent això, no empitjoro. Pel que fa a la curació, vaig fent nous tractaments que em donen esperances de treure el problema, tot i que bastant a llarg termini. Al pas que vaig, hauré provat tants remeis diferents que ja només em quedarà intentar-ho amb sortilegis del mago Merlín o fumant-me algo :stucktongue.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2018 18:22 - 09 Set 2018 18:24 #2711 per RugbyMan (Associat/da)
Bona tarda cracks I perdoneu pel retràs.

Encara que no ho sembli estava de vacances en mode "voyeur" però escriure des de el mobil no es fàcil. Per fer 5 céntims dir que mes o menys he sugit el planning per VLC I tot que costa amb els calors que encara patim anem fent. Avui hem fet una tiradeta de 20 kms amb en Jorfer i molt content. Està mes fort que el vinagre.

També he pogut llegir que mica en mica buidem la infermeria i aixó sempre es bona noticia.

Imagino que ens podrem saludar a la Mercè que he vists uns quants GPT entre les llebres... i algún "arrimat" també hi serà.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2018 19:41 #2712 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, paciència i segur que abans o després es trobarà el remei i podràs tornar a córrer. Una abraçada i bon curs.

Rugbyman el que estàs fort ets tu, ja veuràs com el proper dijous no podré seguir-te a les sèries.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2018 20:00 #2713 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, estàs al cas del temps que vaig estar també fent proves, visites aquí i allà, fes això, fes això altre i finalment poc a poc vaig poder tornar a correr, altre exemple va ser en Chute o altres que també han passat el seu temps, així que una abraçada :kissheart: :kissheart: :kissheart: i si cal adaptar-se en les distàncies o curses es una decisió més personal però a vegades assenyada quan el cos ho demana. Espero veure't anima't i aviat :kissheart: :kissheart: :kissheart:

Koldo, Khryz, Dani, Rubens, Meep, bones curses per Sabadell :clap: :clap: :clap:

Jorfer, RugbyMan, no us esforceu en qui està millor que l'altre, seré jo segur el que aquest dijous no us podré seguir a pistes ;)

Avui segona sortida per terres "ganyones" suau com la feta ahir, avui amb uns pocs minuts posant una mica de ritme més viu. Demà toca fer la tercera i després un dia de descans per veure com va tot :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2018 20:07 #2714 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Koldo, Hansi, Dani, Meep, Rubens, Khryz, Alice, Ecopac, Danitub, gran trobada i entrenament ahir a la Mar Bella pero millor va ser l'oportunitat de poder-vos veure i saludar, especialment al Luis que el tenim a casa.

No hi ha millora manera que acabar amb una gran ST a la que s'hi va incorporar l'Esrafiki i Chute

Els entrenaments en companyia :kissheart: no tenen preu ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2018 22:17 #2715 per Jorfer (Associat/da)
Gasoses si esteu interessats tenim cupons de descompte de 2€ per a associats a la cursa de Cornellà.

Qui vulgui que m'ho digui i us el passo. ;)

Bon cap de setmana i bona llebrejada a la Mercè.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2018 11:09 #2716 per Hansi (Associat/da)
Molt bé aquesta gent que aneu entrenant, per València o amb altres objectius. Expliqueu, expliqueu! :cheer:

Em van dir que, en una cursa, li havia passat alguna cosa de salut al Jaume86, però no tinc massa clar si va ser només una petita lipotímia, d'aquelles que de tant en tant li passen, o què. Espero que estiguis bé, Jaume! :heart:

Jo porto unes setmanes en què he iniciat una incipient millora: tinc menys dolor, i algunes estones corrent només és molèstia. És el que puc dir de positiu, que per mi és prou per animar-me i ser optimista, malgrat que em falta moltíssim encara per curar-me :( . El meu somni daurat seria que quan iniciem el 2019 també pugui fer la vida de corredor que m'agrada tant, i anar-me posant en forma. A veure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 13:48 #2717 per Jorfer (Associat/da)
Hansi bones notícies doncs que ja pots fer alguna coseta. Tant de bo que al 2019 puguis córrer.

El Jaume va tindre un mareig de nou amb alguna arritmia. Per sort s'ha fet proves d'esfor, holders, ecografies i l'han donat permís per córrer. Una de les possibles causes que li han dit és el no beure gaire. Ja ens explicarà ell quan passi per qui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2018 22:04 #2718 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi si el dolor encara que sigui poc a poc va marxant, estàs en el camí i es una qüestió de temps poder agafant la forma i passar-t'ho bé.

Aquest passat dissabte primera cursa de la nova temporada 2018-2019 els 5 km. de la cursa solidària de Sant Just Desvern, encara amb poc ritme + calor + humitat, el rellotge va marxar fins els 21'52" però va ser una bona manera de saber on som i vaig donar el resultat com a satisfactori ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 19:33 #2719 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per informar, Jorfer :kissheart:. Em quedo més tranquil pel Jaume86 (a veure si a partir d'ara s'hidrata bé i no tenim més espants d'aquests :scream: :scream: ...).

Bon començament de temporada, Josep58! :clap: :clap: Ara que les temperatures van baixant, serà més assequible que rendiu bé en competició, som-hi! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 20:07 #2720 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi :thumbup: :kissheart: , les temperatures ara són una mica un tobogan pugen - baixen, època per agafar refredats sempre inoportuns, però agraeixo que ja vagi marxant la calor. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.