Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

27 Oct 2018 18:13 #2741 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi molta sort a Sants :thumbup: , tot i l'esperit competitiu que es provoca posar-nos un dorsal, disfruta al màxim de la prova i que en puguis recollir una bona tornada :)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 19:08 #2742 per jaume86 (Associat/da)
Hansi seny demà!!

Et volem al Prat :))

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 19:57 #2743 per RugbyMan (Associat/da)
Hansi

aquestes si son bones noticies. Jo crec que no ens veurem al Prat....però no per que tu no vagis, sino que el que t'abandonarà seré jo.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 19:05 #2744 per Hansi (Associat/da)
Gràcies pels vostres consells i ànims! :hearteyes: Teníeu raó, a Sants ha anat genial, tot i la pluja i el fred :party: :party:. He pogut fer la cursa sencera amb el Dani, a bon ritme (que jo no esperava aguantar), i he gaudit molt de tornar a l'ambient atlètic, retrobant els amics, els companys/es...:cheer: :cheer:

Tot i que una mitja és un salt considerable respecte al que he fet avui, he decidit apuntar-me al Prat (ara passaré pel TPV in extremis), la faré amb prudència i sense pretensions de cap ritme en concret, i si he de parar, pararé. Però és que em fa il·lusió veure els que hi aneu :cheer: (RugbyMaster, et trobaré a faltar :kissheart:).

Jorfer, ja no recordava els medallers, mil gràcies per guardar-me'ls i per pensar-hi :hearteyes:. Sí que en vaig agafar dos, un de cada disseny. Que bé, per fi te'ls trauràs de sobre :lol: :lol: i jo per fi els tindré! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 19:08 #2745 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, una gran alegria que hagis acabat i amb bones sensacions. Et trobàvem a faltar.
I pels medallers doncs cap problema (encara no ets l'últim). M'ho recordes dissabte no sigui que amb el pont m'oblidi.

Dani, enhorabona pel nou sub 40 no? I van...

Avui al Mediterrani Khryhz i meep han volat. Sensacionals mitges.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 20:09 #2746 per Hansi (Associat/da)
OK Jorfer! A veure si dissabte hi penso, que el meu cap també va com va...:whistle: :laughing: Si no, a la següent...espero que ara pugui tornar a ser un habitual de les curses populars! :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 20:49 #2747 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, enhorabona per aquest sub 40' a Sants :clap: :clap: :clap: gran retorn :thumbup:

Dani i Albert igualment per vosaltres que també us heu instal·lat generosament per sota dels 40' :clap: :clap: :clap:

A Mediterrani he pogut saludar al Meep i al Krhyz que han fets grans mitges i kms. afegits per completar uns grans entrenaments :clap: :clap: :clap:

Avui participació a la cursa de 5kms. que per primer cop han inclòs a Mediterrani amb resultat força satisfactori, de fet des de la llarga aturada que vaig tenir que fer, que no havia estat capaç de baixar dels 21' i avui amb els 20'39" tot i la pluja que ens ha acompanyat, ho he pogut fer

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 21:10 #2748 per Hansi (Associat/da)
Josep58, un molt bon sub21'! :party: Això vol dir que estàs agafant un bon estat de forma! :muscle: :muscle:

Tinc ganes que arribi diumenge, per veure-us a tots i per saber com em senta afrontar 21 km amb un dorsal, de nou :) .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2018 20:32 #2749 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, m'he recordat dels medallers, que em vas dir que t'ho digués avui! :) Però si no et va bé portar-los demà, no passa res :kissheart: .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2018 21:06 #2750 per Jorfer (Associat/da)

Hansi va escriure: Jorfer, m'he recordat dels medallers, que em vas dir que t'ho digués avui! :) Però si no et va bé portar-los demà, no passa res :kissheart: .


Jo també m’he recordat i aquest matí els he ficat al cotxe.???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2018 18:52 #2751 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ja estic al cas que al Prat tots els que heu anat Meep, Dani, Hansi, Khryz, Danitub, Jorfer, Jaume86, ... pot ser hem deixo algú :( he fet unes grans mitges maratons :clap: :clap: :clap:

Aquesta setmana volia fer un 10 km i he anat després d'uns anys que l'havia fet a Sant Martí, abans crec recordar Clot-Camp de l'Arpa. El recorregut ha canviat una mica però no deixes de fer algunes pujades que convé tenir-les present si no vols fer una bona gasosa. Primers 5 kms. en 21'32" i segona part en 21'58 per acabar en uns 43'30" satisfactoris :)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2018 20:18 #2752 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Després de la cursa a Sant Martí, aquesta setmana no la recordaré precisament per haver fet uns bones sessions :(

Alguna molt petita molestia aquí i allà, que no m'impedeix còrrer, però que per allò de que el cos es savi i avisa, que no estic mental i físicament com cal. Posarem fil a l'agulla per revertir-ho :)

Espero que les preparacions que aneu portant pels objectius previstos vagin avançant positivament i als que teniu alguna lesió, ànims i paciència :thumbup: :kissheart:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 14:28 #2753 per Hansi (Associat/da)
Poso una mica d'optimisme amb bones notícies. Com va dir el Josep58, al Prat vaig poder fer la mitja marató la mar de bé, amb l'afegit d'11 km previs (em vaig atrevir a intentar-ho, perquè ja fa temps que corro distàncies llargues entrenant, i el cos ho va aguantar perfectament). Vaig tornar del Prat amb els ànims alts per posar-me a la línia de sortida de la marató de Firenze i pensant que tinc força probabilitats de poder-la completar :cheer:... i amb els meus medallers correcats, la mar de xulos, gràcies al capi Jorfer! :kissheart:

Josep58, tu ets dels que millor saps aplicar la prudència davant dels avisos que ens dona el cos. Passats els dies amb molèsties, espero que vagis a millor, també a nivell mental, que el cap hi fa molt :kissheart:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 21:27 #2754 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Hansi, que faràs una gran marató a Firenze.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 23:16 #2755 per jaume86 (Associat/da)

Hansi va escriure: Poso una mica d'optimisme amb bones notícies. Com va dir el Josep58, al Prat vaig poder fer la mitja marató la mar de bé, amb l'afegit d'11 km previs (em vaig atrevir a intentar-ho, perquè ja fa temps que corro distàncies llargues entrenant, i el cos ho va aguantar perfectament). Vaig tornar del Prat amb els ànims alts per posar-me a la línia de sortida de la marató de Firenze i pensant que tinc força probabilitats de poder-la completar :cheer:... i amb els meus medallers correcats, la mar de xulos, gràcies al capi Jorfer! :kissheart:


Content de que una setmana més tard mantengáis l'optimisme respecte Firenze! Fareu grans maratons!!

Josep al loro, que no estamos tan mal!!! Parlo de tu, eeehh que lo del barça de Valverde és un drama :triumph: :triumph:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2018 20:02 #2756 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, gràcies per considerar que aplico la prudència quan cal, de fet crec que el temps que fa des de que vaig començar a correr, m'ajuda força a fer-ho. Per ara aquesta setmana sembla que vaig millor i dels dos entrenaments fets n'estic satisfet.

El pas de quatre a cinc dies setmanals i l'augment de kms. a més d'altres aspectes incideixen directament en que tinc un dia menys de recuperació i això es el que el meu cos està en procés d'anar assimilant.

Celebro que estiguis il·lusionat amb la marató de Firenze, la ciutat un parell de cops que hi he estat m'ha encantat

Jaume86, millor parlar d'entrenaments que del Barça i el Valverde, tot i que t'haig de dir que si l'equip guanya perfecte i si no es així, no deixo de menjar i dormir ben tranquil :lol:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2018 22:18 #2757 per jaume86 (Associat/da)
Avui hem anat a passejar per Vilafranca i n'estic seguríssim que fareu un gran paper a Firenze!!!

Desitjar-vos que la meteo us respecti i que la sra marató us retorni alló que tant mereixeu!

Estarem pendents de vosaltres :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2018 12:05 #2758 per Hansi (Associat/da)
De respectar-nos la meteo, més aviat poc, però que vam gaudir, que vam estar moooolts km junts i que la marató va anar de nassos...totalment!!:party: :party: :party:

Gràcies per estar-ne pendents :heart: . Escriuré crònica els propers dies i la penjaré al fil de la marató per qui la vulgui llegir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2018 19:36 #2759 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona meep&Hansi pel nou èxit maratonià per Firenze. :great: :great: :great: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2018 19:08 #2760 per meep (Associat/da)
Moltes gràcies!! ;) :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.