Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

19 Gen 2019 21:00 #2801 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Jorfer vist con anaves dijous a pistes, estàs fort i ràpid :muscle: :muscle: :muscle:, segur que et sortirà una bona cursa.

Personalment es una cursa en la que sempre he fet més temps que a Nassos, tot el que sigui estar per sota de 43' em deixarà satisfet.

Bones curses a tots aquells que tot i ser-hi, per un o altre motiu no ens arriben a trobar abans, durant o després de la cursa, molta sort :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2019 21:22 #2802 per DaniTub (Associat/da)
Jelou GPTs

Feia dies que no passava per aquí.

Veig que alguns esteu igual de forts que sempre i altres continueu progressant de les vostres lesions.

Per part meva l' objectiu de la marató de Sevilla (que era tornar a corre amb regularitat) ja esta assolit. Estic fent una preparació força rara ja que amb el poc temps que tinc estic fent molt volumen amb cinta.

Les dos ultimes curses fetes han sortit el ritmes mes que correctes si els comparem amb 3/4 mesos enrere.

La idea es fer una vegada passada la marató de Sevilla lluitar per apropar-me a marques passades.

Propera para mitja de Terrassa.......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 18:58 #2803 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Danitub el temps fet a Sitges no enganya i estas en el bon camí per la marató de Sevilla, ens veiem la setmana vinent a Terrassa.

Avui a Sant Antoni quin matí de pluja, feia temps que no feia una cursa amb tanta aigua i no la recordaré precisament en positiu perquè els parcials (22'05" + 22'05") m'han portat a un resultat molt per sobre del que a priori esperava fer. Feia una bona temperatura per còrrer però amb l'aigua que ens ha caigut, no m'he tret el fred, sobretot als peus, des de l'inici fins al final.

Ferran gràcies pels ànims que m'has donat a la Gran Via, avui doble valor ser-hi amb la pluja que teniem

La ST posterior amb el Krhyz, Guissona, ánims crack en aquesta llarga recuperació i Dani i una beguda calenta, m'ha permès entrar en calor.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2019 19:51 #2804 per Jorfer (Associat/da)
Llàstima de la ST posterior però he marxat amb les xancletes al volant.:oops: (Josep58 no em multis;) )Tinc ganes de saludar al gran Mario. Ànims company!!!

Josep58 no passa res, has fet una cursa superregular amb el cos fred. Ia banda has ajudat al Sr. Door a fer marca.

GermàTub faràs una gran marató. Ànims que ja queda poquet.

I jo no he pogut amb el sub 42, doncs he sortit endarrerit i m'ha costat agafar velocitat de creuer. A banda les ulleres graduades que m'han portat els Reis no tenen netejavidres i no veia res...si que he vist al Rubens al voltant del km 5.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2019 11:20 #2805 per Hansi (Associat/da)
Ei gasoses! No ens estem veient a les curses perquè entre el meu estat de forma regular, el cansament i falta de temps que arrossego, una mica de mandra/desmotivació...he passat d'inscriure'm a les dels darrers caps de setmana. A les mitges de Terrassa i de SantaKo, però, hi estic inscrit i espero veure-us a uns quants :cheer:.

Els entrenaments els vaig portant amb una certa constància, i aquesta setmana ja comencen a estar encarats a marató :party: :party:.

DaniTubarro, t'estàs acostant als teus nivells de les millors èpoques! :raised: :raised: La teva constància té premi, ara a Sevilla espero que el recolliràs :party: :muscle:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2019 20:01 #2806 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer diumenge a Sant Antoni, tot i que això no deixa de ser personal, no era el millor dia per buscar bons registres. Del tema ulleres ho vaig patir durant anys quan també en portava i en dies de pluja es francament molest.

Hansi, tot i que estic inscrits a curses ben diferents, els 5 kms a Terrassa i els 10 K a Santa Coloma allà ens veurem :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 21:10 #2807 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani, Khryz, Hansi, més enllà el tema de la distància, em va semblar que estàveu satisfets de les mitges que us van sortir.

Germatub, no et vaig veure, però vaig veure que vas fer un bon temps

Com el Rubens vaig fer la cursa dels 5 kms. , em va passar mentre pujàvem i la meva capacitat de resposta per seguir la seva progressió endavant, va ser nul·la :( i mira que m'hagués anat bé fer-ho, però va faltar força. Temps final de cursa 22'10", més del que tenia previst fer.

Propera cursa els 10 Kms de Santa Coloma ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 09:37 #2808 per Dani (Associat/da)
Hola galis !

Diumenge mitja de Terrassa voliem fer un progressiu cada 7km i al final va quedar com una cursa de ritme constant amb la previsió exacte a 4.20. El nou circuit és mil milions de vegades millor, i si arribes més o menys bé al km14 pots xalar de valent. A part de la distància satisfet amb les sensacions. Cursiosament millor al final que la part del mig que vaig patir bastant. El vent també va ser una mica emprenyador. En Krhyz últims 7km a 3.20. Tota la cursa amb en Hjansi. :party: :party:

El de Sants estem de pega. RatadeSants l'operen en breu, Simon segueix parat, Mario, igual (no és de Sants però gairebé) I em toca sortir molts dies sol i fot molt de pal, sobretot els dies de rodatge suau. Un putu pal.

Però 4 dies els estic fent (comptant algun a casa amb el.líptica) Les sèries en breu m'hi poso. De moment estic agafant una mica de base.

Diumenge Santako 10km. Sub41 objectiu sense fer gasosa. Com Sant Antoni però espero que amb un clima millor.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 11:12 - 30 Gen 2019 11:12 #2809 per Hansi (Associat/da)
En efecte, Josep58, a Terrassa vam quedar satisfets de l'entrenament fet. Com diu el Dani, ell i jo no vam fer el progressiu que ens havíem proposat, sinó un rodatge a esforç més o menys constant, però per les cames va ser una feina fantàstica. En els 4 o 5 km finals jo feia figa a les pujades i el pla, em quedava enrere, i després en les baixades, com que sóc camallarg, el tornava a atrapar. En conjunt, em va anar molt bé per anar retornant a un bon estat de forma :).

Diumenge que ve, mitja de Santa Coloma, i les setmanes següents no estic apuntat a cap cursa, però ja aniré veient en quines queden inscripcions perquè encara que no sigui per competir, anar a curses m'agrada per veure els amics i per entrenar per llocs variats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 19:18 #2810 per Jorfer (Associat/da)
Dani&Hansi bon entrenament de qualitat que us posa a la rampa de sortida d'objectius més ambiciosos.

A la mitja de Bcn potser la compartim els tres oi? Des del 2015 no baixo de 1:29 (va ser a la mitja de Bcn on vaig fer 1:27:56 i després a la marató 3:07:19). Seria un gran ajut el vostre. :stucktongue ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2019 18:08 - 01 febrer 2019 18:11 #2811 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani a veure si aquest nou 2019 ve carregat de recuperacions positives i els GPT&Friends podem còrrer al complert

Hansi va escriure: Diumenge que ve, mitja de Santa Coloma, i les setmanes següents no estic apuntat a cap cursa, però ja aniré veient en quines queden inscripcions perquè encara que no sigui per competir, anar a curses m'agrada per veure els amics i per entrenar per llocs variats.


Hansi, :clap: :clap: :clap: comparteixo que poder-nos veure i xerrar, es motiu suficient per anar a les curses

Ens veiem a Santa Coloma :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 18:59 #2812 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Avui he tornat a una cursa tot i que no sigui per correr pero tot i això ha sigut una alegria veure a molts i moltes de vosaltres allà corrents i donan-t'ho tot.... Espero poguer correr amb vosaltres ben aviat... Tot i que posaré les fotos que he fet avui al fil de la cursa aquí os deixo un enllaç a les fotos d'avui:

photos.app.goo.gl/kJsK51gUbq65h9rx8

Per als que no he vist, os comento que estic parat almenys un més perque estic fet un vell al que no se li van les molesties... Vaig fer una cursa a Madrid al Decembre, una curterta de 6 Km. que van ser 7 al final, i que al dia següent em va començar a fer veure la padrina als lligaments del genoll esquerra... Aixi que he he decidit parar i tinc que demanar hora a un metge per amortitzar la mutua i veure que &%$$·"$·"/$%%·$%·$ em passa i trobar remei.

Igual la setmana que ve intento anar a la mitja de Barcelona a saludar...

Una abraçada.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 19:29 #2813 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Déu n'hi do quin fred a Santa Coloma sensació agreujada per aquest vent :whip: que ens ha acompanyat.

Després dels preparatius i un cop s'ha donat la sortida de la mitja, escalfament previ a la cursa dels 10K en companyia del Dani fins practicament els 4' de la sortida, no era dia per quedar-se massa estona sense moure's.
De sortida i fins el kms. 5-6 he anat al petit grup format amb el Dela fent de llebre sub45', cap al km.2 m'he posat uns metres per davant però era mal negoci "menjar-se tot sol el vent" així que he tornat al grup, per un cop al riu ara si avançar-me uns pocs metres, el grup havia perdut forces unitats, i així fer la part final per anar a trobar l'estadi i entrar a meta amb 44'39".

M'he estic prensant si inscriure'm als 15 kms. de la maratest, per fer-los com a entrenament i així fer l'entrenament previst per aquest dia en companyia :)

Rubens, Dani, Hansi, Germatub, enhorabona per les vostres curses.

Fiber, a veure si et troben com millorar i poder tornar a còrrer. Moltes gràcies per les fotos :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 19:35 #2814 per RugbyMan (Associat/da)

Josep58 va escriure:
M'he estic prensant si inscriure'm als 15 kms. de la maratest, per fer-los com a entrenament i així fer l'entrenament previst per aquest dia en companyia :)


Va igual t'ho compro i els fem junts...si es que et puc seguir es clar.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 20:32 #2815 per Josep58 (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

Josep58 va escriure:
M'he estic prensant si inscriure'm als 15 kms. de la maratest, per fer-los com a entrenament i així fer l'entrenament previst per aquest dia en companyia :)


Va igual t'ho compro i els fem junts...si es que et puc seguir es clar.


RugbyMan, la ideia seria fer-los a 4'45" - 4'40", com ho veus ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 19:29 #2816 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Inscrit als 15 kms. de la maratest, des de fa temps no son ni molt menys els 12 màxims que faig en una sortida, però segur que portar un dorsal i la companyia hi ajudarà

RugbyMan, t'animes ?

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 14:24 #2817 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Ara mateix buscant un hospital per amortitzar la mutua que he agafat i que em miri els lligaments que dec tindre un nus gordià impresionant...

A veure si per diumenge puc recuperar la meva camara (perque amb el movil paso) i vaig a la mitja de Barcelona

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 20:09 #2818 per DaniTub (Associat/da)

Josep58 va escriure:

RugbyMan va escriure:

Josep58 va escriure:
M'he estic prensant si inscriure'm als 15 kms. de la maratest, per fer-los com a entrenament i així fer l'entrenament previst per aquest dia en companyia :)


Va igual t'ho compro i els fem junts...si es que et puc seguir es clar.


RugbyMan, la ideia seria fer-los a 4'45" - 4'40", com ho veus ¡¡¡


Espavileu que en breu us agafoooooo!!!!!!:666: :666: :666: :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 22:26 #2819 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Josep58&Rugbyman que ens veiem a la Maratest i espero que abans.

DaniTub a Sevilla trencaràs el teu crono amb la hidratació que vulguis.

Josep58 bona cursa a Santako.

Fiber gràcies per les fotos i esperem que aviat et trobin el que.

Per la meva banda porto un trencassu bestial i estic fent MMP's de mocs i gastant més mocadors que mai. He decidit no córrer fins dijous.

Perilla el meu objectiu a la MMBcn on vull buscar el sub 1:29. Dani, potser et toca fer de llebre a Bàrbara (Anento) que busca de nou una MMP després del sub 1:30 de Sitges. A veure com evoluciono i us puc acompanyar la majoria de la mitja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2019 18:29 #2820 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani Tub encara que falta una setmana, molta sort i molta força a Sevilla. :muscle: Vull crònica :)

Jorfer refredat sempre inoportú, mal del temps, ànims i que passi ben aviat

El que porto de setmana ben pocs kms., dilluns post cursa a Santa Coloma, al rodatge tot i que van ser tot just 8 kms. i a ritme V1 vaig haver d'aturar-me per estirar bessons, carregats com una mala cosa.

Dimarts a pistes, rodatge d'escalfament i les sensacions no havien millorat, una sèrie de 500 metres feta sobre les 10 previstes i vaig haver de passar a plan B amb 20' a la gespa, fent 3 parts del camp normals i 1 amb la passa més ampla. No va empitjorar, però tampoc millorar, estant així solució ràpida, ahir dijous visita al fisio per treballar sobre els mals.

Ara quan al fer-se fosc, baixi la intensitat del vent, aniré a fer 40' suaus

Bona mitja a Barcelona, la que sempre he considerat, per la seva data al febrer i recorregut, com la millor per obtenir bons temps. Si algun dia fes el pas de tornar a fer una mitja, crec que es la que en motivaria prou a fer-ho.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.