Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Abr 2019 19:47 #2861 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, gran mitja a Sant Cugat :raised: :raised: :raised: camí de Londres ;)

Diumenge passat va ser un vist i no vist :( amb el Dani perquè anavem fent escalfament previ a la cursa de El Corte Ingles en direccions oposades i després en cursa, amb la diferencia de ritmes, ell a 4 i poc i els meus sobre 4'30" ja no ens vàrem trobar .

Cada any es pot correr millor i la nova arribada crec que es un encert. En línies generals li dono una bona organització a aquesta gran prova gratuïta de la ciutat de Barcelona.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2019 20:41 - 10 Abr 2019 20:42 #2862 per Hansi (Associat/da)
Ei, gasoses! :cheer:

Josep58, m'hauria agradat ser a la marató del Corte Inglés, a mi també m'ha anat captivant cada any més amb les millores que van introduint :).
Però diumenge em tocava una feina de cara a l'altra marató, la de Londres :party:. Vaig anar a Calella a fer la mitja, afegint-li una mica més de 10 km previs, va sortir força bé i va ser l'últim entrenament llarg de debò de cara a Londres. Allà em vaig trobar amb el Rubens, el Khryz, l'Oliveras, el Jaume86, el Raúl Martínez i una pila de correcats més :party: :hearteyes:.

Ara, a baixar km i a esperar que els problemes familiars es resolguin aviat. Ja m'estan passant factura en alguns nivells :S , i si duren gaire més també m'afectaran físicament.

10 Abr 2019 20:46 #2863 per Jorfer (Associat/da)
Hansi portes una gran preparació. A veure si els temes extraesportius et deixen córrer de forma genial. Si ho fas, segur que recolliràs una gran MMP.

Dani bona cursa al CI amb kms pre i post.

Josep58 tu també pots estar content doncs vas assolir l'objectiu marcat.

12 Abr 2019 22:56 #2864 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, a practicament dues setmanes de la martó que has fet una bona preparació :thumbup: tant de bo aquests aspectes familiars millorin i puguis arribar amb les millors condicions a la marató :kissheart: :kissheart:

Jorfer, així com en darreres curses no vaig acabar satisfet dels resultats, diumenge a Corte Ingles vaig acabar millor. Ara ja son pràcticament 3 setmanes que estic entrenant de manera diferent i crec estar en el bon camí. ;)

13 Abr 2019 07:18 #2865 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Josep que abans de l’estiu hem de buscar un sub41 plegats

13 Abr 2019 12:57 #2866 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Vinga Josep que abans de l’estiu hem de buscar un sub41 plegats

Bon objectiu ¡¡¡ :thumbup:

15 Abr 2019 15:46 #2867 per RugbyMan (Associat/da)
Bona tarda

Jo la veritat es que no tinc gaire cosa a dir, ja q estic a una fase sense objectius i basicament faig manteniment.

Peró no podia deixar pasar l'ocassió per saludar a en Hansi de nou ja que avui me l'he creuat per StCugat i parlant de les nostres coses (temes de Cracks que la resta de mortals no entendrieu :666: :666: ) m'he oblidat de dessitjar-li molta sort a London.

A la resta...que os bombin :kissheart: :kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'57" (Delta del Prat 2013) 41'31" Bombers 2018
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:32:15h (BCN 2018)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

18 Abr 2019 21:53 - 18 Abr 2019 21:53 #2868 per Hansi (Associat/da)
Ei, sí, va ser una alegria trobar-me al gran Rugbyneitor in the middle del meu poble :party: :party:. Gràcies pels bons desitjos! :kissheart:

Els darrers dies arrossego una petita molèstia a l'isquio dret que m'amoïna una mica però, pel que m'ha dit la fisio, no hauria de ser res important, així que no tinc excusa i hauré de complir el que m'esteu dient de fer una gran marató ;)