Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

13 Mai 2019 12:54 #2881 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si Rugbyman, ja guanyen copes qualsevol corredor ...:stucktongue :stucktongue

Un bon grapat de gasoses per SQV. Vaig veure d'aprop el Rubens amb les seves llebres fent un bon 42:30, meep més endavant i Hansi rodant després de London.

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2019 13:28 - 15 Mai 2019 13:29 #2882 per Hansi (Associat/da)
Rugbytrauner, se't va trobar a faltar per SQV. La reunió de correcats és tal que fa goig ser-hi :party:. Aquests veterans incombustibles que fan podis són uns cracks! :hearteyes: :raised: :raised:

Estic pensant objectius maratonians futurs, però costarà compaginar els viatges que em fan il·lusió amb la feina. Ja veuré quines maratons estaran al meu abast i quines no.

Pel que fa als plans immediats, tinc fotut l'isquio que em molestava des de quinze dies abans de la marató de Londres. Estaré parat fins que s'arregli, vull fer net. Em perdré Can Mercader aquest diumenge :cry: :cry:, i suposo que tampoc podré fer Vacarisses, ni el mil social, ni Pineda...:sob: La qüestió és tornar sense molèsties.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2019 22:14 #2883 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

RugbyMan, et varen trobar a faltar per SQV però el basquet de les nenes mana, que entre curses i entrenaments prou temps traiem a la familia

Hansi, ja ho vàrem parlar a SQV però quan no es fa net d'una lesió, molestia, la millor decisió es la que has pres perquè de no fer-ho a la llarga pot ser pitjor, t'esperem tornant al 100%

Jorfer enhorabona per aquesta visita al podi :trophy: :raised:

A SQV un bon grapat de GPT&Friends, amb absències, tot i això feia temps que en una mateixa cursa no coincidia amb molts de vosaltres.

Ara diumenge Can Mercader ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2019 20:57 #2884 per Hansi (Associat/da)
He vist al fil de Can Mercader que has fet primer de categoria, Josep58! :party: :party: :party: Enhorabona, crack!! :raised: :raised: :clap: :clap:

Jorfer, també he vist que estaves molt content de la cursa que t'ha sortit, fantàstic! :clap: :clap: :clap:

Avui que feia fresqueta, tan inhabitual en aquestes dates, heu sabut aprofitar-ho :great: :great:. Can Mercader és molt bon traçat si la temperatura no és tan càlida com sol passar a meitat de maig. A mi m'hauria encantat poder córrer, però què hi farem...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2019 21:10 #2885 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Hansi. :thumbup: :thumbup:
Hem trobat a faltar gasoses pels carrers de Can Mercader, però les circumstàncies manen.

Doncs si, ha sigut un dia espectacular que, tant el Josep com jo, hem sabut aprofitar amb bons resultats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2019 21:29 #2886 per Josep58 (Associat/da)
Hansi, moltes gràcies :thumbup:

Havent fet la setmana passada SQV, avui cursa dels 5K a Can Mercader on anava a buscar el millor registre possible i ha anat força bé ;)

A millorar-se d'aquest mal a l'isquio :muscle:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2019 11:08 #2887 per Hansi (Associat/da)
Gràcies, Josep58! :great: De l'isquio estic iniciant la recuperació, mica en mica. Crec que encara falta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2019 22:37 #2888 per Josep58 (Associat/da)

Hansi va escriure: Gràcies, Josep58! :great: De l'isquio estic iniciant la recuperació, mica en mica. Crec que encara falta.


El cos es savi i quan ens avisa cal ser prudents i donar el temps que calgui per fer una bona recuperació i la paciència, allò que a vegades els corredors no apliquem, es la millor opció per fer-la. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2019 10:42 - 27 Mai 2019 10:42 #2889 per Hansi (Associat/da)
Bon dia, gasoses!
Poques novetats tinc, perquè la recuperació de l'isquio està anant més lenta del que jo pensava inicialment, així que només em queda tirar de paciència.
Això fa també que no hagi decidit quina marató serà la propera que faré, perquè una opció que m'atreia era Oslo, el 21 de setembre, i el meu estat a data d'avui ja dona raons per descartar-la. Aniré rumiant quina decisió prenc...

Heu fet curses aquest cap de setmana? Com van els entrenaments?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2019 10:54 #2890 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia Cracks

Hansi, esperem que tot i que mes lent de lo que volies, les molesties vagin quedant darrera i puguis gaudir de lo qen ens agrada dintre d'unes poques setmanes.

Sobre la teva pregunta de curses/entrenos, alguns anem fent...peró tinc constancia que altres entrenar no sé, pero es foten uns esmorçars de campionat :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2019 10:59 #2891 per Hansi (Associat/da)
:laughing: :laughing:

Esmorzars de traca i mocador, fan alguns gasoseros...amb forquilla i ganivet, i gairebé amb cafè, copa i puro.
:raised: :raised: :raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 21:21 - 29 Mai 2019 21:23 #2892 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi ara que sembla que la calor arriba aquest cap de setmana no tinguis pressa per recuperar-te i quan arribi el moment segur que trobaràs nous objectius a fer

Després de dues curses seguides, Sant Quirze i Can Mercader aquest passat cap de setmana va ser de dedicació a compromisos familiars i sense curses.

Els entrenaments van sortint prou bé, arriba la calor que no es la meva devoció, cal adaptar-se i hidratar-se una mica més

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 12:02 - 05 Jun 2019 12:03 #2893 per Hansi (Associat/da)
Aquí segueixo, aturat atlèticament parlant. Això de l'isquio està resultant bastant més difícil de treure del que preveia. Comptava, optimista de mi, que pararia uns dies i aniria tornant als entrenaments de manera que em perdria només curses fins meitat de juny, però ja veurem si durant el mes de juny podré començar a córrer sense molèsties, i fer curses...segurament ja, fins després de l'estiu. Tranquil·litat i a esperar. L'únic és que ja començo a descartar maratons de tardor, les que pensava per setembre o octubre les deixaré per un altre any, perquè enguany hi arribaria amb poca base de km i em ve de gust intentar fer una que pugui estar bé de forma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 23:49 #2894 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi que la recuperació no vagi al ritme que es podia preveure no deixa de ser un trasbals però estic convençut que això no et farà anar més ràpid en la teva tornada. Dins del fet de no poder tornar als entrenaments, ara que ja comencem a tenir més altes temperatures, com a mínim no augmenta la decepció per no poder còrrer, molts ànims ¡¡¡ :kissheart: :kissheart:

Aquest passat cap de setmana a terres de la Rioja Alavesa, diumenge a Logroño dins de la Mitja Marató de La Rioja vaig fer una cursa que 11,300 Kms. amb una temperatura propera als 30º. El pla va ser correr com si d'un entrenament amb dorsal es tractes, sortint una mitja de 4'35"

Continuem ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 22:03 #2895 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Encara que no sigui a través del fil, me'n alegro de que en Dani estigui deixant enrere una bronquitis persistent, igualment de saber que el Guissona, com també fa més temps ho va fer en Rubens, torni a córrer :thumbup:

Tant de bo amb poc temps també ho pugui fer en Hansi i sobretot pel temps que porta de recuperació ho faci el més gran, :muscle: no en cansaré de dir que no m'agrada saber que hi ha lesions que no deixen córrer.

Aquests dies, com temps passats, començo a tenir al cap haver de fer una aturada per posar fi a la temporada.

Més enllà de puntuals i petites coses, amb haver pogut tenir continuïtat ja en dono per satisfet.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2019 18:26 #2896 per Jorfer (Associat/da)
Bones notícies saber que ja comencen a sortir alguns gasoses de boxes com Mario o Dani.

Jo també estic a punt de parar amb quasi 3000 kms aquesta temprada 18/19 (mare meva).

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2019 18:00 #2897 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer, has fet una gran temporada amb molt bones curses i registres que feia temps que no arribaven, me'n alegro especialment pel teu sub41' a Can Mercader :), t'arriba el temps d'un merescut descans per després perfilar la següent temporada.

Jo també estic en les mateixes, vaig estar al mil social només com a espectador, animador, voluntari, no estar al 100 % va fer que no volgues arriscar, poc a guanyar i molt a perdre vaig aplicar-me.

Diumenge passat vaig poder correr la Cursa de Pineda fent 7 kms. amb la llebre de sub45' per després marxar els 3 kms. restants una mica endavant sense agreujar una minima molestia que m'acompanya els darrers dies.

Tot just 7 dies mals comptats i també donaré per acabada la temporada, l'únic dubte es si acabar amb la cursa de Terrassa del dissabte vinent :wonder: , tinc algun dia encara per acabar-ho de decidir.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2019 13:24 #2898 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 podem estar contents amb la temporada feta on ens han respectat les lesions i hem pogut tindre una bona regularitat.
Signo ara mateix que la propera temporada ens respecti com aquesta.

Bon estiu gasoses :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 19:04 - 30 Jun 2019 19:06 #2899 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer, totalment d'acord, ja firmo en properes poder anar tenint la continuïtat d'aquesta

Déu n'hi do quina calor aquests darrers dies :fire: :fire: :fire:

Ahir a la Cursa de la Festa Major de Terrassa, 5 kms. i alguns metres més, a les 19'45 hores van ser 32º de temperatura, que van afegir una mica més de dificultat a un recoregut que de pla no en té res.
Sortint des de la Rambla a l'alçada de la plaça Ricard Camí, els primers 3'5 kms. van pujant amb alguna zona on podies recuperar per després anar baixant fins arribar a la línia d'arribada. Satisfet amb la cursa feta 22'12" i el resultat final

Ara uns dies de descans i amb 15-20 dies començaré la nova temporada.

Bon estiu i bones vacances als que les esteu fent o estigueu per començar-les

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 18:07 - 17 Jul 2019 18:09 #2900 per Hansi (Associat/da)
Hola a tothom!

Porto un mes i mig sense escriure al fòrum (ni llegir), per falta de ganes. La lesió a l'isquio seguia sense curar-se malgrat que ja portava un mes llarg de repòs, així que vaig anar al metge a meitat de juny, em va manar una ecografia i em van trobar un trencament fibril·lar al bíceps femoral.

Al saber què hi tenia, segons les previsions que em feien els fisios i les experiències d'amics que han passat lesions similars, vaig adonar-me que això em tindrà diversos mesos més sense poder córrer :cry:. Cada persona és un món i uns curen més ràpid i millor que altres, potser seran tres mesos, potser seran sis, potser més...qui sap. És essencial curar bé, per començar, i quan estigui curat, anar introduint l'esport molt a poc a poc, mirant d'evitar les temudes recaigudes, que llavors ho posen tot molt difícil, i més quan ja es té una edat, com jo.

És el que hi ha. Vaig agafar paciència en dosis industrials, i no compto poder fer ni maratons ni tan sols cap mena de cursa durant molts mesos més, potser fins el 2020. Si tinc sort i és abans, benvingut sigui, però millor no comptar-hi, per no precipitar involuntàriament el procés i espatllar-lo.

Salut, amigues i amics, cuideu-vos i gaudiu de córrer i dels projectes que s'hi relacionen.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.