Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

29 Ago 2019 18:53 #2921 per squash (Associat/da)
Hola

l'escalfor humana que estic rebent al fil és envejable.

Entre en Dani i en RugbyMan em teniu content. Però puc amb tots dos, finezza per un i per l'altre, compartir objectiu amb atxassu final. Tot arribarà.

Mentre, la fila que faig calçant les NB Impulse és de llebre de l'Eliud. Compte !!! Cuidaooooo...



Fins ara.



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 09:22 #2922 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia gasoses.

Squash la compra va ser les kinvara 10 en color taronja i blau que combinaré amb mitjons blaus, pantaló negre i samarreta taronja si et sembla bé.

Dani vigila amb l'Òscar que està més fort que el vinagre. Potser a Bombers és sub40, aquí ho deixo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 12:03 #2923 per Dani (Associat/da)
Aquí està el nou disseny de les K10-black


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 14:02 #2924 per Jorfer (Associat/da)
Molt xules.

Les meves són cantones. :stucktongue :stucktongue
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 17:50 #2925 per squash (Associat/da)
Hola

veig daltonisme mal diagnosticat. les primeres són grises, i les altres, carabasses... que es foten d'hòsties amb el taronja de la samarreta correcat; només cal que et vesteixis uns mitjons groc llampant-fosforescent i et denuncio.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 18:25 #2926 per jaume86 (Associat/da)
Fa molt de temps que no escric per aquest fil però rebo tots els comentaris per mail i els llegeixo, malgrat no entrar al fòrum pràcticament el darrrer mes. I com que parleu d'estilisme... m'ho heu posat a guevo! Primer que a les curses faig bona pinta amb una barreja de colors que me la porta fluixa. I segon que he tornat a per les meves millors corbes cul-panxa de fa 2 anys! Bé, crec que fa just dos anys ja pesava menys que ara... Tot i que ja estava previst amb l'operació de juny (va anar perfecte, hi veig genial!) seguit del tradicional viatge a Manchester del juliol. A més, enguany les vacances curtes però a mig agost i on no vaig poder córrer tampoc van afavorir!! El poc que havia guanyat en la darrera setmana de juliol i primera d'agost vaig tornar enrera durant les vacances! I ara ja si que m'he disciplinat i si tot va bé farem la dupla València-Barcelona per sisè any seguit tot i que serà la setena participació a ambdues maratons. I el 5 d'abril és possible que m'autoregali Paris o Roma, veurem!

Però donat el pèssim estat de forma i que ja dono per perduda qualsevol millora de marca en tota aquesta temporada, he anat decidint canviar d'entrenador. Primer vaig voler intentar-ho per mi sol però veient que vaig haver de parar en un parell d'entrenaments i que vaig altíssim de pulsacions, doncs m'he posat en mans d'un entrenador d'aquí Vilanova que fa anys que porta el grup de l'Evasion (organitzadors de la mitja vng) i que m'han donat molt bones referències, el David Pardo, que a més corre com els que més de l'associació. Donades les baixes expectatives que tinc per enguany he decidit provar una cosa completament diferent a lo que estic acostumat: entrenaments de força com escales o pujades, canvis de ritme, entrenaments llargs a pulsacions baixes... a veure què surt! De moment estic a la primera setmana i estic baldat!!

I passant a vosaltres, em va saber greu no poder veure diumenge el Josep, ni a Ripollet ni al Camp. Fugasment vaig veure el Dani, que està molt fort!! El presi també, llàstima que la marató de tardor a NY sigui de perfil dur pq està per fer sub3! A barcelona ho té assegurat!! El Krhyz tampoc no para, tot i que també ha rebut alguna pàjara malauradament!! I el Mario que portava bon ritme sembla que ha parat aquestes dues darreres setmanes, espero que vagi tot bé! També donar ànims al Hansi, tan de bo puguis tenir aviat una bona temporada sense problemes que la mereixes més que ningú!! El koldo també no para d'acumular kms i kms i més kms!!

I als cigalerus JB, com a excompany vostre ja, esteu forts (amb l'squash em refereixo al seu nivell coelhià clar, pq l'atlètic :wonder: :wonder: ). Compte amb el rugby aquesta temporada que apunta alt!

Una abraçada a totes!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 19:30 #2927 per squash (Associat/da)
Hola

jaume86, ens importa molt com vesteixes; hi ha dies que la combinació cromàtica no està inclosa en cap pantone i és preocupant. Pots millorar !!!

I el meu nivell atlètic l'estic impulsant. El coehlià, estancat.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2019 22:17 - 30 Ago 2019 22:21 #2928 per Jorfer (Associat/da)
Agafaré un permanent fosforit i o pintaré la samarreta o les esprdenyes, no pateixis.???

Jaume86 bon resum de vacances ?? facis el que facis tens el nostre suport i ho saps ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2019 18:08 #2929 per Hansi (Associat/da)
Hola amics!

Trobo a faltar córrer i el contacte amb corredors.cat, així que m'ha alegrat aquesta darrera conversa instigada per l'apotecari, amb la deriva estètica/model i marca de calçat, per saber de vosaltres :hearteyes: .

Josep58, no dius res d'aquell refredat amb dècimes de febre que et va impedir anar a Ripollet, desitjo que ja faci dies que estiguis rodant sense problemes :kissheart:.

El Puma, per sort, porta un temps de continuïtat entrenant :hearteyes:, malgrat les xafogors d'aquest estiu, com un campió :raised: :raised: :top: :top:.

Sq, Jorfer, RugbyTrauer veig també esteu entrenant, i sembla que en el procés de posar-vos en forma, i l'exJB Jaume86 baixarà pes de seguida, segur que anirà posant-se fet un campió :thumbup: :thumbup:.

Jo encara no corro, m'he dedicat juny, juliol i agost a caminar cada cop més estona, i després cada cop més ràpid. Un parell de dies vaig fer, fa poc, uns pocs segons de trot lentíssim, per sentir com estava el múscul exlesionat si feia els moviments propis del córrer (metge i fisios m'havien dit que tocava fer-ho més aviat i tot). Semblava prou bé per anar posant uns segons més cada X dies, però la setmana passada vaig tenir la mala sort de trencar-me el dit petit d'un peu caminant per la platja, i em fa mal fins i tot caminant lent, així que encara hauré d'esperar més. Paciència! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2019 21:55 #2930 per Jorfer (Associat/da)
Vaja Hansi quina mala pota amb el peu. Espero i desitjo que tinguis un bon curs :thumbup: :thumbup: company.

El dimecres em faré una prova d'esforç amb control d'oxígen. Espero que no em diguin que no puc córrer....serà la més complerta que m'he fet a la meva vida. A veure que tal.

Ja us explicaré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2019 23:49 - 04 Set 2019 23:55 #2931 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Squash, per posar més cromatisme al fil, les noves encara per estrenar NB Fresh Foam Zante, son de color vermell combinades amb negre, tot un repte per passar desapercebut :stucktongue

Hansi, aquest refredat d'estiu, més durador que no pas els d'hivern :( m'ha escapçat totalment la línia d'entrenaments que anava portant. Ara porto tot just una setmana que m'hi he posat novament i faltat de força i ritmes

Jorfer, espero que la prova d'esforç feta hagi anat bé i els resultats obtinguts encara millor ;)

Jaume86 segur que amb temps i regularitat tornaràs als teus millors registres :muscle:

No havent pogut estar a Ripollet i que a finals de setmana torno cap a casa perquè s'acaben les vacances, estic inscrit als 5 kms. de Poble Nou, una cursa que en la distància dels 10K, temps enrere havia fet en algunes ocasions. Serà una bona manera de comprovar l'estat actual.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2019 12:23 #2932 per Jorfer (Associat/da)
M'agraden molt les teves noves espardenyes Josep. Segur que volaràs amb elles.

En quan a la prova d'esforç ha sortit tot ok i puc continuar corren sense problemes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2019 22:43 #2933 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: M'agraden molt les teves noves espardenyes Josep. Segur que volaràs amb elles.

En quan a la prova d'esforç ha sortit tot ok i puc continuar corren sense problemes.


Me'n alegro que la prova d'esforç dones bons resultats :thumbup:

Pel que fa a les sabatilles, serà qüestió d'agafar una bona forma per comprovar-ho ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2019 13:52 #2934 per RugbyMan (Associat/da)

Jorfer va escriure: En quan a la prova d'esforç ha sortit tot ok i puc continuar corren sense problemes.


aixó es com els coles privats...que si pagues aprobes. Tothom savem que estàs a les ultimes i que tampoc baixaràs de 2:40h a Sevilla aquest any.

I tornant al fil de les "aberracions cromàtiques" que tant l'hi agraden al nostre estimas Squash, crec q el premi honorific a tota una carrera m'ho va donar ja fa uns anys a Sitges : Samarreta interior verda sota samareta Pastanaga. Supereu això si podeu...aficionats.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2019 18:35 #2935 per squash (Associat/da)

RugbyMan va escriure:
I tornant al fil de les "aberracions cromàtiques" que tant l'hi agraden al nostre estimas Squash, crec q el premi honorific a tota una carrera m'ho va donar ja fa uns anys a Sitges : Samarreta interior verda sota samareta Pastanaga. Supereu això si podeu...aficionats.


Les ànsies d'amputar-te els braços van ser mitigades via autohipnosi. Així vaig poder seguir la màxima coelhiana "el camí no el marquen els altres, i el cromatisme és només un element decoratiu, no definitiu"


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 13:48 #2936 per Jorfer (Associat/da)
Squash, consulta cromàtica, els calçotets cal combinar-los amb les espardenyes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 13:59 #2937 per squash (Associat/da)

Jorfer va escriure: Squash, consulta cromàtica, els calçotets cal combinar-los amb les espardenyes?


No, no cal. Només amb el dildo.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 14:06 #2938 per Jorfer (Associat/da)

squash va escriure:

Jorfer va escriure: Squash, consulta cromàtica, els calçotets cal combinar-los amb les espardenyes?


No, no cal. Només amb el dildo.



Fins ara.

Jordi


Juganer :stucktongue :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2019 22:14 #2939 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Espero que tots estigueu bons i que pugueu anar entrenant, alguns ja em consta que es així, del que no en tinc referències espero que també ho pugueu fer i que en una o altra cursa ens retrobem

Oblidat ja el refredat d'estiu i tornat a la regularitat de rodatges i alguna sessió més intensa, ja tinc ganes de que comenci a refrescar i que marxin aquestes humitats altes que et deixen ben xop

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2019 21:56 #2940 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

A la Cursa de La Mercè vaig tenir la grata sorpresa de veure al més gran de curt fent una bona cursa :muscle: , però també en la part negativa saber que el Guissona torna a estar aturat :( , que Oliveras va acabar content de la seva cursa :) i que el Dani fes honor al fil fent una gasosa , provocada sens dubte per una temperatura i una alta humitat que no ajudaven a arriscar el més mínim.

Després d'uns dies de descans, aquest passat diumenge tornada als entrenaments, amb sessions que m'han recordat que uns pocs dies sense entrenar, tot i que permeten fer una bona regeneració, també t'obliguen a començar amb mesura.

Salut i kms. :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.