Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

22 Des 2013 20:56 #61 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Doncs aquí un altre que passa a explicar com van els entrenaments. Aquesta setmana, em tocava baixada i per forçar-me a reduir el ritme no se m'acut millor cosa que fer 4 sortides per muntanya (primera setmana de 4 sortides, fins ara n'havia fet 3 setmanals).
El resultat ha estat que no només no he descansat sinó que ahir vaig fer MP a la cronoescalada a Sant Jeroni (si algun dia voleu "provar" la muntanya, us aconsello venir a fer el recorregut; es la tercera gràfica de la imatge de sota; divertit de cullons :666:)

Finalment uns 60km setmanals i un 2500 +  :he: ("no me siento las pien·nas")


Krlos, per les grafiques he vist que has fet baixades  ;) però també moltes pujades  :whistle:.

Amb aquesta setmana que has fet  :oh: no m'estranya aquest ("no me siento las pien·nas")

Avui sessió amb el mister, ha tocat entrenament per la platja  :oh:, fent 21' de rodatge molt a prop de l'aigua + 15x3x100 intervals durets per la sorra, acabant amb 15' d'asfalt i estiraments, un entrenament mix  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2013 21:32 #62 per Dani (Associat/da)
Krlos: En quan ha quedat la nova marca Montserratina ? Que animal  :intello: :intello:

Final de la setmana 2. La vinent una mica més exigent però tampoc massa. A principi d'any la cosa es complica bastant  8) 8)


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2013 00:15 #63 per meep (Associat/da)

El resultat ha estat que no només no he descansat sinó que ahir vaig fer MP a la cronoescalada a Sant Jeroni (si algun dia voleu "provar" la muntanya, us aconsello venir a fer el recorregut; es la tercera gràfica de la imatge de sota; divertit de cullons :666:)

Quin recorregut fas?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2013 22:38 #64 per Fiber (Associat/da)
Jo avui he tornat a entrenar i porto un començament d'entrenament de Sevilla que ni es començament ni es res... Continuo amb molesties, tot i que avui han sigut molt lleus, a la camara dreta i no concreto mes perque no puc!!!!

Aixi que estic fent molts poc kilometres menys marcianades com les 24h...

Aquest dijous es Sant Esteve, no es quedarà, no??? A mi m'agradaria despedir l'any pero suposo que el calendari no ha acompanyat... En tot cas, si algú vol baixar torrons de nadal i sant esteve fotent un rodatje tranquilet per CAR Mercader, que ho digui i miraré d'apuntarme.

Si no, esteu tots convidats a vindre diumenge a l'altra banda (Santa Coloma) que es fa una San Silvestre No-Competitiva, o sigui, tot lo contrari a una San Silvestre de La Sansi... Hi ha cursa de 5 km. i de 10, costa 5 euros i despres ens anirem a posar finos finos de bravas i les millors migues que alguns hem provat mai...

Com la cursa es tan d'anar per casa, les inscripcions no son per internet, son a botiga, aixi que si algú vol vindre, que em pasi les seves dades i l'inscric.

Apasiau, bones festes!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2013 17:23 #65 per Jorfer (Associat/da)
Bones festes gasoses i els lesionats espero que us recupereu ben aviat per a contiuar donant guerra.

Cuideu-vos  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2013 22:43 #66 per krlos (Associat/da)

El resultat ha estat que no només no he descansat sinó que ahir vaig fer MP a la cronoescalada a Sant Jeroni (si algun dia voleu "provar" la muntanya, us aconsello venir a fer el recorregut; es la tercera gràfica de la imatge de sota; divertit de cullons :666:)

Quin recorregut fas?


Aquest ;)

www.koalasteam.com/2012/06/12/taula-de-t...ol-sant-jeroni-2012/

es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2933650

Dani, 5'48" de retallada. Ara 1h17'22"  8)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2013 12:14 #67 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Que els àpats i celebracions us vagin molt bé ¡¡¡ 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2013 12:48 #68 per Josep58 (Associat/da)
Hoooola ¡¡¡

Els nadals, wassaps, altres xarxes i ..., han fet desapareixer l'activitat al fil  :ouch: i no m'acabo d'acostumar a que sigui així  :'(

Després de dos recents trobades al passeig amb l'Ecopac i junts compartir uns kms  8), avui al matí no he tingut la mateixa sort en el rodatge que he fet amb temperatura fresqueta però ni mica de vent, fet que sempre s'agraeix.

El mal de coll i els pocs entrenaments d'aquests dies faran que no arribi a Nassos com esperava, però espero mantenir la tradició personal i ser per 14a. vegada consecutiva a la sortida.

Molta salut a t@ts   :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2013 14:03 #69 per ecopac (Associat/da)


Després de dos recents trobades al passeig amb l'Ecopac i junts compartir uns kms  8), avui al matí no he tingut la mateixa sort en el rodatge que he fet amb temperatura fresqueta però ni mica de vent, fet que sempre s'agraeix.


Vam sortir ahir amb l'alice a migdia, amb solet i una mica de vent...

Setmana amb 3 dies d'entrenament, això si a ritmes moolt suaus que són els únics que puc aguantar ara per ara.

I sort que sempre he sortit amb bona companyia :great:, perquè fer-ho sol  :'(

pd: josep58 segur que et recuperaràs bé i a nassos faràs un altre sub 40  ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2013 19:31 - 29 Des 2013 19:41 #70 per Hansi (Associat/da)
Hola a tothom!

Acabo de veure uns gràfics de pujadetes :beurk: del Krlos de fa una setmana... El tercer d'ells crec que té el mateix desnivell de pujada que tota la mitja del Llop (que és bastant forteta, podríem dir, no? :sarcastic:)...però en només 8 km! :oh:

Dilluns passat vaig fer un entrenament improvisadament especial. Sortia a fer els meus 12 km a R0, quan em vaig trobar un grupet de 4 corredors, dels quals en coneixia a un, i em van convidar a fer amb ells un recorregut per camins de Collserola que, tot i ser a prop de Sant Cugat, per la major part jo no hi havia passat mai. Al ser molt muntanyós, el ritme no va ser massa exigent, però com que no portava GPS tampoc sé quin va ser exactament :he:. Això sí, vaig gaudir de la conversa amb els companys i de paisatges muntanyosos nous, cosa que és molt gratificant! :party:

Josep58, la teva constància en el fil ajuda que els pocs que entrem anem trobant una mica de vida: val el seu pes en or per les notícies teves i les que dónes sobre l'Ecopaket (que també ha entrat a escriure! :happy:).

Jo vaig entrenant sense problemes físics, però ara estic en aquella fase de tornar d'una lesió en què en lloc de progressar, vas més feixuc que la setmana anterior perquè el cos està intentant assimilar el kilometratge superior i els ritmes cada cop més exigents. Cal no capficar-se, perquè al cap d'algunes setmanetes més, segur que aniré notant millores globals en l'estat de forma.

A Nassos no sé quina marca podria fer :neutral:. Estic bastant segur que prop de 40' no pot ser, perquè a 4'/km no aguanto gaire estona. Acabaré anant a la meva bola, separat de tot grupet, i ja veuré com surt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2013 22:12 #71 per ratadesants (Associat/da)
Bones festes companys gasoses  :party:

Hansi, m'alegra llegir que vas tornant de la lesió  :great:

Demà comença la primera setmana seriosa en kms de cara a la preparació de BCN2014, espero seguir amb salut i sense lesions.

Bon comiat del 2013 als que correu a Nassos, aquest any no hi seré que toca treballar.

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2013 18:19 #72 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Ecopac  :great: el més dur es començar novament i ja ho has fet  8).
Les setmanes de 3 dies  :great: donen pas a les de 4 o 5 dies d'entrenaments setmanals  ;) amb els que tornaràs a posar-te en forma  :yes:

Hansi  :love:, el fil es manté i es el que compte, ;) però més enllà d'això saber que entrenes sense molesties i que poc a poc el cos ho asssimila positivament, és una molt bona noticia  :yes:

ratadesants, amb la base de muntanya que portes, una part de la preparació per BCN2014 ja es teva.  :great:
Et desitjo un molt bon any 2014 ple d'exits personals.  8)

Als que per diferents circumstàncies no estigueu demà Nassos, que el 2014 us sigui profitós en tots els aspectes.  8) 8) 8)

Als que pugueu ser-hi, ens veiem demà  ;)   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2013 21:53 #73 per Chute (Associat/da)
Hola companys,

Em sap greu però demà no podré estar amb la majòria de vosaltres a la cursa del Nassos. Les obligacions laborals m'ho possen imposible. Tant sols volia desitjar-vos que la darrera cursa de l'any vagi d'allò més be. Estaré pendent de vosaltres, a veure si surten bones marques.

Feliç any nou.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2013 20:26 #74 per Dani (Associat/da)
Aquest any espectador a Nassos. Un altre cop l'aquil.les. Espero tornar en pocs dies /setmanes. Us informaré. De moment sembla que 10 dies no me'ls treu ningú... Ja firmaria 10 dies!

Resum de Nassos.

Fiki:  A 20" de marca
Mario: Problemes musculars, espero que no sigui res !!!
Uli: Amb el nom Dani al pitrall  :party:  39'19" molt bona marca. Sub3 s'alvira...
HansitoW: Jo diria que sub41 sobrat, ja ho confirmarà
Josep58: Jo diria que sub40 raspat  :party:
Eco i Rubens: Molant molt sub45
Alice: Marca per 3"  :party:
Belen: Marca per 2'  :party: :party: :party:
Germatub: Gran llebre de 55'

Si em descuido algú perdó. He vist que som mooooooltíssims correcats i no conec ni a la meitat !!  Quina enveja veure córrer. Ara que agafava una forma bastant xula.

Ja em queda un dia menys per tornar.

Bona entrada d'any !!







10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2013 21:30 #75 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Dani, bon resum de Nassos, afegueixo Oliveras 39'17" :party:

Ànims en la recuperació d'aquesta inoportuna lesió. 

MOLT BON ANY 2014 ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2014 16:35 #76 per ecopac (Associat/da)
En primer lloc...

]MOLT BON 2014 PER TOTS!!!!!!


I en segon lloc, content de retrobar ahir a bons amics i coneguts a la cursa dels nassos, ja que porto força temps allunyat del món de les curses.


En el retorn a la cursa vaig poder salvar el sub 45 gràcies a la companyia i ajut de l'amic rubens :great:, ja que ell si que anava molant tota l'estona, però jo des del km 4 portava el politono en marxa i anava mooolt justet. El soroll que feia provocava que la gent s'apartés al nostre pas, i fins i tot que un parell de corredors fotessin conya amb els sons emesos per la cafetera ronca... tot distreu en cursa. :sarcastic:


Felicitats a tots per la cursa d'ahir, pels resultats obtinguts, per les MMP de l'alice i la nena, i una abraçada especial per en Dani i en guissona que estan amb molèsties. ;)

Recupereu-vos aviat!!!

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2014 20:47 - 01 Gen 2014 20:57 #77 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Ahir a Nassos nova oportunitat de retrobar-me amb molt de vosaltres  :love:, encara que la logística de la prova, guardaroba al pavelló, foto i esclafament fes que no ho pogués fer-ho plenament  :ouch:

M'agrada amb aquesta cursa pel seu circuit, temperatura habitualment bona per correr i amb aquesta il·lusió m'hi vaig presentar, una mica refredat però amb la voluntat de tornar a correr per sota dels 40'

Poder sortir prop de la sortida en aquesta cursa ara es vital per poder correr sense gaires complicacions, encara que fins i tot amb això no es pot correr sense una sensació de trobar-te molts corredors per davant, però positivament ajuda a no fer més ràpid del compte tot i que ahir vaig fer la cursa amb un bon control del ritme, algun segon per sota de 4', només el pas del km. 5 una mica llarg de mesura va fer-me dubtar un moment, però després de passar Marina i els carrers que et porten fins la Diagonal (km8.) només un avís muscular va fer que no pogués fer aquests darrers 2 kms. com havia previst  :ouch:, entrant en 39'48"

L'avís en cursa després en fred isquio fotut  :ouch:, veure'm com evoluciona, paciència.

Molta salut i bon any a T@TS  :love:  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2014 22:17 #78 per guissona (Associat/da)
Gracioses,

bon any a tothom!!!

No em sigueu aurelluts!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2014 01:06 #79 per Fiber (Associat/da)
I demà, hi ha CAR Mercader ni que sigui per començar a baixar tots aquests torrons, bandarres, més que bandarres ???  :P  :666:  :mdr:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2014 12:32 #80 per Hansi (Associat/da)
Bon any 2014, gasoses i tota mena de galifardeus!

Males notícies del Puma :'(, tant de bo que siguin només aquests 10 dies d'aturar-te, o inclús menys :love:

Ginssona i Josep58, també per vosaltres espero que les molèsties musculars no siguin res destacable.

Alice i nena, campiones!!!! :party: Quines marques!!

Com deia el Dani en el seu resum de la cursa dels Nassos, vaig constatar que recupero la bona forma, poc a poc. Encara em falta bastant (de fet, és la meva segona pitjor marca en 8 participacions a la cursa dels Nassos), però m'esperava fer un minut més aproximadament, així que va ser una alegria i continuaré posant fil a l'agulla cada dia per millorar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.