Parc de la Ciutadella (general)

Parc de la Ciutadella (general)

03 Nov 2009 23:03 #161 per Enric59 (Visitant)
Ancho, ja estàs bé de les teves fractures?

Ja vens pel parc?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 20:08 #162 per JaumeE (Visitant)
Aquesta tarde, dema dimecres i ja vorem dijous no es pot anar a correr, ni a res, per el Parc de la Ciutadella. Aixo si i teniu al exterior uns poliklyns la mar de guapos per fer aigues.
El desallotjament a estat total em referencia als bipeds em neurona.
De moment no es pensa els animalons del Zoo, ja que dema tindran companyia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 20:10 #163 per JaumeE (Visitant)
Volia dir, disculpeu, que no es pensa desallotjar els animals del Zoo (els que estan dins de les gabies)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2011 20:21 #164 per Alfons 99 (Visitant)
Òndia, doncs m'ha anat d'un pèl. Ahir, que era festiu, vaig anar a fer unes sèries nocturnes ben maques.

M'hi vaig tirar una bona estona, patint per si em tancaven a dins i per si em fotia de lloros, però van sortir 3 sèries de 3000 i vaig marxar a quarts de dotze, ben suat (i no pel sol, precissament). Em vaig creuar amb un parell de bojos que corrien i alguna parelleta "passejant". Però, és clar, era molt tard.

Veig que avui ja no es podria fer...

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 00:55 #165 per Enric59 (Visitant)
A quarts de 12 de la nit?  :oh:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2011 13:47 #166 per (Visitant)
Hola, sóc el Dani (el marru per tothom). Acabo de venir a viure a Barcelona i m'agradaria entrenar acompanyat, però no vaig si hi ha uns dies i hores fixos o es van improvitzant... Com ho feu?

Salut i fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2011 17:21 #167 per Enric59 (Visitant)

Hola, sóc el Dani (el marru per tothom). Acabo de venir a viure a Barcelona i m'agradaria entrenar acompanyat, però no vaig si hi ha uns dies i hores fixos o es van improvitzant... Com ho feu?

Salut i fins aviat!


Marru, t'he contestat a l'altre fil.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2012 13:58 #168 per xavi82 (Visitant)
hola gent!!

aquests dies per questio de feina haure de passar uns dies a BCN i aixo de deixar de correr no va amb mi,per el tema de rodatges no hem preocupa pero si una mica per les series,jo habia pensat en fer-les al parc d ela ciutadella pero no ser com esta el tema de l'horari ja que les haure de fer cap al cap vespre,algu en sap els horaris de tancament del parc?
moltes gràcies i molts KM!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2012 14:04 #169 per Enric59 (Visitant)

hola gent!!

aquests dies per questio de feina haure de passar uns dies a BCN i aixo de deixar de correr no va amb mi,per el tema de rodatges no hem preocupa pero si una mica per les series,jo habia pensat en fer-les al parc d ela ciutadella pero no ser com esta el tema de l'horari ja que les haure de fer cap al cap vespre,algu en sap els horaris de tancament del parc?
moltes gràcies i molts KM!!!!


Hola, Xavi.

Al parc tanquen cap a les 21:30, però no pateixis perquè la porta de Picasso amb Marquès d'Argentera sempre és oberta.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2012 14:47 #170 per xavi82 (Visitant)
moltes gràcies enric59!!!
allà i sere dimarts ja que hem toquen series de 3000 :party: com he llegit els dimarts i dijous son els dies que potser abunda més gent,com mola això d'estar rodejat de tanta gent del nostre món,salut i KM!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.