Parc de la Ciutadella (general)

Parc de la Ciutadella (general)

18 Set 2008 17:20 #41 per danili (Associat/da)

Danili i Martyneytor.
Només falta el Sergi per completar els "3 mosqueteros".
Ostres, quines ganes de saludar-vos!
Faré el impossible per ser-hi.


I tu què? Lo Dartacán!!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2008 22:58 #42 per Pergat (Visitant)
Hola,
aquesta tarda el parc feia goig, eh??

Diferents grups ben nombrosos, cada un fent el seu entrenament  :yipi:

Llàstima que el lavabos que l'ajuntament instal·la per La Diada i per la Mercé no es poguessin quedar de manera permanent.  I per altre banda avui fallava la il·luminació de la recta de carrer Pujades...  :whistle:, entre la foscor i les ombres de les reixes no veia massa bé a on posar el peu. 

Per la resta per ser el primer dia que anàvem amb el grup, ha estat molt bé, és com una tornada a la normalitat de la temporada  :yes:

Salutacions, Pergat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2008 23:22 #43 per Enric59 (Visitant)
Ei, Pergat! Sí senyor, ha estat un dijous com els de l'hivern.

A la convocatòria del Tete Xavi hi ha vingut ell, Ancho (acompanyat de la Natàlia), klaatu, Danili, Martyneytor, Upe (amb la Maria, una amiga), pollo (que és un Bikila) i un servidor amb la resta de companys del Bikila i del Diadora Domingo Catalán. A més, hi havia els amics del Star to Run (comandats per la María Luisa Muñoz), els companys de rem de l'Ancho, i el grup d'entrenament del Manel Pla (pare de la Judith Pla, que tenia mínima B olímpica però que no ha pogut anar a Beijing perquè la seva plaça l'ha ocupat la Dolores Checa); i en el grup hi havia el correcat Pergat. Una mica dispersa, però una bona colla.

Però atenció, a les 9 de la nit, quan ja estàvem a punt d'anar-nos-en, ha aparegut amb la seva bicicleta la Baguilera, que acabava de sortir de la feina aleshores, però que no havia perdut l'esperança de poder-nos saludar. Gràcies Bego.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2008 23:27 #44 per Pergat (Visitant)
Ostres, l'hi podia haver ensenyat en directa el tema de les mans que tant preocupada la té  :rofl:

Pergat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2008 09:09 #45 per (Visitant)

Ei, Pergat! Sí senyor, ha estat un dijous com els de l'hivern.

A la convocatòria del Tete Xavi hi ha vingut ell, Ancho (acompanyat de la Natàlia), klaatu, Danili, Martyneytor, Upe (amb la Maria, una amiga), pollo (que és un Bikila) i un servidor amb la resta de companys del Bikila i del Diadora Domingo Catalán. A més, hi havia els amics del Star to Run (comandats per la María Luisa Muñoz), els companys de rem de l'Ancho, i el grup d'entrenament del Manel Pla (pare de la Judith Pla, que tenia mínima B olímpica però que no ha pogut anar a Beijing perquè la seva plaça l'ha ocupat la Dolores Checa); i en el grup hi havia el correcat Pergat. Una mica dispersa, però una bona colla.

Però atenció, a les 9 de la nit, quan ja estàvem a punt d'anar-nos-en, ha aparegut amb la seva bicicleta la Baguilera, que acabava de sortir de la feina aleshores, però que no havia perdut l'esperança de poder-nos saludar. Gràcies Bego.


Quin “ambientillu” més xulo (podien haver entre tots el grups més de 50 corredors) i quin nivell més bo hi havia ahir al Parc. Jo vaig haver de marxar més aviat però m’ho vaig passar “teta” i l’entreno bo bo. Gràcies Enric 1959 per totes les teves explicacions i sort que ahir anaves suau que si no...  :whistle:
Bé segur que ens veiem un altre dia, hi a veure si podem fer-nos una foto per que deu ni do el grup. La única pega, que al marxar abans no vaig poder saludar als que van vindre més tard. Bé a la “mega foto” de la Mercè,
una abrasada,
Tete Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 12:56 - 20 Set 2008 14:35 #46 per Enric59 (Visitant)
Què us sembla si obrim dins de Parc de la Ciutadella un fil amb el nick de cadascú de nosaltres per posar-hi reflexions o comentaris personals, tant sobre l'atletisme com sobre la vida en general. Podeu recuperar posts que hagueu fet en altres fils i que considereu prou interessants com per rescatar-los i tenir-los a mà en el vostre fil. D'aquesta manera, doncs, tindríem els temes:

- Mides del Parc de la Ciutadella: El tema primigeni i històric de la Begoña, que ha acabat donant vida a tot plegat. Per a ser fidels al títol, deixem-lo per a la descripció i mesurament de circuits.

- Parc de la Ciutadella (general): comentaris i converses de tot tipus entre tots els que tenim el costum d'entrenar al Parc.

- Bikila (general): comentaris i converses entre tots els membres del grup d'entrenament Bikila/Diadora Domingo Catalán/Altres.

- Bikila (ús intern): aquest, si m'ho permeteu, deixeu-me'l a mi per posar-hi dades atlètiques del nostre club.

A partir d'aquí, és clar, qui vulgui podrà crear fils amb els temes que cregui pertinents, que estiguin relacionats amb esdeveniments dins del Parc (per exemple, el 1000 Clandestí), o relacionats amb la pròpia dinàmica sorgida entre tots nosaltres.

Us sembla bé? Si de cas, obro un fil amb el meu nick. Si us sembla una extravagància, ja ho esborraré, però crec que pot estar bé. Serà com tenir un petit blog dins de Corredors.cat

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 16:16 #47 per danili (Associat/da)
Podem provar! Jo puc recuperar alguna cosa del fil (maleït per oblidat) de 5 cèntims de diumenge. Miraré d'incorporar alguna cosa nova sinó em fa la impressió de fer un fregit de coses antigues!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 17:16 #48 per klaatu (Visitant)
Hola!

Jo també m'ho vaig passar molt bé, tot i que vaig arribar una mica tard... cap a les 19:30... a veure si ens veiem tots un altre dia!

El que no m'ha quedat clar és que passa quan plou? El parc normalment queda fet un fangar... per on aneu els dies desprès de la pluja?

Salut!

klaatu

"Gort! Klaatu barada nikto!"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 17:35 #49 per Enric59 (Visitant)

Hola!

Jo també m'ho vaig passar molt bé, tot i que vaig arribar una mica tard... cap a les 19:30... a veure si ens veiem tots un altre dia!

El que no m'ha quedat clar és que passa quan plou? El parc normalment queda fet un fangar... per on aneu els dies desprès de la pluja?

Salut!

klaatu


Doncs, depèn de com estigui d'impracticable. Fang no se n'acostuma a fer massa. Fem alguna variació, sortim fora... Si plou molt, no quedem i la gent es busca alternatives. Però ha de ploure molt com per a què els 3 o 4 incondicionals no hi anem. M'agrada córrer sota la pluja. El fang no m'agrada, però; prefereixo anar per l'asfalt.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 17:44 #50 per Enric59 (Visitant)

Podem provar! Jo puc recuperar alguna cosa del fil (maleït per oblidat) de 5 cèntims de diumenge. Miraré d'incorporar alguna cosa nova sinó em fa la impressió de fer un fregit de coses antigues!


Molt bé, Danili. M'ha agradat l'article i el teu viatge en el temps. El Parc té racons ideals per a aquests viatges.

No sé què fer? Deixem que la gent hi afegeixi comentaris?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 18:23 #51 per danili (Associat/da)
Jo crec que queda millor si afegim comentaris a peu dels texts originals de cadascú que no pas aquí que és més general i cal citar constantment. No em molesta pas, al contrari. Seria com un blogspot o un Qui és qui?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 18:28 #52 per Enric59 (Visitant)

Jo crec que queda millor si afegim comentaris a peu dels texts originals de cadascú que no pas aquí que és més general i cal citar constantment. No em molesta pas, al contrari. Seria com un blogspot o un Qui és qui?


Sí, millor.

Veig que has canviat de lloc el post i l'has passat a Qui és qui? Presenta't.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 18:32 #53 per danili (Associat/da)
No. Jo no he obert cap fil al ja existent Qui es qui? Presenta't (!!??) sinó el del fil Parc de la Ciutadella

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 18:48 - 20 Set 2008 18:49 #54 per danili (Associat/da)
Enric 1959,
Bé, ja he vist l'enrenou. Tens raó pensava que s'obria un fil dins Ciutadella i he seguit on tu l'havies fet i ara he vist que és el 'Qui és qui?'
De fet per això em sorprenia que posessis escits no relacionats amb el Parc.
Bé, ha quedat una mica estrany perquè no em presento i ara desfer-lo amb respostes pel mig quedarà fatal. Ja ho resoldré.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2008 21:25 #55 per Enric59 (Visitant)
No, danili, no. Tant el teu com el meu estaven dins de Parc de la Ciutadella. Algú els ha mogut.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2008 00:16 #56 per Enric59 (Visitant)
Al final, ho hagi mogut qui ho hagi mogut, deixo el fil Enric 1959 a Qui és qui?. Com que la resta d'articles meus són sobre curses de Barcelona, he creat un Fil Curses de Barcelona.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2008 10:48 - 21 Set 2008 10:55 #57 per Jaumet (Associat/da)
Enric i companys em sap greu no haver vingut el dijous, però es que no vaig adonar-me´n .Ho sento. No hem vaig passar pel fil :grrrrrr: Enric suposso que no m´ho tindràs amb compte. Estic a seguint el fil de berlin... :sarcastic: i :whistle: un correcat i del bikila i no ser-hi   :oops:

A  més a més no t´havia encara felicitat per crear i potenciar el fil del nostre estimat parc. :great:

La pròxima m´apuntaré, fem-ne´n un altre aviat !. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2008 19:46 #58 per Enric59 (Visitant)

Enric i companys em sap greu no haver vingut el dijous, però es que no vaig adonar-me´n .Ho sento. No hem vaig passar pel fil :grrrrrr: Enric suposso que no m´ho tindràs amb compte. Estic a seguint el fil de berlin... :sarcastic: i :whistle: un correcat i del bikila i no ser-hi   :oops:

A  més a més no t´havia encara felicitat per crear i potenciar el fil del nostre estimat parc. :great:

La pròxima m´apuntaré, fem-ne´n un altre aviat !. 


No pateixis, Jaume. T'hauríem d'haver avisat. A la propera no hi faltaràs.

Si no ens veiem al Parc, que et vagi molt bé a Berlín!!!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2008 22:25 - 21 Set 2008 22:30 #59 per Jaumet (Associat/da)
Gràcies per no tindre-m´ho en compte i pels ànims a Berlin .  ;)
procuraré pasar-me pel parc avans del dijous.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2008 12:12 #60 per Manel82 (Visitant)
Sort a Berlin Jaumet si no et vei pel parc abans del dijous!! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.