començar despres de molts anys

començar despres de molts anys

26 Ago 2011 00:45 #1 per (Visitant)
Hola em dic toni i tinc 28 anys ,des de fa anys que no faig  exercici, vull tornar a correr les carreres de 10 km, vuldria començar a entrenar i no se si em podrieu recomanar un grup o club per entrenar desde 0 en barcelona,

moltes gracies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 01:31 #2 per Enric59 (Visitant)
Hola, Toni. Com que escrius al fòrum del parc de la ciutadella pressuposo que et va bé entrenar en el parc.

A la Ciutadella hi ha dos grups d'entrenament. Un, de corredors que fan els 10 km en menys de 40'/km (Grup Domingo Catalán); i l'altre, de corredors amb registres diversos (Grup Ataràxics). Pel primer, cal tenir un cert nivell i rodatge, però no sé d'on parteixes tu.

El grup dels ataràxics el porto jo (sóc monitor d'atletisme). Et puc orientar sobre el que cal fer segons siguin els teus objectius. Fes un cop d'ull a la planificació que trobaràs en el primer post d'aquest enllaç: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=9022.0

Normalment, ens trobem els dimecres (tornarem després de vacances al setembre), fem una sessió de qualitat, planifiquem i resolem dubtes. Segueix el fil: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=11196.60 per veure quan és el proper dia que ens trobarem, vina i veurem què podem fer. És un grup totalment obert.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 02:00 #3 per XaviPapell (Associat/da)
Enric ja m'estas acollonint al xaval .
Jo et podria recomanar el millor grup que conec però es a les terres de Terrassa, gent que córrer des de 3'15" fins a 7' km, entre 30 i 60 corredors en cada sortida i tothom espera a tothom i sempre vas a companyat.
Però si ets de Barcelona fes cas a l'Enric que es bon xaval i no t'enganyarà  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 12:24 #4 per Enric59 (Visitant)

Enric ja m'estas acollonint al xaval .
Jo et podria recomanar el millor grup que conec però es a les terres de Terrassa, gent que córrer des de 3'15" fins a 7' km, entre 30 i 60 corredors en cada sortida i tothom espera a tothom i sempre vas a companyat.
Però si ets de Barcelona fes cas a l'Enric que es bon xaval i no t'enganyarà  :mdr:


8)

Tenir un grup així per fer els rodatges és fantàstic, però jo no en conec cap per aquí que es trobi de forma sistemàtica ni que sigui un cop a la setmana.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 16:50 #5 per XaviPapell (Associat/da)
Si Enric tens raó, crec que es tindria que anar mirant de fer un per pujar a la CdLA o al front marítim cada dissabte, si total i encara que el diumenge molts tinguin competició, fer 8/10 kms en plan xinoxano entre 55' i 1h05' no es res de l'altre mon i va be per descarregar les cames.

Si a Terrassa tenen una mitja de 45 atletes cada dissabte, quants podrien ser a Barcelona ?? 100/150 ?? uffff!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2011 00:37 #6 per Enric59 (Visitant)
Toni83, ja portem algunes setmanes entrenant. Quan penses venir? T'estem esperant  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2011 17:32 #7 per perekms (Visitant)
si,si, t´estem esperant  :whip: :whip:... :whistle:... :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2011 17:56 #8 per XaviPapell (Associat/da)
TONI tuuuu queeeeeeeeeeeeee ???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.