ancho mundo

ancho mundo

11 Gen 2008 19:10 - 11 Gen 2008 19:38 #1 per ancho (Visitant)
Hola, soc el nacho, ancho pels forers.

Soc un "antic" del 10de1000, i després de 2 anys de no correr gaire (265km al 2006 y 285km al 2007), ha tornat a agafar-me el gusanillo runner.

La meva distancia preferida son el 10km, encara que la mitja marató que vaig fer al 2005 em va agradar força, i, encara que no estic gaire preparat, m'he apuntat a la de Sitges del cap de setmana que vé.
També vaig fer la Marató de Donosti al 2005 (quin fred!)

Tinc 3 fills (calçotets) de 11, 8 i 6 anys, vaig neixer a Madrid al 1966, i visc a Castelldefels.
El meu esport principal es el rem olímpic.



Encara que els reis m'acaban de portar una bici de carretera (la 1ª desde que tenia 17 anys), i conque mai no tinc una bona idea, estic pensant preparar alguna triatló facileta...

Salut i kms,
happy rowing&running!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2008 19:23 #2 per gorka (Associat/da)
Bentrobat, ancho. Ens veiem diumenge a Sitges!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2008 10:42 - 12 Gen 2008 19:41 #3 per danili (Associat/da)
Hola ancho!

Benvingut a corredors.cat!
No fa tant de temps de Donosti 2005. Simplement és que hi ha moltes curses!
Pels qui ho llegiu l'ancho va fer una demostració de debut en marató fantàstica. Bàsicament té una base d'entrenament de rem i és de constitució gran i forta. A Donosti'05 en un dia de pluja i fred va fer 3h30' sense afluixar. Em va sorprendre molt.

Jo ara estic preparant Barcelona a veure si abaixo marca. Pots seguir els meus entrenaments al fil. Aniré a Granollers. I tu?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2008 14:42 #4 per tianenc (Associat/da)
Jo faig/feia rem de banc fix....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2008 17:34 #5 per Pinucset (Visitant)

Jo faig/feia rem de banc fix....


Feies??? Què et passa? :S

Jordi Pina Estany - Pinucset
Manresa
Blog: pinucset.wordpress.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2008 21:46 #6 per ancho (Visitant)
Gràcies, Danili!
Em penso que encara em fan mal els peus del dia de Donosti...
De moment, la meva 1ª i única marató. La propera, abans de fer els 50, es a dir al 2015!
He engreixat uns 4 kilets desde les hores (polvorons inclosos), però estic en millor forma (per remar, es clar)
Per cert, a la San Silvestre vaig quedar a 8 segons del Sergi42195, pero no vaig coincidir amb ell...
De moment, faré Sitges (molt improvitsat), i després vull apretar als 10km als Bombers, o potser als 10km que es fan an paralel a la Marató de Barcelona.
Es possible que ens apuntem a Granollers amb els companys de rem, pero está per decidir...

Gorka: busca'm aniré de negre! :he: Espero reconeixer algún Correcat per Sitges...

tianenc: On remas? Jo he fet un parell de regatas en llagut, però em dedico al banc móbil. No ho voldries probar?
Avísa'm si estás per Castefa, i fem una prova!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2008 22:44 #7 per tianenc (Associat/da)
mmmm jo sóc/era del CN Betulo.. ja he tingut algunes experiencies amb ergometre i després tenia malsons amb el soroll del molinet...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2008 00:46 #8 per ancho (Visitant)
fiuu, fiuuu!!
jeje, per sort els bots al aigua no fan aquest soroll!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2008 12:59 #9 per Sergi42195 (Associat/da)
Ancho, me'n alegro molt de tonar a tenir-te entre nosaltres.  :wink2:

Seguirem la teva evolució, que segur que serà positiva.  :yipi:

Endavant, benvingut de nou i fins aviat,

Nota: Quins bons records de la marató de Donostia05

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2008 16:21 #10 per tianenc (Associat/da)
Pinucset:Aquest any per horaris i pq he estat de baixa dos mesos i he vist que no arribo al nivell dels altres, he decidit deixar de remar un any, m'he apuntat a un gimnàs i em dedicaré més al running.

El rem és molt dur, entrenem 4 dies a la setmana, amb només dos mesos de vacances, el meu  club va començar entrenaments al octubre-novembre i la temporada comença a finals de maig i acaba al setembre.

És un non-stop. I aquest any degut a q he vist no podia assolir el compromís he decidit descansar de remar. Això si, al gimnàs vaig a fotre-li canya per tornar l'any q ve....

Ancho: amb quin club has fet Llagut??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2008 17:06 #11 per ancho (Visitant)
tianenc: Normalment remo al Barcelona Club de Rem, que abans era el CEU.
També he remat amb uns amiguetes del "Vent d'Estrop" de Cambrils.
He fet una regata de llagut amb cadascún, i em va semblar molt dur i molt divertit.
Remar a mar obert es una canya!
L'any passat varem participar al Mundial de Clubs de Rem de Mar (de banc móbil) a Cannes Mandelieu, i ens ho varem passar pipa!


Sergi: Estamos en ello!
Avui a Sitges he millorat la meva marca de la mitja en aprox 1 minut (pendent dels temps definitius) :glasses:
No m'ho esperaba, i porto un somriure de bobo que no m'el trec.
Aixó sí, estic fet pols!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2008 17:18 #12 per tianenc (Associat/da)
Ja vaig llegir lo dels campionats de rem de mar a la web de la federació, volen intentar q els club de llagut fem móbil al mar i a poc a poc fem móbil olímpic, el q passa és: Si fas temporada de móbil i de llagut, tens tot l'any competint, el mar no sempre esta com per fer móbil... i els diners són un gran que...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.